MBA - εξειδίκευση της μόδας

IMF Business School Portugal

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA - εξειδίκευση της μόδας

IMF Business School Portugal

ΜΒΑ-μόδα

Το MBA επιτρέπει να αποκτήσουν τις δεξιότητες για να: αναλύσει τα θεμέλια της στρατηγικής διαχείρισης μελετώντας τα θεμέλια της, κάνοντας την ανάλυση του περιβάλλοντος της αγοράς, ώστε να μπορέσει ο φοιτητής για τη διαμόρφωση, την εφαρμογή και την παρακολούθηση μιας επιτυχημένης στρατηγικής διαχείρισης? αξιολογήσει την καταλληλότητα μιας επιχειρηματικής στρατηγικής, αναλύοντας το σχέδιο μάρκετινγκ που βασίζεται προκειμένου να λάβει αποφάσεις για τα πιο κατάλληλα κανάλια μάρκετινγκ, εξασφαλίζοντας έτσι τα επιθυμητά αποτελέσματα για την εταιρεία σας? αποκτούν τις απαραίτητες πληροφορίες για την κατεύθυνση και τη διαχείριση των διαφόρων περιοχών και τμημάτων που επιτρέπουν την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας γνώσης, κυριαρχούν θεμελιώδεις κατευθυντήριες γραμμές της.

Οι άδειες λογισμικού περιλαμβάνουν:

Το ΔΝΤ Business School σε συνεργασία και συνεργασία με SAGE, έναν ηγέτη στο λογισμικό διαχείρισης των επιχειρήσεων, προσφέρει στους φοιτητές χωρίς κανένα κόστος, εκπαιδευτικές άδειες από τα ακόλουθα προγράμματα:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Απαιτήσεις πρόσβαση

Πτυχίο ή ισοδύναμη επαγγελματική εμπειρία

παραλήπτες

  • Οι επιχειρηματίες και στελέχη που εργάζονται στη βιομηχανία της μόδας και που έχουν ανάγκη από μια ενημέρωση των γνώσεών τους ή αποδίδουν περισσότερο ολοκληρωμένη εικόνα του κλάδου και την τρέχουσα πανόραμα και τα καλύτερα εργαλεία για να είναι πιο ανταγωνιστικές
  • σπουδαστές μόδας και άλλων κλάδων σχεδιασμό της μόδας, σχεδιαστές μόδας και οι επιχειρηματίες είναι πρόθυμοι να αναλάβουν μια σχετική ιδέα με τη μόδα
  • Οι εργαζόμενοι της βιομηχανίας της μόδας, οι οποίοι επιθυμούν να ενημερώσει και να βελτιώσουν τις γνώσεις τους, καθώς και για τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη ή ενδιαφέρον, πρέπει να εμβαθύνει τη δυναμική της εργασίας στη βιομηχανία της μόδας
  • Όλοι όσοι θέλουν να ακολουθήσουν ένα MBA με τη δυνατότητα να αυξήσουν τις γνώσεις τους στη βιομηχανία της μόδας
  • Στελέχη ή οι διαχειριστές, χωρίς ειδικές γνώσεις του τομέα, οι οποίοι πρέπει να αποκτήσουν

πρόγραμμα

Ενότητα Ι

Οργανωτική Δομή και Εταιρείας Στρατηγικών Κατεύθυνση

  1. Αρχές και βάσεις της στρατηγικής κατεύθυνσης
  2. ανάλυση Ανταγωνισμού
  3. Βασικές αρχές διαμόρφωσης στρατηγικών
  4. εφαρμογή της στρατηγικής
  5. διαχείρισης στρατηγική και την αλλαγή
  6. Τύποι επιχειρήσεων

Ενότητα ΙΙ

Οικονομικό περιβάλλον

  1. οικονομικά μεγέθη και την εταιρεία
  2. Της Εταιρείας και των οικονομικών καταστάσεων
  3. Χρηματοοικονομική Λογιστική Βασικές αρχές

Ενότητα ΙΙΙ

Οικονομική διαχείριση

  1. Ο ρόλος της οικονομικής διαχείρισης
  2. λογιστική διαχείριση
  3. Ανάλυση Επενδύσεων
  4. Μορφές χρηματοδότησης

Ενότητα IV

Marketing και Εμπορικής Διαχείρισης

  1. έννοιες και πολιτικές μάρκετινγκ
  2. έρευνα αγοράς
  3. πρόβλεψη πωλήσεων
  4. σχέδιο εμπορικής δράσης
  5. Προσέγγιση στην εμπορία κόσμο
  6. Προετοιμασία του ψηφιακού σχεδιασμού μέσων
  7. ψηφιακή ανάλυση του ανταγωνισμού μάρκετινγκ
  8. εκστρατείες μάρκετινγκ προβολής της Μάγχης

Ενότητα V

Ο Ανθρώπινος Παράγοντας στην Οργάνωση

  1. οργάνωση και τη διαχείριση της αλλαγής των επιχειρήσεων
  2. στρατηγικό σχεδιασμό
  3. πολιτική αμοιβών και κινήτρων
  4. Πίνακας ελέγχου για τη διαχείριση των ανθρώπων
  5. ανταπόκριση διαχείριση της γνώσης στην πολυπολιτισμικότητα
  6. Διαχείριση της ατομικής και ομαδικής συμπεριφοράς

