L4 Πιστοποιητικό CIM στο Επαγγελματικό Μάρκετινγκ
CIM Academy
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Cookham, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 1.395 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Online | 1,809 GBP Εικονική | 2,655 GBP Συνδυασμένη
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Παρέχει τις πρακτικές δεξιότητες και γνώσεις για να σχεδιάσει και να υλοποιήσει δραστηριότητες και εκστρατείες τακτικής μάρκετινγκ. Θα αποκτήσετε σχετικές και σύγχρονες γνώσεις μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε την αξιοπιστία σας στον επαγγελματικό σας ρόλο μάρκετινγκ.
Για ποιόν είναι?
Οι νέοι έμποροι; ανώτερους ανθρώπους, ιδίως στις ΜΜΕ, όπου η εμπορία είναι μόνο μέρος αυτού που κάνουν. ή εκείνοι που έχουν ρόλο υποστήριξης μάρκετινγκ, οι οποίοι αναλαμβάνουν δραστηριότητες μάρκετινγκ στο πλαίσιο της δουλειάς τους. Τα τυπικά προφίλ των ατόμων που μπορούν να λάβουν αυτό το προσόν συχνά περιλαμβάνουν:
- Βοηθοί μάρκετινγκ.
- Συντονιστές μάρκετινγκ.
- Μάρκετινγκ στελέχη.
- Διαχειριστές μάρκετινγκ σε ΜΜΕ χωρίς τυπικά προσόντα εμπορίας.
- Μη εμπορικοί με φιλοδοξίες για μάρκετινγκ.
- Οι υφιστάμενοι έμποροι που επιθυμούν να ειδικεύονται περισσότερο.
Τι θα μάθετε
- Μάρκετινγκ (Υποχρεωτικό): Ο ρόλος και η λειτουργία και η λειτουργία του μάρκετινγκ σε κάποιο βάθος, καθώς και τι επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών σας. Θα μπορείτε να εφαρμόσετε και να προσαρμόσετε ένα μίγμα μάρκετινγκ για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες των πελατών.
- Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες (Υποχρεωτική): Οι πολλοί διαφορετικοί τρόποι επικοινωνίας με τους πελάτες, τόσο μέσα όσο και έξω από τον οργανισμό.
- Εμπειρία Πελατών (Επιλογή): Κατανοήστε όλες τις πτυχές της εμπειρίας των πελατών σας, ώστε να μπορείτε να διασφαλίσετε ότι θα προσφέρετε τις προσδοκίες σας με συνεπή τρόπο. Παρακολουθήστε και μετρήστε την ικανοποίησή τους, ώστε να μπορείτε να κάνετε τις κατάλληλες βελτιώσεις όπως είναι απαραίτητο.
- Ψηφιακό μάρκετινγκ (Επιλογή): Πώς να εφαρμόσετε πρακτικές γνώσεις, συμπεριλαμβανομένης της αποτελεσματικής χρήσης του εργαλείου ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η επιτυχής ολοκλήρωση τριών ενοτήτων θα οδηγήσει στο πιστοποιητικό CIM στο Professional Marketing. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να σπουδάσετε για μία ενότητα ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να αποκτήσετε έναν τίτλο αργότερα.
Περιεχόμενο μαθήματος
ΕΜΠΟΡΙΑ
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται με εξέταση διάρκειας δύο ωρών με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Η έννοια του μάρκετινγκ
- Κατανοήστε το ρόλο και τη λειτουργία του μάρκετινγκ.
- Κατανοήστε τι επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών.
Ανάλυση και διορατικότητα
- Προσδιορίστε τους παράγοντες και τις τάσεις στο περιβάλλον μάρκετινγκ και πώς επηρεάζουν τον προγραμματισμό μάρκετινγκ.
- Προσδιορίστε τις επιλογές για τη συλλογή σχετικών πληροφοριών μάρκετινγκ.
Μάρκετινγκ
- Γνωρίστε τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε και προσαρμόστε το μίγμα μάρκετινγκ για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες των πελατών.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται με βάση την εργασία.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Εσωτερικό μάρκετινγκ
- Μάθετε πώς να οικοδομήσουμε διαλειτουργικές σχέσεις.
- Κατανοήστε τον τρόπο αξιοποίησης των πόρων για την παροχή αποτελεσματικών λύσεων μάρκετινγκ.
Πρόταση αξίας
- Δημιουργήστε αποτελεσματικές επικοινωνίες για να προσφέρετε αξία στους πελάτες.
- Κατανοήστε τη διαχείριση των προϊόντων και της μάρκας.
Επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Κατανοήστε τα συστατικά του μίγματος επικοινωνιών μάρκετινγκ.
- Ανάπτυξη ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ELECTIVE)
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται με βάση την εργασία.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Το πλαίσιο των πελατών
- Κατανοήστε το εύρος των διαφορετικών πλαισίων που λειτουργούν οι έμποροι.
- Κατανοήστε τη σημασία των προσδοκιών των πελατών.
Εμπειρία πελατών
- Κατανοήστε τις διαφορετικές διαστάσεις της εμπειρίας του πελάτη.
- Παρέχετε δραστηριότητες που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών.
Μέτρηση και παρακολούθηση
- Μάθετε πώς να παρακολουθείτε και να μετράτε την εμπειρία του πελάτη στο πλαίσιο.
- Χρησιμοποιήστε μετρήσεις για να βελτιώσετε τη μελλοντική εμπειρία των πελατών.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΕΚΛΟΓΗ)
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται από ένα ηλεκτρονικό χαρτοφυλάκιο.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Το ψηφιακό τοπίο
- Κατανοήστε τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζονται μέσα από το διαταραγμένο ψηφιακό περιβάλλον.
- Αξιολογήστε τον αντίκτυπο και την επιρροή του δυναμικού ψηφιακού περιβάλλοντος.
Ψηφιακή εργαλειοθήκη
- Μάθετε πώς τα βασικά ψηφιακά εργαλεία μπορούν να υποστηρίξουν και να ενισχύσουν την εμπορία.
- Κατανοήστε τη συνάφεια των ψηφιακών πλατφορμών και των καναλιών στο πλαίσιο.
Ψηφιακό σε δράση
- Ανάπτυξη ψηφιακών δραστηριοτήτων για την υποστήριξη και την ενίσχυση του πολυκαναλικού μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε τις βασικές αρχές που σχετίζονται με την παρακολούθηση και μέτρηση της αποτελεσματικότητας του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Προυποθέσεις εισόδου
CIM Academy έχει τα δικά της κριτήρια συμμετοχής και οι υποψήφιοι αξιολογούνται σε ατομική βάση. Αυτό το προσόν είναι το ισοδύναμο του πρώτου έτους του βαθμού θεμελίωσης και σας συνιστούμε να έχετε εμπειρία τουλάχιστον ενός έτους που εργάζεται σε ρόλο μάρκετινγκ ή εξυπηρέτησης πελατών.
Εναλλακτικά, αποδεχόμαστε:
- CIM Επίπεδο 3 (εισαγωγικό) Πιστοποιητικό στο μάρκετινγκ.
- Οποιαδήποτε σχετική πιστοποίηση επιπέδου 3.
- Πτυχίο ή μεταπτυχιακό από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο.
- Διαγνωστική αξιολόγηση στο Επίπεδο 4.
Τα προγράμματα μας διδάσκονται στα αγγλικά και εάν τα αγγλικά δεν είναι η πρώτη σας γλώσσα, θα πρέπει επίσης να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία τουλάχιστον για το IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (Βαθμός Β).
Κράτηση
Οι κρατήσεις πρέπει να γίνονται μέσω της ομάδας CIM Academy στο CIM - παρακαλούμε να μας τηλεφωνήσετε στο 44 (0) 1628 427240.
Online - £ 750 ΦΠΑ
- Τέλη εξέτασης / αξιολόγησης - £ 435
- CIM που μελετά την ιδιότητα μέλους - £ 60
Σύνολο συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ = £ 1.395
Τι περιλαμβάνεται -
- 24ωρη πρόσβαση στο CIM Academy Online
- Υποστήριξη σπουδαστών
- CIM που μελετά την ένταξη για το έτος
- Τέλη εξέτασης και αξιολόγησης
Εικονική (on-line) - £ 1095 ΦΠΑ
- Τέλη εξέτασης / αξιολόγησης - £ 435
- CIM που μελετά την ιδιότητα μέλους - £ 60
Σύνολο συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ = £ 1,809
Τι περιλαμβάνεται -
- Δίδακτρα
- 24ωρη πρόσβαση στο CIM Academy Online
- Υποστήριξη σπουδαστών
- CIM που μελετά την ένταξη για το έτος
- Τέλη εξέτασης και αξιολόγησης
Μικτή (πρόσωπο με πρόσωπο και σε απευθείας σύνδεση) - £ 1.800 Φ.Π.Α.
- Τέλη εξέτασης / αξιολόγησης - £ 435
- CIM που μελετά την ιδιότητα μέλους - £ 60
Σύνολο συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ = £ 2,655
Τι περιλαμβάνεται -
- Δίδακτρα
- 24ωρη πρόσβαση στο CIM Academy Online
- Υποστήριξη σπουδαστών
- CIM που μελετά την ένταξη για το έτος
- Τέλη εξέτασης και αξιολόγησης
- Ένα εργαστήριο πρόσωπο με πρόσωπο ανά ενότητα
Πρόσθετες αμοιβές εξέτασης μπορούν να ισχύουν για φοιτητές σε μη βρετανικές τοποθεσίες.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
PG Cert Global Digital Marketing
- Online United Kingdom
MSc Global Digital Marketing
- Online United Kingdom
PG Dip Global Digital Marketing
- Online United Kingdom