Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Atlantic International University Masters Programs
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Honolulu, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Master of Business Administration (MBA) έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει την επαγγελματική ανάπτυξη έμπειρων διευθυντών και επαγγελματιών στον επιχειρηματικό χώρο επεκτείνοντας τις γνώσεις διαχείρισης και εξοπλίζοντας τους με ευρείες δεξιότητες έρευνας και διαχείρισης διαδικασιών, επιτρέποντάς τους να συνεισφέρουν βασικά στην ηγεσία τα επιλεγμένα πεδία τους. Το πτυχίο Master of Business Administration είναι προσανατολισμένο για όσους επιδιώκουν να συμβάλουν στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης ενός οργανισμού στον σημερινό εξαιρετικά ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Βασικά μαθήματα και θέματα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων:
- LED 102 θέματα στην Ηγεσία (3 Credits)
- BSA 300 Συνεταιριστική Εκπαίδευση Επιχειρήσεων (3 Credits)
- BSA 400 Διοίκηση Επιχειρήσεων (3 Credits)
- FIN 402 Advanced Finance (3 πιστώσεις)
- FIN 408 Διαχείριση Επενδύσεων (3 Credits)
- FIN 411 Χρήματα και Τραπεζικές Υπηρεσίες (3 Credits)
- MBA 301 Εταιρική Στρατηγική (3 Credits)
- MBA 303 Στρατηγική Επιχειρήσεων (3 Credits)
- MBA 305 Στρατηγική Διαχείριση της Πληροφορικής (3 Credits)
- MBA 307 Ανάλυση Αποφάσεων (3 Credits)
- MBA 402 που οδηγεί στην αλλαγή (3 πιστώσεις)
- MBA 406 Οργανωτική Διάγνωση (3 Credits)
- MGT 303 Διαχειριστική Λήψη Αποφάσεων (3 Credits)
- MGT 305 Οικονομική Διοίκηση (3 Credits)
- MGT 307 Διαχειριστική Λογιστική (3 Credits)
- MGT 309 Διαχείριση Ατόμων και Οργανισμών (3 Credits)
- MGT 311 Διαχείριση Πληροφοριών (3 Credits)
- MGT 313 Διαχείριση Επιχειρήσεων (3 Credits)
- MKT 402 Advance Marketing (3 Credits)
- MKT 404 Ανταγωνισμός και Στρατηγική (3 Credits)
- MKT 406 Αναδυόμενα Θέματα στο Μάρκετινγκ (3 Credits)
- MKT 408 Μάρκα προϊόντων (3 Credits)
- Διδακτορικό Δίπλωμα (6)
Μαθήματα Προσανατολισμού Πρώτη Φάση:
- AUC 401 "Επικοινωνία και έρευνα" (Περιληπτικό βιογραφικό σημείωμα) (2 μονάδες)
- AUC 402 "Θεωρία Οργάνωσης" (Χαρτοφυλάκιο). (1 πίστωση)
- Ερωτηματολόγιο AUC 404 "Ακαδημαϊκή Αξιολόγηση" (1 πίστωση)
- AUC 405 "Βιωματική μάθηση" (Autobiography). (1 πίστωση)
- AUC 406 Matrix Αξιολόγησης "Επαγγελματικής Αξιολόγησης" (1 πίστωση)
- AUC 408 "Θεμελίωση της γνώσης" Διάγραμμα ολοκλήρωσης (1 πίστωση)
- AUC 409 "Ανάπτυξη Μεταπτυχιακών Σπουδών" Εγγύηση Ακαδημαϊκών Σπουδών (2 μονάδες)
Μαθήματα Προσανατολισμού Δεύτερη Φάση:
- ARED 410 κρυφές συνδέσεις (ανάγνωση και περίληψη) (1 πίστωση)
- AREF 422 Αναφορές και Βιβλιογραφία (Πιστεύω)
- ACUR 400 Πρόγραμμα σπουδών ή πρόταση μαθημάτων (1 έως 3 μονάδες)
- AUC 420 Σεμινάριο Πολιτιστική Ανάπτυξη (Πρακτική Εμπειρία) (1 πίστωση)
- Διεθνές Αναπτυξιακό Σεμινάριο AUC 425. (Δημοσιεύσεις) (1 πίστωση)
- AUC 421 Διοικητική σύνοψη σεμιναρίου (Σύνοψη βιβλίου) (1 πίστωση)