$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Τεχνική Πωλήσεων Διαδικτυακά Μεταπτυχιακό Δίπλωμα

Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα μπορεί να προσφερθεί σε μια ποικιλία διαφορετικών τομέων, επιτρέποντας στους φοιτητές σχεδόν κάθε μαθήματος να ενισχύσουν τις γνώσεις τους και να βελτιώσουν τα προσόντα τους. Αυτό το δίπλωμ… περαιτέρω

Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα μπορεί να προσφερθεί σε μια ποικιλία διαφορετικών τομέων, επιτρέποντας στους φοιτητές σχεδόν κάθε μαθήματος να ενισχύσουν τις γνώσεις τους και να βελτιώσουν τα προσόντα τους. Αυτό το δίπλωμα γενικά χρειάζεται ένα με τρία έτη για να αποκτηθεί, αν και οι απαραίτητες προϋποθέσεις μπορεί να ποικίλουν.

Ένας φοιτητής σε ένα πρόγραμμα merchandising θα περίμενε κανείς να επιταχύνει την εξέλιξη της σταδιοδρομίας μέσα από πρακτικά μαθήματα και πρακτική εξάσκηση. Αυτό το είδος του προγράμματος σπουδών είναι πιο συχνά επιδιώκεται με τα άτομα που επιθυμούν να διαχειρίζονται επαγγελματικά προϊόντα που πωλούνται στο κοινό.

Μεταπτυχιακό σε Τεχνική Πωλήσεων Διαδικτυακό

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Δημοφιλή Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Δημοφιλή
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
MIA Digital University
Βαρκελώνη, Ισπανία

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι κεντρικό στοιχείο της παγκόσμιας στρατηγικής μιας εταιρείας που πρέπει να μεταμορφώσει τον τρόπο προσέγγισης των αγορών και των πελατών. Το ψηφιακό ... +

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι κεντρικό στοιχείο της παγκόσμιας στρατηγικής μιας εταιρείας που πρέπει να μεταμορφώσει τον τρόπο προσέγγισης των αγορών και των πελατών. Το ψηφιακό περιβάλλον προσφέρει νέα και ισχυρά κανάλια για επικοινωνία με πιθανούς πελάτες και εταιρείες απαιτούν ένα καλά δομημένο σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ για την κατανόηση και την πρόβλεψη των συμπεριφορών των καταναλωτών. Το Master στο Web Marketing, Branding και Merchandising είναι ένα ολοκληρωμένο διαδικτυακό πρόγραμμα που παρέχει μια ευρεία επισκόπηση του ψηφιακού τοπίου μάρκετινγκ και της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για την ανάλυση πολύπλοκων δεδομένων, τη μελέτη της αγοράς και τη δημιουργία αποτελεσματικών σχέσεων με τους πελάτες μέσω της επωνυμίας και του διαδικτύου πολιτικές μάρκετινγκ. Μετά από ένα θεωρητικό μέρος, οι μαθητές θα συμμετέχουν σε διάφορες πρακτικές δραστηριότητες και εργασίες που τους επιτρέπουν να κατανοήσουν πώς να χρησιμοποιούν ψηφιακό περιεχόμενο και στρατηγικές μάρκετινγκ σύμφωνα με τους στόχους της εταιρείας. -
Masters
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
12 μήνες
Αγγλικά
14 Ιαν. 2022
Διαδικτυακό