$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Βρείτε 2 Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Πελατειακές Σχέσεις Διαδικτυακά Μεταπτυχιακό Δίπλωμα

Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα είναι ένα εστιασμένο πτυχίο που απαιτεί περίπου δύο χρόνια παρακολούθησης στην τάξη, έρευνας κι ενδεχομένως μια διατριβή, για την απόκτησή του. Αυτό το προηγμένο πρόγραμμα σπουδών επιτρέπει… περαιτέρω

Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα είναι ένα εστιασμένο πτυχίο που απαιτεί περίπου δύο χρόνια παρακολούθησης στην τάξη, έρευνας κι ενδεχομένως μια διατριβή, για την απόκτησή του. Αυτό το προηγμένο πρόγραμμα σπουδών επιτρέπει στους φοιτητές να εξειδικεύσουν περαιτέρω την εκπαίδευσή τους σε ένα τομέα που τους ενδιαφέρει.

Μεταπτυχιακό σε Πελατειακές Σχέσεις Διαδικτυακές

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Συνιστάται
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Μαδρίτη, Ισπανία

Με το Master of Customer Experience θα αποκτήσετε τεχνικές γνώσεις στον τομέα του UX, UI και AI, αποκτώντας πρόσβαση σε βασικά εργαλεία Λογισμικού σήμερα και θα μάθετε πώς όλε ... +

Με το Master of Customer Experience θα αποκτήσετε τεχνικές γνώσεις στον τομέα του UX, UI και AI, αποκτώντας πρόσβαση σε βασικά εργαλεία Λογισμικού σήμερα και θα μάθετε πώς όλες αυτές οι δεξιότητες μπορούν να ενισχύσουν το προφίλ σας σε μια αγορά που απαιτεί υβριδικούς επαγγελματίες, συνδυάζοντας τις γνώσεις τους αλλά και με γερές τεχνικές βάσεις. -
Masters
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
ισπανικά
Διαδικτυακό
 
INESDI Business School
Μαδρίτη, Ισπανία

Το Master in Customer Experience της Inesdi θα σας εξοπλίσει με τις απαραίτητες δεξιότητες για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων που στοχεύουν στη μεγιστοποίηση της σχέσης πελατών ... +

Το Master in Customer Experience της Inesdi θα σας εξοπλίσει με τις απαραίτητες δεξιότητες για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων που στοχεύουν στη μεγιστοποίηση της σχέσης πελατών και του μοντέλου ικανοποίησης, μαθαίνοντας πώς να προβλέπουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, στο τρέχον υψηλό αβεβαιότητα και το ανταγωνιστικό τοπίο, δημιουργώντας και εφαρμόζοντας αλλαγές σε οργανισμούς , ώστε να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τοποθετώντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο της στρατηγικής τους. -
Masters
Μερικό ωράριο
12 μήνες
ισπανικά
Διαδικτυακό