ONLINESTUDIES

Βρείτε Διαδικτυακές Διδακτορικές Σπουδές σε Επικοινωνίες στην Ευρώπη 2021

Μια Doctor of Philosophy είναι ένα πολύ εξειδικευμένο βαθμό που απαιτεί οπουδήποτε από 3 έως 10 χρόνια μελέτης και εργασίας για να κερδίσουν. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν να συνεχίσουν το διδακτορικό τους μετά την ολοκλήρωση μεταπτυχιακό τίτλο σε μια παρόμοια ή συναφή κλάδο.

Τα μαθήματα στην Επικοινωνία επιτρέπουν στους φοιτητές να ακονίσουν αρκετές δεξιότητες που είναι πολύτιμες στον σύγχρονο εργασιακό χώρο. Αυτή η συγκέντρωση επιτρέπει στους φοιτητές να επιλέξουν από μια ποικιλία επιλογών σταδιοδρομίας, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, από πολλές διαφορετικές βιομηχανίες.

Συνολικά, υπάρχουν πάνω από 4.000 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων σε επίπεδο Bachelor, Master και Διδακτορικό. Με όλο και περισσότερες από αυτές τις οργανώσεις που προσφέρουν τα αγγλικά ως γλώσσα της εκπαίδευσης για τουλάχιστον μερικά από τα προγράμματα σπουδών τους, τα πανεπιστήμια στην Ευρώπη είναι υψηλότερης ποιότητας από ό, τι ποτέ πριν. Πανεπιστήμια στην Ευρώπη προσφέρει ένα φιλικό καλωσόρισμα σε ξένους φοιτητές και να δώσει ένα μάθημα της γνώσης που συναντά το επάγγελμά τους αναγκών της παγκόσμιας ζήτησης σήμερα.

Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές Καλύτερα Διαδικτυακή Διδακτορικά Διπλώματα σε Επικοινωνίες στην Ευρώπη 2021

2 Τα αποτελέσματα σε Επικοινωνίες, Ευρώπη Filter

Διδακτορικό από την έρευνα

University of New York in Prague (UNYP)
Διδακτορικό (PhD)
Διδακτορικό (PhD)
<
Πλήρες ωράριο
<
3 έτη
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό

Διδακτορικό από την έρευνα είναι παρόμοιο με ένα συμβατικό Ph.D. αλλά αναγνωρίζει το ερευνητικό έργο που πραγματοποιείται από επιχειρηματικές εταιρείες και ακαδημαϊκούς οργανι ...

περαιτέρω

Doctor of Philosophy (Ph.D) στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία

Selinus University of Science and Literature
Διδακτορικό (PhD)
<
Πλήρες ωράριο
<
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
ιταλικός
Διαδικτυακό

Μια ερευνητική διατριβή σε αυτό το διδακτορικό πρόγραμμα θα πρέπει να αναπτύξει και να εμβαθύνει τις πρόσφατες και καινοτόμες στρατηγικές και έννοιες μάρκετινγκ, συμπεριλαμβαν ...

περαιτέρω