Το πρόγραμμα, το οποίο αποτελείται από 180 μονάδες (90 ECTS ή 36 μεταπτυχιακές μονάδες ΗΠΑ) προσελκύει σε μεγάλο βαθμό ώριμους φοιτητές που είναι καλά εδραιωμένοι στους επαγγελματικούς τους τομείς. Η δομή του προγράμματος σημαίνει ότι οι μαθητές συχνά μπορούν να συνδυάζουν τη μελέτη με το πλήρες ωράριο εργασίας ή / και τις ευθύνες φροντίδας. Οι σπουδαστές από ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος εντάσσονται στο πρόγραμμα για λόγους που περιλαμβάνουν έντονο ενδιαφέρον για την πνευματικότητα, τις μελέτες συνείδησης και την ψυχολογία και όλοι έχουν την επιθυμία να προωθήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους σε αυτούς τους τομείς. Πολλοί φοιτητές επιλέγουν να σπουδάσουν με την Alef Trust προκειμένου να αποκτήσουν ακαδημαϊκά προσόντα για την ενίσχυση της επαγγελματικής ικανότητας. Ως μέρος του μαθησιακού τους ταξιδιού, οι σπουδαστές εφαρμόζουν τις αποκτηθείσες γνώσεις και δεξιότητες στους χώρους εργασίας τους, επηρεάζοντας θετικά τις οργανώσεις και τους πελάτες τους.

Τομείς θεμάτων

  • Η φύση της συνείδησης και η σχέση της με τον εγκέφαλο
  • Δυνατότητες συνείδησης πέρα από τον εγκέφαλο
  • Η ψυχολογία του εαυτού και των ανώτερων καταστάσεων ύπαρξης
  • Η ψυχολογία του μετασχηματισμού
  • Σύγχρονη πνευματικότητα
  • Η ψυχολογία των σαμανιστικών πρακτικών
  • Διαπροσωπικές προσεγγίσεις στη διαχείριση των επιχειρήσεων
  • Δημιουργικότητα ως όχημα για ευημερία και μετασχηματισμό
  • Η ψυχολογική βάση των πνευματικών και μυστικιστικών πρακτικών
  • Ο διάλογος μεταξύ επιστήμης και μυστικισμού

Ευκαιρίες καριέρας

  • Θεραπευτικά, συμβουλευτικά και προπονητικά επαγγέλματα
  • Κοινωνική φροντίδα
  • Επιβολή του νόμου / αστυνόμευση
  • Νομικά επαγγέλματα
  • Υγεία και ιατρική
  • Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Ανθρώπινο δυναμικό
  • Δημοσιογραφία
  • Διασκέδαση και τέχνες
  • Ηγεσία και διαχείριση
  • Ερευνα

Ορισμένοι από τους σημερινούς φοιτητές μας έλαβαν οικονομική υποστήριξη μέσω των εργοδοτών τους (π.χ. σε τομείς όπως η υγεία, η διοίκηση και η αστυνομία) για να καλύψουν το σύνολο ή μέρος των αμοιβών τους

Μαρτυρίες φοιτητών

Robin Jordan (Ireland)

Ρόμπιν Ιορδανία
(Ιρλανδία)

"Βρήκα την πορεία μια εξαιρετικά θετική εμπειρία: οι ακαδημαϊκοί. η κοινότητα; τους πόρους. Έχει ανοίξει τα μάτια. Δουλεύω και με πλήρη απασχόληση. Υπάρχει ευελιξία γύρω από το χρόνο που κάνω τα πράγματα. Ο καθένας είναι εξαιρετικά υποστηρικτικός και πολύ σεβαστός και ανταποκρινόμενος σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις έστειλα σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. "

Sue Bradley (United Kingdom)

Sue Bradley
(Ηνωμένο Βασίλειο)

"Η διαδικτυακή φύση του μαθήματος μου επέτρεψε να παρακολουθήσω εύκολα διαλέξεις, σεμινάρια και παρουσιάσεις που τοποθετήθηκαν καλά γύρω από την εργασία. Στην περίπτωσή μου δεν θα ήμουν σε θέση να παρακολουθήσω ένα πανεπιστημιακό μάθημα. Επίσης σήμαινε ότι θα μπορούσα να μελετήσω στον δικό μου χρόνο και γύρω από τις άλλες δεσμεύσεις μου. Οι συνάδελφοί μου βασίζονται σε όλο τον κόσμο και τα διαφορετικά υπόβαθρα, οι προοπτικές και τα ενδιαφέροντά τους δημιουργούν ένα μείγμα τόνωσης και εμπλουτισμού. Παρόλο που πρόκειται για διαδικτυακό μάθημα, έχω κάνει κάποιους καλούς φίλους, κάτι που είναι πολύ ανταμείβοντας. Υπάρχει μια αυξανόμενη κοινότητα που μπορείτε να μοιραστείτε σκέψεις και ιδέες με, όταν πολλοί «τακτικοί» άνθρωποι μπορούν να πιστεύουν ότι είστε τρελοί! Το προσωπικό είναι γνώστες και τόσο γενναιόδωροι με το χρόνο τους, και η ανταλλαγή των γνώσεων και της εμπειρίας τους είναι πολύ, πολύ χρήσιμη. Είναι ηγέτες στον τομέα, οι οποίοι έχουν εμπλακεί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα στο θέμα τους. Δεν θα έχω πρόσβαση σε αυτά σε ένα θεσμικό πρόγραμμα, εκτός από τα γραπτά τους. Σε αυτό το μάθημα, τους γνωρίζετε "πρόσωπο με πρόσωπο" και αυτό είναι συναρπαστικό! "
Nona Mileva (United States)

Νona Mileva
(Ηνωμένες Πολιτείες)

"Το πρόγραμμα του Δασκάλου είναι διεγερτικό πνευματικά. Θεωρώ ότι το πρόγραμμα σπουδών του προγράμματος μου επαναφορτίζει. Έρχομαι στο σπίτι από μια κουραστική μέρα στη δουλειά, και έπειτα υπάρχουν γονικές ευθύνες, εγχώριες ευθύνες και αισθάνομαι εξάντληση. Αλλά όταν βυθίζω τον εαυτό μου στα υλικά αυτού του μαθήματος, αισθάνεται πολύ αναζωογονητική για μένα. Μου αρέσει να επικοινωνώ με ομοϊδεάτες ανθρώπους και νομίζω ότι είναι τεράστιο επίδομα ότι ανήκουμε σε μια τέτοια μεγάλη κοινότητα. Μου αρέσει επίσης ότι υπάρχει γρήγορη ανάδραση με τους μέντορες και τους επιβλέποντες μας. Πρόκειται για ένα θαυμάσιο πρόγραμμα με σταθερή διαπίστευση, που δημιουργήθηκε από λαμπρούς μελετητές. Το προσωπικό έβαλε την καρδιά τους σε αυτό, και τίποτα δεν είναι τόσο σημαντικό όσο αυτό. "
Dagmar Suissa (Czech Republic)

Νταγκμάρ Σουίσι
(Τσεχική Δημοκρατία)

"Αυτό ήταν ένα πραγματικά μεταμορφωτικό ταξίδι. Το μάθημα μου έδωσε πολλές γνώσεις, ιδιαίτερα στον τομέα του ατομικού και συλλογικού μετασχηματισμού, το οποίο είναι ένα από τα βασικά μου ενδιαφέροντα. Ωστόσο, το πιο αγαπητό κέρδος μου είναι ο δικός μου μετασχηματισμένος εαυτός. Έχω μια πιο εκτεταμένη κατανόηση του εαυτού μου, αισθάνομαι πιο αυθεντική, πιο συμπονετική και πιο συνδεδεμένη με τους άλλους. Τώρα εφαρμόζω αυτό που έχω μάθει μέσα από τα μαθήματα που διδάσκω στο πανεπιστήμιο καθώς και μέσα από μετασχηματιστικές εργασίες σε οργανισμούς. Ωστόσο, δεν είναι μόνο η γνώση που εφαρμόζω, εφαρμόζω επίσης "τον εαυτό μου". Η δική μου εμπειρία μετασχηματισμού χρησιμεύει ως καταλύτης και έχει μετασχηματιστική επίδραση στους άλλους. "

Προυποθέσεις εισόδου

Η ελάχιστη απαίτηση είναι συνήθως ένα πτυχίο στην τάξη 2.2 τιμά στην περίπτωση βραβείων του Ηνωμένου Βασιλείου ή ισοδύναμο επίπεδο, εάν δεν είναι πτυχίο του Ηνωμένου Βασιλείου. Παραδείγματα ισοδύναμων αποτελεσμάτων περιλαμβάνουν το μέσο βαθμό βαθμού των ΗΠΑ τουλάχιστον 3,0 ή βαθμολογία βαθμολογίας μεταπτυχιακού τίτλου τουλάχιστον 550. Οι βαθμοί σε άλλα μαθήματα εκτός από την ψυχολογία μπορούν να γίνουν αποδεκτοί υπό τον όρο ότι ο υποψήφιος μπορεί να δείξει ένα κατάλληλο επίπεδο και συνάφεια των γνώσεων και των ικανοτήτων του υποβάθρου. Ειδικότερα, οι υποψήφιοι για τα προγράμματα MSc απαιτούν επαρκές εκπαιδευτικό υπόβαθρο και πείρα για να ολοκληρώσουν με επιτυχία μεθόδους έρευνας μεταπτυχιακού επιπέδου και διατριβή.

Οι υποψήφιοι χωρίς προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό δίπλωμα μπορούν να εξεταστούν, με την προϋπόθεση ότι θα αποδείξουν τα επαγγελματικά προσόντα ή / και την εμπειρία τους σε επίπεδο και συνάφεια που κρίνεται κατάλληλο για την ένταξη στο πρόγραμμα. Οι εν λόγω υποψήφιοι μπορούν επίσης να κληθούν να υποβάλουν ένα δοκίμιο 1500 λέξεων, ο τίτλος του οποίου θα αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης με τον Διευθυντή Προγράμματος. Οι υποψήφιοι θα πρέπει επίσης να διαθέτουν τις βασικές τεχνολογικές δεξιότητες, τον εξοπλισμό και την ικανότητα για αυτό-κατευθυνόμενη μάθηση για να εξασφαλίσουν την επιτυχή συμμετοχή στα ηλεκτρονικά προγράμματα.

Αγγλική γνώση: Για τους φοιτητές των οποίων η πρώτη γλώσσα δεν είναι Αγγλική, απαιτείται η γνώση αγγλικών μέχρι τα ακόλουθα ελεγμένα πρότυπα:

  • IELTS 6.5
  • TOEFL: ΡΒΤ 580, CBT 233, ΙΒΤ 90-91

Υποτροφίες: Υπάρχει ένας μικρός αριθμός μερικών υποτροφιών για φοιτητές που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα του Δασκάλου. Οι υποτροφίες είναι διαθέσιμες μόνο σε όσους υποβάλλουν αίτηση και προσφέρονται στο πρόγραμμα Μάστερ. Οι υποτροφίες δεν είναι διαθέσιμες για το Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό ή το Δίπλωμα. Η καταβολή της υποτροφίας κατά το δεύτερο έτος θα εξαρτηθεί από την ικανοποιητική απόδοση κατά το πρώτο έτος σπουδών.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά
Τελευταία ενημέρωση Ιούλιος 22, 2019
Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
3 Χρόνια
Μερική παρακολούθηση
Τιμή
11,400 GBP
Η δίδακτρα είναι για το πλήρες τριετές πρόγραμμα.
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Σεπτ. 2019

Άλλη