Ποιος είναι για:

Σε όλους τους επαγγελματίες που πρέπει να ενσωματώσουν στις επιχειρηματικές τους στρατηγικές τα νέα κανάλια που χρησιμοποιούν οι πελάτες: ψηφιακή. Και, φυσικά, σε όλους τους επιχειρηματίες που πρέπει να γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Διαδίκτυο, είτε επειδή πρόκειται να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό εμπόριο είτε επειδή θέλουν να μετατρέψουν ή να προσαρμόσουν τις παραδοσιακές τους επιχειρήσεις στην ψηφιακή.pixel

στόχους:

  • Γνωρίστε, κατανοήστε και εφαρμόστε τις θεμελιώδεις βάσεις κάθε εταιρείας, αλλά από το όραμα της νέας αγοράς: ψηφιακή.
  • Αποκτήστε πλήρη γνώση του μάρκετινγκ και της διαχείρισης πελατών.
  • Μάθετε πώς να μετρήσετε και να επιτύχετε αποτελέσματα στις δράσεις που υλοποιούνται.
  • Γίνετε εμπειρογνώμονας στην επίτευξη της καλύτερης επένδυσης (ROI).
  • Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το δικό σας έργο και να λάβετε χρηματοδότηση γι 'αυτό

Ημερήσια διάταξη:

Ενότητα 1: Βασικές αρχές

Ενότητα 2: Ο πελάτης

Ενότητα 3: Ψηφιακό μάρκετινγκ

Ενότητα 4: Στρατηγική

Ενότητα 5: Δεξιότητες ψηφιακής διαχείρισης

ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΕΡ. Πάντα συνοδεύεται από τον ειδικό σας, τον εκπαιδευτή του προγράμματος και τον επικεφαλής των σπουδών.

Πρόσθετες πληροφορίες:

Οι φοιτητές που επιθυμούν να το κάνουν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πρακτική άσκηση στις κύριες εταιρείες.

Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το τριμερές ίδρυμα

Γνώμες των μαθητών:

Carmen Luna (2015)

• Ποιο είναι το καλύτερο της πορείας; Το καλύτερο μέρος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών είναι η ποικιλία των θεμάτων που διδάσκονται, που κυμαίνονται από πιο τεχνικά θέματα, όπως οι Θεμελιώδεις αρχές του νομικού περιβάλλοντος, το δίκαιο επιχειρηματικότητας ή η χρηματοδότηση για μη οικονομικά θέματα σε πιο πρακτικά και δυναμικά θέματα, όπως η διαχείριση του χρόνου ή η κινητοποίηση και η ηγεσία.

• Ποιο είναι το χειρότερο από το μάθημα; Ο μεγάλος αριθμός ασκήσεων που στέλνουν μερικοί δάσκαλοι

• Θα το συνιστούσατε; Ναι, θα το συνιστούσα σε εκείνους τους ανθρώπους που επιθυμούν να έχουν εκτεταμένη κατάρτιση σε ψηφιακές επιχειρήσεις, αλλά και σε όσους έχουν γνώση ορισμένων τομέων μάρκετινγκ και δεν έχουν εμπλακεί σε τόσο σημαντικά θέματα όπως το κινητό μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα ή οι αναλύσεις ιστού.

Φραγκίσκος Σαλάς (2016)

• Ποιο είναι το καλύτερο της πορείας; Μου αρέσει το θέμα, η πανεπιστημιούπολη και οι μέθοδοι

• Θα συστήνατε αυτόν τον δάσκαλο; • Ναι, φυσικά

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά

Κοιτάξτε7 περισσότερα μαθήματα αποSpain Business School »

Τελευταία ενημέρωση Ιούλιος 28, 2019
Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Duration
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Μερική παρακολούθηση
Τιμή
2,850 EUR
Υποβάλετε αίτηση για την υποτροφία σας. Δυνατότητα έως και 40%
Deadline
Οκτ. 1, 2019
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Οκτ. 1, 2019

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Οκτ. 1, 2019
Ημερομηνία λήξης
Άλλη