Ενότητα VI

Προσωπικές δεξιότητες και Διαχείρισης

  1. Προσέγγιση των δεξιοτήτων διαχείρισης άσσος
  2. Η εφαρμογή των δεξιοτήτων διαχείρισης
  3. Ηγεσία. προσωπικές ικανότητες και βασικών διευθυντικών στελεχών
  4. Η κορυφαία οργάνωση
  5. Συναισθηματική νοημοσύνη που εφαρμόζεται για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων διαχείρισης
  6. Εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία

Ενότητα VII

Εισαγωγή στις τάσεις της μόδας και Ανάλυση

  1. εισαγωγή
  2. Η μόδα στον εικοστό αιώνα
  3. Τρέχουσα πλαίσιο: ποιος είναι ποιος στη βιομηχανία
  4. Coolhunting: ανάλυση της αγοράς και των τάσεων

Ενότητα VIII

Η σημασία της επικοινωνίας στην μόδα

  1. εισαγωγή
  2. Βασικές αρχές Marketing
  3. εργαλεία μάρκετινγκ μόδας: την επικοινωνία και την εικόνα
  4. επωνυμίας
  5. συμπεράσματα

Ενότητα IX

Κατευθυντήριες γραμμές για την ανάληψη, τη διαχείριση και να αναπτυχθεί μια εταιρεία μόδας

  1. θεμελιώδεις πτυχές, προκειμένου να υλοποιηθεί η ιδέα
  2. Επιχειρηματικό μοντέλο
  3. επιχειρηματικό σχέδιο
  4. χρηματοδότηση
  5. η σύσταση εταιρείας
  6. λογιστική
  7. Σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων
  8. παραγωγή
  9. πωλήσεις

Ενότητα X

Δάσκαλος Τελική Εργασία

πορεία

Αγγλικά γκολφ

Βασικά, Pre-Intermediate, Intermediate ή προχωρημένους
Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα επίπεδα

μεθοδολογία

Το MBA - εξειδίκευση στη μόδα και προσφέρει μια πλήρως ευέλικτη προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική θέση ή το χρόνο διαθεσιμότητας.

E-Learning μεθοδολογία: Όλο το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο στο πανεπιστήμιο εικονικό campus 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία υποχρέωση από το χρόνο που το καθιστά εξαιρετικά ευέλικτο. Έτσι, καθίσταται εύκολο να συμβιβάσει ενεργό επαγγελματική ζωή με την ακαδημαϊκή αριστεία.

Όλα τα περιεχόμενα ενημερωθεί με τεχνική ακρίβεια, είναι εύκολο να καταλάβει και να έχουν μια σαφή πρακτικό προσανατολισμό.

Το ΔΝΤ Business School θέτει στη διάθεση των φοιτητών του:

  • προσωπική tutorials (chat, τηλέφωνο, e-mail)
  • Διαδικτυακά σεμινάρια
  • Συζητήσεις και ομάδες συζήτησης μέσω φόρουμ και συζητήσεις
  • τεστ αυτοαξιολόγησης
  • Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και τεκμηρίωση
  • τάξεις δυνατότητα να ζήσουν
  • εικονική βιβλιοθήκη

εκτίμηση

Η συνεχής αξιολόγηση καθώς προχωρεί στη μελέτη του MBA - εξειδίκευση στη μόδα. Κάθε ενότητα αξιολογείται μέσω ενός συνδυασμού των online ερευνών και ανάπτυξης των μελετών περιπτώσεων.

Αποκτώντας το διπλό πτυχίο, Μεταπτυχιακό ΔΝΤ Business School + Master Πανεπιστήμιο Camilo José Cela, υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες και την ανάπτυξη της τελικής αξιολόγησης του έργου.

καθηγητές

Η ομάδα φροντιστές του μαθήματος διαμορφώνεται κυρίως από επαγγελματίες από τον επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο, τα οποία μπορούν να δώσουν οι μαθητές πραγματική εργασιακή εμπειρία και πρακτικά παραδείγματα που προκύπτουν από την εμπειρία του στην επιχειρηματική δραστηριότητα.

Κατεβάστε το περιεχόμενο του προγράμματος για την κάλυψη Παιδαγωγοί πίνακα.

Επαγγελματικές Προοπτικές

Αυτό το MBA με εξειδίκευση στη μόδα απευθύνεται σε:

  • Οι ιδιοκτήτες επιχείρησης και διευθυντές που εργάζονται στη βιομηχανία και στην ανάγκη μιας πιο ολοκληρωμένη εικόνα της σημερινής κατάστασης, καθώς και τις πιο πρόσφατες εργαλεία για να είναι πιο ανταγωνιστικές
  • σπουδαστές μόδας και άλλων κλάδων σχεδιασμού, σχεδιαστές και επιχειρηματίες είναι πρόθυμοι να αναλάβουν μια σχετική ιδέα με τη μόδα
  • Οι εργαζόμενοι της βιομηχανίας της μόδας, οι οποίοι επιθυμούν να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους και να εμβαθύνει τη δυναμική και τη λειτουργία της βιομηχανίας
  • Οι φίλοι που θέλουν να σπουδάσουν ένα MBA με τη δυνατότητα αύξησης μηνύει γνώσεων στον τομέα, την προώθηση της πολιτιστικής τους υπόβαθρο σε μια πειθαρχία όλο και πιο απαραίτητη σε κάθε επιχειρηματικό τομέα
  • Συμβουλίου ή τους διευθυντές χωρίς ειδικές γνώσεις στον τομέα και την ανάγκη για την απόκτησή τους
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Portuguese (Brazil)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
720 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Locations
Πορτογαλία - Portugal Online
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Πορτογαλία - Portugal Online
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών