Online Μάστερ στο ψηφιακό μάρκετινγκ και διαχείριση εσόδων

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Αυτό το Master επικεντρώνεται στην παροχή στους φοιτητές της γνώσης του Ψηφιακού Τουρισμού Μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε κάθε είδους τουριστικά καταλύματα.

Στους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι εταιρείες πρέπει να αυξήσουν την προβολή και την προβολή των ιστοτόπων τους, να βελτιώσουν τη θέση τους, να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα και να διαχειριστούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, για να εξασφαλίσουν την επιτυχία στην αγορά. Οι επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού πρέπει να ειδικευτούν σε νέα μοντέλα διαχείρισης. Όλο και περισσότερο, ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις όπως οι αεροπορικές εταιρείες και τα ταξιδιωτικά γραφεία ζητούν τα προφίλ ειδικών διευθυντών εσόδων και μάρκετινγκ για να τους βοηθήσουν να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους.

Η διαχείριση εσόδων και το ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν γίνει απαραίτητα εργαλεία για την καθημερινή διαχείριση. Η οικονομική αβεβαιότητα, οι διακυμάνσεις στη ζήτηση, η μείωση των τιμών ή η αύξηση των διαύλων πωλήσεων, μεταξύ άλλων αιτιών. Κάνουν όλο και περισσότερο απαραίτητο για τις εταιρείες να έχουν μια σταθερή στρατηγική μάρκετινγκ και διαχείρισης εσόδων που αποφεύγει την απώλεια ευκαιριών πωλήσεων.

133526_pexels-photo-3808021.jpeg

παραλήπτες

  1. Οι απόφοιτοι και οι απόφοιτοι που επιθυμούν να προσανατολίσουν τη σταδιοδρομία τους προς το ψηφιακό μάρκετινγκ και / ή τη διαχείριση εσόδων.
  2. Επαγγελματίες που επιθυμούν να εισέλθουν στη διαχείριση ψηφιακού μάρκετινγκ και διαχείρισης εσόδων.
  3. Επαγγελματίες που επιθυμούν να δημιουργήσουν τη δική τους εταιρεία σχετικά με το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και / ή τη Διαχείριση Έσοδα.

διπλό πτυχίο

Ο βαθμός που απονέμεται από το Universitat de Girona είναι το δικό του πτυχίο που εκδίδεται από το Fundación Universitat de Girona, πλήρως αναγνωρισμένο.

Διάρκεια του προγράμματος

1 ακαδημαϊκό έτος (9 μήνες: από τον Οκτώβριο έως τον Ιούνιο)

μύηση

Οκτώβριος 2020

Χαρακτηριστικά του προγράμματος

Πρακτική εφαρμογή

Αποκτήστε τις τεχνικές γνώσεις για να είστε σε θέση να εργαστείτε με επιτυχία στο Digital Marketing and Revenue Management.

Βασικά εργαλεία και τάσεις

Μάθετε σε βάθος το κλειδί και τα ψηφιακά εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, Έσοδα και Διαχείριση Απόδοσης.

Ειδικές γνώσεις

Αποκτήστε ένα πραγματικό και σύγχρονο όραμα για τη Διαχείριση Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Έσοδα, χάρη στο διδακτικό μας προσωπικό που αποτελείται από επαγγελματίες του τομέα του τουρισμού.

Πραγματική επιχειρηματική προοπτική

Πρακτικά εξομοιώστε τις μεθόδους, τις δεξιότητες και το στρατηγικό όραμα που είναι απαραίτητες για τη διαχείριση του επαγγελματικού εισοδήματος.

στρατηγικό σχέδιο

Ανάπτυξη στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου και προσδιορισμός και αξιολόγηση νέων εργαλείων.

Τελική Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα

Σχεδιάστε και αναπτύξτε ένα τελικό κύριο πρόγραμμα όπου ο σπουδαστής θα αντανακλά τις γνώσεις που αποκτήθηκαν σε όλο το πρόγραμμα και την πρακτική του εφαρμογή.

