Το MBA Online στοχεύει να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες έτσι ώστε να μπορούν να παρέχουν ένα όραμα της αλλαγής και της προσαρμογής στο νέο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον εντός των εταιρειών του κλάδου πολυτελείας.

Θα είναι σε θέση να:

  • Να καταδείξει την εμπειρογνωμοσύνη σχετικά με τα χαρακτηριστικά του τομέα,
  • Ορίστε την ρεαλιστική και αντικειμενική τοποθέτηση μιας μάρκας και δημιουργήστε την ιστορία που θα της επιτρέψει να επιτύχει τον καθορισμένο στόχο,
  • Σέβονται τα κλειδιά της διαφοροποιητικής παράδοσης του τομέα πολυτελείας, ενσωματώνοντας τα εργαλεία, τις μεθοδολογίες και τις διαδικασίες της ψηφιακής εποχής,
  • Οδηγεί τον μετασχηματισμό των οργανισμών για την αντιμετώπιση νέων έργων και επιχειρηματικών προκλήσεων.

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε νέους επιχειρηματίες και διευθυντές, εταιρείες στον τομέα της πολυτέλειας ή σε όσους επιθυμούν να ενταχθούν. Προσπαθεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτού του τομέα μια προστιθέμενη αξία για τους:

  • Ικανότητα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας
  • Διεθνές όραμα
  • Διαχείριση στα κοινωνικά δίκτυα
  • Γνώση των κλειδιών για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Κατανόηση των χαρακτηριστικών του τομέα πολυτελείας

Περιεχόμενο προγράμματος

Ο κλάδος της πολυτέλειας έχει πρωτοπορήσει στην καινοτομία στη διαχείριση και την εμπορία για αρκετές δεκαετίες. Ένα αποκλειστικό πελατολόγιο και ιδιαίτερα περιζήτητοι υπάλληλοι κάνουν το Luxury Business ένα μοναδικό πλαίσιο για την ανάπτυξη νέων πρακτικών, οι οποίες καθορίζουν τα πρότυπα σε ένα ευρύ φάσμα τομέων και βιομηχανιών. Η κατανόηση της παγκόσμιας πολυτελούς επιχείρησης σήμερα σημαίνει κατανόηση του τρόπου αντιμετώπισης των προκλήσεων και των γρήγορων αλλαγών που αποτελούν επίσης πηγή ευκαιριών για νέους παράγοντες.

Παραδοσιακή πολυτέλεια και παγκόσμια / ψηφιακή διαταραχή

Η πολυτέλεια αντιμετωπίζει πραγματικά τις αντιφάσεις και τις προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης και της ψηφιοποίησης. Πώς αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές μάρκας αυτές τις προκλήσεις και ποιες είναι / θα είναι οι στρατηγικές τους για βιώσιμη ανάπτυξη στο μέλλον; Ποιο είναι το νέο πεδίο εφαρμογής της εμπειρίας αγορών πολυτελείας; Τι είναι οι στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου και omnichannel; Καθώς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και οι παράγοντες επηρεάζουν τη δύναμη, πώς μπορεί να δημιουργηθεί μια στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας ώστε να συσπειρωθούν οι «χιλιετίες» και οι νέοι καταναλωτές πολυτέλειας;

Επιχειρηματικότητα στην ψηφιακή εποχή

Δεδομένου ότι οι τομείς πολυτελείας παρουσιάζουν εκθετικές εξελίξεις, προσφέρει ευκαιρίες για νέους φορείς να αναπτύξουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα εκτός από εκείνα που ακολουθούν οι παγκόσμιες ομάδες. Παρουσιάζονται νέα επιχειρηματικά μοντέλα και οι ανεξάρτητες μάρκες μπορούν να ακολουθήσουν επιτυχώς εναλλακτικές και καινοτόμες στρατηγικές Πώς να μεταμορφώσετε ένα πρωτότυπο έργο και ένα πάθος σε ένα επιτυχημένο σχέδιο μάρκας; Πώς να οικοδομήσουμε και να διατηρήσουμε ανεξάρτητα εμπορικά σήματα μακροπρόθεσμα; Το πρόγραμμα αυτό είναι ο φάρος για το σχεδιασμό κερδοφόρων στρατηγικών καινοτομίας και καινοτόμων στρατηγικών προσεγγίσεων για να καθοδηγήσουν επιχειρηματίες, δημιουργούς, σχεδιαστές, διευθυντές και εκείνους που τολμούν να αμφισβητήσουν το status quo για να γίνουν πρωτοπόροι στις βιομηχανίες πολυτελείας.

Περιεχόμενο

  1. Ιστορία της πολυτέλειας μέσα από τις αιώνες
    • Από τη στιγμή που οι δημιουργοί έγιναν Brands: μια σύγχρονη ιστορία των πολυτελών μάρκες
    • Η βιομηχανική επανάσταση: τα αρώματα, τα καλλυντικά και τα αξεσουάρ
    • Η μεγάλη στροφή της Πολυτελούς Βιομηχανίας, της δεκαετίας του '90
  2. Ανάπτυξη μάρκας πολυτελείας: branding
    • Ιδιότητα διαχείρισης μάρκας, Εικόνα μάρκας
    • Brand stretching και Brand alliance
    • Πολυτελή προβλήματα διαχείρισης μάρκας
  3. Νέοι καταναλωτές πολυτέλειας
    • Ποιοι είναι οι νέοι καταναλωτές της Luxury;
    • Διαπολιτισμική διαχείριση
  4. Βιωματικό μάρκετινγκ
    • Σχεδιάζοντας το ταξίδι του πελάτη, τους πρεσβευτές της μάρκας
    • Sensorial Marketing, Immersive Marketing, Θεματοποίηση, ψηφιοποίηση του λιανικού εμπορίου
    • Omnichannel ταξίδι πελάτη, ψηφιακές εμπειρίες
  5. Διαχείριση μιας εταιρείας πολυτελείας
    • Η οικονομική κατευθυντήρια γραμμή: λειτουργικά έξοδα και κέρδη
    • Στρατηγική τοποθέτησης τιμών
    • Στρατηγικές για τη χρηματοδότηση: Από το Start-up, το crowdfunding στις δημόσιες εγγραφές
  6. Στρατηγικές διανομής: ο σωστός συνδυασμός μεταξύ καναλιών
    • Κατανοώντας τη σημασία των διαπολιτισμικών πλαισίων και των τοπικών ιδιαιτεροτήτων
    • Εξέλιξη τρόπων διανομής: επιλεκτική διανομή, λιανική πώληση, διανομή, ηλεκτρονικό εμπόριο ...
    • Του νόμου
  7. Διαχείριση καινοτομίας
    • Διαχείριση της δημιουργικότητας και των εκφράσεών της
    • Τάσεις αποκωδικοποίησης
  8. Επιχειρηματικότητα και μεθοδολογία εκκίνησης
    • Ψηφιακός μετασχηματισμός: από το παραδοσιακό μάρκετινγκ μέχρι τη διατάραξη και την καινοτομία
    • Μέθοδοι της Silicon Valley
  9. Ξεκινώντας μια μάρκα πολυτελείας στον ψηφιακό κόσμο
    • Κατανόηση της σημασίας των κοινωνικών δικτύων: web-marketing, επικοινωνία, ηλεκτρονικό εμπόριο
    • CRM, παρακολούθηση Διαδικτύου και επιχειρηματική ευφυΐα
  10. Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα θέματα βιώσιμης και κοινωνικής ευθύνης της βιομηχανίας πολυτελείας
    • Από την Αειφόρο Ανάπτυξη στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
    • Χαρακτηριστικά της βιωσιμότητας που σχετίζονται με τη βιομηχανία πολυτελείας
    • Νέοι καταναλωτές πολυτελείας και νέες αγορές πολυτελείας
  11. Ένα ταξίδι μελέτης στο Παρίσι, πρωτεύουσα της πολυτέλειας και της μόδας
    • Μια πραγματική βύθιση στην καρδιά των μαρκών και των σπιτιών και της επιχείρησής τους
    • Η ιστορία, ο πολιτισμός και οι τέχνες βρίσκονται στο επίκεντρο του DNA των εμπορικών σημάτων
    • Συναντήσεις με τους διαχειριστές του τομέα, σχεδιαστές νέων εννοιών και νέοι επιχειρηματίες, ψηφιακοί εμπειρογνώμονες
    • Επισκέψεις, εργαστήρια, έναρξη της δημιουργίας και διαχείριση της
    • Κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη in situ σε σημαντικά καταστήματα μάρκας
    • Επαγγελματικές ανταλλαγές και συμβουλές για την προσωπική ανάπτυξη
  12. Τελικό επιχειρηματικό σχέδιο
    Αυτό το πρόγραμμα αναγνωρίζεται από το Κράτος 1 από το κράτος και εγγράφεται στο Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης Επαγγελματιών (RNCP).

Αδεια

Το Sup Del Luxe Online MBA στην Luxury Management και την Επιχειρηματικότητα στην Ψηφιακή Εποχή έχει σχεδιαστεί για:

  • Μεταπτυχιακοί φοιτητές με πτυχίο από αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο με καλούς βαθμούς και παραστάσεις (Bachelor, Master ή Engineering Programs)
  • Νέοι επαγγελματίες που ελπίζουν να επιταχύνουν τη σταδιοδρομία τους
  • Οι απόφοιτοι που θέλουν να αναλάβουν τον κλάδο Premium ή Luxury

Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν τη φόρμα αίτησης και να επισυνάψουν φωτογραφία και βιογραφικό σημείωμα.

Μία ή δύο συστατικές επιστολές μπορούν να επισυναφθούν στον φάκελο της αίτησης.

Μόλις ληφθεί και επιλεγεί το αρχείο, μια κριτική επιτροπή θα το εξετάσει προσεκτικά και θα συνεννοηθεί με επιλεγμένους υποψηφίους κατά τη διάρκεια συνάντησης πρόσωπο με πρόσωπο ή μέσω ηλεκτρονικού συνδέσμου.

Τα δίδακτρα για το πλήρες πρόγραμμα είναι 14.200 € για τον Οκτώβριο του 2019 έως τον Ιούλιο του 2020.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά
Τελευταία ενημέρωση February 28, 2019
Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Duration
12 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
14,200 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Ιούλιος 31, 2020
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Ιούλιος 31, 2020
Άλλη