MBA - εξειδίκευση προς ψηφιακό μάρκετινγκ

IMF Business School Portugal

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA - εξειδίκευση προς ψηφιακό μάρκετινγκ

IMF Business School Portugal

ΜΒΑ-εμπορία-ψηφιακή

Η σημερινή αγορά εργασίας καθιστά απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό: εδώ είναι ότι ο χαρακτηρισμός της ανθρώπινης δύναμης των υπεραξιών, για να εξασφαλίσει πάνω απ 'όλα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών.

Για το λόγο αυτό, είναι απαραίτητη η κατεύθυνση της εταιρείας έχουν ενδελεχή προετοιμασία σε διάφορους τομείς που επηρεάζουν την ανταγωνιστική τους θέσης.

Οι ειδικοί στη διαμόρφωση των επαγγελματιών της διαχείρισης των επιχειρήσεων σε όλες τις ειδικότητες τους (ανθρώπινο δυναμικό, το μάρκετινγκ, τη στρατηγική κατεύθυνση, τις επιχειρήσεις, τα συστήματα πληροφοριών, χρηματοδότηση, κλπ), το ΔΝΤ Business School σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Camilo José Cela, παρουσιάζει το MBA για την ψηφιακή διευθυντές μάρκετινγκ, το οποίο έχει μελετηθεί λεπτομερώς όλες τις πτυχές που απαιτούνται για να καταστεί το ψηφιακό Διευθυντής μάρκετινγκ σε ένα πεδίο επικοινωνίας της εταιρείας, κυριαρχεί η διαχείριση των διαφορετικών ψηφιακών καναλιών που αναπτύσσονται παράλληλα με την έκθεση του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά μέσα.

Έχει επίσης το πλεονέκτημα της δημιουργίας ενός δικτύου ζωτικής σημασίας για το επαγγελματικό τους μέλλον από εκπαιδευτικούς και άλλους μαθητές.

Οι άδειες λογισμικού περιλαμβάνουν:

Το ΔΝΤ Business School σε συνεργασία και συνεργασία με SAGE, έναν ηγέτη στο λογισμικό διαχείρισης των επιχειρήσεων, προσφέρει στους φοιτητές χωρίς κανένα κόστος, εκπαιδευτικές άδειες από τα ακόλουθα προγράμματα:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Απαιτήσεις πρόσβαση

Πτυχίο ή ισοδύναμη επαγγελματική εμπειρία

παραλήπτες

Οι απόφοιτοι ή επαγγελματίες που θέλουν να καθοδηγήσει την καριέρα σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ, με ειδική κατάρτιση στον τομέα αυτό, προκειμένου να σχεδιάσουν στρατηγικές επικοινωνίας, όπως Συμβουλίου Digital Marketing.

πρόγραμμα

Ενότητα Ι

Οργανωτική Δομή και Εταιρείας Στρατηγικών Κατεύθυνση

  1. Αρχές και βάσεις της στρατηγικής κατεύθυνσης
  2. ανάλυση Ανταγωνισμού
  3. Βασικές αρχές διαμόρφωσης στρατηγικών
  4. εφαρμογή της στρατηγικής
  5. διαχείρισης στρατηγική και την αλλαγή
  6. Τύποι επιχειρήσεων

Ενότητα ΙΙ

Οικονομικό περιβάλλον

  1. οικονομικά μεγέθη και την εταιρεία
  2. Της Εταιρείας και των οικονομικών καταστάσεων
  3. Χρηματοοικονομική Λογιστική Βασικές αρχές

Ενότητα ΙΙΙ

Οικονομική διαχείριση

  1. Ο ρόλος της οικονομικής διαχείρισης
  2. λογιστική διαχείριση
  3. Ανάλυση Επενδύσεων
  4. Μορφές χρηματοδότησης

Ενότητα IV

Marketing και Εμπορικής Διαχείρισης

  1. έννοιες και πολιτικές μάρκετινγκ
  2. έρευνα αγοράς
  3. πρόβλεψη πωλήσεων
  4. σχέδιο εμπορικής δράσης
  5. Προσέγγιση στην εμπορία κόσμο
  6. Προετοιμασία του ψηφιακού σχεδιασμού μέσων
  7. ψηφιακή ανάλυση του ανταγωνισμού μάρκετινγκ
  8. εκστρατείες μάρκετινγκ προβολής της Μάγχης

Ενότητα V

Ο Ανθρώπινος Παράγοντας στην Οργάνωση

  1. οργάνωση και τη διαχείριση της αλλαγής των επιχειρήσεων
  2. στρατηγικό σχεδιασμό
  3. πολιτική αμοιβών και κινήτρων
  4. Πίνακας ελέγχου για τη διαχείριση των ανθρώπων
  5. ανταπόκριση διαχείριση της γνώσης στην πολυπολιτισμικότητα
  6. Διαχείριση της ατομικής και ομαδικής συμπεριφοράς

Ενότητα VI

Προσωπικές δεξιότητες και Διαχείρισης

  1. Προσέγγιση των δεξιοτήτων διαχείρισης άσσος
  2. Η εφαρμογή των δεξιοτήτων διαχείρισης
  3. Ηγεσία. προσωπικές ικανότητες και βασικών διευθυντικών στελεχών
  4. Η κορυφαία οργάνωση
  5. Συναισθηματική νοημοσύνη που εφαρμόζεται για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων διαχείρισης
  6. Εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία

Ενότητα VII

Marketing στις μηχανές αναζήτησης: SEM, SEO και Web Analytics

  1. Η λειτουργία των μηχανών αναζήτησης
  2. Βασικά SEO
  3. Η εφαρμογή και λειτουργία των εκστρατειών της ΔΕΗ
  4. καταληκτικές σελίδες ανάπτυξη και δοκιμή
  5. web analytics

Ενότητα VIII

Social Media, Κοινωνικά Δίκτυα και κοινοτικών Διαχείρισης

  1. Το οικοσύστημα των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης
  2. επικοινωνιακή στρατηγική social media
  3. πλατφόρμες επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα
  4. Αναλυτική εφαρμόζεται στα social media
  5. διαχείρισης της κοινότητας

Ενότητα IX

Digital Σχέδιο Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο

  1. Στόχοι και εισαγωγή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
  2. ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο
  3. Φτιάξτε ηλεκτρονικό κατάστημα
  4. Η εξυπηρέτηση των πελατών. αν Zappos
  5. Υπηρεσίες και εργαλεία λογισμικού για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος
  6. Προώθηση της ηλεκτρονικό κατάστημα: ψηφιακού μάρκετινγκ (Ι)
  7. Προώθηση της ηλεκτρονικό κατάστημα: ψηφιακού μάρκετινγκ (II)
  8. νομικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου
  9. Τρόποι πληρωμής
  10. Η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος
  11. Πίνακας ελέγχου και KPIs
  12. κοινωνική εμπορίου
  13. Κινητό εμπόριο (m-commerce)
  14. Η γιγαντιαία κινεζική e-commerce: Alibaba
  15. Μελέτη περίπτωσης: Zapatos de Lujo, SA
  16. Blended μάρκετινγκ: σε απευθείας σύνδεση συνδυασμό μάρκετινγκ και offline
  17. Εισαγωγή στο Σχέδιο Digital Marketing
  18. Η εφαρμογή ενός ψηφιακού σχεδίου μάρκετινγκ
  19. Ορισμός της συνομιλίας Κεφαλαίου
  20. Τα περιουσιακά στοιχεία της συζήτησης Κεφαλαίου
  21. Ομιλητικός Εφαρμογή Κεφαλαίου
  22. Μελέτη περίπτωσης: Το σχέδιο μάρκετινγκ

Ενότητα X

Δάσκαλος Τελική Εργασία

πορεία

Αγγλικά γκολφ

Βασικές Pre-ενδιάμεσο, ενδιάμεσο ή προχωρημένο
Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα επίπεδα

μεθοδολογία

Το MBA - Digital Marketing Διαχείρισης Ειδίκευση παρέχει μια εντελώς ευέλικτη προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική θέση ή το χρόνο διαθεσιμότητας.

E-Learning μεθοδολογία: Όλο το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο στο πανεπιστήμιο εικονικό campus 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία υποχρέωση από το χρόνο που το καθιστά εξαιρετικά ευέλικτο. Έτσι, καθίσταται εύκολο να συμβιβάσει ενεργό επαγγελματική ζωή με την ακαδημαϊκή αριστεία.

Όλα τα περιεχόμενα ενημερωθεί με τεχνική ακρίβεια, είναι εύκολο να καταλάβει και να έχουν μια σαφή πρακτικό προσανατολισμό.

Το ΔΝΤ Business School θέτει στη διάθεση των φοιτητών του:

  • προσωπική tutorials (chat, τηλέφωνο, e-mail)
  • Διαδικτυακά σεμινάρια
  • Συζητήσεις και ομάδες συζήτησης μέσω φόρουμ και συζητήσεις
  • τεστ αυτοαξιολόγησης
  • Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και τεκμηρίωση
  • τάξεις δυνατότητα να ζήσουν
  • εικονική βιβλιοθήκη

εκτίμηση

Η συνεχής αξιολόγηση καθώς προχωρεί στη μελέτη του MBA - Εξειδίκευση στο τμήμα Digital Marketing. Κάθε ενότητα αξιολογείται μέσω ενός συνδυασμού των online ερευνών και ανάπτυξης των μελετών περιπτώσεων.

Αποκτώντας το διπλό πτυχίο, Μεταπτυχιακό ΔΝΤ Business School + Master Πανεπιστήμιο Camilo José Cela, υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες και την ανάπτυξη της τελικής αξιολόγησης του έργου.

καθηγητές

Η ομάδα φροντιστές του μαθήματος διαμορφώνεται κυρίως από επαγγελματίες από τον επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο, τα οποία μπορούν να δώσουν οι μαθητές πραγματική εργασιακή εμπειρία και πρακτικά παραδείγματα που προκύπτουν από την εμπειρία του στην επιχειρηματική δραστηριότητα.

Κατεβάστε το περιεχόμενο του προγράμματος για την κάλυψη Παιδαγωγοί πίνακα.

Επαγγελματικές Προοπτικές

Στο τέλος της Ψηφιακής Διευθυντές Marketing Ειδίκευση MBA θα είναι σε θέση να ασκήσει ως:

  • Διευθυντής του Τμήματος Μάρκετινγκ
  • Web Έργου Υπεύθυνος και e-Commerce
  • Διευθυντής και Διευθυντής επιχείρησης
  • Στρατηγικός Σύμβουλος στην Περιοχή Marketing
  • Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
  • επιχειρηματικός
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Portuguese (Brazil)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
720 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Locations
Πορτογαλία - Portugal Online
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Πορτογαλία - Portugal Online
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών