
Μάθημα in
Διαχείριση φαρμακείων στην ψηφιακή εποχή CEU Digital

Εισαγωγή
Χάρη στην τεχνολογία, οι πελάτες των φαρμακείων και των παραφαρμακείων είναι πλέον πιο ενημερωμένοι, συγκρίνουν και απαιτούν εξειδικευμένη τοπική υγειονομική περίθαλψη. Σε αυτό το πλαίσιο, η διαφοροποίηση από τον τοπικό ανταγωνισμό είναι το κλειδί για τη λειτουργία μιας πιο κερδοφόρας φαρμακευτικής επιχείρησης.
Αφού ολοκληρώσετε την τελική πρόκληση που θέτει αυτό το πρόγραμμα, θα μάθετε να διαγνώσετε την υγεία της επιχείρησής σας και να βρείτε την τέλεια συνταγή για την ψηφιοποίησή της: διαπραγμάτευση μετοχών και ποικιλίας, διαχείριση προσωπικού, τοπική τοποθέτηση SEO, ψηφιοποίηση του σημείου πώλησης και ψηφιακό μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακά καταστήματα.
Ανακαλύψτε τη μαγική φόρμουλα επιτυχίας για την ψηφιοποίηση της φαρμακευτικής σας επιχείρησης.
Μετά από οκτώ εβδομάδες, θα έχετε τα κλειδιά για την οικοδόμηση ενός πιο κερδοφόρου φαρμακείου που παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες για την απόκτηση πιστότητας από μεγαλύτερο αριθμό πελατών.
Επιπλέον, θα εισέλθετε πλήρως στον ψηφιακό κόσμο, έτσι ώστε η επιχείρησή σας να εμφανίζεται πρώτη στη σελίδα αποτελεσμάτων οποιασδήποτε αναζήτησης φαρμάκων και προϊόντων παραφαρμακίας. Να ξεκινήσουμε?
Ιδανικοί μαθητές
Αυτό το πρόγραμμα είναι για εσάς εάν ταυτίζεστε με κάποιο από αυτά τα προφίλ:
- Επαγγελματίες φαρμακείου με ή χωρίς προηγούμενη εμπειρία
- Ιδιοκτήτες φαρμακείου ή παραφαρμακείου
- Πρόσφατοι απόφοιτοι
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα μάθω;
- Πιο αποτελεσματική διαχείριση έργου με ευέλικτες μεθοδολογίες και ενίσχυση ηγεσίας.
- Απόκτηση αποθεμάτων και διαπραγμάτευση με προμηθευτές σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών σας.
- Σχέδια εκπαίδευσης για την ενθάρρυνση της συμμετοχής και της συνεχούς βελτίωσης της ομάδας του φαρμακείου.
- Τοποθέτηση του φαρμακείου σας μέσω τοπικής βελτιστοποίησης.
- Νέα κανάλια αλληλεπίδρασης, όπως κοινωνικά δίκτυα, ηλεκτρονικό εμπόριο και αγορές.
- Στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ και μέτρηση απόδοσης.
Διδακτέα ύλη
Πώς θα είναι τα μαθήματα;
- Μάθηση με βάση την πρόκληση
Προκλήσεις ανά ενότητα + τελική πρόκληση - +90 ώρες διαδραστικού περιεχομένου
Βίντεο, δραστηριότητες, αναγνώσεις και παραδείγματα - Δοκιμές μονάδων
Διαδραστικά ερωτηματολόγια για την ενίσχυση της γνώσης - Εμπειρογνώμονας + μέντορας
Διδακτικό τύπο για τη μεγιστοποίηση της προσοχής - Ζωντανές συνεδρίες
Μία σύγχρονη συνεδρία με τον ειδικό την εβδομάδα - Φροντιστήρια
Μία συνεδρία παρακολούθησης με τον μέντορα την εβδομάδα - Φόρουμ συζητήσεων
Δύο ή περισσότερα φόρουμ συζήτησης για ανταλλαγή εμπειριών - Παραδοτέες Δραστηριότητες
Ασκήσεις με εργαλεία σχετικά με το πρόγραμμα - Εκπαίδευση κατά δεξιότητες
Παρουσίαση ικανοτήτων και παρακολούθηση της απόκτησής τους
Πώς να λάβετε μέρος;
- Κατεβάστε το φυλλάδιο για να μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα.
- Λύστε τις αμφιβολίες σας με τους ακαδημαϊκούς συμβούλους όταν επικοινωνούν μαζί σας.
- Μόλις το έχετε ξεκαθαρίσει, κάντε αίτηση για εισαγωγή.
- Η Ομάδα Εισδοχής θα αξιολογήσει το προφίλ σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για την αποδοχή σας στο πρόγραμμα.
- Κάντε την πληρωμή για να κλείσετε τη θέση σας.
διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα είναι δομημένο σε οκτώ διδακτικές ενότητες και μια περίπτωση εφαρμογής που αναπτύσσονται σε οκτώ εβδομάδες. Όλα τα περιεχόμενα έχουν σχεδιαστεί για την επίτευξη πρακτικής εκπαίδευσης που φέρνει τους συμμετέχοντες πιο κοντά στο εργασιακό περιβάλλον.
- Ενότητα 1: Ψηφιοποίηση και καινοτομία στον φαρμακευτικό τομέα
- Ψηφιακή εξέλιξη των παραδοσιακών επιχειρήσεων του XXI αιώνα.
- Ο αντίκτυπος του COVID-19 στις νέες τεχνολογίες.
- Η μελλοντική ηλεκτρονική υγεία στο φαρμακείο.
- Νέες μεθοδολογίες για τη δημιουργία ιδεών και τη διαχείριση έργων.
- Ενότητα 2: Διαχείριση και λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων
- Μελέτη του περιβάλλοντος και του ρόλου των ενδιαφερομένων.
- Ανάλυση SWOT και PESTEL.
- Λήψη αποφάσεων.
- Διαχείριση αλλαγών.
- Προπονητική και ανθεκτικότητα.
- Ενότητα 3: Σχέση με προμηθευτές και αποτελεσματικότητα αποθεμάτων
- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ.
- Εργασία ανά κατηγορίες.
- Επιλογή ποικιλίας.
- Σχέση και διαπραγμάτευση με προμηθευτές.
- Ενότητα 4: Διαχείριση ταλέντων
- Η ομάδα του φαρμακείου.
- Ηγεσία.
- Κλειδιά για τη διαχείριση της ομάδας.
- Μεταβλητά συστήματα αποδοχών.
- Επιλογή ταλέντων.
- Ενότητα 5: Εμπειρία πελατών εντός και εκτός φαρμακείου
- Μελέτη και βελτίωση του εκθεσιακού χώρου.
- Εμπορευματοποίηση.
- Μάρκετινγκ: προσφορές και εκδηλώσεις.
- Ψηφιακά εργαλεία αφοσίωσης και δημιουργίας εμπειριών.
- Ενότητα 6: Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Τοπικό SEO για αυξημένη επισκεψιμότητα.
- Επωνυμία
- Ανάπτυξη πολυκαναλικών στρατηγικών.
- Ενότητα 7: Νέοι τρόποι πώλησης στο ψηφιακό περιβάλλον
- Εξέλιξη της ψηφιακής φαρμακευτικής αγοράς.
- Ηλεκτρονικό εμπόριο για φαρμακεία.
- Αγορές.
- Ενότητα 8: Τελική εργασία: ψηφιοποίηση φαρμακείου
- Μελέτη αγοράς
- Επιλογή ποικιλίας.
- Προσέγγιση ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ σας.