
Διδακτορικό (PhD) in
Ed.D. Atlantic International University

Εισαγωγή

Διδακτορικό στην Εκπαίδευση στο AIU:
Το πρόγραμμα Διδακτορικού Διδακτορικού Εκπαιδευτικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος AIU θα είναι ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί μόνο για εσάς και από τον σύμβουλό σας. Αυτή η ευελιξία για την κάλυψη των αναγκών σας βρίσκεται σπάνια σε άλλα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το πρόγραμμά μας δεν απαιτεί από κάθε μαθητή να μελετήσει τα ίδια θέματα και να χρησιμοποιεί τα ίδια βιβλία και υλικό μελέτης με άλλους μαθητές. Αντ 'αυτού, τα διαδικτυακά διδακτορικά μας προγράμματα έχουν σχεδιαστεί μόνο για εσάς. Είναι ξεχωριστά σχεδιασμένα για να καλύψουν τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους επαγγελματικούς και προσωπικούς σας στόχους.
Δείτε και μάθετε περισσότερα για το AIU σήμερα!
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />

Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Σημαντικό: Μπορείτε να βρείτε παρακάτω ένα παράδειγμα θεμάτων ή τομέων σπουδών που μπορείτε να αναπτύξετε και να εργαστείτε κατά τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών σας. Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι το εν λόγω παράδειγμα συνεπάγεται την ύπαρξη μιας πλήρους λίστας που είστε υποχρεωμένοι να εκτελέσετε στη AIU, αλλά ότι χρησιμοποιείται από εσάς ως έχει, παράδειγμα ή οδηγό στην υπηρεσία σας. Σας υπενθυμίζουμε ότι η AIU δεν απαιτεί από τους μαθητές της να ακολουθούν τυποποιημένο πρόγραμμα σπουδών. Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον σχεδιασμό του προγράμματος σπουδών στο AIU; ( Μαθήματα και σχέδια σπουδών )
Θέματα και τομείς σπουδών στην εκπαίδευση:
Επιστημολογικά Προβλήματα Παιδαγωγικής Έρευνας Σύγχρονα Προβλήματα Παιδαγωγικής Ανάπτυξης Ολιστικές Ιδιαιτερότητες της opυχοπαιδαγωγικής σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Σύγχρονα Προβλήματα της Επιστήμης Υπολογισμός στην Παιδαγωγική
Περίληψη θεμάτων και τομέων στην εκπαίδευση:
Επιστημολογικά Προβλήματα Παιδαγωγικής Έρευνας
σκοπός
Εμβάθυνση της μελέτης Επιστημονικών-Παιδαγωγικών Μεθόδων Έρευνας.
Βιβλιογραφία
- Συλλογή Συγγραφέων του Πανεπιστημίου της Αβάνας. Μεθοδολογία κοινωνικής έρευνας. ENPES UH Κούβα, 1980
- Fox, O. The Process of Research in Education. Παν. Ναβάρα. Ισπανία, 1987
- Μπάντζ, Μάριο. Η επιστήμη, η μέθοδος και η φιλοσοφία της. 21ος αιώνας. Μπουένος Άιρες, 1973
- Gay, LR Εκπαιδευτική Έρευνα: Ικανότητες Ανάλυσης και Εφαρμογής. 2η. Εκδ. Εταιρεία εκδόσεων Charles Merrill. Columbus O. 1981
- Medawar, PB Συμβουλές σε έναν νεαρό επιστήμονα. FCE Μεξικό, 1982
- Plutchink, R. Foundation of Experimental Research. 3η. Haper and Row. Νέα Υόρκη
- Popper, KR Η λογική της επιστημονικής έρευνας. Εκδ. Tecnos. Μαδρίτη, 1985
- López Cano, J. Luis. Επιστημονικές μέθοδοι και υποθέσεις. Εκδ. Τρίλλας. Μεξικό, 1983
- Cortés del Moral, R. The Dialectical Method. Εκδ. ANUIES. Μεξικό, 1977
- Από το Γορτάρι, Ηλί. Συμπεράσματα και στοιχεία στην επιστήμη. Ed Ocean. Βαρκελώνη, 1983
- Dominowski, RL Research Methods. Englewood Cliffs. NJ Prentice - Hall. 1980
- Παρντίνας Φελίπε. Μεθοδολογία και τεχνικές έρευνας κοινωνικών επιστημών. Εκδ. ΧΧΙ Αιώνας. Μεξικό, 1969
- Πολιτική. DF ΚΑΙ Hungle BP Essential of Nursing Research. Εκδ. JB Lippincott. Φιλαδέλφεια, 1985
- Αγορά Garza Ario. Εγχειρίδιο Τεχνικών Έρευνας. 3η. Εκδ. Το Κολλέγιο του Μεξικού. 1981
- Σόσα Μαρτίνεθ Χοσέ. Επιστημονικές μέθοδοι. Εκδ. SITESA. Μεξικό, 1990
Διερεύνηση σύγχρονων προβλημάτων παιδαγωγικής ανάπτυξης
στόχοι
Εντοπίστε και λύστε τρέχοντα και μελλοντικά παιδαγωγικά προβλήματα.
Το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών βασίζεται στην ανάγκη δημιουργίας εφικτών εναλλακτικών μεθοδολογικών στρατηγικών για λύσεις και καινοτόμων προτάσεων ανάπτυξης στον τομέα της επαγγελματικής τους πρακτικής.
Βιβλιογραφία
- Pino Guzmán Esther María. Σύγχρονα Προβλήματα Παιδαγωγικής Ανάπτυξης. Εκδ. IMEP. Μεξικό, 1996.
- Συλλογή Συγγραφέων. Στρογγυλή Τράπεζα και Ειδικό Συνέδριο για την Παιδαγωγική 95. Εκδ. El Palacio de la Convencion. Κούβα 1995.
- Konstantinov, NA et a Fundamental Problems of Pedagogy. Εκδ. Min. Of Education. Αβάνα, 1962.
- Molibog, AG Θέματα του Επιστημονικού Οργανισμού Παιδαγωγικής Εργασίας στην Ανώτατη Σχολή. Εκδ. Universidad de Oriente. Santiago de Cuba s / a.
- Serra, C. et al. Η εκπαίδευση ξεκινά με τη ζωή. Εκδ. Άνθρωποι και Εκπαίδευση. Αβάνα, 1979.
- Διάφοροι Συγγραφείς. Παιδαγωγική Ανθολογία I. ΙΜΕΠ. Μεξικό, 1996
- Διάφοροι Συγγραφείς. Παιδαγωγική Ανθολογία II. (Παιδαγωγικά παραδείγματα και εκπαιδευτικά μοντέλα. IMEP. Μεξικό, 1996.
- Διάφοροι συγγραφείς. Παιδαγωγική Ανθολογία III. (Παιδαγωγικά παραδείγματα και εκπαιδευτικά μοντέλα της Κούβας και του Μεξικού) IMEP. Μεξικό, 1996.
Ολιστικές Ιδιαιτερότητες της opυχοπαιδαγωγικής σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
στόχοι
Αξιολόγηση του ρόλου της ologyυχολογίας στην επίλυση σύγχρονων εκπαιδευτικών προβλημάτων.
Μοντελοποιήστε, εφαρμόστε και αξιολογήστε την αποτελεσματικότητα των τεχνικών παρέμβασης για την επίλυση εκπαιδευτικών προβλημάτων.
Βιβλιογραφία
- Wolman. Benjamin, B. Manual of General Psychology. Τόμοι I, II και III Ed. Martínez Roca SA Βαρκελώνη, 1979.
- Διάφοροι Συγγραφείς. Psychυχοπαιδαγωγική Ανθολογία. Τόμοι I, II και III IMPE. Μεξικό, 1996.
- Braustein Nestor, A. Et al. Psychυχολογία: Ιδεολογία και Επιστήμη. Εκδ. ΧΧΙ Αιώνας. 7η εκδ. Μεξικό, 1981
- Κάπαρος, Αντόνιο. Ιστορία της ologyυχολογίας. Εκδ. CEAC. Βαρκελώνη, 1990
- Smirnov A. A, Leontiev AN et al Psychology. Εκδ. Εθνική Εκτύπωση της Κούβας. Αβάνα, 1961
- Τεχνική Εγκυκλοπαίδεια Εκπαίδευσης Τόμ. I έως VI. Εκδ. Santillana. Σκηνοθέτης Sergio Sánchez Cereso. Μαδρίτη, 1975
- Jodar, Julian. Εγκυκλοπαίδεια της Ωκεάνιας Psychυχολογίας. Ed Ocean. Βαρκελώνη, 1984 τόμ. I, II και III.
- Gispert, Carlos. Childυχολογία Παιδιών και Νέων. Τόμοι I, II και III Ed. Ocean. Βαρκελώνη, 1984.
- Συλλογή Συγγραφέων IMEP-UC. Ολιστικές Ιδιαιτερότητες της opυχοπαιδαγωγικής στο Εκπαιδευτικό δρυμα. IMEP. Μεξικό, 1996
- Rubistein SL Η ανάπτυξη της ψυχολογίας. Αρχές και Μέθοδοι. Εκδ. National Havana. Κούβα, 1964
- González, F. Αρχές και κατηγορίες ψυχολογίας. Εκδ. Άνθρωποι και Εκπαίδευση. Αβάνα, 1983
- González, F. Η Προσωπικότητα. Η Εκπαίδευση και η Ανάπτυξή σας. Εκδ. Άνθρωποι και Εκπαίδευση. Αβάνα, 1989
Σύγχρονα προβλήματα στην επιστήμη
σκοπός
Αναλύστε τη σχέση αλληλεπίδρασης Επιστήμη - Τεχνολογία - Κοινωνία - Ανάπτυξη. μια ανθρωπιστική προοπτική στις σημερινές συνθήκες.
Βιβλιογραφία
- Γιορντί Γκαρσία, Μίρθα. Σύγχρονα Προβλήματα της Επιστήμης. Εκδ. IMEP México, 1995
- Συλλογή Συγγραφέων. Κοινωνικά Προβλήματα της Επιστήμης και της Τεχνολογίας. Εκδ. Félix Várela. Αβάνα, 1994
- Núñez, Jorge Y. Science, Culture and Social Development. Εκδ. Πανεπιστήμιο Camagüey. Camaguey, 1990
- Núñez Jorge Y. Theoretical Interpretation of Science Ed. Univ. De Camagüey. Camaguey, 1989
- Figaredo, F. Συνέδριο για τα κοινωνικά προβλήματα της επιστήμης και της τεχνολογίας. Πληροφορίες χρήστη. Εκδ. Πανεπιστήμιο Camagüey. Camaguey, 1995
Υπολογισμός στην Παιδαγωγική
στόχοι
Εμβαθύνετε τις γνώσεις εφαρμοσμένης πληροφορικής στην Εκπαιδευτική Ανάπτυξη.
Αναπτύξτε τη δημιουργικότητα της γνωστικής ικανότητας στην εφαρμοσμένη πληροφορική στην παιδαγωγική επιστημονική έρευνα.
Βιβλιογραφία
- Διάφοροι Συγγραφείς. Παιδαγωγική-Εκπαιδευτική Υπολογιστική Ανθολογία. Εκδ. IMEP. Μεξικό, 1996
Διατριβή στην εκπαίδευση:
- Πρόταση διδακτορικού διπλώματος MBM900
- MBM902 Διδακτορική Διατριβή (15.000 λέξεις)
Δημοσίευση: Κάθε απόφοιτος του Διδακτορικού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων πρέπει να δημοσιεύσει τη διδακτορική του διατριβή στο διαδίκτυο σε δημόσιο τομέα ή μέσω επαγγελματικών περιοδικών και εφημερίδων.