Master of Marketing
Atlantic International University Masters Programs
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Honolulu, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
Εισαγωγή
Ο στόχος του προγράμματος Master of Marketing (MS, MBA, MPA) είναι να παρέχει στους μαθητές τις τεχνικές και δεξιότητες που απαιτούνται για να γίνουν επαγγελματίες μάρκετινγκ που μπορούν να λύσουν πρακτικά ζητήματα του τομέα του μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα Master of Marketing προσφέρεται διαδικτυακά μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Μετά την αξιολόγηση τόσο των ακαδημαϊκών αρχείων όσο και της εμπειρίας της ζωής, το προσωπικό του AIU που συνεργάζεται με τη Σχολή και τους Ακαδημαϊκούς Συμβούλους θα βοηθήσει τους μαθητές στη δημιουργία ενός προσαρμοσμένου προγράμματος, σχεδιασμένο σε ατομική βάση. Αυτή η ευελιξία για την κάλυψη των αναγκών των μαθητών βρίσκεται σπάνια σε άλλα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το διαδικτυακό μας πρόγραμμα δεν απαιτεί από όλους τους μαθητές να παρακολουθούν τα ίδια μαθήματα / μαθήματα, να χρησιμοποιούν τα ίδια βιβλία ή εκπαιδευτικό υλικό. Αντ 'αυτού, το σε απευθείας σύνδεση πρόγραμμα σπουδών Master of Marketing σχεδιάζεται ξεχωριστά από τον μαθητή και τον ακαδημαϊκό σύμβουλο.
Ειδικότερα, εξετάζει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες όσον αφορά τις ευκαιρίες της αγοράς στον κύριο και προβλεπόμενο τομέα εργασίας του σπουδαστή. Η κατανόηση του γεγονότος ότι οι βιομηχανικοί και γεωγραφικοί παράγοντες θα πρέπει να επηρεάζουν το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών αντί για ένα τυποποιημένο design one-fits-all αποτελεί το σήμα κατατεθέν της μοναδικής προσέγγισης της AIU στην εκπαίδευση των ενηλίκων. Αυτή η φιλοσοφία ασχολείται με το δυναμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των επαγγελματιών που εργάζονται, βοηθώντας τους ενήλικες φοιτητές να επιτύχουν τους επαγγελματικούς και προσωπικούς στόχους τους στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Σημαντικό: Παρακάτω είναι ένα παράδειγμα θεμάτων ή τομέων που μπορεί να αναπτύξετε και να εργαστείτε κατά τη διάρκεια των σπουδών σας. Σε καμία περίπτωση δεν είναι πλήρης ή απαιτούμενη λίστα, καθώς τα προγράμματα AIU δεν ακολουθούν τυποποιημένο πρόγραμμα σπουδών. Εννοείται αποκλειστικά ως σημείο αναφοράς και παράδειγμα. Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον σχεδιασμό του προγράμματος σπουδών στο AIU; ( Μάθημα και Πρόγραμμα Σπουδών )
Βασικά μαθήματα και θέματα στο μάρκετινγκ
- Δεοντολογία και νόμος μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Στρατηγική μάρκετινγκ
- Νέα Ανάπτυξη Προϊόντων και Μάρκετινγκ
- Διεθνές μάρκετινγκ
- Στατιστικές μέθοδοι
- Μέθοδοι συλλογής δεδομένων
- Ποιοτική Έρευνα
- Διαχείριση Μάρκετινγκ
- Διαχείριση σήματος
- Στρατηγική ΜΜΕ, Ανάλυση και Σχεδιασμός
- Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων
- Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ
Μαθήματα προσανατολισμού
- Επικοινωνία και έρευνα (περιεκτικό βιογραφικό)
- Θεωρία Οργάνωσης (Χαρτοφυλάκιο)
- Βιωματική μάθηση (Autobiography)
- Ακαδημαϊκή αξιολόγηση (ερωτηματολόγιο)
- Θεμελιώδη γνώση (Διάγραμμα ολοκλήρωσης)
- Θεμελιώδεις αρχές I (Φιλοσοφία της εκπαίδευσης)
- Επαγγελματική αξιολόγηση (μήτρα αυτοαξιολόγησης)
- Ανάπτυξη Μεταπτυχιακών Σπουδών (Εγγύηση Ακαδημαϊκού)
Ερευνητικό Έργο στο Μάρκετινγκ
- Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
- MBM300 Πρόταση Διατριβής
- MBM302 Διδακτορική διατριβή (7.500 λέξεις)
Δημοσίευση: Κάθε πτυχιούχος Master of Marketing ενθαρρύνεται να δημοσιεύσει τα ερευνητικά του έγγραφα είτε online στο δημόσιο τομέα είτε μέσω επαγγελματικών περιοδικών και περιοδικών παγκοσμίως.