Marketing Management (Δωρεάν διαδικτυακό μάθημα με δίπλωμα)
Online
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
6 up to 10 Hours
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
* δωρεάν διαδικτυακό μάθημα
Εισαγωγή
Αυτό το δωρεάν διαδικτυακό μάθημα διαχείρισης μάρκετινγκ θα σας δείξει τις κύριες πτυχές και τα εργαλεία που εμπλέκονται σε σημαντικές διαδικασίες έρευνας αγοράς σήμερα. Θα σας δείξουν επίσης τις κύριες στρατηγικές μάρκετινγκ που ταιριάζουν σε διαφορετικούς τύπους εταιρειών και πώς να αξιολογήσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Αυτό θα σας διδάξει τις δεξιότητες διαχείρισης μάρκετινγκ με απλό, απλό τρόπο και θα δώσει πολύτιμη ώθηση στις δεξιότητες μάρκετινγκ και στο βιογραφικό σας.
Αυτό είναι ένα δωρεάν διαδικτυακό μάθημα με πιστοποιητικό. Ενδιαφερόμενος? Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί και ξεκινήστε σήμερα.
Αυτό το δωρεάν διαδικτυακό μάθημα περιλαμβάνει:
- 6-10 Ώρες μάθησης
- Διαπίστευση CPD
- Τελική Αξιολόγηση
Πιστοποιητικά Alison
Όλα τα μαθήματα Alison είναι δωρεάν για εγγραφή, μελέτη και ολοκλήρωση. Για να ολοκληρώσετε επιτυχώς αυτό το μάθημα πιστοποιητικού και να γίνετε πτυχιούχος Alison, πρέπει να επιτύχετε 80% ή υψηλότερο σε κάθε αξιολόγηση μαθήματος. Μόλις ολοκληρώσετε αυτό το μάθημα για το Πιστοποιητικό, έχετε την επιλογή να αποκτήσετε ένα επίσημο Δίπλωμα, το οποίο είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μοιραστείτε το επίτευγμά σας με τον κόσμο.
Το πιστοποιητικό Alison σας είναι:
- Ιδανικό για κοινή χρήση με πιθανούς εργοδότες
- Συμπεριλάβετε το στο βιογραφικό σας, στα επαγγελματικά προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις αιτήσεις εργασίας.
- Μια ένδειξη της δέσμευσής σας να μαθαίνετε συνεχώς, να αναβαθμίζετε και να επιτυγχάνετε υψηλά αποτελέσματα.
- Ένα κίνητρο για να συνεχίσετε να ενδυναμώνετε τον εαυτό σας μέσω της δια βίου μάθησης.
Η Alison προσφέρει 3 τύπους Διπλωμάτων για ολοκληρωμένα μαθήματα Διπλώματος:
- Ψηφιακό πιστοποιητικό: ένα Πιστοποιητικό με δυνατότητα λήψης σε μορφή PDF άμεσα διαθέσιμο σε εσάς όταν ολοκληρώσετε την αγορά σας.
- Πιστοποιητικό: μια φυσική έκδοση του επίσημα επώνυμου και με σήμανση ασφαλείας του Πιστοποιητικού σας, που δημοσιεύεται σε εσάς με δωρεάν αποστολή.
- Πιστοποιητικό με πλαίσιο: μια φυσική έκδοση του επίσημα επώνυμου και με σήμανση ασφαλείας του Πιστοποιητικού σας σε ένα κομψό πλαίσιο, που δημοσιεύεται σε εσάς με δωρεάν αποστολή.
Διδακτέα ύλη
Οι ερευνητές αγοράς βοηθούν στην καταγραφή σημαντικών γνώσεων μάρκετινγκ, οι οποίες στη συνέχεια ενημερώνουν τις κρίσιμες αποφάσεις που λαμβάνονται από τους διευθυντές μάρκετινγκ. Αυτό το μάθημα θα σας δώσει μια κατανόηση της διαδικασίας της έρευνας μάρκετινγκ και των βασικών εννοιών μάρκετινγκ. Θα μάθετε πώς το μάρκετινγκ των υπηρεσιών διαφέρει από το μάρκετινγκ αγαθών. Θα μάθετε επίσης για τη θεωρία πίσω από το σύγχρονο μάρκετινγκ και πώς έχει εξελιχθεί με τα χρόνια.
Καθώς προχωράτε στο μάθημα, θα μάθετε τους περιορισμούς και τις επικρίσεις της θεωρίας μάρκετινγκ, τα σημαντικά χαρακτηριστικά της ανάλυσης ανταγωνιστών, το πρόβλημα της απόφασης μάρκετινγκ, το πρόβλημα της έρευνας μάρκετινγκ και τις μεθόδους και τεχνικές διερευνητικής έρευνας. Σύντομα, θα μπορείτε να αναλύσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ μιας εταιρείας και να εξοικειωθείτε με το πλαίσιο PESTEL, την ανάλυση SWOT και το σύστημα πληροφοριών μάρκετινγκ. Θα γνωρίζετε επίσης τι περιλαμβάνει η ανταγωνιστική ανάλυση καθώς και τα στοιχεία ενός συστήματος πληροφοριών μάρκετινγκ.
Παρακολουθώντας αυτό το δωρεάν διαδικτυακό μάθημα μάρκετινγκ, τα πάντα, από την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ έως την ανάλυση πελατών θα σας διδαχθούν με σαφήνεια και απλά. Θα μάθετε για τα κρίσιμα εργαλεία διαχείρισης μάρκετινγκ και έρευνας αγοράς και θα δώσετε σημαντική ώθηση στις δεξιότητές σας στο μάρκετινγκ. Έτσι, εάν είστε επαγγελματίας μάρκετινγκ ή φοιτητής που θέλει να κάνει καριέρα στον κόσμο του μάρκετινγκ, ελέγξτε αυτό το μάθημα και αναβαθμίστε σήμερα!
- Ενότητα 1: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
- Ενότητα 2: Μάρκετινγκ στον σύγχρονο κόσμο
- Ενότητα 3: Εισαγωγή στην Ανάλυση Ανταγωνιστή
- Ενότητα 4: Πλαίσιο PESTEL και Ανάλυση Ανταγωνισμού
- Ενότητα 5: Δίπλωμα Διοίκησης Μάρκετινγκ - Πρώτη Αξιολόγηση
- Ενότητα 6: Το Πληροφοριακό Σύστημα Μάρκετινγκ
- Ενότητα 7: Έρευνα Μάρκετινγκ
- Ενότητα 8: Έρευνα Μάρκετινγκ II
- Ενότητα 9: Μέθοδοι δειγματοληψίας
- Ενότητα 10: Ανάλυση Δεδομένων
- Ενότητα 11: Δίπλωμα Διοίκησης Μάρκετινγκ - Δεύτερη Αξιολόγηση
- Module 12: Course Assessment
Αποτέλεσμα προγράμματος
What You Will Learn In This Free Course
- Define the process and function of marketing
- Explain the key marketing concepts
- Contrast and compare how the marketing of services differs from the marketing of goods
- Discuss how marketing theory has evolved
- Recognize the limitations and criticisms of marketing theory
- Discuss important features of competitor analysis
- Identify the objectives of marketing
- Describe ways to analyse a company's marketing strategy
- Discuss different marketing strategies;
- List examples of; exploratory research methods and techniques
Knowledge & Skills You Will Learn
- Management
- Marketing
- Market Research
- Marketing Management
- Product Marketing
- Marketing Strategy