$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Διαδικτυακά Προγράμματα MBA σε Μάρκετινγκ στη Βραζιλία 2022/2023

Ένα Μεταπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων είναι ένα προηγμένο δίπλωμα που μπορεί να αποκτηθεί από φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα Πτυχίο σε ένα σχετικό τομέα. Η απόκτηση ενός MBA είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, και μπορεί… περαιτέρω

Ένα Μεταπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων είναι ένα προηγμένο δίπλωμα που μπορεί να αποκτηθεί από φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα Πτυχίο σε ένα σχετικό τομέα. Η απόκτηση ενός MBA είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, και μπορεί αν οδηγήσει σε απίστευτες επαγγελματικές ευκαιρίες για τους αποφοίτους.

Ο τομέας του μάρκετινγκ είναι ένας δυναμικός επιχειρηματικός τομέας που ασχολείται με την ικανοποίηση των επιθυμιών και αναγκών των ανθρώπων. Οι σπουδές μάρκετινγκ μπορούν να διδάξουν στα άτομα πώς να δουν τα πράγματα από την σκοπιά του καταναλωτή και να εφαρμόσουν τις κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Στη Βραζιλία, υπάρχουν τρεις τύποι του βαθμού: Bachelors - διαρκεί τέσσερις έως έξι χρόνια για να ολοκληρωθεί και οι μαθητές μπορούν να εργαστούν ως καθηγητές μετά την ολοκλήρωση τέσσερα χρόνια έρευνας. Masters - διαρκεί ένα έως δύο χρόνια για να επιτευχθεί? Διδακτορικό / PhD - το υψηλότερο επίπεδο μπορείτε να μελετήσετε και διαρκεί τρία με τέσσερα χρόνια για να επιτευχθεί. Οι τρεις βαθμούς χαλαρά αντιστοιχούν στις τρεις κύκλους της διαδικασίας της Μπολόνια - το ευρωπαϊκό σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει ότι αν έχετε αποκτήσει ένα πτυχίο σε ένα ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο, θα πρέπει να είναι τα προσόντα για να επιτευχθεί ένα μεταπτυχιακό στη Βραζιλία.

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Σε έναν όλο και πιο ανταγωνιστικό κόσμο, είναι σημαντικό οι επαγγελματίες της αγοράς να βελτιώσουν τις τεχνικές τους για να επιτύχουν επιχειρηματική επιτυχία. Οι νέες σχέσεις ... +

Σε έναν όλο και πιο ανταγωνιστικό κόσμο, είναι σημαντικό οι επαγγελματίες της αγοράς να βελτιώσουν τις τεχνικές τους για να επιτύχουν επιχειρηματική επιτυχία. Οι νέες σχέσεις μεταξύ των εταιρειών και του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται, καθώς και η εμφάνιση ολοένα και πιο απαιτητικών πελατών, είναι μερικές από τις πτυχές που απαιτούν από τον υπεύθυνο αγοράς μεγαλύτερη προετοιμασία στην εκπόνηση στρατηγικών και στον σχεδιασμό των ενεργειών. -
MBA
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Portuguese (Brazil)
Διαδικτυακό