MBA Luxury Management και Επιχειρηματικότητα στην Ψηφιακή Εποχή

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA Luxury Management και Επιχειρηματικότητα στην Ψηφιακή Εποχή

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Ο κλάδος της πολυτέλειας έχει πρωτοπορήσει στην καινοτομία στη διαχείριση και την εμπορία για αρκετές δεκαετίες. Ένα αποκλειστικό πελατολόγιο και ιδιαίτερα περιζήτητοι υπάλληλοι κάνουν το Luxury Business ένα μοναδικό πλαίσιο για την ανάπτυξη νέων πρακτικών, οι οποίες καθορίζουν τα πρότυπα σε ένα ευρύ φάσμα τομέων και βιομηχανιών. Η κατανόηση της παγκόσμιας πολυτελούς επιχείρησης σήμερα σημαίνει κατανόηση του τρόπου αντιμετώπισης των προκλήσεων και των γρήγορων αλλαγών που αποτελούν επίσης πηγή ευκαιριών για νέους φορείς.

Παραδοσιακή πολυτέλεια και παγκόσμια / ψηφιακή διαταραχή.

Η πολυτέλεια αντιμετωπίζει πραγματικά τις αντιφάσεις και τις προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης και της ψηφιοποίησης. Πώς αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές μάρκας αυτές τις προκλήσεις και ποιες είναι / θα είναι οι στρατηγικές τους για βιώσιμη ανάπτυξη στο μέλλον; Ποιο είναι το νέο πεδίο εφαρμογής της πολυτέλειας στην αγορά; Ποιες είναι οι στρατηγικές του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ομοιοπολικών; Καθώς τα κοινωνικά μέσα και οι επηρεαστές μεγαλώνουν σε δύναμη, πώς μπορεί να δημιουργηθεί μια ψηφιακή επικοινωνιακή στρατηγική, ώστε να συγκεντρωθούν οι «χιλιετίες» και οι νέοι καταναλωτές πολυτέλειας;

Επιχειρηματικότητα στην ψηφιακή εποχή.

Δεδομένου ότι οι τομείς πολυτελείας παρουσιάζουν εκθετικές εξελίξεις, προσφέρει ευκαιρίες για νέους φορείς να αναπτύξουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα εκτός από εκείνα που ακολουθούν οι παγκόσμιες ομάδες. Παρουσιάζονται νέα επιχειρηματικά μοντέλα και ανεξάρτητα σήματα μπορούν να ακολουθήσουν με επιτυχία εναλλακτικές και καινοτόμες στρατηγικές Πώς να μεταμορφώσετε ένα πρωτότυπο έργο και ένα πάθος σε ένα επιτυχημένο σχέδιο μάρκας; Πώς να οικοδομήσουμε και να διατηρήσουμε ανεξάρτητα εμπορικά σήματα μακροπρόθεσμα; Το πρόγραμμα αυτό είναι ο φάρος για το σχεδιασμό κερδοφόρων στρατηγικών καινοτομίας και καινοτόμων στρατηγικών προσεγγίσεων για να καθοδηγούν τους επιχειρηματίες, τους δημιουργούς, τους σχεδιαστές, τους διαχειριστές και εκείνους που τολμούν να αμφισβητήσουν το status quo για να γίνουν πρωτοπόροι στις βιομηχανίες πολυτελείας.

Η γαλλική επιχείρηση πολυτελείας είναι ο ηγέτης του κινήματος της παγκοσμιοποίησης της Ευρώπης και το Παρίσι βρίσκεται στην καρδιά της. Η μεγαλύτερη επιχειρηματική περιοχή της Ευρώπης, το Παρίσι, προσελκύει διεθνείς διευθυντές, επιχειρηματίες και γυναίκες, με το 20% των επιχειρήσεων να διευθύνονται από διεθνείς διευθυντές από περισσότερες από 160 διαφορετικές εθνικότητες. Ιδρύθηκε το σχολείο της Cartier για τα στελέχη της Luxury Business το 1990 και εξακολουθεί να είναι μια καρέκλα Cartier. Το Sup de Luxe είναι το πρώτο και κύριο σχολείο της Γαλλίας στην πολυτελή επιχείρηση. Η Sup De Luxe , η οποία κατέχει το παγκόσμιο μοναδικό δίκτυο εταιρειών και αποφοίτων, δίνει τη δυνατότητα στους σπουδαστές της να μάθουν από τα στελέχη της βιομηχανίας και να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και ανεκτίμητες συνδέσεις για να εισέλθουν στο πιο περιζήτητο, μετά τον τομέα της πολυτέλειας.

Στόχοι

Ο γενικός στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες έτσι ώστε να παρέχουν ένα όραμα της αλλαγής και της προσαρμογής στο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον των εταιρειών στον τομέα της πολυτέλειας.

Θα είναι σε θέση να:

  • Επίδειξη εμπειρογνωμοσύνης σχετικά με τα χαρακτηριστικά του τομέα.

  • Ορίστε την ρεαλιστική και αντικειμενική τοποθέτηση μιας μάρκας και δημιουργήστε την ιστορία που θα της επιτρέψει να επιτύχει τον καθορισμένο στόχο.

  • Σέβονται τα κλειδιά της διαφοροποιητικής παράδοσης του τομέα πολυτελείας, ενσωματώνοντας τα εργαλεία, τις μεθοδολογίες και τις διαδικασίες της ψηφιακής εποχής.

  • Οδηγεί τον μετασχηματισμό των οργανισμών για την αντιμετώπιση νέων έργων και επιχειρηματικών προκλήσεων.

Δομή

Μονάδα μέτρησης

ECTS

Ιστορία της πολυτέλειας μέσα από τις ηλικίες

5

Ανάπτυξη μάρκας πολυτελείας: Branding

5

Νέοι καταναλωτές πολυτελείας

5

Βιώσιμο μάρκετινγκ

5

Διαχείριση μιας εταιρείας πολυτελείας

5

Στρατηγικές Διανομής: ο σωστός συνδυασμός μεταξύ καναλιών

5

Διαχείριση Καινοτομίας

5

Επιχειρηματικότητα και μεθοδολογία εκκίνησης

5

Άνοιγμα μάρκας πολυτελείας στον ψηφιακό κόσμο

5

Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα ζητήματα βιώσιμης και κοινωνικής ευθύνης της βιομηχανίας πολυτελείας

5

Περιεχόμενο

1. Ιστορία της πολυτέλειας μέσα από τις ηλικίες

  • Κάποτε, οι Δημιουργοί, έγιναν Μάρκες: μια σύγχρονη ιστορία των πολυτελών Brands.

  • Η βιομηχανική επανάσταση: τα αρώματα, τα καλλυντικά και τα αξεσουάρ

  • Η μεγάλη στροφή της Πολυτελούς Βιομηχανίας, της δεκαετίας του '90

2. Ανάπτυξη μάρκας πολυτελείας: Branding

  • Ιδιότητα διαχείρισης μάρκας, Εικόνα μάρκας

  • Brand stretching και Brand alliance

  • Πολυτελή προβλήματα διαχείρισης μάρκας

3. Νέοι καταναλωτές πολυτελείας

  • Ποιοι είναι οι νέοι καταναλωτές της Luxury;

  • Διαπολιτισμική διαχείριση

4. Βιώσιμο μάρκετινγκ

  • Σχεδιάζοντας το ταξίδι του πελάτη, οι Ambassadors της Μάρκας,

  • Sensorial Marketing, Immersive Marketing, Θεματοποίηση, ψηφιοποίηση του λιανικού εμπορίου

  • Omnichannel ταξίδι πελάτη, ψηφιακές εμπειρίες

5. Διαχείριση μιας εταιρείας πολυτελείας

  • Η οικονομική κατευθυντήρια γραμμή: λειτουργικά έξοδα και κέρδη

  • Στρατηγική τοποθέτησης τιμών

  • Στρατηγικές για τη χρηματοδότηση: Από το Start-up, το crowdfunding στις δημόσιες εγγραφές

6. Στρατηγικές διανομής: ο σωστός συνδυασμός μεταξύ καναλιών

  • Κατανοώντας τη σημασία των διαπολιτισμικών πλαισίων και των τοπικών ιδιαιτεροτήτων.

  • Εξέλιξη τρόπων διανομής: επιλεκτική διανομή, λιανική πώληση, διανομή, ηλεκτρονικό εμπόριο ...

  • Του νόμου

7. Διαχείριση Καινοτομίας

  • Διαχείριση της δημιουργικότητας και των εκφράσεών της

  • Τάσεις αποκωδικοποίησης

8. Μεθοδολογία επιχειρηματικότητας και εκκίνησης

  • Ψηφιακός μετασχηματισμός: από το παραδοσιακό μάρκετινγκ μέχρι τη διατάραξη και την καινοτομία

  • Οι μέθοδοι της Silicon Valley ξεκινούν μια μάρκα πολυτελείας στον ψηφιακό κόσμο

  • Κατανοώντας τη σημασία των κοινωνικών δικτύων: web-marketing, επικοινωνία, ηλεκτρονικό εμπόριο.

  • CRM, παρακολούθηση Διαδικτύου και επιχειρηματική ευφυΐα.

9. Έναρξη μιας πολυτελούς μάρκας στον ψηφιακό κόσμο

  • Κατανοώντας τη σημασία των κοινωνικών δικτύων: web-marketing, επικοινωνία, ηλεκτρονικό εμπόριο.

  • CRM, παρακολούθηση Διαδικτύου και επιχειρηματική ευφυΐα.

10. Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα ζητήματα βιώσιμης και κοινωνικής ευθύνης της βιομηχανίας πολυτελείας

  • Από την Αειφόρο Ανάπτυξη στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

  • Χαρακτηριστικά της βιωσιμότητας που σχετίζονται με τη βιομηχανία πολυτελείας

  • Νέοι καταναλωτές πολυτελείας και νέες αγορές πολυτελείας

11. ταξίδι μελέτης στο Παρίσι, πρωτεύουσα της πολυτέλειας και της μόδας.

  • Μια πραγματική βύθιση στην καρδιά των μαρκών και των σπιτιών και της επιχείρησής τους.

  • Η ιστορία, ο πολιτισμός και οι τέχνες βρίσκονται στο επίκεντρο του DNA των εμπορικών σημάτων.

  • Συναντήσεις με τους διαχειριστές του τομέα, σχεδιαστές νέων ιδεών και νέοι επιχειρηματίες, ψηφιακοί εμπειρογνώμονες.

  • Επισκέψεις, εργαστήρια, έναρξη της δημιουργίας και διαχείριση της.

  • Κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη in situ σε σημαντικά εμπορικά καταστήματα.

  • Επαγγελματικές ανταλλαγές και συμβουλές για την προσωπική ανάπτυξη.

Αδεια

Η MBA Online Luxury Management και Επιχειρηματικότητα στην Ψηφιακή Εποχή έχει σχεδιαστεί για:

  • Μεταπτυχιακοί φοιτητές με πτυχίο από αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο με καλούς βαθμούς και επιδόσεις (Bachelor, Master ή Engineering Programs),
  • Νέοι επαγγελματίες που ελπίζουν να επιταχύνουν τη σταδιοδρομία τους.

Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν τη φόρμα αίτησης και να επισυνάψουν φωτογραφία και βιογραφικό σημείωμα.

Μία ή δύο συστατικές επιστολές μπορούν να επισυναφθούν στον φάκελο της αίτησης.

Μόλις ληφθεί και επιλεγεί το αρχείο, μια κριτική επιτροπή θα το εξετάσει προσεκτικά και θα συνεννοηθεί με επιλεγμένους υποψηφίους κατά τη διάρκεια συνάντησης πρόσωπο με πρόσωπο ή μέσω ηλεκτρονικού συνδέσμου.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση June 24, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2018
Νοεμ. 2018
Duration
Διάρκεια
12 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
14,200 EUR
Locations
Γαλλία - Paris, Île-de-France
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Έναρξης : Νοεμ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Ιούλιος 31, 2019
Dates
Σεπτ. 2018
Γαλλία - Paris, Île-de-France
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Νοεμ. 2018
Γαλλία - Paris, Île-de-France
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Ιούλιος 31, 2019