MBA Online - Διαχείριση πολυτελείας στην ψηφιακή εποχή
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 10.500 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Πλήρως διαδικτυακά, στα Αγγλικά και για διάρκεια 12 μηνών, το MBA Online στοχεύει να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες να τους προσφέρουν ένα όραμα αλλαγής και προσαρμογής στο νέο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον των εταιρειών στον τομέα της πολυτέλειας.
Χάρη στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν ενώ είναι επαγγελματικά ενεργοί. Επίσης, μπορούν να επωφεληθούν από τους καλύτερους δασκάλους της βιομηχανίας πολυτελείας και να συνεργαστούν με μαθητές από όλο τον κόσμο.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Νέοι καταναλωτές πολυτελείας
- Από τη στιγμή που οι δημιουργοί έγιναν Brands: μια σύγχρονη ιστορία των πολυτελών μάρκες
- Η βιομηχανική επανάσταση: άρωμα, καλλυντικά και αξεσουάρ
- Η μεγάλη στροφή της Πολυτελούς Βιομηχανίας, της δεκαετίας του '90
- Ποιοι είναι οι νέοι καταναλωτές της Luxury;
- Διαπολιτισμική διαχείριση
Ανάπτυξη πολυτελούς μάρκας: Branding, Identity & Creativity
- Ιδιότητα διαχείρισης μάρκας, Εικόνα μάρκας
- Brand stretching και Brand alliance
- Πολυτελή προβλήματα διαχείρισης μάρκας
Βιώσιμο μάρκετινγκ
- Σχεδιάζοντας το ταξίδι του πελάτη, οι Ambassadors της Μάρκας,
- Sensorial Marketing, Immersive Marketing, Θεατροποίηση, ψηφιοποίηση του λιανικού εμπορίου Brick & Mortar
- Διακαναλικό ταξίδι πελατών, ψηφιακές εμπειρίες
Διαχείριση μιας εταιρείας πολυτελείας
- Η οικονομική κατευθυντήρια γραμμή: λειτουργικά έξοδα και κέρδη
- Στρατηγική τοποθέτησης τιμών
Λανσάρισμα πολυτελούς μάρκας στον ψηφιακό κόσμο I
- Κατανόηση της σημασίας των κοινωνικών δικτύων:
- διαδικτυακό μάρκετινγκ,
- επικοινωνία,
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
- νέο λιανικό εμπόριο
Στρατηγικές διανομής: το σωστό μείγμα μεταξύ των καναλιών
- Κατανοώντας τη σημασία των διαπολιτισμικών πλαισίων και των τοπικών ιδιαιτεροτήτων.
- Εξέλιξη τρόπων διανομής: επιλεκτική διανομή, λιανική, διανομή, ηλεκτρονικό εμπόριο…
Πολυτελή νομικά ζητήματα
- Νόμοι & Ειδικοί νομικοί κανονισμοί που ισχύουν για τον τομέα της πολυτέλειας
Ανάπτυξη και διαχείριση ταλέντων
- Διαχείριση αλλαγών
- Εργαλειοθήκη Leader
- Στρατολόγηση & ανάπτυξη ατόμων
- Διαχείριση συγκρούσεων - Επίτευξη συμφωνίας
Λανσάρισμα πολυτελούς μάρκας στον ψηφιακό κόσμο II
- CRM
- Παρακολούθηση Διαδικτύου και επιχειρηματική ευφυΐα
- Χρησιμοποιεί ανάλυση περιπτώσεων και τομέα
Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα ζητήματα Βιώσιμης και Κοινωνικής Ευθύνης του κλάδου της Πολυτελείας
- Από την Αειφόρο Ανάπτυξη στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
- Χαρακτηριστικά της βιωσιμότητας που σχετίζονται με τη βιομηχανία πολυτελείας
- Νέοι καταναλωτές πολυτελείας και νέες αγορές πολυτελείας
Τελικό επιχειρηματικό έργο
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι στόχοι αυτού του προγράμματος είναι να επιτρέψουν στους μαθητές:
- Επιδείξτε εμπειρογνωμοσύνη σχετικά με τα χαρακτηριστικά του τομέα
- Ορίστε τη ρεαλιστική και αντικειμενική τοποθέτηση μιας μάρκας και δημιουργήστε την ιστορία που θα της επιτρέψει να επιτύχει τον καθορισμένο στόχο
- Σεβαστείτε τα κλειδιά της διαφοροποιητικής παράδοσης του τομέα της πολυτέλειας, ενσωματώνοντας τα εργαλεία, τις μεθοδολογίες και τις διαδικασίες της ψηφιακής εποχής
- Οδηγήστε τον μετασχηματισμό οργανισμών για να αντιμετωπίσετε νέα έργα και επιχειρηματικές προκλήσεις
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Σύντομο διαδικτυακό μάθημα στη Στρατηγική μάρκετινγκ πολυτελείας
- Online France
Μεταπτυχιακό στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ (Διαχείριση επωνυμίας πολυτελείας)
- UK Online, Ηνωμένο Βασίλειο
Master στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- UK Online, Ηνωμένο Βασίλειο