$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Διαδικτυακές Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ στη Νότια Αμερική 2022/2023

Ένα Μεταπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων είναι ένα προηγμένο δίπλωμα που μπορεί να αποκτηθεί από φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα Πτυχίο σε ένα σχετικό τομέα. Η απόκτηση ενός MBA είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, και μπορεί… περαιτέρω

Ένα Μεταπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων είναι ένα προηγμένο δίπλωμα που μπορεί να αποκτηθεί από φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα Πτυχίο σε ένα σχετικό τομέα. Η απόκτηση ενός MBA είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, και μπορεί αν οδηγήσει σε απίστευτες επαγγελματικές ευκαιρίες για τους αποφοίτους.

Το μάρκετινγκ είναι η προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών, και είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει να βιώσει την επιτυχία. Ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ μπορεί να διδάξει τους φοιτητές για τις τάσεις του μάρκετινγκ, ανάλυση, στρατηγικές κι έρευνα.

Νότια Αμερική Είναι συνορεύει στα δυτικά από τον Ειρηνικό Ωκεανό και στα βόρεια και ανατολικά από τον Ατλαντικό Ωκεανό? Βόρεια Αμερική και την Καραϊβική Θάλασσα βρίσκονται στα βορειοδυτικά. Περιλαμβάνει δώδεκα κυρίαρχα κράτη Αργεντινή, Βολιβία, Βραζιλία, Χιλή, Κολομβία, Ισημερινός, Γουιάνα, Παραγουάη, Περού, Σουρινάμ, Ουρουγουάη και Βενεζουέλα - και δύο μη-κυρίαρχων περιοχές - Γαλλική Γουιάνα, ένα υπερπόντιο έδαφος της Γαλλίας, και οι Νήσοι Φάλκλαντ , ένα βρετανικό υπερπόντιο έδαφος. Εκτός από αυτό, Τρινιντάντ και Τομπάγκο και theABC νησιά των Κάτω Χωρών μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως μέρος της Νότιας Αμερικής.

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Σε έναν όλο και πιο ανταγωνιστικό κόσμο, είναι σημαντικό οι επαγγελματίες της αγοράς να βελτιώσουν τις τεχνικές τους για να επιτύχουν επιχειρηματική επιτυχία. Οι νέες σχέσεις ... +

Σε έναν όλο και πιο ανταγωνιστικό κόσμο, είναι σημαντικό οι επαγγελματίες της αγοράς να βελτιώσουν τις τεχνικές τους για να επιτύχουν επιχειρηματική επιτυχία. Οι νέες σχέσεις μεταξύ των εταιρειών και του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται, καθώς και η εμφάνιση ολοένα και πιο απαιτητικών πελατών, είναι μερικές από τις πτυχές που απαιτούν από τον υπεύθυνο αγοράς μεγαλύτερη προετοιμασία στην εκπόνηση στρατηγικών και στον σχεδιασμό των ενεργειών. -
MBA
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Portuguese (Brazil)
Διαδικτυακό