Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Μια καινοτόμο ιδέα Business School

Στο IEBS κάνουμε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με το παραδοσιακό πρότυπο σχολών επιχειρήσεων:

  • Το παραδοσιακό μοντέλο μάθησης είναι άκαμπτο και δεν είναι πολύ ευέλικτο, διότι βασίζεται στο τυποποιημένο και αμετάβλητο μοντέλο της βιομηχανικής κοινωνίας.
  • Το μοντέλο μάθησης IEBS είναι μοντέρνο, ευέλικτο και προσαρμοστικό, επειδή έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στον σημερινό κόσμο και στις συνεχείς αλλαγές.
  • Προτείνουμε μια μάθηση που ενσωματώνει την τεχνολογία και την καινοτομία ως μέρος του αντικειμένου, προσφέροντας πάντα τις πιο σύγχρονες γνώσεις.
  • Σκεφτόμαστε ένα μοντέλο μάθησης 2.0 που δίνει προτεραιότητα στην ικανότητα να «μαθαίνει να μαθαίνει», αναπτύσσοντας τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την επιτυχή αντιμετώπιση των σημερινών προκλήσεων.
  • Έχουμε ενσωματώσει τα παραδοσιακά μοντέλα ως την περίπτωση, με τα πιο πρόσφατα ρεύματα μάθησης, χάρη στο web 2.0.

Εξάλλου, ένα βιβλίο δεν μας εγγυάται πλέον ότι θα μάθουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε στη ζωή.

Στο IEBS , ο φοιτητής είναι διατεθειμένος να γίνει ένας κορυφαίος επαγγελματίας, ικανός να καινοτομεί, να αναλαμβάνει και να παρέχει αξία στις επιχειρήσεις τους, σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, μέσω ενός νέου τρόπου διεξαγωγής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Headway / Unsplash

Διεθνής χαρακτήρας

IEBS γεννήθηκε στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα στην Ισπανία από τη Seedrocket, τον πρώτο επιταχυντή εκκίνησης στην Ισπανία, που έχει ως έναν από τους βασικούς συνεργάτες της Google. Η κύρια έδρα της είναι η Μαδρίτη και η Βαρκελώνη, δύο από τις σημαντικότερες πόλεις του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου τοπίου της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, πηγές καινοτομίας και τάσεις που επιτρέπουν στο IEBS φέρει τα πιο καινοτόμα ταλέντα και γνώσεις σε όλους τους σπουδαστές του . IEBS έχει IEBS την έδρα της στη Λατινική Αμερική, στις όχθες του Río de la Plata, στο Μοντεβιδέο, από όπου συνδέει τον καινοτόμο πολιτισμό, το ταλέντο και την πιο καινοτόμο γνώση με όλες τις χώρες της Λατινικής Αμερικής.

στόχοι

Τα κοινωνικά δίκτυα και το Διαδίκτυο έχουν καταστεί θεμελιώδους σημασίας για τις εταιρείες όταν πρόκειται να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να έχουν ορατότητα για το δυνητικό ακροατήριό τους. Προς το παρόν, αν δεν είστε στο δίκτυο, δεν υπάρχει.

Γι 'αυτό, οι επιχειρήσεις απαιτούν οι επαγγελματίες που ειδικεύονται στην Μ ΚΑΝΟΝΕΣ Digital, είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να διαχειρίζονται τις καμπάνιες προσαρμοστεί σε αυτή τη νέα μορφή, κοινωνικά δίκτυα, έτσι, αύξηση της μάρκας ορατότητα και την αύξηση των πωλήσεων, αλλά και εγγύηση την αφοσίωση και την απόκτηση νέων πελατών.

Με το Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης θα μάθετε τεχνικές και εργαλεία για την πραγματοποίηση επιτυχημένης εκστρατείας ψηφιακού μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα, όπου η ανταγωνιστικότητα είναι σήμερα πολύ υψηλή.

Στο τέλος του Master στην Ψηφιακή Marketing και Κοινωνικά Μέσα θα είστε σε θέση να:

  • Εφαρμογή κατάλληλων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Αξιοποιήστε στο έπακρο τα κοινωνικά δίκτυα ως ένα κανάλι προώθησης και πωλήσεων για ένα εμπορικό σήμα.
  • Χρησιμοποιήστε το ψηφιακό μάρκετινγκ ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την πραγματοποίηση κατάλληλων εκστρατειών μάρκετινγκ για διαφορετικούς τομείς της αγοράς.
  • Σχεδιάστε και διαχειριστείτε μια εκστρατεία μάρκετινγκ προσαρμοσμένη αποκλειστικά για κοινωνικά δίκτυα .

Αναλυτικό Πρόγραμμα: Μεταπτυχιακό σε Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Μέσα

Ενότητα 1. Εισαγωγή στο ψηφιακό μάρκετινγκ

  • Εισαγωγή στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μηχανές αναζήτησης, PULL και PUSH
  • Στρατηγικές μάρκετινγκ του ψηφιακού, του αγοραστή και του AIDAS
  • Επιχειρηματικά μοντέλα στο Διαδίκτυο και τις στρατηγικές τους ιδιαιτερότητες
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 2. Ιστολόγιο

  • Εγκατάσταση και δημιουργία ενός ιστολογίου. Ξεκινώντας από το μηδέν
  • Σχεδιασμός ιστοσελίδων και χρηστικότητα. Ο ρόλος σας στην επιχειρηματική στρατηγική και τα κοινωνικά μέσα
  • Creative copywriting, μάθετε να γράφετε πειστικά κείμενα
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 3. SEO

  • SEO Εισαγωγή και στρατηγική (Kw Research Structures)
  • Εσωτερική και τεχνική SEO
  • Εξωτερική SEO και linkbuilding
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 4. Εργαλεία κοινωνικών μέσων

  • Εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου
  • Εργαλεία παρακολούθησης του κοινωνικού δικτύου
  • Εργαλεία αυτοματοποίησης κοινωνικών μέσων
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 5. PPC / SEM και το Δίκτυο αναζήτησης

  • Εισαγωγή στο SEM
  • Στρατηγική και δομή στο δίκτυο αναζήτησης
  • Βελτιστοποίηση του SEM στο δίκτυο αναζήτησης
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 6. Περιποίηση περιεχομένου

  • Περιεχόμενο περιεχομένου Ορισμός και επαγγελματικό προφίλ
  • Φάσεις θεραπείας περιεχομένου
  • Εργαλεία για τον επιμελητή περιεχομένου
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 7. Οθόνη PPC / SEM, προγραμματισμός και επαναληπτικό μάρκετινγκ

  • Διαφήμιση προβολής PPC / SEM
  • Προγραμματική διαφήμιση και κοινωνικές διαφημίσεις
  • Άλλες λειτουργίες: Επαναληπτικό μάρκετινγκ, βίντεο, αγορές, ...
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 8. Παρακολούθηση και κερδοφορία

  • Διαδικτυακή διαχείριση φήμης
  • Μέτρηση κοινωνικών μέσων και πίνακες ελέγχου
  • Κερδοφορία και ROI
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 9. Στρατηγική κοινωνικών μέσων ενημέρωσης

  • Εισαγωγή στα κοινωνικά μέσα
  • Πώς να δημιουργήσετε ένα Social Media Plan και πρακτικές εφαρμογές
  • Κοινωνικές διαφημίσεις: Facebook, Instagram, Twitter και άλλα κοινωνικά δίκτυα
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 10. Analytics

  • Εισαγωγή στην ανάλυση ιστού: Google Analytics
  • Πάνελ αναλυτικής διαχείρισης σε RRSS: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube και LinkedIn
  • Διαμόρφωση των πινάκων ελέγχου, έλεγχος και αναλυτική αναφορά
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 11. Εισερχόμενο μάρκετινγκ

  • Εισερχόμενο μάρκετινγκ: Μάρκετινγκ Διαφήμιση. Η τέχνη της προσέλκυσης πελατών
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου Σχέδιο περιεχομένου για τα εισερχόμενα
  • Μάρκετινγκ και αυτοματισμοί έλξης
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 12. Μηχανές αναζήτησης

  • Εισαγωγή στο μάρκετινγκ αναζήτησης
  • SEO στη σελίδα
  • SEO Off Page
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 13. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και CRM

  • Νομοθεσία και πρόσληψη οδηγών
  • Δημιουργία καμπάνιας
  • Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μετατρέπει
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 14. Κοινωνικές διαφημίσεις

  • Facebook και το Instagram αγγελίες
  • Διαφημίσεις Twitter
  • Διαφημίσεις LinkedIn
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 15. Δίκτυα συνεργατών και συνεργατών

  • Εισαγωγή στην εταιρική σχέση και την υπαγωγή
  • Στρατηγικές και είδη συνεργατών και συνεργατών
  • Έναρξη και παρακολούθηση της συνεργασίας
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 16. Hacking κοινωνικών μέσων

  • Δ. Έρευνα και ανάπτυξη στα κοινωνικά μέσα
  • Εισαγωγή στην ανάπτυξη Hacking
  • SEO Hacks Ανάπτυξης
  • Πρακτική υπόθεση

Ενότητα 17. Τελικό Έργο

  • Τα σεμινάρια και η παράδοση του Τελικού Έργου
  • Τελικές διορθώσεις έργου

προϋποθέσεις Εισαγωγής

Εάν έχετε πτυχίο πανεπιστημίου, είστε στο τελευταίο έτος σπουδών ή έχετε σχετική επαγγελματική εμπειρία στον τομέα της μελέτης, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση συμμετοχής σε αυτό το πρόγραμμα.

  • Με πανεπιστημιακό πτυχίο: Θα χρειαστεί να παρουσιάσετε το πτυχίο και το ακαδημαϊκό ρεκόρ. Στην περίπτωση του τελευταίου έτους, θα παρουσιαστεί μόνο το ακαδημαϊκό αρχείο.
  • Χωρίς πανεπιστημιακό δίπλωμα: Η προηγούμενη επαγγελματική πείρα δεν αποτελεί απαραίτητη απαίτηση, ωστόσο η διαπιστευμένη επαγγελματική πείρα είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στη διαδικασία επιλογής. Σε περίπτωση μη κατοχής πανεπιστημιακού πτυχίου, μπορεί να επικυρωθεί με αποδεδειγμένη επαγγελματική πείρα. Τα απαιτούμενα χρόνια εμπειρίας ποικίλλουν ανάλογα με τη σημασία του.
Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Διαβάστε Λιγότερα

Ask a Question

Άλλη