$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Συγκρίνετε τα Διαδικτυακά Μεταπτυχιακά Διοίκησης Επιχειρήσεων σε Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Αυστρία 2022/2023

Μια Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι ένα πρόγραμμα βαθμό που μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να βελτιώσουν και να διαφοροποιήσουν τις δεξιότητές τους. Πολλά σχολεία προσφέρουν προγράμματα MBA, είτε online είτε με μερικ… περαιτέρω

Μια Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι ένα πρόγραμμα βαθμό που μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να βελτιώσουν και να διαφοροποιήσουν τις δεξιότητές τους. Πολλά σχολεία προσφέρουν προγράμματα MBA, είτε online είτε με μερική απασχόληση, έτσι ώστε οι μαθητές οι οποίοι είναι απασχολημένοι με τις σταδιοδρομίες και οι οικογένειες μπορούν περαιτέρω εκπαίδευσή τους σε ένα βολικό τρόπο.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια μέθοδος προώθησης επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών σε συστήματα ηλεκτρονικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Αυτό συχνά περιλαμβάνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και τις εφαρμογές κινητών, τις ηλεκτρονικές πινακίδες, το ψηφιακό ραδιόφωνο και τηλεόραση, τα γραπτά μυνήματα και άλλα μέσα.

Το βασικό χαρακτηριστικό του αυστριακού συστήματος ανώτερης εκπαίδευσης είναι τετραετούς διάρκειας. Μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου, το πανεπιστήμιο έχει συχνά υποτροφίες για τους φοιτητές οι οποίοι μπορεί να θέλουν να την περαιτέρω μελέτες για μάστερ και ακόμα και σε διδακτορικό επίπεδο.

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
KMU Akademie
Linz, Αυστρία

Το μάθημα MBA - Digital Marketing and Management παρέχει στους φοιτητές βαθύτερη γνώση και κατανόηση των θεωρητικών θεμελίων και των σύγχρονων εξελίξεων στον τομέα της ψηφιοπο ... +

Το μάθημα MBA - Digital Marketing and Management παρέχει στους φοιτητές βαθύτερη γνώση και κατανόηση των θεωρητικών θεμελίων και των σύγχρονων εξελίξεων στον τομέα της ψηφιοποίησης στο μάρκετινγκ. Οι μαθητές γνωρίζουν ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα καθώς και έννοιες ευέλικτου μάρκετινγκ και διαχείρισης, για να τα εξετάσουν και να τα συζητήσουν κριτικά. Μία εστίαση είναι στα μέσα ψηφιακής επικοινωνίας και της πολιτικής τιμών, στην εφαρμογή και αξιολόγησή τους. Οι μαθητές ασχολούνται με έννοιες για έξυπνα προϊόντα και υπηρεσίες, την ευέλικτη ανάπτυξη καινοτομιών και στρατηγικών ψηφιακών πωλήσεων και μαθαίνουν να αξιολογούν κριτικά αυτές τις έννοιες, την εφαρμογή τους στην πράξη και τα αποτελέσματά τους. Υπογραμμίζεται επίσης η ψηφιοποίηση ως πρόκληση για τις εταιρείες, όπως και οι μέθοδοι και οι διαδικασίες στον τομέα της διαδικτυακής έρευνας, συμπεριλαμβανομένων βασικών θεμάτων όπως τα μεγάλα δεδομένα, η προγνωστική ανάλυση και οι γνώσεις πελατών, λαμβάνοντας υπόψη οικονομικές και ηθικές πτυχές. -
MBA
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Γερμανός
Διαδικτυακό