διδακτέα ύλη

  • Εισαγωγή στο Online Marketing
  • Σχεδιασμός ιστού και εφαρμογών
  • SEO και διαφήμιση
  • Ανάλυση ιστού, Google Analytics και Ερμηνεία αποτελεσμάτων
  • Κοινοτική διαχείριση και διαχείριση φήμης στο διαδίκτυο
  • Μάρκετινγκ επιρροής
  • Εισερχόμενο μάρκετινγκ κατά εξερχόμενου μάρκετινγκ
  • Email, blogging & αυτοματοποίηση μάρκετινγκ
  • ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό τουρισμό
  • Κατανομή του τουρισμού και στρατηγικές για το online marketing
  • Χρηματοοικονομική διαχείριση: δημοσιονομική διαχείριση, προγραμματισμός και έλεγχος, επενδύσεις και χρηματοδότηση
  • Βασικές αρχές διαχείρισης εσόδων
  • Στρατηγική διαχείριση εσόδων: τιμολόγηση και πρόβλεψη
  • Διαχείριση εσόδων και διανομή εσόδων
  • Συγκριτική αξιολόγηση: σύνολο και ομάδες
  • Εργαλεία διαχείρισης εσόδων
  • Excel για διαχειριστές εσόδων
  • Προσομοίωση διαχείρισης εσόδων - Σύστημα Διαχείρισης Ξενοδοχείων
  • Τελική Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα

133527_pexels-photo-2422293.jpeg

Απαιτήσεις πρόσβασης

  • Επίσημο Πανεπιστήμιο
  • Σε περίπτωση που δεν έχετε επίσημο πανεπιστημιακό δίπλωμα, πρέπει να προσκομίσετε επίσημο έγγραφο με τις τελευταίες συμπληρωμένες σπουδές.
  • Αντιγραφή διαβατηρίου / DNI / NIE
  • Βιογραφικό σημείωμα με τη φωτογραφία
  • Επιστολή κίνητρο

Επαγγελματικές προοπτικές

  • Διευθυντής ή Διευθυντής Marketing
  • Διευθυντής ή Διευθυντής διαχείρισης εσόδων
  • Επικεφαλής του Τμήματος Πωλήσεων
  • Ξενοδοχείο Διευθυντής ή Αναπληρωτής Διευθυντής
  • Επικεφαλής του ξενοδοχείου υποδοχής
  • Διευθυντής της Κοινότητας
  • Τουριστικός σύμβουλος
  • Σύμβουλος ειδικευμένος στη διαχείριση εσόδων
  • Σύμβουλος ειδικευμένος στο μάρκετινγκ ψηφιακού τουρισμού
  • Επιχειρηματίας

Εισαγωγή και πρακτικές εργασίας

Ο φοιτητής αυτού του Δασκάλου μπορεί να κάνει εξωσχολικές πρακτικές σε επιχειρήσεις οικειοθελώς και προαιρετικά, εφόσον εκτελούνται κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής περιόδου του προγράμματος.

Η συνεργασία της EUROAULA με την HOSCO Hospitality Connection, πύλη προσφορών πρακτικής άσκησης και προσφορών εργασίας στον διεθνή τουριστικό τομέα, παρέχει στους φοιτητές μας πάνω από 2.500 διεθνείς προσφορές πρακτικής άσκησης ετησίως και περισσότερες από 850 τουριστικές επιχειρήσεις.

Επαγγελματική ανάπτυξη

Πόσα εισιτήρια αγοράζονται από την ιστοσελίδα μιας αεροπορικής εταιρείας; Και πόσες κρατήσεις ξενοδοχείων γίνονται κάθε μέρα στο διαδίκτυο; Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το βασικό εργαλείο στον τομέα του τουρισμού.

μέσα

Οι μαθητές της EUROAULA, Escuela Universitaria Barcelona, εργάζονται σε ψηφιακό περιβάλλον.

Για να διευκολύνουν τις σπουδές τους, κάθε φοιτητής έχει:

  • Virtual Campus
  • Online διδασκαλία με τους δασκάλους σας
  • Πρακτικές τάξεις και πραγματικές περιπτώσεις
  • Τάξεις με εξοπλισμό πολυμέσων
  • Αίθουσα μελέτης, βιβλιοθήκη και χώρο αναψυχής με υπολογιστές και σύνδεση στο διαδίκτυο
  • Δωρεάν πρόσβαση σε όλο το κέντρο σε υπηρεσίες Wi-Fi

Συνεργαζόμενες εταιρείες

Οι ακόλουθες εταιρείες συνεργάζονται με την Euroaula, την Escola Universitària, συμμετέχοντας στη διδασκαλία των προγραμμάτων μας, πραγματοποιώντας συνέδρια ή πραγματοποιώντας συμφωνίες πρακτικής άσκησης με τους μαθητές μας:

133525_Empresascolaboradoras.jpg

Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

The EUROAULA University School of Tourism is an institution founded in the year 1987 and specialized in tourism training. Since 1997, EUROAULA is affiliated with the University of Girona, offering th ... περαιτέρω

The EUROAULA University School of Tourism is an institution founded in the year 1987 and specialized in tourism training. Since 1997, EUROAULA is affiliated with the University of Girona, offering the Degree in Tourism, the Double Degree in Tourism and Internacional Hospitality and Tourism Management, as well as Masters and Postgraduate degrees. Therefore, those university studies are entirely official and recognized. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη