Master of Arts στη Μάθηση και την Τεχνολογία
Royal Roads University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Victoria, Καναδάς
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
CAD 34.472 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
26 Mar 2024
* Τα δίδακτρα είναι για ολόκληρο το πρόγραμμα: 32.496 $ (Διεθνείς φοιτητές), 25.786 $ (Φοιτητές οικιακής χρήσης).
Εισαγωγή
Το Master of Arts στη Μάθηση και την Τεχνολογία είναι ένα διετές, 33-πιστωτικό πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στη ζήτηση για ειδικευμένους επαγγελματίες που έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να καθοδηγήσουν τον σχεδιασμό, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την εφαρμογή και την αξιολόγηση των σύγχρονων μαθησιακών περιβαλλόντων. Οι απόφοιτοι αυτού του προγράμματος θα είναι σε θέση να εργαστούν στη δημιουργία και αξιολόγηση ψηφιακών μαθησιακών περιβαλλόντων και να εφαρμόσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για να αναλύσουν κριτικά τις μαθησιακές καινοτομίες και να αξιολογήσουν τον αντίκτυπό τους στους οργανισμούς και την κοινωνία.
Αυτό το πρόγραμμα είναι το πρώτο πτυχίο Master of Arts στον Καναδά που δεν διαθέτει εγχειρίδια. Οι μαθητές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλο το υλικό των μαθημάτων μέσω ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων, ηλεκτρονικών βιβλίων, άρθρων περιοδικών και άλλων δωρεάν ψηφιακών πόρων. Αυτοί οι τύποι μαθημάτων είναι γνωστοί ως " Zero Textbook Cost (ZTC) " και στοχεύουν στη βελτίωση της πρόσβασης στην εκπαίδευση και στη βελτίωση των αποτελεσμάτων των μαθητών.
Η εξατομίκευση της μάθησης και το σύνολο των διατομεακών δεξιοτήτων που καλλιεργούνται στο πρόγραμμα επιτρέπει στους πτυχιούχους να καθοδηγούν και να υποστηρίζουν τους οργανισμούς τους για να βελτιώνουν συνεχώς τις μαθησιακές εμπειρίες που προσφέρει.
Περιγραφή προγράμματος
Το Master of Arts στη Μάθηση και την Τεχνολογία (MALAT) είναι ένα διετές, 33-πιστωτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει την ανάγκη για εξειδικευμένους επαγγελματίες στον τομέα της μάθησης και της εκπαίδευσης μέσω της τεχνολογίας και της ανάγκης για άτομα σε επίπεδο διαχείρισης που να έχουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την ικανότητα ανάληψης των ηγετικών ρόλων που απαιτούνται για το σχεδιασμό, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την εφαρμογή και την αξιολόγηση σύγχρονων μαθησιακών περιβαλλόντων. Μέσω του προγράμματος MALAT, θα εφαρμόσετε θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις της μάθησης και θα αναλύσετε κριτικά και θα αξιολογήσετε πώς διαμορφώνεται η μάθηση στην ψηφιακή εποχή, καθώς και πώς να τη διευκολύνετε χρησιμοποιώντας την τεχνολογία.
Σχεδιασμένο σε συνεργασία με τους σημερινούς ηγέτες στον τομέα, το πρόγραμμα MALAT επιτρέπει στους επαγγελματίες να:
- Δημιουργία και αξιολόγηση σύγχρονων ψηφιακών μαθησιακών περιβαλλόντων.
- Χρησιμοποιήστε θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για να αναλύσετε κριτικά τις μαθησιακές καινοτομίες και να αξιολογήσετε τον αντίκτυπό τους στους οργανισμούς και την κοινωνία. και
- Οδηγήστε και υποστηρίξτε τους οργανισμούς για να βελτιώσετε συνεχώς τις μαθησιακές εμπειρίες που προσφέρουν.
Αυτό το εγκεκριμένο πρόγραμμα για την υπηρεσία πιστοποίησης εκπαιδευτικών (TQS) έχει σχεδιαστεί ειδικά για επαγγελματίες που εργάζονται. Προσφέρεται σε ένα πλήρως διαδικτυακό ή μέσω ενός συνδυασμένου μοντέλου, το οποίο αποτελείται από διαδικτυακή μάθηση και μία εντατική περίοδο παραμονής δύο εβδομάδων στην πανεπιστημιούπολη τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο. Αυτή η μορφή επιτρέπει στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν ουσιαστικά τα εκπαιδευτικά τους διαπιστευτήρια, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα τις απουσίες από το χώρο εργασίας τους.
Προσφέρεται επίσης ένα Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Μάθηση και την Τεχνολογία που σκάλες στο πρόγραμμα MALAT. Εάν σκέφτεστε ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα αλλά δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, αυτό το δίπλωμα μπορεί να σας ταιριάζει.
Ποιος είναι για
Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για άτομα που συμμετέχουν στη δημιουργία σύγχρονων μαθησιακών περιβαλλόντων που ενσωματώνουν το καλύτερο από ό, τι είναι γνωστό για τη μάθηση και τις τεχνολογίες. Το πρόγραμμα MALAT δεν είναι μόνο για εκπαιδευτικούς! Είναι για οποιονδήποτε σε ένα περιβάλλον όπου εκπαιδεύει ή διδάσκει ανθρώπους, εφαρμόζει διαδικασίες κατάρτισης ή / και δημιουργεί συνθήκες για τη μεγιστοποίηση της μάθησης.
Τα άτομα που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το πρόγραμμα περιλαμβάνουν τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων που είναι υπεύθυνοι για τη μάθηση, την κατάρτιση ή την εκπαίδευση. εκπαίδευση διευθυντών και συντονιστών · θέσεις κατάρτισης και ανάπτυξης · μάθηση επιστημόνων? διαμεσολαβητές, εκπαιδευτές ή εκπαιδευτές. Το πρόγραμμα προσελκύει μαθητές από πολλούς τομείς και βιομηχανίες που εργάζονται στο σημείο διασταύρωσης μεταξύ τεχνολογίας και μάθησης, συμπεριλαμβανομένων μετα-δευτεροβάθμιων ιδρυμάτων, κυβερνητικών υπηρεσιών, εκπαιδευτικών συστημάτων K-12, του εταιρικού τομέα, της υγειονομικής περίθαλψης, μη κερδοσκοπικών οργανισμών και μικρών επιχειρήσεων .
Βασικά χαρακτηριστικά
Το πρόγραμμα βασίζεται σε αρχές της ανοιχτότητας, της δικτυακής μάθησης και της ψηφιακής νοοτροπίας και απαιτεί από τους μαθητές να δημιουργήσουν και να αξιοποιήσουν την ψηφιακή τους παρουσία για να συνεργαστούν ουσιαστικά σε κοινότητες ψηφιακής μάθησης στον τομέα. Το Εικονικό Συμπόσιο στην αρχή και στο τέλος του προγράμματος είναι μία από τις πολλές ευκαιρίες για τους μαθητές να συμμετέχουν, να καλλιεργούνται και να συνεισφέρουν σε αυτά τα ψηφιακά δίκτυα και κοινότητες μάθησης καθώς μαθαίνουν περισσότερα για τη διευκόλυνση σε σύγχρονα μαθησιακά περιβάλλοντα.
Ειλικρίνεια
Το πρόγραμμα MALAT προσεγγίζει το άνοιγμα ως έναν δυναμικό και διαπραγματευτικό χώρο που περιλαμβάνει «συνεργατικές πρακτικές [συμπεριλαμβανομένης] ... τη δημιουργία, χρήση και επαναχρησιμοποίηση του OER, καθώς και παιδαγωγικές πρακτικές που χρησιμοποιούν συμμετοχικές τεχνολογίες και κοινωνικά δίκτυα για αλληλεπίδραση, μάθηση από ομοτίμους, γνώσεις δημιουργία και ενδυνάμωση των μαθητών »(Cronin, 2017, ¶ 10).
Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε μια «ανοιχτή πρώτη» προσέγγιση όταν επιλέγουμε αναγνώσεις και πόρους μαθημάτων. Με εξαίρεση τα Pathway , όλα τα μαθήματα προγραμμάτων έχουν ανοιχτή άδεια CC Attribution Share-Alike 4.0 International και όλο το υλικό των μαθημάτων διατίθεται δημόσια στους ιστότοπους του Word. Σε όλους τους μαθητές του προγράμματος παρέχεται ένα blog τύπου Word και πολλές από τις συζητήσεις γίνονται στους ιστότοπους του ιστολογίου. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να σκεφτούν να μοιραστούν αυτά που μαθαίνουν ευρύτερα καθώς συμβάλλουν σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα της επιλογής τους και συν-δημιουργούν περαιτέρω το προσωπικό τους περιβάλλον μάθησης. Ο σχεδιασμός και η διευκόλυνση των μαθημάτων στο πρόγραμμα ενσωματώνουν πτυχές της ανοιχτής παιδαγωγικής, όπως η χρήση ανανεώσιμων εργασιών, συν-δημιουργημένες ρουμπρίκες για την αξιολόγηση και η χρήση προσεγγίσεων σχεδιασμού και σκέψης.
Εκμάθηση δικτύου
Η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και ανθρώπου διαμεσολαβείται μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών.
Ψηφιακή νοοτροπία
Η ανάπτυξη μιας ψηφιακής νοοτροπίας ή ενός τρόπου ύπαρξης και επιλογής να βρίσκεστε στον ψηφιακό χώρο είναι ένα κοινό θέμα σε όλα τα μαθήματα του προγράμματος. Η διερεύνηση των πτυχών της ψηφιακής ταυτότητας και της ψηφιακής παρουσίας, καθώς και η πολλαπλότητα των ρόλων και οι συναφείς μεταβαλλόμενες ψηφιακές γνώσεις εισάγονται στην αρχή του προγράμματος και αξιοποιούνται και αναπτύσσονται περαιτέρω σε κάθε μάθημα.
Εικονικό Συμπόσιο
Το ετήσιο MALAT Virtual Symposium τον Απρίλιο ξεκινά το πρώτο μάθημα του προγράμματος (LRNT 521). Πρόκειται για μια σειρά ανοιχτών, δημόσιων, σύγχρονων ομιλητών και συνομιλιών και ασύγχρονες συζητήσεις που έχουν ως στόχο την εξερεύνηση του ευρέως πεδίου της ψηφιακής μάθησης από θεωρητικές και πρακτικές απόψεις. Αυτό είναι όπου οι νέοι μαθητές ξεκινούν τον προσανατολισμό τους στο πεδίο και οι μαθητές δεύτερης χρονιάς μπορούν να μοιραστούν τις γνώσεις τους με την ευρύτερη επαγγελματική κοινότητα. Συμμετάσχετε σε μια δωρεάν επαγγελματική ανάπτυξη στο ετήσιο MALAT Virtual Symposium.
Υπάρχουν τρία κομμάτια στο συμπόσιο:
- Lay of the Land Track: το οποίο περιλαμβάνει συνεδρίες από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς στον τομέα. Αυτές οι συνεδρίες διερευνούν θέματα που σχετίζονται με ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα, δίκτυα, κοινότητες.
- Εργασία στην Ψηφιακή Μάθηση - Ιστορίες από το Field Track: αυτό το κομμάτι περιλαμβάνει συνεδρίες από εργαζόμενους επαγγελματίες στον τομέα της ψηφιακής μάθησης καθώς συζητούν «μια μέρα στη ζωή», τη σημασία του ρόλου και του skillet κ.λπ.
- End in Mind Track: περιλαμβάνει παρουσιάσεις μαθητών δευτέρου έτους. Αυτές οι παρουσιάσεις επικεντρώνονται τόσο στο περιεχόμενο (π.χ., μια σύντομη περίληψη της έρευνάς τους) όσο και στη διαδικασία (π.χ., συνοπτικές παρουσιάσεις σχετικά με τη διαδικασία ολοκλήρωσης μιας διατριβής, ερευνητικό έγγραφο ή ψηφιακό ερευνητικό ερευνητικό έργο).
Κάθε μέρα υπάρχουν ζωντανές σύγχρονες συνεδρίες καθώς και ασύγχρονες παρουσιάσεις βίντεο και συζητήσεις. Οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετάσχει στις συνεδρίες εικονικού συμποσίου ή να δει τις καταγεγραμμένες συνεδρίες μετά.
Επιλογές ολοκλήρωσης
Ενώ τα πρώτα έξι μαθήματα θεμελίωσης είναι κοινά για όλους τους μαθητές του προγράμματος, θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση σε μία από τις τρεις Pathway εξόδου: μια διατριβή, ένα ερευνητικό έργο εφαρμοσμένης έρευνας ή ένα πρόγραμμα συμβουλευτικής ψηφιακής μάθησης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Θα υποβάλετε αίτηση στο κομμάτι της διατριβής κατά το πρώτο έτος του προγράμματος. Μόλις εισαχθείτε στο κομμάτι διατριβής 12 πίστωσης, θα προσδιορίσετε μια ερευνητική περιοχή εστίασης και θα εργαστείτε 1: 1 με έναν επόπτη διατριβής για την πρωτοβάθμια έρευνα: μπορείτε να δείτε τους πρόσφατους τίτλους σπουδαστών. Εάν η αίτησή σας δεν είναι επιτυχής, έχετε την επιλογή να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα ακολουθώντας τα κομμάτια του Εφαρμοσμένου Ερευνητικού Έργου ή του Ψηφιακού Συμβουλευτικού Έργου.
Εφαρμοσμένο ερευνητικό έργο
Επιλέγοντας αυτό το κομμάτι θα ολοκληρώσετε πρόσθετα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων μαθημάτων βασισμένων στην έρευνα που απαιτούν να λάβουν ανοιχτά μαθήματα, να παράγουν έναν ψηφιακό πόρο μάθησης προσωπικής σημασίας και συνάφειας που σχετίζεται με τη μάθηση, την τεχνολογία, το σχεδιασμό και την καινοτομία και να συνδημιουργήσετε τη μαθησιακή τους εμπειρία με τον εκπαιδευτή. Στη συνέχεια, θα παρακολουθήσετε ένα προηγμένο ερευνητικό μάθημα για την προετοιμασία του 6-πιστωτικού ερευνητικού προγράμματος. Θα πραγματοποιήσετε μια διεξοδική έρευνα σε μια συγκεκριμένη ερευνητική ερώτηση χρησιμοποιώντας δευτερεύοντα δεδομένα με τη δυνατότητα διεξαγωγής ενημερωτικής συνέντευξης με έως και πέντε άτομα. Προηγούμενα ερευνητικά έργα έχουν συμπεριλάβει τη μετα-σύνθεση. κριτικές κριτικών λογοτεχνίας; ανάλυση πολιτικής, κ.λπ. Δείτε τους πρόσφατους τίτλους έρευνας των μαθητών.
Ψηφιακό πρόγραμμα συμβουλευτικής μάθησης
Θα υποβάλετε αίτηση σε αυτό το κομμάτι τον πρώτο χρόνο του προγράμματος. Σε αυτό το κομμάτι, θα ολοκληρώσετε επιπρόσθετα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων μαθημάτων που βασίζονται σε έρευνα και απαιτούν να λάβετε ανοιχτά μαθήματα, να παράγετε έναν ψηφιακό πόρο μάθησης προσωπικής σημασίας και συνάφειας που σχετίζεται με τη μάθηση, την τεχνολογία, το σχεδιασμό και την καινοτομία και να συνδημιουργήσετε τη μαθησιακή τους εμπειρία με τον εκπαιδευτή. Θα παρακολουθήσετε ένα προχωρημένο ερευνητικό μάθημα για την προετοιμασία του 6-πιστωτικού ψηφιακού ερευνητικού συμβουλευτικού έργου. Μέσω αυτής της επιλογής ολοκλήρωσης, θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία που θα σας βοηθήσει να εφαρμόσετε θεωρητικές γνώσεις σε ένα πραγματικό περιβάλλον στο αυστηρά εκτεταμένο έργο. Θα παράσχετε την τεκμηριωμένη αιτιολόγηση της έρευνας και το σκεπτικό για τις αποφάσεις σχεδιασμού που λαμβάνονται και, θα ενημερώσετε το έργο σας πραγματοποιώντας μια ενημερωτική συνέντευξη με έως και δέκα άτομα. Τα έργα μπορούν να προέρχονται από μια ποικιλία ομάδων ενδιαφερομένων από τη βιομηχανία προγραμμάτων. Μπορεί επίσης να εξεταστούν τα προτεινόμενα από τους μαθητές έργα.
Απαιτήσεις εισδοχής
Τυπική είσοδος
- Τετραετές (ή συγκρίσιμο) πτυχίο από αναγνωρισμένο μετα-δευτεροβάθμιο ίδρυμα.
- Τουλάχιστον τρία χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε μια θέση ηγεσίας ή διοίκησης * που σχετίζεται άμεσα με τα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος MALAT.
Ευέλικτη είσοδος
Για να ληφθούν υπόψη για ευέλικτη είσοδο , οι αιτούντες συνήθως απαιτούν:
- Τουλάχιστον επτά χρόνια εργασιακής εμπειρίας, με τουλάχιστον δύο χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε θέση ηγεσίας ή διοίκησης *, σχετίζεται άμεσα με τα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος MALAT.
* Η εμπειρία ηγεσίας θα μπορούσε να περιλαμβάνει ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα:
- Ρόλοι στους οποίους συμβουλεύεστε, διαπραγματεύεστε ή διαχειρίζεστε διαφορετικές ομάδες συμφερόντων μέσω σχέσεων, σε ένα περίπλοκο περιβάλλον.
- Ρόλοι στους οποίους οδηγείτε τους άλλους προς κοινούς στόχους και αποτελέσματα.
- Ρόλοι στους οποίους επηρεάζετε, οργανώνετε και συντονίζετε ομάδες ανθρώπων.
- Ηγετικοί ρόλοι σε εθελοντικές οργανώσεις.
- Επίσημοι οργανωτικοί ηγετικοί ρόλοι στους οποίους εποπτεύετε άμεσα το προσωπικό ή ολοκληρώνετε την εργασία με γνώμονα την απόδοση με άτομα, ομάδες ή ομάδες.
- Ξεπερνώντας μια δύσκολη εμπειρία ζωής (για τον εαυτό σας ή τους άλλους), η οποία περιελάμβανε πλοήγηση σύνθετων συστημάτων και είχε ως αποτέλεσμα θετική αλλαγή κοινότητας πέρα από το άτομο.
Αγγλική γλωσσική επάρκεια
- Εάν τα Αγγλικά δεν είναι η κύρια γλώσσα σας, ανατρέξτε στις Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας .
Πρόσθετες προτάσεις
- Οι αιτήσεις αξιολογούνται με βάση μια ολοκληρωμένη και ενοποιημένη εξέταση ακαδημαϊκών διαπιστευτηρίων, εργασιακής εμπειρίας και προσωπικής εμπειρίας. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι εκπαιδευτικοί επαγγελματίες. Η εμπειρία σε ένα περιβάλλον μάθησης μέσω τεχνολογίας αποτελεί πλεονέκτημα.
- Βεβαιωθείτε ότι αποδεικνύετε την ηγετική σας εμπειρία στο λεπτομερές βιογραφικό σας και υποδείξτε με σαφήνεια πώς τα έτη εμπειρίας σας πληρούν τις απαιτήσεις τυπικής ή ευέλικτης εισαγωγής.
Αποτελέσματα
Η Σχολή Εκπαίδευσης και Τεχνολογίας συνεργάζεται με ένα πλαίσιο προγράμματος μαθησιακών αποτελεσμάτων που ενημερώνει τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος. Τα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος προσδιορίζουν τι θα μάθει ο μαθητής και θα είναι σε θέση να κάνει μέχρι το τέλος του προγράμματος. Είναι οι απαραίτητες και διαρκείς γνώσεις, ικανότητες (χαρακτηριστικά) και στάσεις (αξίες, διαθέσεις) που αποτελούν την ολοκληρωμένη μάθηση από έναν απόφοιτο του προγράμματος Master of Arts στη μάθηση και την τεχνολογία.
Οι απόφοιτοι θα μπορούν να εφαρμόζουν τις αρχές της διαφάνειας, της δικτυακής μάθησης και της ψηφιακής νοοτροπίας καθώς εργάζονται στη δημιουργία και την αξιολόγηση ψηφιακών μαθησιακών περιβαλλόντων. Θα εφαρμόσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για να αναλύσουν κριτικά τις μαθησιακές καινοτομίες και να αξιολογήσουν τον αντίκτυπό τους στους οργανισμούς και την κοινωνία. Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα έχουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την ικανότητα:
- Επικοινωνήστε και συνθέστε πληροφορίες και επιχειρήματα στο μεταπτυχιακό επίπεδο.
- Αξιολογείτε με κριτικό τρόπο τον τρόπο με τον οποίο η εκμάθηση συμβαίνει σε διάφορα πλαίσια.
- Σχεδιάστε και δημιουργήστε ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης που έχουν ενημερωθεί από την έρευνα.
- Επιδείξτε αποτελεσματικές δεξιότητες συνεργασίας.
- Ανάπτυξη και ανάλυση στρατηγικών υποστήριξης για την κάλυψη των αναγκών των ενδιαφερομένων σε περιβάλλοντα ψηφιακής μάθησης.
- Επιλέξτε κατάλληλες στρατηγικές αξιολόγησης και αξιολόγησης για περιβάλλοντα ψηφιακής μάθησης.
- Συμβάλλετε ουσιαστικά στο δίκτυο ψηφιακής μάθησης και στις κοινότητες.
- Εξηγήστε την αλληλεξάρτηση μεταξύ περιβάλλοντος καινοτομίας, αλλαγής και ψηφιακής μάθησης και τον αντίκτυπό τους στις οργανώσεις και την κοινωνία.
- Εφαρμόστε διαδικασίες αντανάκλασης για τη βελτίωση της επαγγελματικής πρακτικής.
- Κριτική αξιολόγηση και / ή παραγωγή έρευνας.
Επαγγελματική Πιστοποίηση
Το πρόγραμμα Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) αναγνωρίζεται από το Ινστιτούτο Απόδοσης και Μάθησης . Οι απόφοιτοι του προγράμματος λαμβάνουν πίστωση για τις απαιτήσεις εργασιακής εμπειρίας της πιστοποίησης Certified Training and Development Professional (CTDP).
IBO Advanced Certificate στη Διδασκαλία και τη Μάθηση της Έρευνας
Για να αποδείξει την εξαιρετική εκπαίδευση που έχετε κερδίσει στο Royal Roads University , οι μαθητές που εγγράφονται στο πρόγραμμα MALAT μπορούν να υποβάλουν αίτηση για απόκτηση πιστοποιητικού IB Advanced στη Διδασκαλία και τη Μάθηση της Έρευνας από τον Διεθνή Οργανισμό Απολυτηρίου (IBO) εάν πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια IBO.
Τα διαπιστευτήρια IBO δείχνουν στον οργανισμό σας ότι είστε πρωτοπόρος ηγέτης, πρόθυμος να ξεπεράσετε τις υψηλές προσδοκίες μας. Θα έχετε πρόσβαση σε ένα μοναδικό Pathway εγγραφής, διαθέσιμο μόνο σε εκπαιδευτικούς της IBO και την ευκαιρία να εξερευνήσετε μελλοντικές επαγγελματικές και ερευνητικές ευκαιρίες με το IBO. Επίσης, η πιστοποίηση IBO παρέχει πρόσθετες ευκαιρίες μέσω του IBO Online Curriculum Center (OCC), όπου θα βρείτε φόρουμ συζήτησης και πόρους διαθέσιμους μόνο σε μέλη της IBO.
Αυτός ο προσδιορισμός μπορεί να αποκτηθεί συμπληρώνοντας το υπάρχον περιεχόμενο IBO με εστιασμένη, συστηματική ερευνητική έρευνα για την προώθηση των γνώσεων και της εμπειρίας σας. Θα διερευνήσετε βαθιά την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών, την παιδαγωγική και την αξιολόγηση μέσω της εξερεύνησης σχετικής βιβλιογραφίας και των δικών σας πρακτικών IBO. Αυτό το προηγμένο πιστοποιητικό είναι το πιο κατάλληλο για τους υπάρχοντες και έμπειρους εκπαιδευτικούς της σχολής IB
Πώς να εφαρμόσει
Όταν συμπληρώσετε την αίτησή σας για το πρόγραμμα MALAT, συμπεριλάβετε στην προσωπική σας δήλωση το ενδιαφέρον σας για το πιστοποιητικό IBO που σχετίζεται με την εμπειρία και το πρόγραμμά σας. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, θα υπάρχει χρόνος για εγγραφή στο IBO και απόκτηση πρόσβασης στο δίκτυο και τους πόρους του. Θα σας ζητηθεί να ολοκληρώσετε τις αναγνώσεις και τις αναθέσεις που σχετίζονται με την IB κατά τη διάρκεια του προγράμματός σας, καθώς και θέματα έρευνας που σχετίζονται με την IB, αλλά θα διατηρήσετε ένα φόρτο εργασίας ισοδύναμο με τους μαθητές στο πρόγραμμά σας που έχουν επιλέξει να μην ακολουθήσουν αυτήν τη διάκριση.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- ITAI: Εισαγωγή στην ακαδημαϊκή ακεραιότητα
- LRNTLNK: Η σύνδεση
- LRNT521: περιβάλλοντα ψηφιακής εκμάθησης, δίκτυα, κοινότητες
- LRNT522: Εισαγωγή στην έρευνα: Κριτική ανάγνωση και γραφή
- LRNT523: Θεμέλια της μάθησης και των τεχνολογιών
- LRNT524: Περιβάλλον Καινοτομίας, Σχεδιασμού και Εκμάθησης
- LRNT525: Ηγετική Αλλαγή στην Ψηφιακή Μάθηση
- LRNT526: Διερεύνηση σύγχρονων θεμάτων στις τεχνολογίες μάθησης
- LRNT527: Δημιουργία ψηφιακών πόρων
- LRNT528: Διευκόλυνση στα περιβάλλοντα ψηφιακής εκμάθησης
- LRNT622: Προηγμένη Έρευνα: Πρόταση Εφαρμοσμένης Έρευνας ή Πρόταση Έρευνας Ψηφιακής Μάθησης
- LRNT600: Προηγμένη έρευνα: Πρόταση διατριβής
- LRNT690: Διπλωματική εργασία
- LRNT691: Εφαρμοσμένο ερευνητικό έργο
- LRNT692: Προηγμένη έρευνα: Πρόγραμμα Εφαρμοσμένης Έρευνας ή Πρόταση Έρευνας Ψηφιακής Μάθησης
Οικονομική βοήθεια & βραβεία
Η ομάδα Financial Aid & Awards είναι εδώ για να παρέχει πληροφορίες και υποστήριξη σχετικά με μια ποικιλία πηγών χρηματοδότησης και ευκαιριών απονομής βραβείων, ξεκινώντας από ένα βίντεο που παρουσιάζει τις ολοκληρωμένες λεπτομέρειες που θα βρείτε σε αυτόν τον ιστότοπο και στο ιστολόγιό μας.
Δείτε μια σύνοψη προγραμμάτων κυβερνητικής βοήθειας για όσους επλήγησαν από την κρίση COVID-19. Μάθε περισσότερα...
Ο οικονομικός προγραμματισμός είναι ένα κρίσιμο στοιχείο του αρχικού εκπαιδευτικού σχεδιασμού Ελέγξτε τις ευκαιρίες χρηματοδότησης πολύ πριν ξεκινήσει το πρόγραμμά σας για να βοηθήσετε στη δημιουργία ενός λογικού προϋπολογισμού.
Δάνεια
Εξερευνήστε τους διάφορους τύπους δανείων που διατίθενται για τη χρηματοδότηση των σπουδών σας. Μάθε περισσότερα...
Βραβεία
Εξερευνήστε μια ποικιλία ανταγωνιστικών υποτροφιών, βραβείων και υποτροφιών που διατίθενται από την RRU και άλλους χρηματοδοτικούς οργανισμούς. Μάθε περισσότερα...
Υποτροφίες έρευνας
Η RRU διαχειρίζεται τη διαχείριση υποτροφιών για επιλεγμένους οργανισμούς χρηματοδότησης. Αυτά είναι μερικά από τα πιο σημαντικά βραβεία. Μάθε περισσότερα...
Άλλη χρηματοδότηση
Ανακαλύψτε εναλλακτικές ευκαιρίες χρηματοδότησης, όπως Highbred Points. Μάθε περισσότερα...
Διδακτέα ύλη
Περιγραφή προγράμματος
Το Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) είναι ένα διετές πρόγραμμα 33 πιστωτικών μονάδων που έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει την ανάγκη για καταρτισμένους επαγγελματίες στον τομέα της μάθησης και της εκπαίδευσης μέσω της τεχνολογίας και την ανάγκη για άτομα σε επίπεδο διοίκησης που έχουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την ικανότητα να αναλαμβάνουν τους ηγετικούς ρόλους που απαιτούνται για το σχεδιασμό, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την εφαρμογή και την αξιολόγηση σύγχρονων περιβαλλόντων μάθησης. Μέσω του προγράμματος MALAT, θα εφαρμόσετε θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις μάθησης και θα αναλύσετε κριτικά και θα αξιολογήσετε πώς διαμορφώνεται η μάθηση στην ψηφιακή εποχή, καθώς και πώς να τη διευκολύνετε χρησιμοποιώντας την τεχνολογία.
Σχεδιασμένο σε συνεργασία με σημερινούς ηγέτες στον τομέα, το πρόγραμμα MALAT δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να:
- Δημιουργία και αξιολόγηση σύγχρονων ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης.
- Χρησιμοποιήστε θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για να αναλύσετε κριτικά τις μαθησιακές καινοτομίες και να αξιολογήσετε τον αντίκτυπό τους στους οργανισμούς και την κοινωνία. και
- Καθοδηγήστε και υποστηρίξτε τους οργανισμούς να βελτιώνουν συνεχώς τις μαθησιακές εμπειρίες που προσφέρουν.
Αυτό το εγκεκριμένο πρόγραμμα της Υπηρεσίας Προσόντων Εκπαιδευτικών (TQS) έχει σχεδιαστεί ειδικά για επαγγελματίες που εργάζονται. Προσφέρεται σε ένα πλήρως online ή μέσω ενός συνδυασμένου μοντέλου, που αποτελείται από διαδικτυακή μάθηση και μια εντατική περίοδο διαμονής στην πανεπιστημιούπολη διάρκειας δύο εβδομάδων τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο. Αυτή η μορφή επιτρέπει στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν σημαντικά τα εκπαιδευτικά τους διαπιστευτήρια ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις απουσίες από τον χώρο εργασίας τους.
Προσφέρεται επίσης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Μάθηση και την Τεχνολογία το οποίο εντάσσεται στο πρόγραμμα MALAT. Εάν σκέφτεστε να αποκτήσετε μεταπτυχιακό αλλά δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, αυτό το δίπλωμα μπορεί να είναι κατάλληλο για εσάς.
Για ποιον είναι
Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για άτομα που εμπλέκονται στη δημιουργία σύγχρονων περιβαλλόντων μάθησης που ενσωματώνουν ό,τι καλύτερο είναι γνωστό για τη μάθηση και τις τεχνολογίες. Το πρόγραμμα MALAT δεν είναι μόνο για εκπαιδευτικούς! Απευθύνεται σε οποιονδήποτε σε περιβάλλον όπου εκπαιδεύει ή διδάσκει ανθρώπους, εφαρμόζει διαδικασίες κατάρτισης ή/και δημιουργεί συνθήκες για τη μεγιστοποίηση της μάθησης.
Τα άτομα που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το πρόγραμμα περιλαμβάνουν υπεύθυνους λήψης αποφάσεων που είναι υπεύθυνοι για τη μάθηση, την κατάρτιση ή την εκπαίδευση. διευθυντές κατάρτισης και συντονιστές· θέσεις κατάρτισης και ανάπτυξης· επιστήμονες που μαθαίνουν· διαμεσολαβητές, εκπαιδευτές ή εκπαιδευτές. Το πρόγραμμα προσελκύει μαθητές από πολλούς τομείς και βιομηχανίες που εργάζονται στο σημείο τομής μεταξύ τεχνολογίας και μάθησης, συμπεριλαμβανομένων των μεταδευτεροβάθμιων ιδρυμάτων, των κυβερνητικών υπηρεσιών, των εκπαιδευτικών συστημάτων K-12, του εταιρικού τομέα, της υγειονομικής περίθαλψης, των μη κερδοσκοπικών οργανισμών και των μικρών επιχειρήσεων .
Βασικά χαρακτηριστικά
Το πρόγραμμα βασίζεται στις αρχές της διαφάνειας, της δικτυωμένης μάθησης και της ψηφιακής νοοτροπίας και απαιτεί από τους μαθητές να δημιουργήσουν και να αξιοποιήσουν την ψηφιακή τους παρουσία για να συνεργαστούν ουσιαστικά με τις ψηφιακές κοινότητες μάθησης στο πεδίο. Το Εικονικό Συμπόσιο στην αρχή και στο τέλος του προγράμματος είναι μια από τις πολλές ευκαιρίες για τους μαθητές να συμμετάσχουν, να καλλιεργηθούν και να συνεισφέρουν σε αυτά τα ψηφιακά δίκτυα μάθησης και κοινότητες καθώς μαθαίνουν περισσότερα για τη διευκόλυνση σε σύγχρονα μαθησιακά περιβάλλοντα.
Ειλικρίνεια
Το πρόγραμμα MALAT προσεγγίζει το άνοιγμα ως ένα δυναμικό και υπό διαπραγμάτευση χώρο που περιλαμβάνει «συνεργατικές πρακτικές [συμπεριλαμβανομένης]... της δημιουργίας, χρήσης και επαναχρησιμοποίησης του OER, καθώς και παιδαγωγικές πρακτικές που χρησιμοποιούν συμμετοχικές τεχνολογίες και κοινωνικά δίκτυα για αλληλεπίδραση, μάθηση από ομοτίμους, γνώση δημιουργία και ενδυνάμωση των μαθητών» (Cronin, 2017, ¶ 10).
Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε μια προσέγγιση «ανοιχτή πρώτα» όταν επιλέγουμε αναγνώσεις και πόρους μαθημάτων. Με εξαίρεση τα Pathway , όλα τα μαθήματα του προγράμματος έχουν ανοιχτή άδεια CC Attribution Share-Alike 4.0 International και όλο το υλικό μαθημάτων είναι διαθέσιμο δημόσια στους ιστότοπους τύπου Word του μαθήματος. Σε όλους τους μαθητές του προγράμματος παρέχεται ένα ιστολόγιο τύπου Word και πολλές από τις συζητήσεις γίνονται στους ιστότοπους του ιστολογίου. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να εξετάσουν το ενδεχόμενο να μοιραστούν αυτά που μαθαίνουν ευρύτερα, καθώς συνεισφέρουν σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα της επιλογής τους και συν-δημιουργούν περαιτέρω το προσωπικό τους περιβάλλον μάθησης. Ο σχεδιασμός και η διευκόλυνση των μαθημάτων στο πρόγραμμα ενσωματώνουν πτυχές της ανοιχτής παιδαγωγικής, όπως η χρήση ανανεώσιμων εργασιών, συνδημιουργημένες ρουμπρίκες για αξιολόγηση και η χρήση προσεγγίσεων σχεδιασμού και διερεύνησης.
Δικτυακή Εκμάθηση
Η αλληλεπίδραση ανθρώπου με άνθρωπο γίνεται μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών.
Ψηφιακή νοοτροπία
Η ανάπτυξη μιας ψηφιακής νοοτροπίας ή ενός τρόπου ύπαρξης και επιλογής να είσαι στον ψηφιακό χώρο είναι ένα κοινό θέμα σε όλα τα μαθήματα του προγράμματος. Η διερεύνηση πτυχών της ψηφιακής ταυτότητας και της ψηφιακής παρουσίας, καθώς και η πολλαπλότητα των ρόλων και οι σχετικοί μεταβαλλόμενοι ψηφιακοί γραμματισμοί εισάγονται στην αρχή του προγράμματος και βασίζονται και αναπτύσσονται περαιτέρω σε κάθε μάθημα.
Εικονικό Συμπόσιο
Το ετήσιο Εικονικό Συμπόσιο MALAT τον Απρίλιο εγκαινιάζει το πρώτο μάθημα του προγράμματος (LRNT 521). Πρόκειται για μια εβδομαδιαία σειρά ανοιχτών, δημόσιων, σύγχρονων ομιλητών και συνομιλιών και ασύγχρονων συζητήσεων που στοχεύουν στη διερεύνηση του ευρύτερου πεδίου της ψηφιακής μάθησης από θεωρητική και πρακτική προοπτική. Αυτό είναι όπου οι νέοι φοιτητές ξεκινούν τον προσανατολισμό τους στο πεδίο και οι δευτεροετείς φοιτητές μπορούν να μοιραστούν τις γνώσεις τους με την ευρύτερη επαγγελματική κοινότητα. Λάβετε μέρος σε κάποια δωρεάν επαγγελματική ανάπτυξη στο ετήσιο Εικονικό Συμπόσιο MALAT.
Υπάρχουν τρία κομμάτια για το συμπόσιο:
- Lay of the Land Track: που περιλαμβάνει συνεδρίες από επαγγελματίες, ειδικούς και ακαδημαϊκούς στον τομέα. Αυτές οι συνεδρίες εξερευνούν θέματα που σχετίζονται με ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης, δίκτυα, κοινότητες.
- Work in Digital Learning – Stories from the Field Track: αυτό το κομμάτι περιλαμβάνει συνεδρίες από επαγγελματίες που εργάζονται στον τομέα(στους) της ψηφιακής μάθησης καθώς συζητούν «μια μέρα στη ζωή», τη σημασία του ρόλου και του συνόλου δεξιοτήτων κ.λπ.
- End in Mind Track: περιλαμβάνει παρουσιάσεις από δευτεροετείς φοιτητές. Αυτές οι παρουσιάσεις επικεντρώνονται τόσο στο περιεχόμενο (π.χ. μια σύντομη περίληψη της έρευνάς τους) όσο και στη διαδικασία (π.χ. συνοπτικές παρουσιάσεις σχετικά με τη διαδικασία ολοκλήρωσης μιας διατριβής, ερευνητική εργασία ή συμβουλευτικό έργο έρευνας ψηφιακής μάθησης).
Κάθε μέρα υπάρχουν ζωντανές σύγχρονες συνεδρίες καθώς και ασύγχρονες παρουσιάσεις βίντεο και συζητήσεις. Οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετάσχει στις συνεδρίες του Εικονικού Συμποσίου ή να δει τις ηχογραφημένες συνεδρίες στη συνέχεια.
Επιλογές Ολοκλήρωσης
Ενώ τα πρώτα έξι βασικά μαθήματα είναι κοινά για όλους τους μαθητές του προγράμματος, θα μπορείτε να κάνετε αίτηση σε μία από τις τρεις Pathway : μια διατριβή, ένα έργο εφαρμοσμένης έρευνας ή ένα έργο παροχής συμβουλών ψηφιακής μάθησης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Θα υποβάλετε αίτηση για τη διατριβή κατά το πρώτο έτος του προγράμματος. Μόλις γίνετε δεκτοί στο κομμάτι διατριβής 12 μονάδων, θα προσδιορίσετε μια ερευνητική περιοχή εστίασης και θα εργαστείτε 1:1 με έναν επιβλέποντα διατριβής για την πρωτογενή έρευνα: μπορείτε να δείτε τους πρόσφατους τίτλους έρευνας φοιτητών. Εάν η αίτησή σας δεν είναι επιτυχής, έχετε την επιλογή να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα ακολουθώντας τα κομμάτια του Έργου Εφαρμοσμένης Έρευνας ή του Έργου Digital Learning Consulting.
Έργο εφαρμοσμένης έρευνας
Επιλέγοντας αυτό το κομμάτι θα ολοκληρώσετε πρόσθετα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων μαθημάτων που βασίζονται σε διερευνήσεις που απαιτούν από αυτούς να παρακολουθήσουν ανοιχτά μαθήματα, να δημιουργήσετε έναν ψηφιακό πόρο μάθησης προσωπικής σημασίας και συνάφειας που σχετίζεται με τη μάθηση, την τεχνολογία, το σχεδιασμό και την καινοτομία και θα συνδημιουργήσετε την μαθησιακή τους εμπειρία με τον εκπαιδευτή του μαθήματος. Στη συνέχεια, θα παρακολουθήσετε ένα μάθημα προηγμένης έρευνας για την προετοιμασία για το πρόγραμμα εφαρμοσμένης έρευνας 6 μονάδων. Θα εκτελέσετε μια βαθιά έρευνα σε ένα συγκεκριμένο ερευνητικό ερώτημα χρησιμοποιώντας δευτερεύοντα δεδομένα με τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μια ενημερωτική συνέντευξη με έως και πέντε άτομα. Προηγούμενα έργα εφαρμοσμένης έρευνας περιλάμβαναν μετα-σύνθεση. κριτική βιβλιογραφία? ανάλυση πολιτικής, κ.λπ. Δείτε τους πρόσφατους τίτλους έρευνας των μαθητών.
Έργο συμβουλευτικής ψηφιακής μάθησης
Θα κάνετε αίτηση σε αυτό το κομμάτι το πρώτο έτος του προγράμματός σας. Σε αυτό το κομμάτι, θα ολοκληρώσετε πρόσθετα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων μαθημάτων που βασίζονται σε ερωτήματα που απαιτούν να παρακολουθήσετε ανοιχτά μαθήματα, να δημιουργήσετε έναν ψηφιακό πόρο μάθησης προσωπικής σημασίας και συνάφειας που σχετίζεται με τη μάθηση, την τεχνολογία, το σχεδιασμό και την καινοτομία και να δημιουργήσετε από κοινού την μαθησιακή τους εμπειρία με τον εκπαιδευτή του μαθήματος. Θα παρακολουθήσετε ένα μάθημα προηγμένης έρευνας για την προετοιμασία για το έργο συμβουλευτικής έρευνας για την ψηφιακή μάθηση 6 πιστώσεων. Μέσω αυτής της επιλογής ολοκλήρωσης, θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία που θα σας βοηθήσει να εφαρμόσετε τις θεωρητικές γνώσεις σε ένα πραγματικό περιβάλλον για το έργο με αυστηρό εύρος. Θα παράσχετε την τεκμηριωμένη αιτιολόγηση και το σκεπτικό για τις αποφάσεις σχεδιασμού που ελήφθησαν και θα ενημερώσετε την εργασία σας πραγματοποιώντας μια ενημερωτική συνέντευξη με έως και δέκα άτομα. Τα έργα μπορούν να προέρχονται από διάφορες ομάδες ενδιαφερομένων μερών του προγράμματος-βιομηχανίας. Μπορούν επίσης να ληφθούν υπόψη έργα που προτείνονται από φοιτητές.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- ITAI: Εισαγωγή στην Ακαδημαϊκή Ακεραιότητα
- LRNTLNK: Ο σύνδεσμος
- LRNT521: Ψηφιακά Περιβάλλοντα Μάθησης, Δίκτυα, Κοινότητες
- LRNT522: Εισαγωγή στην Έρευνα: Κριτική Ανάγνωση και Γραφή
- LRNT523: Θεμέλια Μάθησης και Τεχνολογίες
- LRNT524: Καινοτομία, Σχεδιασμός και Περιβάλλοντα Μάθησης
- LRNT525: Κορυφαία αλλαγή στην ψηφιακή μάθηση
- LRNT526: Διερεύνηση Σύγχρονων Ζητημάτων στις Τεχνολογίες Μάθησης
- LRNT527: Δημιουργία ψηφιακών πόρων
- LRNT528: Διευκόλυνση σε ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα
- LRNT622: Προηγμένη Έρευνα: Έργο Εφαρμοσμένης Έρευνας ή Πρόταση Έργου Συμβουλευτικής Έρευνας Ψηφιακής Μάθησης
- LRNT600: Προηγμένη Έρευνα: Πρόταση Διατριβής
- LRNT690: Διατριβή
- LRNT691: Έργο Εφαρμοσμένης Έρευνας
- LRNT692: Προηγμένη Έρευνα: Έργο Εφαρμοσμένης Έρευνας ή Πρόταση Έργου Συμβουλευτικής Έρευνας Ψηφιακής Μάθησης
Εισαγωγές
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Η Σχολή Εκπαίδευσης και Τεχνολογίας λειτουργεί με ένα πλαίσιο προγράμματος μαθησιακών αποτελεσμάτων που ενημερώνει τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος. Τα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος προσδιορίζουν τι θα γνωρίζει και τι θα μπορεί να κάνει ο εκπαιδευόμενος μέχρι το τέλος του προγράμματος. Είναι οι ουσιαστικές και διαρκείς γνώσεις, ικανότητες (ιδιότητες) και στάσεις (αξίες, διαθέσεις) που συνιστούν την ολοκληρωμένη μάθηση από πτυχιούχο του προγράμματος Master of Arts in Learning and Technology.
Οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις αρχές της διαφάνειας, της δικτυωμένης μάθησης και της ψηφιακής νοοτροπίας καθώς εργάζονται στη δημιουργία και αξιολόγηση ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης. Θα εφαρμόσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για να αναλύσουν κριτικά τις μαθησιακές καινοτομίες και να αξιολογήσουν τον αντίκτυπό τους στους οργανισμούς και την κοινωνία. Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα έχουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την ικανότητα:
- Επικοινωνήστε και συνθέστε πληροφορίες και επιχειρήματα σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
- Αξιολογήστε κριτικά πώς λαμβάνει χώρα η μάθηση σε ποικίλα πλαίσια.
- Σχεδιάστε και δημιουργήστε ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης με πληροφόρηση για έρευνα.
- Επιδείξτε αποτελεσματικές δεξιότητες συνεργασίας.
- Αναπτύξτε και αναλύστε στρατηγικές υποστήριξης για την κάλυψη των αναγκών των ενδιαφερομένων σε ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης.
- Επιλέξτε κατάλληλες στρατηγικές αξιολόγησης και αξιολόγησης για ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης.
- Συνεισφέρετε ουσιαστικά στα δίκτυα ψηφιακής εκμάθησης και στις κοινότητες.
- Εξηγήστε τη σχέση μεταξύ καινοτομίας, αλλαγής και ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης και τον αντίκτυπό τους στους οργανισμούς και την κοινωνία.
- Εφαρμόστε αναστοχαστικές διαδικασίες για τη βελτίωση της επαγγελματικής πρακτικής.
- Κριτική αξιολόγηση και/ή παραγωγή έρευνας.
Επαγγελματική Πιστοποίηση
Το πρόγραμμα Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) αναγνωρίζεται από το Institute of Performance and Learning. Οι απόφοιτοι του προγράμματος λαμβάνουν πιστώσεις για τις απαιτήσεις εργασιακής εμπειρίας της πιστοποίησης Certified Training and Development Professional (CTDP).
IBO Advanced Certificate in Teaching and Learning Research
Για να αποδείξουν την εξαιρετική εκπαίδευση που Royal Roads University , οι μαθητές που εγγράφονται στο πρόγραμμα MALAT μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να αποκτήσουν ένα προηγμένο πιστοποιητικό IB στη διδασκαλία και τη μάθηση έρευνα από τον Διεθνή Οργανισμό Απολυτηρίου (IBO), εάν πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια IBO.
Τα διαπιστευτήρια του IBO δείχνουν στον οργανισμό σας ότι είστε ένας καινοτόμος ηγέτης, πρόθυμος να υπερβεί τις ήδη υψηλές προσδοκίες μας. Θα έχετε πρόσβαση σε μια μοναδική εγγραφή Pathway , διαθέσιμη μόνο σε εκπαιδευτικούς του IBO και την ευκαιρία να εξερευνήσετε μελλοντικές επαγγελματικές και ερευνητικές ευκαιρίες με το IBO. Επίσης, η Πιστοποίηση IBO παρέχει πρόσθετες ευκαιρίες μέσω του IBO Online Curriculum Center (OCC), όπου θα βρείτε φόρουμ συζητήσεων και πόρους που διατίθενται μόνο στα μέλη του IBO.
Αυτός ο χαρακτηρισμός μπορεί να κερδίσει συμπληρώνοντας το υπάρχον περιεχόμενο του IBO με εστιασμένη, συστηματική ερευνητική έρευνα για την προώθηση της γνώσης και της εμπειρίας σας. Θα εξερευνήσετε σε βάθος την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών, την παιδαγωγική και την αξιολόγηση μέσω της εξερεύνησης της σχετικής βιβλιογραφίας και των δικών σας πρακτικών IBO. Αυτό το προηγμένο πιστοποιητικό είναι πιο κατάλληλο για υπάρχοντες και έμπειρους εκπαιδευτικούς σχολείων IB.
Πώς να εφαρμόσει
Όταν ολοκληρώσετε την αίτησή σας για το πρόγραμμα MALAT, συμπεριλάβετε στην προσωπική σας δήλωση το ενδιαφέρον σας για το πιστοποιητικό IBO που σχετίζεται με την εμπειρία και το πρόγραμμά σας. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, θα υπάρχει χρόνος για να εγγραφείτε στο IBO και να αποκτήσετε πρόσβαση στο δίκτυο και τους πόρους του. Θα σας ζητηθεί να ολοκληρώσετε ειδικές αναγνώσεις και εργασίες για το IB κατά τη διάρκεια του προγράμματός σας, καθώς και ερευνητικά θέματα που σχετίζονται με το IB, αλλά θα διατηρήσετε φόρτο εργασίας αντίστοιχο με τους μαθητές του προγράμματός σας που επέλεξαν να μην επιδιώξουν αυτήν τη διάκριση.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Οικονομική Βοήθεια & Βραβεία
Η ομάδα Financial Aid & Awards είναι εδώ για να παρέχει πληροφορίες και υποστήριξη σχετικά με διάφορες πηγές χρηματοδότησης και ευκαιρίες βραβείων, ξεκινώντας με ένα βίντεο που παρουσιάζει τις αναλυτικές λεπτομέρειες που θα βρείτε σε αυτόν τον ιστότοπο και στο ιστολόγιό μας.
Δείτε μια σύνοψη των προγραμμάτων κρατικής βοήθειας για όσους έχουν πληγεί από την κρίση του COVID-19.
Ο οικονομικός σχεδιασμός είναι ένα κρίσιμο συστατικό του πρώιμου εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Ελέγξτε τις ευκαιρίες χρηματοδότησης πολύ πριν ξεκινήσει το πρόγραμμά σας για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε έναν λογικό προϋπολογισμό.
Δάνεια
Εξερευνήστε τα διάφορα είδη δανείων που είναι διαθέσιμα για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση των σπουδών σας.
Βραβεία
Εξερευνήστε μια ποικιλία από ανταγωνιστικές υποτροφίες, βραβεία και υποτροφίες που διατίθενται από το RRU και άλλους φορείς χρηματοδότησης.
Ερευνητικές Υποτροφίες
Η RRU διαχειρίζεται τη διαχείριση των υποτροφιών για επιλεγμένους φορείς χρηματοδότησης. Αυτά είναι μερικά από τα πιο σημαντικά βραβεία.
Άλλη Χρηματοδότηση
Ανακαλύψτε εναλλακτικές ευκαιρίες χρηματοδότησης όπως τα Highbred Points.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.