MBA - εξειδίκευση στη φαρμακευτική αγορά

IMF Business School Portugal

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA - εξειδίκευση στη φαρμακευτική αγορά

IMF Business School Portugal

PRL-MBA

Η φαρμακευτική βιομηχανία και τα φαρμακεία να αναπτύξει ένα σύνθετο και πολύ ελεγχόμενο περιβάλλον. Η έρευνα νέων φαρμάκων είναι πολύ ακριβά και δεν έχει διάθεση χρόνου.

Για το λόγο αυτό, φαρμακευτική έμποροι πρέπει να είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο δρόμο της επιτυχίας των εμπορικών σημάτων που διαχειρίζονται.

Αυτό το MBA με εξειδίκευση στη Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ προσφέρει την ευκαιρία να εκπαιδεύσει και να αναπτύξουν ικανότητες στη διοίκηση επιχειρήσεων, marketing, το branding και την ψηφιακή επικοινωνία για την εφαρμογή στρατηγικών σχεδίων για προϊόντα, υπηρεσίες ή εταιρείες με την καλύτερη στρατηγική, προσαρμοσμένη σε όλους οι ισχύοντες κανονισμούς.

Μέσω αυτής της κατάρτισης, θα είναι σε θέση να:

  • κατανοήσουν την πολυπλοκότητα του φαρμακευτικού περιβάλλον για να είναι σε θέση να εκτελέσει την αποτελεσματική διαχείριση του φαρμακείου ή φαρμακευτικό εργαστήριο
  • μάθετε πώς να προετοιμάσει ένα σχέδιο μάρκετινγκ on-off τόσο στη φαρμακευτική βιομηχανία και στα φαρμακεία και να παρακολουθήσει την ίδια θέτοντας στόχους και παρακολουθώντας τη συμπεριφορά τους να επικεντρώσει εκ νέου τις δράσεις του σχεδίου, εάν είναι απαραίτητο
  • αποκτήσει θεωρητικές και πρακτικές λειτουργίες που επιτρέπουν στους επαγγελματίες να χτίσει «σήμα φαρμακείο» και «επώνυμου προϊόντος» βιώσιμη, που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς και να πετύχει την πάροδο του χρόνου

Οι άδειες λογισμικού περιλαμβάνουν:

Το ΔΝΤ Business School σε συνεργασία και συνεργασία με SAGE, έναν ηγέτη στο λογισμικό διαχείρισης των επιχειρήσεων, προσφέρει στους φοιτητές χωρίς κανένα κόστος, εκπαιδευτικές άδειες από τα ακόλουθα προγράμματα:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Απαιτήσεις πρόσβαση

Πτυχίο ή ισοδύναμη επαγγελματική εμπειρία

παραλήπτες

Αυτό το Master απευθύνεται σε φαρμακευτική βιομηχανία, υποστηρίζοντας ότι ο μαθητής είναι σε θέση να εφαρμόσει μια στρατηγική κατεύθυνση της επιτυχίας, καθώς και την ενδυνάμωση σας ώστε να μπορείτε να αξιολογήσει την καταλληλότητα μιας επιχειρηματικής στρατηγικής, αναλύοντας το σχέδιο μάρκετινγκ που βασίζεται, εξασφαλίζοντας έτσι ώστε τα επιθυμητά αποτελέσματα για την εταιρεία σας.

  • Οι απόφοιτοι που επιθυμούν να ειδικευτούν στον τομέα Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, συστήνεται ειδικά για τους αποφοίτους Φαρμακευτικής, Χημείας, Ιατρικής, Βιολογίας και Κτηνιατρικών Θεμάτων
  • Φαρμακοποιοί που ενδιαφέρονται να μάθουν πώς να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν μια τακτική και στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ στο φαρμακείο σας
  • Οι άνθρωποι που εργάζονται σε επιχειρήσεις στον τομέα της φαρμακευτικής βιομηχανίας
  • Κάθε επαγγελματίας φαρμακείο ή φαρμακευτικό εργαστήριο που επιδιώκουν να ειδικεύονται στην εμπορική και μάρκετινγκ

πρόγραμμα

Ενότητα Ι

Οργανωτική Δομή και Εταιρείας Στρατηγικών Κατεύθυνση

  1. Αρχές και βάσεις της στρατηγικής κατεύθυνσης
  2. ανάλυση Ανταγωνισμού
  3. Βασικές αρχές διαμόρφωσης στρατηγικών
  4. εφαρμογή της στρατηγικής
  5. διαχείρισης στρατηγική και την αλλαγή
  6. Τύποι επιχειρήσεων

Ενότητα ΙΙ

Οικονομικό περιβάλλον

  1. οικονομικά μεγέθη και την εταιρεία
  2. Της Εταιρείας και των οικονομικών καταστάσεων
  3. Χρηματοοικονομική Λογιστική Βασικές αρχές

Ενότητα ΙΙΙ

Οικονομική διαχείριση

  1. Ο ρόλος της οικονομικής διαχείρισης
  2. λογιστική διαχείριση
  3. Ανάλυση Επενδύσεων
  4. Μορφές χρηματοδότησης

Ενότητα IV

Marketing και Εμπορικής Διαχείρισης

  1. έννοιες και πολιτικές μάρκετινγκ
  2. έρευνα αγοράς
  3. πρόβλεψη πωλήσεων
  4. σχέδιο εμπορικής δράσης
  5. Προσέγγιση στην εμπορία κόσμο
  6. Προετοιμασία του ψηφιακού σχεδιασμού μέσων
  7. ψηφιακή ανάλυση του ανταγωνισμού μάρκετινγκ
  8. εκστρατείες μάρκετινγκ προβολής της Μάγχης

Ενότητα V

Ο Ανθρώπινος Παράγοντας στην Οργάνωση

  1. οργάνωση και τη διαχείριση της αλλαγής των επιχειρήσεων
  2. στρατηγικό σχεδιασμό
  3. πολιτική αμοιβών και κινήτρων
  4. Πίνακας ελέγχου για τη διαχείριση των ανθρώπων
  5. ανταπόκριση διαχείριση της γνώσης στην πολυπολιτισμικότητα
  6. Διαχείριση της ατομικής και ομαδικής συμπεριφοράς

Ενότητα VI

Προσωπικές δεξιότητες και Διαχείρισης

  1. Προσέγγιση των δεξιοτήτων διαχείρισης άσσος
  2. Η εφαρμογή των δεξιοτήτων διαχείρισης
  3. Ηγεσία. προσωπικές ικανότητες και βασικών διευθυντικών στελεχών
  4. Η κορυφαία οργάνωση
  5. Συναισθηματική νοημοσύνη που εφαρμόζεται για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων διαχείρισης
  6. Εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία

Ενότητα VII

περιβάλλον Φαρμακευτική

  1. Η φαρμακευτική αγορά
  2. Δομή ενός φαρμακευτικού εργαστηρίου
  3. Marketing Access
  4. το φαρμακείο
  5. ηγέτες κλινική άποψη (ΚΟΕ του)

Ενότητα VIII

Φαρμακευτικού μάρκετινγκ

  1. Εισαγωγή στη φαρμακευτική αγορά
  2. Marketing Plan Ι Ανάλυση
  3. επωνυμίας
  4. Σχέδιο Μάρκετινγκ ΙΙ. στρατηγική
  5. Σχέδιο Μάρκετινγκ III. επιχειρησιακό σχέδιο

Ενότητα IX

Μάρκετινγκ Σχέσεις και ψηφιακά κανάλια

  1. Relational βασικές αρχές μάρκετινγκ
  2. Το ψηφιακό κόσμο σήμερα
  3. Η νέα έρευνα αγοράς
  4. Ψηφιακή φαρμακευτική έρευνα. Νέες αιτήσεις για νέες αγορές
  5. ψηφιακό σχέδιο μάρκετινγκ

Ενότητα X

Δάσκαλος Τελική Εργασία

πορεία

Αγγλικά γκολφ

Βασικές Pre-ενδιάμεσο, ενδιάμεσο ή προχωρημένο
Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα επίπεδα

μεθοδολογία

Το MBA - εξειδίκευση στη Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ προσφέρει μια πλήρως ευέλικτη προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική θέση ή το χρόνο διαθεσιμότητας.

E-Learning μεθοδολογία: Όλο το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο στο πανεπιστήμιο εικονικό campus 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία υποχρέωση από το χρόνο που το καθιστά εξαιρετικά ευέλικτο. Έτσι, καθίσταται εύκολο να συμβιβάσει ενεργό επαγγελματική ζωή με την ακαδημαϊκή αριστεία.

Όλα τα περιεχόμενα ενημερωθεί με τεχνική ακρίβεια, είναι εύκολο να καταλάβει και να έχουν μια σαφή πρακτικό προσανατολισμό.

Το ΔΝΤ Business School θέτει στη διάθεση των φοιτητών του:

  • προσωπική tutorials (chat, τηλέφωνο, e-mail)
  • Διαδικτυακά σεμινάρια
  • Συζητήσεις και ομάδες συζήτησης μέσω φόρουμ και συζητήσεις
  • τεστ αυτοαξιολόγησης
  • Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και τεκμηρίωση
  • τάξεις δυνατότητα να ζήσουν
  • εικονική βιβλιοθήκη

εκτίμηση

Η συνεχής αξιολόγηση καθώς προχωρεί στη μελέτη του MBA - εξειδίκευση στη Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ. Κάθε ενότητα αξιολογείται μέσω ενός συνδυασμού των online ερευνών και ανάπτυξης των μελετών περιπτώσεων.

Αποκτώντας το διπλό πτυχίο, Μεταπτυχιακό ΔΝΤ Business School + Master Πανεπιστήμιο Camilo José Cela, υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες και την ανάπτυξη της τελικής αξιολόγησης του έργου.

καθηγητές

Η ομάδα φροντιστές του μαθήματος διαμορφώνεται κυρίως από επαγγελματίες από τον επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο, τα οποία μπορούν να δώσουν οι μαθητές πραγματική εργασιακή εμπειρία και πρακτικά παραδείγματα που προκύπτουν από την εμπειρία του στην επιχειρηματική δραστηριότητα.

Κατεβάστε το περιεχόμενο του προγράμματος για την κάλυψη Παιδαγωγοί πίνακα.

Επαγγελματικές Προοπτικές

Οι σπουδαστές που υπερβαίνουν το MBA με εξειδίκευση στη Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, θα εργαστεί για:

  • φαρμακεία
  • Εταιρείες ή η φαρμακευτική βιομηχανία Υπηρεσίες Marketing
  • διαφημιστικές Τομέα Υγείας
  • Φαρμακευτικά διανομέων
  • Σχολεία Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων
  • φαρμακεία Νοσοκομείο
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Portuguese (Brazil)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
720 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Locations
Πορτογαλία - Portugal Online
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Πορτογαλία - Portugal Online
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών