esdebarca301

Κοινωνία όπως το γνωρίζαμε πριν από μερικά χρόνια δεν υπάρχει πια. Η επίδραση της τεχνολογικής προόδου είναι τόσο μεγάλη που κανείς δεν τολμά να κάνει μακροπρόθεσμες προβλέψεις για το πού πάμε. Κάθε φυλή, ιδιαίτερα εκείνων που σχετίζονται με την επικοινωνία και το branding απαιτεί μια συνεχή αμφισβήτηση τις δικές του παραμέτρους και το σκεπτικό της. Τι ήταν πριν από 10 χρόνια, είναι ιστορία. Αυτό που έχει σημασία είναι το πώς θα προσαρμόσουν τον τρόπο εργασίας μας στη συνεχή ψηφιακή και κοινωνική πρόοδο.

Communicators σήμερα πρέπει να κατανοήσουν τη βαθιά σχέση μεταξύ της τεχνολογίας, τις προσωπικές αξίες και τις ανθρώπινες σχέσεις να ισχύουν για branding. Διαφορετικά, δεν θα έχετε δημιουργήσει σημαντικά μηνύματα για μάρκες και προϊόντα.

Ο προβληματισμός γεννιέται αυτό το μεταπτυχιακό στη Διαφήμιση Σχεδιασμός και Καινοτομία στην επικοινωνία της μάρκας. Και, επίσης, το γεγονός ότι, ευτυχώς, είναι πάντα ένα γνωστό σημείο εκκίνησης θα είναι απαραίτητη: Η δημιουργικότητα. Μια ιδέα, μια ιστορία να πει, μια εφαρμογή που συνδέει με τους ανθρώπους, ένα tweet για να κινητοποιήσει χιλιάδες ανθρώπους. Εν ολίγοις, η δημιουργικότητα, σε ευρύτερο ορισμό της, καθίσταται περισσότερο από ποτέ το σημείο αναφοράς για κάθε επικοινωνία. Στο σημείο εκκίνησης, αλλά και τον ίδιο τον σκοπό της διαχείρισης της μάρκας.

Σήμερα επικοινωνίας πρέπει να είναι πραγματική γνώση σφουγγάρια. Μόνο έλαβε γνώση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και εκφράζουν αποφάσισε μπορεί να προκύψουν σκέψεις, προτάσεις, ιδέες, προϊόντα ή οι σχετικές ενέργειες. Είναι δεν είναι πλέον αρκετή για να πείσει. Τώρα πρέπει να προχωρήσουμε.

Διαφήμιση, όπως και άλλων κλάδων της εμπορικής επικοινωνίας, πρέπει βήμα προς τα εμπρός και να εξελιχθούν τουλάχιστον με την ίδια ταχύτητα όπως η κοινωνία. Και σε αυτό το Μάστερ προτείνουμε να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες και θα τους προετοιμάσει για να αναλάβει αυτό το νέο και συναρπαστικό περιβάλλον.

Στόχοι

Οι κύριοι στόχοι του προγράμματος αυτού είναι:

  • Ζώντας με ίλιγγο. Η αίσθηση ότι δεν μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα, έχει τεθεί σε εφαρμογή για να μείνει. Προ πολλού οι καμπάνιες που δεν λαμβάνουν υπόψη το κοινωνικό στοιχείο και την προσαρμογή τους σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις αντιδράσεις των καταναλωτών. Αυτό το συναίσθημα πρέπει να κατανοήσει και αποδεχτεί ως μια άλλη παράμετρος.
  • Να εκπαιδεύσει επαγγελματίες με ανοιχτό και δημιουργικό μυαλό. Για την αξία της δημιουργικότητας. Ισχυρίζονται ότι ως τρόπο ζωής, ένας τρόπος σκέψης, παρά ως ένα εργαλείο που μπορεί να μας βοηθήσει να πάρει κακή φήμη σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
  • Ζουμ και να δημοσιοποιήσει τις τελευταίες τάσεις στην κοινωνική συμπεριφορά. Μόνο βαθιά γνώση της κοινωνικής και ατομικής συμπεριφοράς, θα λάβει μια έγκυρη αποφάσεις. Οικογενειακές δομές, τα καταναλωτικά πρότυπα, νέες προτεραιότητες και ανάγκες, περισσότερο από ποτέ ... είναι τα σημεία εκκίνησης για τα σήματα.
  • Η αντιμετώπιση των διαφορετικών τύπων των καταναλωτών από μια συναισθηματική και τεχνολογικά. Μια πολύ πιο ανθρώπινο και ευαίσθητο για την αγορά κίνητρα και τις συμπεριφορές νέα προοπτική.
  • Ασκώντας την ικανότητα να παράγουν σχετικό περιεχόμενο μέσω πολλών προτείνεται και εποπτεύεται από επαγγελματίες υψηλού επιπέδου πρακτικές ασκήσεις.
  • σχεδιαστές προσφορά και επαγγελματίες της επικοινωνίας ένα όραμα του σχεδιασμού της διατομής. Τα ψηφιακά μέσα και φυσικά μέσα για να βρεθεί στη συνοχή και δημιουργικού σχεδιασμού και της συνέχειας των μηνυμάτων.
  • Δώστε στους μαθητές ένα αρκετά ευρύ νέων τεχνολογιών και αναδυόμενων γνώσεων, και πώς επηρεάζουν τη σχέση μεταξύ των ανθρώπων και των εμπορικών σημάτων.
  • Η απόκτηση της ικανότητας για να βρείτε τα σημεία επαφής που μπορούν να συνδεθούν οι καταναλωτές και τα εμπορικά σήματα / προϊόντα. Μαθαίνοντας να πουν τις ιστορίες γύρω από τα εμπορικά σήματα που παράγουν βιώσιμη, σχετικές και να επιστρέψει συναισθηματικών δεσμών.
  • Αναλύστε το ρόλο των εμπορικών σημάτων στην κοινωνία από την άποψη του καταναλωτή. Τι αναμένεται από μάρκες και τι έχουν να προσφέρουν σε αντάλλαγμα για μια εμπορική συναλλαγή.
  • Κατανόηση του σκοπού των διαφόρων κοινωνικών δικτύων και ειδική λειτουργία τους ως όχημα για να μεταφέρει συναίσθημα και να μοιράζονται πληροφορίες. Γνωρίζοντας πώς να οδηγεί την ομιλία της ίδιας μάρκας αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά της κάθε Τεχνικά Χαρακτηριστικά.

Σχέδιο μελέτης

Οι Masters στη Διαφήμιση Σχεδιασμός και Καινοτομία στη δομή εμπορικών σημάτων ανακοίνωση από τις ακόλουθες θεματικές περιοχές εντάσσονται σε ένα cross-project που αναπτύχθηκε πάνω από 10 άτομα:

Παραμείνετε ήρεμοι και να είστε δημιουργικοί

Η δημιουργικότητα δεν είναι ένα εργαλείο, αλλά ένας τρόπος κατανόησης του κόσμου. Μόνο τα μυαλά πιο δημιουργικές ανάπτυξη νέων λύσεων για να προκύψουν επαναλαμβανόμενα προβλήματα. Αυτή η ενότητα δεν είναι μόνο να κατανοήσουν τους μηχανισμούς ενός δημιουργικού μυαλού, αλλά και τον τρόπο για να φέρει στο προσκήνιο της ζωής μας. Θα επιτρέψει την αντιμετώπιση της δημιουργικότητας από μια ευρύτερη προοπτική στη συνέχεια να την εφαρμόσει στον τομέα της επικοινωνίας, μέσω μελετών περιπτώσεων και ασκήσεις.

Στόχος: Μια προσέγγιση από τον ενθουσιασμό και την τεχνολογία

Πώς είναι μια νοικοκυρά το 2015; Τι γίνεται με ένα και μόνο; Και ένας έφηβος; Η κατανόηση του τι τους παρακινεί, πώς έχουν βυθιστούν στον ψηφιακό κόσμο και πώς επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν, είναι πτυχές που αυτή η ενότητα φέρνει στο τραπέζι.

Αυτό το μάθημα θα σκαλίζω περισσότερες ομάδες καταναλωτών που χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ, συνήθως ομαδοποιούνται ανάλογα με την ηλικία και το κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο από την άποψη που συνδυάζουν το συναισθηματικό και ψυχολογικό μέρος με τον τρόπο που χρησιμοποιούμε την τεχνολογία όλη την ημέρα ψάχνει για λύσεις.

Ψυχή Μάρκες: Μάρκες με την ψυχή

Ήδη πολύ πίσω από την εποχή που ξεκίνησε μάρκες μονοκατευθυντικώς μηνύματα. Σήμερα δεν υπάρχει καμία μάρκα που δεν έχουν τον τελικό σκοπό της δημιουργίας μιας διαρκούς σχέσης με τους πελάτες της από μια πολύ ανθρώπινη προοπτική. Συμβολή κάτι στην κοινωνία, να γίνει ένα ακόμη σε συζητήσεις γύρω από τα ζητήματα που προκαλούν ανησυχία ή ψευδαισθήσεις που κινούνται. Ένα κοινωνικό ρόλο που δεν μπορεί να είναι εικονικές ή στην γκαλερί. Μάρκες πρέπει να μάθει να ιδρώνει αυτή την πραγματικότητα και την ειλικρίνεια να συνδεθεί μόνιμα.

Αφήγησης & Branded Content

Γιατί είναι τα σήματα που δεν έχουν τίποτα να πουν; Ποιος νοιάζεται αν ένα εργοστάσιο άνοιξε το 1952; Ποιες είναι μερικές μάρκες σέρνεται στο Facebook και στο τέλος της πέμπτης σε νυχτερινά κέντρα; Γιατί μια μάρκα του σαμπουάν θέλεις ευτυχισμένη Δευτέρα; Μάρκες και τα προϊόντα πρέπει να βρει τη δική της λογική, γιατί σε αυτόν τον κόσμο, πέρα ​​από την πώληση cookies ή πάνινα παπούτσια. Η ενότητα αυτή θα δώσει τα κλειδιά για την εύρεση των σημείων σύνδεσης ανάμεσα σε ένα εμπορικό σήμα και ένα συγκεκριμένο κοινό και να κάνουν τη δική τους ιστορία συμμετοχής του καταναλωτή.

Τεχνολογία

Ποτέ πριν η τεχνολογία είχε πάρει μεγάλη επιρροή στη ζωή μας. Οι πρόσφατες εξελίξεις στο νευρομάρκετινγκ, το Διαδίκτυο των πραγμάτων, 3D εκτύπωση, επαυξημένης πραγματικότητας, η τεχνητή νοημοσύνη, Big Data ... Το μόνο που κάνει κινηθεί η κοινωνία από τεχνολογική άποψη, είναι πιθανό να γίνει ένα νέο τρόπο να αλληλεπιδρούν με τον καταναλωτή. Αυτή η ενότητα θα επανεξετάσει όλα η τεχνολογία εκρήγνυται τώρα και κατά πάσα πιθανότητα θα έχουν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει εμπειρογνώμονες της τεχνολογίας, αλλά γνωρίζουν τις δυνατότητές τους από την άποψη των εμπορικών σημάτων.

Κοινωνική Τάσεις

Πώς να αγοράσει τα πράγματα που τρώμε, όπου βρίσκουμε το ζευγάρι, η διαχείριση του χρόνου μας, τον τρόπο που κινούμαστε, η σχέση με το περιβάλλον μας ... τα πάντα αλλάζουν. Αυτή η ενότητα θα ανακαλύψετε μια πραγματικότητα που αποτελείται από πολλές μικρές αλλαγές, καθώς και σκαλίζω τους λόγους είναι στο κάτω μέρος όλων αυτών των αλλαγών προχωρήσουμε.

Σχεδιασμός Εγκάρσια

Μπορείτε να σκεφτείτε ότι ένας καλός σχεδιαστής ή πληροφοριοδότης πρέπει να είναι σε θέση να συνθέσουν ένα σχέδιο ή μια ιδέα της κλίμακας που απαιτείται, ανά πάσα στιγμή, είτε μισή σελίδα κάθετα ή App, μέσα από ένα τηλεοπτικό σποτ ή φούτερ. Η ενότητα αυτή θέλει να πάει λίγο παραπέρα. Έχει ως στόχο να εμβαθύνει την οπτική διάσταση των σημάτων για να είναι σε θέση να κατανοήσουν πώς να οικοδομήσουμε εικόνα της μάρκας μέσα από αυτό.

Πώς να συνθέσει τις αξίες και τους σκοπούς του σήματος, πολύ πέρα ​​από το λογότυπο ή της εταιρικής ταυτότητας.

Κοινωνικά Δίκτυα

Η ενότητα αυτή διερευνά το ρόλο των εμπορικών σημάτων σε κοινωνικά δίκτυα. Και στο ρόλο των κοινωνικών δικτύων στη ζωή των καταναλωτών. Κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει τη δική του γλώσσα και τον τρόπο έκφρασής του. Και σήμερα είναι σχεδόν πιο σημαντικό να γνωρίζουμε πώς να μην τα χρησιμοποιήσει με άλλο τρόπο.

οι μαθητές θα πρέπει να καθοδηγείται μέσα από μια περιήγηση των διαφόρων κοινωνικών δικτύων, προκειμένου να πάρει ένα νοητικό χάρτη με πρακτικές ασκήσεις και πραγματικά παραδείγματα που δείχνουν με τον καλύτερο τρόπο για να χρησιμοποιήσετε αυτά τα κοινωνικά δίκτυα, με στόχο πάντα την αποκατάσταση συνδέσεων και συνενοχή με τους καταναλωτές μας.

Φορητές συσκευές ανθρώπινη εξαρτήματα

Οι ταμπλέτες και smartphones έχουν καθοριστεί στις τσέπες και τα σπίτια σε όλο τον κόσμο και να μην αντιλαμβάνονται τη ζωή μας, χωρίς την πολύτιμη βοήθειά τους. Έχουν γίνει μια περιστρεφόμενη πόρτα για την κυκλοφορία των πληροφοριών και του περιεχομένου σε μια ιλιγγιώδη ταχύτητα. Όλα λαμβάνεται γρήγορα και χωρίς να κοιτάξει πίσω. Κατανοούμε τη δυναμική αυτής της σχέσης και να κατανοήσουν τον τρόπο της ζωής των καταναλωτών μας σε μια μη επεμβατική τρόπο.

Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία

Θα προτείνει ένα σχέδιο που επιτρέπει την εφαρμογή του υψηλότερου αριθμού των γνώσεων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια των Masters. Ο τελικός αριθμός των φοιτητών που θα καθορίσει τη μορφή και το επίκεντρο του έργου, έτσι ώστε τόσο ο δάσκαλος και ο μαθητής είναι ένα χρήσιμο εργαλείο και πηγή έμπνευσης.
Το πρόγραμμα σπουδών χωρίζεται σε τέσσερις ενότητες.
Τα υλικά που συνθέτουν το πρόγραμμα σπουδών κατανέμονται ως εξής:

ΘΕΜΑΤΑ ECTS
Παραμείνετε ήρεμοι και να είστε δημιουργικοί 6
Στόχος: Μια προσέγγιση από τον ενθουσιασμό και την τεχνολογία 6
Ψυχή Μάρκες: Μάρκες με την ψυχή 6
Αφήγησης & Branded Content 6
Τεχνολογία 5
Κοινωνική Τάσεις 5
Σχεδιασμός Εγκάρσια 6
Κοινωνικά Δίκτυα 6
φορητές συσκευές. ανθρώπινο αποφύσεις 4
Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία 10
ΣΥΝΟΛΟ ECTS 60

Απαιτήσεις

Συνιστώμενη προφίλ

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε ανθρώπους που έχουν το ακόλουθο προφίλ:

  • Απόφοιτοι Σχεδιασμός
<li>    &Alpha;&pi;&#972;&phi;&omicron;&iota;&tau;&omicron;&iota; &Epsilon;&pi;&iota;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha; &kappa;&alpha;&iota; &Delta;&iota;&alpha;&phi;&#942;&mu;&iota;&sigma;&eta;</li>
<li>    &Pi;&tau;&upsilon;&chi;&iota;&omicron;&#973;&chi;&omicron;&upsilon;&sigmaf; &Kappa;&alpha;&lambda;&#974;&nu; &Tau;&epsilon;&chi;&nu;&#974;&nu;</li>
<li>    &Alpha;&pi;&#972;&phi;&omicron;&iota;&tau;&omicron;&iota; &Omicron;&pi;&tau;&iota;&kappa;&omicron;&alpha;&kappa;&omicron;&upsilon;&sigma;&tau;&iota;&kappa;&#942;&sigmaf; &Epsilon;&pi;&iota;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha;&sigmaf;</li>
<li>    &Alpha;&pi;&#972;&phi;&omicron;&iota;&tau;&omicron;&iota; &Mu;&#940;&rho;&kappa;&epsilon;&tau;&iota;&nu;&gamma;&kappa;</li>
<li>    &Delta;&iota;&alpha;&pi;&iota;&sigma;&tau;&epsilon;&upsilon;&mu;&#941;&nu;&omicron;&upsilon;&sigmaf; &epsilon;&pi;&alpha;&gamma;&gamma;&epsilon;&lambda;&mu;&alpha;&tau;&#943;&epsilon;&sigmaf; &sigma;&tau;&omicron;&nu; &tau;&omicron;&mu;&#941;&alpha; &tau;&eta;&sigmaf; &epsilon;&mu;&pi;&epsilon;&iota;&rho;&#943;&alpha;&sigmaf; &sigma;&chi;&epsilon;&delta;&iota;&alpha;&sigma;&mu;&omicron;&#973;, &tau;&eta; &delta;&iota;&alpha;&phi;&#942;&mu;&iota;&sigma;&eta; &#942; &alpha;&nu;&alpha;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&#974;&sigma;&epsilon;&iota;&sigmaf; &tau;&mu;&#942;&mu;&alpha;&tau;&alpha; &tau;&omega;&nu; &epsilon;&tau;&alpha;&iota;&rho;&epsilon;&iota;&#974;&nu; &mu;&epsilon; &tau;&eta;&nu; &epsilon;&mu;&pi;&epsilon;&iota;&rho;&#943;&alpha; &pi;&omicron;&upsilon; &pi;&iota;&sigma;&tau;&#974;&nu;&epsilon;&tau;&alpha;&iota; &alpha;&kappa;&alpha;&delta;&eta;&mu;&alpha;&#970;&kappa;&#972; &pi;&rho;&#972;&gamma;&rho;&alpha;&mu;&mu;&alpha; &sigma;&pi;&omicron;&upsilon;&delta;&#974;&nu; &#942; / &kappa;&alpha;&iota; &chi;&alpha;&rho;&tau;&omicron;&phi;&upsilon;&lambda;&alpha;&kappa;&#943;&omicron;&upsilon;.</li>
<li>    Creative &Delta;&iota;&epsilon;&upsilon;&theta;&upsilon;&nu;&tau;&#941;&sigmaf; &kappa;&alpha;&iota; &Delta;&iota;&epsilon;&upsilon;&theta;&upsilon;&nu;&tau;&#941;&sigmaf; &Sigma;&tau;&rho;&alpha;&tau;&eta;&gamma;&iota;&kappa;&omicron;&#973; &Sigma;&chi;&epsilon;&delta;&iota;&alpha;&sigma;&mu;&omicron;&#973; &tau;&omega;&nu; &Delta;&iota;&alpha;&phi;&eta;&mu;&iota;&sigma;&tau;&iota;&kappa;&#974;&nu; &Epsilon;&tau;&alpha;&iota;&rho;&epsilon;&iota;&#974;&nu; &gamma;&iota;&alpha; &nu;&alpha; &alpha;&iota;&sigma;&theta;&#940;&nu;&omicron;&nu;&tau;&alpha;&iota; &epsilon;&nu;&delta;&iota;&alpha;&phi;&#941;&rho;&omicron;&nu; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta; &delta;&iota;&alpha;&phi;&#942;&mu;&iota;&sigma;&eta; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&eta;&nu; &epsilon;&pi;&iota;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha;, &#941;&chi;&omicron;&nu;&tau;&alpha;&sigmaf; &tau;&eta;&nu; &alpha;&#943;&sigma;&theta;&eta;&sigma;&eta; &#972;&tau;&iota; &sigma;&upsilon;&gamma;&kappa;&lambda;&omicron;&nu;&iota;&sigma;&mu;&#941;&nu;&omicron;&iota; &alpha;&pi;&#972; &tau;&eta; &sigma;&upsilon;&nu;&epsilon;&chi;&#942; &epsilon;&xi;&#941;&lambda;&iota;&xi;&eta; &tau;&omega;&nu; &epsilon;&rho;&gamma;&alpha;&lambda;&epsilon;&#943;&omega;&nu; &epsilon;&pi;&iota;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha;&sigmaf;, &tau;&omicron;&upsilon; &psi;&eta;&phi;&iota;&alpha;&kappa;&omicron;&#973; &kappa;&#972;&sigma;&mu;&omicron;&upsilon; &kappa;&alpha;&iota; &nu;&#941;&alpha; &sigma;&upsilon;&mu;&pi;&epsilon;&rho;&iota;&phi;&omicron;&rho;&#940; &tau;&omega;&nu; &kappa;&alpha;&tau;&alpha;&nu;&alpha;&lambda;&omega;&tau;&#974;&nu;? &#942; / &kappa;&alpha;&iota; &pi;&rho;&#941;&pi;&epsilon;&iota; &nu;&alpha; &alpha;&nu;&alpha;&kappa;&upsilon;&kappa;&lambda;&#974;&nu;&omicron;&nu;&tau;&alpha;&iota; &#942; &nu;&alpha; &epsilon;&pi;&iota;&kappa;&alpha;&iota;&rho;&omicron;&pi;&omicron;&iota;&#942;&sigma;&omicron;&upsilon;&nu; &tau;&iota;&sigmaf; &gamma;&nu;&#974;&sigma;&epsilon;&iota;&sigmaf; &tau;&omicron;&upsilon;&sigmaf; &sigma;&epsilon; &mu;&iota;&alpha; &rho;&epsilon;&alpha;&lambda;&iota;&sigma;&tau;&iota;&kappa;&#942; &kappa;&alpha;&iota; &iota;&sigma;&chi;&#973;&epsilon;&iota; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&alpha; &#941;&rho;&gamma;&alpha; &tau;&omicron;&upsilon;&sigmaf;.</li>


Σε περιπτώσεις όπου ο σπουδαστής αποδεικνύει προηγούμενη τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε μια διαδικασία διαπίστευσης του πανεπιστημιακού πτυχίου, η Επιστημονική Επιτροπή θα αξιολογήσει το βιογραφικό του υποψηφίου και χαρτοφυλακίου, καθώς ολοκλήρωσε το πρόγραμμα σπουδών, το οποίο πρέπει να διατηρηθεί μια λογική ισοδυναμία με βαθμό τις υπάρχουσες μελέτες στην ίδια περιοχή.

Βαθμός

Οι άνθρωποι που περνούν την αξιολόγηση του προγράμματος, θα αποκτήσουν ένα διπλό πτυχίο: Μάθημα σε ESdesign - Ανώτερη Σχολή Σχεδίου της Βαρκελώνης γκολφ στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Βαλένθια, ο οποίος τους πιστώνεται ως επαγγελματίες στην ειδικότητα που μελετήθηκαν.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Οι μαθητές που παίρνουν αυτό το πρόγραμμα μπορούν να αναπτύξουν την καριέρα τους στους ακόλουθους τομείς:

  • Δημιουργικά τμήματα των διαφημιστικών πρακτορείων.
  • Στρατηγικός σχεδιασμός τμήματα οργανισμούς ή τους διαφημιστές.
  • Τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων.
  • Λογιστηρίων των διαφημιστικών πρακτορείων.
  • Εταιρική branding και τα γραφικά στούντιο, οργανισμούς μέσων μαζικής ενημέρωσης.
  • Free-lance επαγγελματίες, επιχειρηματίες, ξεκινήματα, ξεκινήματα ...
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά

Κοιτάξτε12 περισσότερα μαθήματα αποEscuela Superior de Diseño de Barcelona »

Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό
Ημερομηνία έναρξης
Νοέμ. 19, 2019
Duration
12 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
4,800 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Νοέμ. 19, 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Νοέμ. 19, 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη