Online Master στο μάρκετινγκ
Universidad Ítaca
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Mexico City, Μεξικό
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* για διαδικτυακά προγράμματα το πτυχίο είναι δωρεάν
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μελετήστε Master στο Marketing στο Διαδίκτυο και γίνετε ειδικός υπεύθυνος για τη δημιουργία εθνικών και διεθνών στρατηγικών μάρκετινγκ με γνώση BTL και ATL, σχεδιάζοντας επιτυχημένα προϊόντα και υπηρεσίες.
Πιστοποίηση
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πιστοποίηση της επιλογής σας.
Εγγραφή
RVOE 20081621
διάρκεια
6 Εξάμηνα.
Ημερομηνία έναρξης
365 μέρες το χρόνο.
δικαστικά έξοδα
Σας προσφέρουμε το καλύτερο επενδυτικό σχέδιο για εγγραφή και φοίτηση.
Διδακτέα ύλη
- Μεθοδολογία διερεύνησης
- Μάρκετινγκ
- Στατιστικά στοιχεία που εφαρμόζονται στο μάρκετινγκ
- Πληροφορική που εφαρμόζεται στο μάρκετινγκ
- Marketing Finance
- Ερευνα αγοράς
- Καταναλωτική συμπεριφορά
- Προϊόν - τιμή
- Διανομή και logistics
-
- Συγκριτική αξιολόγηση και CRM
- Διοίκηση πωλήσεων
- Επικοινωνία και μάρκετινγκ
- Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
- Κοινωνικό μάρκετινγκ και μάρκετινγκ υπηρεσιών
- Διεθνές μάρκετινγκ
- Διαδικτυακή επιχείρηση
- Σχέδιο μάρκετινγκ
- Σεμινάριο εργασιών
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι απόφοιτοι του Master in Marketing θα έχουν εκτεταμένες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα τους επιτρέψουν να αποδώσουν στον τομέα του μάρκετινγκ. Θα εφαρμόσει τα τεχνικομεθοδολογικά εργαλεία που της επιτρέπουν να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή όσον αφορά την αφύπνιση αναγκών και επιθυμιών στους καταναλωτές, ορίζοντας και σχεδιάζοντας τα αγαθά και τις υπηρεσίες που απαιτεί η κοινωνία, μέχρι την εξυπηρέτηση μετά την πώληση ή την εξυπηρέτηση πελατών, την εκπλήρωση των στόχων της και προσανατολισμένοι στην κοινωνική, οργανωτική και ανθρώπινη ανάπτυξη με υψηλό ηθικό αίσθημα.
Δεξιότητες
- Συμμετοχή στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων του οργανισμού.
- Ανάπτυξη και κυκλοφορία νέων προϊόντων.
- Σχεδιασμός, υλοποίηση και ανάλυση έρευνας αγοράς.
- Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα στις επιχειρήσεις.
- Να έχουν την ικανότητα να εργάζονται σε πολυπολιτισμικά έργα.
- Δημιουργήστε εναλλακτικές λύσεις σε συγκεκριμένες καταστάσεις.
- Εκμεταλλευτείτε τις τεχνολογικές εξελίξεις υπέρ των αναγκών μάρκετινγκ της εταιρείας.
- Δημιουργήστε στρατηγικές διανομής σε εθνικό και διεθνές επίπεδο σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες του οργανισμού.
- Αναπτύξτε στους διάφορους τομείς του μάρκετινγκ.
- Κατανοήστε τις ανάγκες μάρκετινγκ του οργανισμού.
- Σχεδιάστε στόχους μάρκετινγκ με βάση τους στόχους και τους στόχους οποιουδήποτε οργανισμού.
- Προσδιορίστε ευκαιρίες, απειλές και αλλαγές στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της εταιρείας.
- Αναπτύξτε καμπάνιες επικοινωνίας που βασίζονται στο προϊόν, τον προϋπολογισμό και τις ανάγκες της εταιρείας.
- Καθοδηγήστε τη στρατηγική της εταιρείας με βάση πιθανά σενάρια.
- Προσδιορίστε τις κερδοφόρες θέσεις της αγοράς.
- Είσοδος στις ξένες αγορές.
- Εφαρμόστε τις απαραίτητες στρατηγικές για τη σωστή ανάπτυξη των στοιχείων του μείγματος μάρκετινγκ.
Ευκαιρίες καριέρας
- Διευθυντής της Κοινότητας
- Μελέτη αγοράς
- Διαχείριση επωνυμίας
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Ανάλυση αγοράς
- διαφήμιση
- Product Leader
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στη διαχείριση μάρκετινγκ και πωλήσεων
- Spain Online, Ισπανία
Master of Marketing και Διαχείριση Καινοτομίας
- Joondalup, Αυστραλία
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και στην Επιχειρηματική Καινοτομία
- Barcelona, Ισπανία