MBA - εξειδίκευση στον αθλητισμό μάρκετινγκ

IMF Business School Portugal

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA - εξειδίκευση στον αθλητισμό μάρκετινγκ

IMF Business School Portugal

sport-MBA

Αυτό το MBA in Sports Marketing επιτρέπει να αποκτήσουν δεξιότητες: να γνωρίζουν την πλήρη λειτουργία του αθλητικού μάρκετινγκ, ενός αθλητικού γεγονότος και φορέα του αθλητισμού? αξιολογεί μια επιχειρηματική στρατηγική, ανάλυση του σχεδίου μάρκετινγκ που αποτελεί τη βάση της στρατηγικής, να αποφασίσει τα πιο κατάλληλα κανάλια μάρκετινγκ, εξασφαλίζοντας έτσι τα επιθυμητά αποτελέσματα για την εταιρία? αφομοιώσει τις γνώσεις που απαιτούνται για την κατεύθυνση και τη διαχείριση των διαφόρων κλάδων που επιτρέπουν την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας, mastering τα βασικά υλικά για τη δημιουργία και τη λειτουργία μιας επιχείρησης.

Οι άδειες λογισμικού περιλαμβάνουν:

Το ΔΝΤ Business School σε συνεργασία και συνεργασία με SAGE, έναν ηγέτη στο λογισμικό διαχείρισης των επιχειρήσεων, προσφέρει στους φοιτητές χωρίς κανένα κόστος, εκπαιδευτικές άδειες από τα ακόλουθα προγράμματα:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Απαιτήσεις πρόσβαση

Πτυχίο ή ισοδύναμη επαγγελματική εμπειρία

παραλήπτες

Οι άνθρωποι που θέλουν μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση στους τομείς της διαχείρισης, οργάνωσης και τον κόσμο της διαχείρισης του αθλητισμού, που ειδικεύεται τόσο στη διαχείριση των αθλητικών εκδηλώσεων, όπως αθλητικούς φορείς και επαγγελματικές ελίτ αθλήματα σταδιοδρομία.

πρόγραμμα

Ενότητα Ι

Οργανωτική Δομή και Στρατηγική Διοίκηση στην Επιχείρηση

  1. Βασικές αρχές της στρατηγικής κατεύθυνσης
  2. ανταγωνιστική ανάλυση
  3. Βασικές αρχές διαμόρφωσης στρατηγικών
  4. στρατηγικές υλοποίησης
  5. Στρατηγική και των επιχειρήσεων αλλαγή
  6. τύπους της εταιρείας

Ενότητα ΙΙ

οικονομική συμμετοχή

  1. οικονομικά μεγέθη και την εταιρεία
  2. Της Εταιρείας και των οικονομικών καταστάσεων
  3. Χρηματοοικονομική Λογιστική Βασικές αρχές

Ενότητα ΙΙΙ

Οικονομική διαχείριση

  1. Ο ρόλος της οικονομικής διαχείρισης
  2. λογιστική διαχείριση
  3. Ανάλυση Επενδύσεων
  4. μέσα χρηματοδότησης

Ενότητα IV

Marketing και Εμπορικής Διαχείρισης

  1. έννοιες και πολιτικές μάρκετινγκ
  2. έρευνα αγοράς
  3. πρόβλεψη πωλήσεων
  4. σχέδιο εμπορικής δράσης
  5. Αναθεώρηση του μάρκετινγκ κόσμο
  6. Αντλώντας ένα σχέδιο ψηφιακά μέσα
  7. ψηφιακή ανάλυση μάρκετινγκ ικανότητας
  8. Κανάλια για το σχεδιασμό της εκστρατείας

Ενότητα V

Ο Ανθρώπινος Παράγοντας στην Οργάνωση

  1. Οργάνωση και διαχείριση της αλλαγής
  2. στρατηγικό σχεδιασμό
  3. Πολιτική Αμοιβών και συστήματα αντιστάθμισης
  4. Πίνακας ελέγχου και διαχείρισης άτομα
  5. θέα διαχείριση της γνώσης της διαπολιτισμικής
  6. Διαχείριση της ατομικής και ομαδικής συμπεριφοράς

Ενότητα VI

Προσωπικές δεξιότητες και τις οδηγίες

  1. Προσέγγιση σε δεξιότητες πολιτικής
  2. οδηγίες πρακτική των δεξιοτήτων
  3. Ηγεσία. προσωπικών δεξιοτήτων και βασικών πολιτικών
  4. Η κορυφαία οργάνωση
  5. Συναισθηματική νοημοσύνη που εφαρμόζεται για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων πολιτικής
  6. Εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία

Ενότητα VII

Αθλητισμός Integral Marketing

  1. Κοινωνία, την αγορά και τη συμμετοχή στον αθλητισμό. Αθλητισμός επιπτώσεις. Σχέση μεταξύ του αθλητισμού και της οικονομίας
  2. Πράκτορες και τα σενάρια στον τομέα του αθλητισμού
  3. τομέα του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας μάρκετινγκ: στρατηγική και τακτική
  4. Έρευνα και ανάλυση του τομέα αθλητισμού της αγοράς
  5. RSC και ο τομέας του αθλητισμού
  6. Αθλητισμός Χορηγός: τα σχήματα και τα μέσα
  7. χορηγία αθλητικών εκδηλώσεων: ΜΜΕ, κανάλια και ενεργοποίηση
  8. Επιστροφή του αθλητικού μάρκετινγκ

Ενότητα VIII

Εκδηλώσεις, Τοποθεσίες και αθλητές

  1. Αθλητικές εκδηλώσεις: σενάρια και τυπολογίες
  2. οργανωτικές πτυχές και διαχείριση αθλητικών εκδηλώσεων
  3. Εφαρμογή των αθλητικών γεγονότων και εμπορική εκμετάλλευση
  4. Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Αθλητισμού: το κοινό και τα οπτικοακουστικά δικαιώματα εκδηλώσεις
  5. Marketing αθλητικών εκδηλώσεων: τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εκμετάλλευση
  6. Sports Management: εκπροσώπησης και των πρακτόρων
  7. Οι άδειες και τα δικαιώματα της εικόνας και της εκμετάλλευσης
  8. Ο αθλητισμός ως προϊόν: Sport Προσωπικά Brand, Branding αθλητές

Ενότητα IX

Διαχείριση Επικοινωνίας στον αθλητισμό Συμμετοχή

  1. Η εταιρική ή θεσμικής επικοινωνίας στον αθλητισμό
  2. ψηφιακής επικοινωνίας στον αθλητισμό συμμετοχή: εφαρμογές της αγοράς και σενάρια, επιχειρηματικά μοντέλα και ψηφιακά στον αθλητισμό
  3. Social Media συμμετοχή διαχείρισης στον αθλητισμό: δίκτυα
  4. Η συμμετοχή των κοινωνικών μέσων διαχείρισης στον αθλητισμό: στρατηγική περιεχομένου
  5. διαχείρισης ανακοίνωση σχετικά με την κρίση και offline
  6. ψηφιακών εφαρμογών στον τομέα του αθλητισμού

Ενότητα X

Δάσκαλος Τελική Εργασία

πορεία

Αγγλικά γκολφ

Βασικές Pre-ενδιάμεσο, ενδιάμεσο ή προχωρημένο
Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα επίπεδα

μεθοδολογία

Το MBA - εξειδίκευση στο Αθλητικό Marketing προσφέρει μια πλήρως ευέλικτη προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική θέση ή το χρόνο διαθεσιμότητας.

E-Learning μεθοδολογία: Όλο το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο στο πανεπιστήμιο εικονικό campus 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία υποχρέωση από το χρόνο που το καθιστά εξαιρετικά ευέλικτο. Έτσι, καθίσταται εύκολο να συμβιβάσει ενεργό επαγγελματική ζωή με την ακαδημαϊκή αριστεία.

Όλα τα περιεχόμενα ενημερωθεί με τεχνική ακρίβεια, είναι εύκολο να καταλάβει και να έχουν μια σαφή πρακτικό προσανατολισμό.

Το ΔΝΤ Business School θέτει στη διάθεση των φοιτητών του:

  • προσωπική tutorials (chat, τηλέφωνο, e-mail)
  • Διαδικτυακά σεμινάρια
  • Συζητήσεις και ομάδες συζήτησης μέσω φόρουμ και συζητήσεις
  • τεστ αυτοαξιολόγησης
  • Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και τεκμηρίωση
  • τάξεις δυνατότητα να ζήσουν
  • εικονική βιβλιοθήκη

εκτίμηση

Η συνεχής αξιολόγηση καθώς προχωρεί στη μελέτη του MBA - εξειδίκευση στο Sports Marketing. Κάθε ενότητα αξιολογείται μέσω ενός συνδυασμού των online ερευνών και ανάπτυξης των μελετών περιπτώσεων.

Αποκτώντας το διπλό πτυχίο, Μεταπτυχιακό ΔΝΤ Business School + Master Πανεπιστήμιο Camilo José Cela, υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες και την ανάπτυξη της τελικής αξιολόγησης του έργου.

καθηγητές

Η ομάδα φροντιστές του μαθήματος διαμορφώνεται κυρίως από επαγγελματίες από τον επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο, τα οποία μπορούν να δώσουν οι μαθητές πραγματική εργασιακή εμπειρία και πρακτικά παραδείγματα που προκύπτουν από την εμπειρία του στην επιχειρηματική δραστηριότητα.

Κατεβάστε το περιεχόμενο του προγράμματος για την κάλυψη Παιδαγωγοί πίνακα.

Επαγγελματικές Προοπτικές

Στο τέλος του MBA μας με εξειδίκευση στο Αθλητικό Marketing θα είναι σε θέση να:

  • Οδήγηση και Διευθύνων Sports Φορείς και αθλητές
  • Διαχείριση αθλητικές εκδηλώσεις
  • Δώστε μια Τρέχουσα προβολή σε Ψηφιακές Εφαρμογές και το Σύμπαν Sport Τρέχουσα
  • Ειδικός στην Sports Marketing
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Portuguese (Brazil)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
720 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Locations
Πορτογαλία - Portugal Online
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Πορτογαλία - Portugal Online
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών