EAE | Programas Distancia
Εισαγωγή
Ο τρόπος που οι άνθρωποι μαθαίνουν έχει αλλάξει
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι σήμερα πραγματικότητα σε όλο τον κόσμο. Πολλά από τα ευρωπαϊκά, ασιατικά και αμερικανικά πανεπιστήμια προσφέρουν τα προγράμματά τους και τα μεταπτυχιακά τους σε απόσταση. Η εκπαιδευτική καινοτομία έγινε χάρη στην εμφάνιση νέων τεχνολογικών υποστηρίξεων, οι οποίες αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν οι άνθρωποι, δημιουργώντας τεράστιες ευκαιρίες.
Η EAE Business School, έχοντας επίγνωση αυτής της νέας πραγματικότητας, επέλεξε το 2007 να συμπεριλάβει τις μεθοδολογίες Online Distance και Blended Blended Training στα προγράμματά της. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές σας μπορούν να επωφεληθούν από τα πολλά πλεονεκτήματα του να είναι σε θέση να σπουδάσουν από απόσταση:
Συμφιλίωση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής
Η ενεργή χρήση των νέων τεχνολογιών καθιστά δυνατή τη συμφιλίωση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας με την επαγγελματική και την οικογενειακή ζωή.
Με το δικό σας ρυθμό
Χωρίς αμφιβολία, ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του να μπορείς να σπουδάζεις από απόσταση. Τα χαρακτηριστικά των EAE Online Distance και Blended Blended Programs επιτρέπουν σε κάθε μαθητή να προσαρμόσει τις σπουδές του με τον δικό του ρυθμό, καθώς το ακαδημαϊκό ημερολόγιο είναι ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες κάθε μαθητή. Ο ακαδημαϊκός σύμβουλος θα συνοδεύσει τον μαθητή καθ 'όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας με τον ρυθμό που έχει ορίσει, λαμβάνοντας υπόψη ότι έχει έως και 3 χρόνια για να ολοκληρώσει τις σπουδές του πλοιάρχου και 2 χρόνια για ανώτερα προγράμματα. Το 80% των μαθητών μας ολοκληρώνουν τις σπουδές τους σε περίοδο 12 έως 18 μηνών.
Πού και πότε θέλετε
Οι τρόποι διαδικτυακής απόστασης και μικτής απόστασης επιτρέπουν τη μελέτη κατά τον χρόνο και στον τόπο που επιθυμεί ο μαθητής. Το παιδαγωγικό μοντέλο των προγραμμάτων EAE προσαρμόζεται σε κάθε περίσταση (για παράδειγμα διαθεσιμότητα χρόνου ή γεωγραφικής θέσης).
Αυτή η ευελιξία καθιστά οποιαδήποτε κατάσταση κατάλληλη για πρόσβαση στην πανεπιστημιούπολη στο Διαδίκτυο και συνέχιση των σπουδών σας. Επιπλέον, ο μαθητής δεν χρειάζεται να μεταφέρει το μαθησιακό υλικό μαζί του, καθώς διατίθεται σε ψηφιακή έκδοση στο Campus.
Θα εξοικονομήσετε χρόνο
Με τις μεθόδους μάθησης Distance Online ή Blended Blended, εξοικονομείται χρόνος: δεν είναι πλέον απαραίτητο να ταξιδέψετε στο μέρος όπου πραγματοποιούνται τα μαθήματα. Είναι ο μαθητής που αποφασίζει πού θέλει να σπουδάσει.
Είστε ο πρωταγωνιστής
Ο μαθητής είναι το κέντρο της εκπαιδευτικής μας δραστηριότητας: όλο το περιεχόμενο και το εκπαιδευτικό μοντέλο περιστρέφονται γύρω από τις ανάγκες τους. Η μεθοδολογία του EAE Business School διαρθρώνεται σε τρεις τομείς, οι οποίοι λαμβάνουν τον μαθητή ως τον κεντρικό άξονα:
- Η μάθηση βασίζεται στην εμπειρία: προσαρμόζουμε και εφαρμόζουμε όλες τις θεωρητικές έννοιες στον πραγματικό κόσμο.
- Η μάθηση βασίζεται σε προβλήματα: ο μαθητής πρέπει να ανταποκριθεί σε διαφορετικά εμπόδια και να εφαρμόσει τις γνώσεις που αποκτήθηκαν.
- Η εκπαίδευση βασίζεται σε μελέτες περιπτώσεων: οι εκπαιδευτικοί προσομοιώνουν πραγματικές περιπτώσεις στην τάξη για να τονώσουν τη μάθηση των μαθητών.
Επιπλέον, οι μαθητές έχουν την ηλεκτρονική πανεπιστημιούπολη EAE Business School και πόρους, υπηρεσίες και δραστηριότητες για να συνεχίσουν να αναπτύσσουν τη μαθησιακή τους διαδικασία. Όλα αυτά τα στοιχεία προσαρμόζονται για να υποστηρίζουν τις απαιτήσεις και τις ανησυχίες του κάθε μαθητή.
Προγράμματα
- Master MBA στο Διαδίκτυο
- Ανώτερο μάθημα πωλήσεων και μάρκετινγκ
- Εκτελεστικό MBA Online
- Μάθημα Ανθρώπινου Δυναμικού
- Μάθημα Ελέγχου Διαχείρισης και Οικονομικής Διαχείρισης
- Μάθημα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Μάθημα στην Εμπορική και Διαχείριση Πωλήσεων
- Μάθημα ψηφιακού μάρκετινγκ
- Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Χρηματοοικονομικής και Διοίκησης
- Μεταπτυχιακό στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων
- Μεταπτυχιακό στη διαχείριση μάρκετινγκ και πωλήσεων
- Μεταπτυχιακό στην Εμπορική Διαχείριση και τις Διαδικτυακές Πωλήσεις
- Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Μεταπτυχιακό στο διαδικτυακό ψηφιακό μάρκετινγκ