Master in Digital Transformation of Sports Entities
ESBS - European Sport Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Valencia, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
9 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 7.200
Προθεσμία εφαρμογής
31 Aug 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Εισαγωγή
Έξι λόγοι για να πάρετε αυτό το μεταπτυχιακό
- Οι αθλητικοί οργανισμοί πρέπει να έχουν γνώση του ψηφιακού μετασχηματισμού για να είναι ανταγωνιστικοί σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο.
- Είναι ένα μεταπτυχιακό που γεννήθηκε στην καρδιά του κλάδου.
- Τα περιεχόμενα έχουν σχεδιαστεί μεταξύ GSIC, ESBS και περισσότερων από 35 επαγγελματιών από τον αθλητικό κλάδο.
- Δημιουργούμε το δίκτυο επαφών. Θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε επαγγελματίες από όλους τους τύπους οργανισμών που σχετίζονται με τον αθλητισμό.
- Το είδος της μάθησης προσαρμόζεται στις ανάγκες σας.
- Θα αποκτήσετε τις δεξιότητες για να συνειδητοποιήσετε και να εφαρμόσετε μια περίπτωση Ψηφιακού Μετασχηματισμού σε έναν οργανισμό με την υποστήριξη ενός μέντορα υψηλού επιπέδου.
Η πυλώνα μας
- Ενίσχυση επιχειρηματικών ευκαιριών σε ένα παγκόσμιο και καινοτόμο οικοσύστημα.
- Υποστήριξη για τη δημιουργία εταιρειών που βασίζονται στην τεχνολογία, προσαρμόζοντας την εκπαίδευση σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά.
- Ένταξη στο διεθνές κέντρο αναφοράς με χώρο για επιδείξεις προϊόντων.
- Συμμετοχή στην κατασκευή καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων για τον κλάδο του αθλητισμού και των ΤΠΕ.
Τρόποι
- Πρόσωπο με πρόσωπο μαζί με το Global Sports Business Master και υβριδικό (εικονικό + πρόσωπο με πρόσωπο).
Ημερομηνία έναρξης
Το μεταπτυχιακό ξεκινά τον Οκτώβριο.
Εκτίμηση
Οι φοιτητές θα ακολουθήσουν μια μέθοδο περιπτώσεων και πρακτικών ασκήσεων σε κάθε ενότητα.
Επιπλέον, η παρουσίαση της τελικής εργασίας του μεταπτυχιακού.
Σχολή
Διεύθυνση του Δασκάλου
Iris Córdoba - Γενική Διευθύντρια Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας Αθλητισμού Με την υποστήριξη της Microsoft.
Jorge Coll - Διευθυντής ESBS European Sports Business School.
Ομάδα καθοδήγησης
Έχουμε μια ομάδα καθηγητών και συμβούλων που αποτελείται από μέλη της GSIC και επαγγελματίες σε διάφορους τομείς της αθλητικής βιομηχανίας. Με τη συνέργεια που προσφέρει το οικοσύστημα περισσότερων από 200 οργανισμών από 28 χώρες.
Πιστοποιητικό
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, θα λάβετε το πιστοποιητικό Master in Digital Transformation of Sports Entities που εκδίδεται από την ESBS European Sport Business School και το Global Sports Innovation Center που υποστηρίζεται από τη Microsoft (GSIC).
Αυτό το μεταπτυχιακό έχει σχεδιαστεί σε εκδόσεις Executive και Junior.
Executive: για όσους επαγγελματίες ασχολούνται με τον αθλητικό κλάδο και επιθυμούν να εξελιχθούν σε αυτόν τον τομέα.
Junior: Σπουδαστές χωρίς εμπειρία στον αθλητικό κλάδο που επιθυμούν να εκπαιδευτούν σε αυτόν τον τομέα.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Plan de Estudios
1. Gestión de empresas deportivas (10 ECTS)
La industria del deporte e un negocio de gran alcance que αντιπροσωπεύει το entre el 1,5% και το 2% del PIB παγκόσμια. El ecosistema empresarial cuenta con diferentes actores como las propiedades deportivas (es decir, ligas, federaciones, clubes y atletas), patrocinadores, emisoras, sektora público, inversores y agencias, entre otros, που συνεισφέρουν στον κλάδο της βιομηχανίας.
En este primer bloque, se analizará desde la gestión tradicional de la implantación hasta la gestión moderna y sus herramientas de apoyo, identificando las tecnologías adecuadas para cada entidad deportiva.
Cambio del Modelo Productivo, Gestión del Cambio.
Eventos, Programas, Proyectos e Instalaciones Deportivas.
Modelos de Negocio.
Recursos Humanos y Habilidades Directivas.
Seguridad en Eventos Deportivos y Espacios Inteligentes.
Selección, Gestión y Desarrollo de Tecnología para Entidades Deportivas.
Habilidades para el trabajo a distancia.
2. Compromiso de los aficionados (10 ECTS)
El compromiso de los aficionados es uno de los retos más importantes para la industria del deporte, especialmente en las generaciones más jóvenes. Esto se debe principalmente a la reducción de los periodos de atención ya sus crecientes expectativas de recibir experiencias personalizadas και únicas.
Εν τω μεταξύ, entenderá las necesidades de sus fans para generar un mayor compromiso de los mismos a través de experiencias enriquecidas y personalizadas dentro y fuera de los recintos.
Cree contenido personalizado mientras aumenta las oportunidades de monetización y el valor para los patrocinadores.
Comprender a sus fans, herramientas de escucha social.
Μεταμορφώστε τους οπαδούς και τους πελάτες.
Personalización y Monetización de Experiencias.
Cambio de Plataformas Digitales, Gestión del Cambio.
Gamificación.
El dinero no puede comprar la experiencia.
Gestión de las redes sociales.
3. El negocio de los estadios. Έξυπνος χώρος (10 ECTS)
Uno de los motores más importantes para el crecimiento, para seguir el ritmo de la disrupción digital de la industria y aprovechar todas las nuevas oportunidades, será la analytica detos de negocio y las herramientas de inteligencia τεχνητή βελτιστοποίηση της μηχανικής μάθησης processo de analisis de datos.
Estas herramientas recogen todos los data, επιλογή και διαδικασία los insights más Valiosos και identifican tendencias que ayudarán a las organizaciones más adelante.
Εντός μπλοκ, la clave es aumentar la productividad para obtener un mejor rendimiento, comprender la conexión entre todos los componentes de un sistema a través de insights de negocio και mejorar la toma de αποφάσεις.
Experiencia del aficionado
Seguridad
En Gestión de partidos.
Estadio: Transformación digital.
Recintos: Últimas mejoras tecnológicas.
Η αποτελεσματικότητα των ζωνών VIP.
4. Visión de negocio y productividad (10 ECTS)
Los estadios y recintos se enfrentan a un importante y creciente reto: la competencia de otros formatos de entretenimiento para atraer la asistencia y attención de los aficionados.
La proliferación de plataformas OTT o IPTV ha llevado a las organizaciones deportivas a la necesidad de crear experiencias diferenciadoras que obliguen a los aficionados a llenar los estadios, especialmente en el caso de los so los no aficione aficiones y necesitarán más estímulos para asistir a los partidos.
En este bloque, se enseñará cómo cambiar la Experiencia de los aficionados a través de las herramientas de gestión de los recintos, aumentando la eficiencia y los ingresos, añadiendo los últimos avances tecnol.
Creando el cuadro de mandos del CEO.
Conectando las ofertas con las ventas.
Análisis de datos, ciencia y tecnología.
Modelos y Técnicas de Medición.
Capitales de Riesgo.
Gestión financiera.
5. Marketing y Counicación (10 ECTS)
Las herramientas de automatización del marketing digital serán clave en el futuro para conocer en profundidad las preferencias de los asistentes and implementar contenidos personalizados para los fans que dirijan las campañas de promoción.
Στο σύνολό τους, είναι μια εφαρμογή μιας μεγάλης στρατηγικής για το μάρκετινγκ της ανάλυσης του στόχου και του εμπορικού σχεδίου.
Desde la segmentación del mercado y las necesidades del cliente hasta el posicionamiento de la marca y el producto. Captar el valor creado para la organización.
Έρευνα και ανάλυση του εμπορεύματος
Desarrollo de nuevos productos y servicecios
Potenciación de la marca
Patrocinios, licencias y merchandising.
6. Proyecto Final - Plan de Transformación Digital en la Entidad Deportiva (10 ECTS)
Καταργήστε το Σχέδιο Μετασχηματισμού Ψηφιακό είναι το τελικό πρόγραμμα του Κύριου. Podrás realizar este plan en base a tu propia empresa.
Y para ello, te asignaremos un mentor que te apoyará y acompañará durante el programa.