MBA - εξειδίκευση προς τουριστικές επιχειρήσεις

IMF Business School Portugal

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA - εξειδίκευση προς τουριστικές επιχειρήσεις

IMF Business School Portugal

ΜΒΑ-επιχειρήσεις τουριστικών

Αυτό το Master σας δίνει τη δυνατότητα να:

  • Αναλύστε τις βάσεις της στρατηγικής κατεύθυνσης μέσα από τη μελέτη των βασικών και ανάλυση ανταγωνιστικό περιβάλλον
  • Να είναι σε θέση να αξιολογήσει την καταλληλότητα μιας επιχειρηματικής στρατηγικής, αναλύοντας το σχέδιο μάρκετινγκ που βασίζεται, αποφασίζοντας των καταλληλότερων διαύλων εμπορίας, κ.λπ., εξασφαλίζοντας έτσι τα επιθυμητά αποτελέσματα για την εταιρεία
  • Αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για την κατεύθυνση και τη διαχείριση των διαφόρων υλικών που επιτρέπουν τη σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης, mastering τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές για τη δημιουργία και την πρακτική του καθενός
  • Γνωρίζοντας τη ζωτική σημασία των ξενοδοχείων, επιπλέον ξενοδοχείων, εστίασης και αναψυχής στην τουριστική βιομηχανία, ανακαλύπτοντας τις δυνατότητες των νέων προτάσεων που σχετίζονται με τη φύση, χώρους διαβίωσης και γευστική εμπειρία
  • Μαθαίνοντας πώς να διαχειριστεί την παγκοσμιοποίηση και το άνοιγμα των αγορών, μέσω των τεχνικών διαχείρισης των τιμών και των ανταγωνιστικών στρατηγικών
  • Κατανοήστε την τεράστια μεταμόρφωση ότι ο τουρισμός υπέστη μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ως ένα μέρος όπου θα συνδέεται και να ζήσουν την εμπειρία του ταξιδιού, γνωρίζοντας εκμεταλλευτώ αυτή την σύνδεση μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη
  • Ανακαλύψτε την απαραίτητη εκπαίδευση στον τουριστικό κλάδο ως αρχή της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής τουρισμού

Οι άδειες λογισμικού περιλαμβάνουν:

Το ΔΝΤ Business School σε συνεργασία και συνεργασία με SAGE, έναν ηγέτη στο λογισμικό διαχείρισης των επιχειρήσεων, προσφέρει στους φοιτητές χωρίς κανένα κόστος, εκπαιδευτικές άδειες από τα ακόλουθα προγράμματα:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Απαιτήσεις πρόσβαση

Πτυχίο ή ισοδύναμη επαγγελματική εμπειρία

παραλήπτες

Οι απόφοιτοι που επιθυμούν να αναπτύξουν την καριέρα τους στο πλαίσιο των επαγγελματιών του τουρισμού κατεύθυνση και τη διαχείριση των επιχειρήσεων και των επιχειρηματιών που θέλουν να αναπτύξουν ή να ενισχύσουν την ικανότητά τους πολιτική και να βελτιώσει τη θέση της στην αγορά εργασίας στον τομέα του τουρισμού.

πρόγραμμα

Ενότητα Ι

Οργανωτική Δομή και Εταιρείας Στρατηγικών Κατεύθυνση

  1. Βασικές αρχές της στρατηγικής κατεύθυνσης
  2. ανταγωνιστική ανάλυση
  3. Βασικές αρχές διαμόρφωσης στρατηγικών
  4. Υλοποίηση Στρατηγικής
  5. Στρατηγική και των επιχειρήσεων αλλαγή
  6. Τύποι επιχειρήσεων

Ενότητα ΙΙ

οικονομική συμμετοχή

  1. Βασικές αρχές της οικονομίας της Εταιρείας
  2. Της Εταιρείας και των οικονομικών καταστάσεων
  3. Χρηματοοικονομική Λογιστική Βασικές αρχές

Ενότητα ΙΙΙ

Οικονομική διαχείριση

  1. Ο ρόλος της οικονομικής διαχείρισης
  2. λογιστική διαχείριση
  3. Ανάλυση Επενδύσεων
  4. μέσα χρηματοδότησης

Ενότητα IV

Marketing και Εμπορικής Διαχείρισης

  1. έννοιες και πολιτικές μάρκετινγκ
  2. έρευνα αγοράς
  3. Πρόβλεψη πωλήσεων
  4. σχέδιο εμπορικής δράσης
  5. Αναθεώρηση του μάρκετινγκ κόσμο
  6. Αντλώντας ένα σχέδιο ψηφιακά μέσα
  7. ανάλυσης ψηφιακές δεξιότητες μάρκετινγκ
  8. Κανάλια για το σχεδιασμό της εκστρατείας

Ενότητα V

Ο Ανθρώπινος Παράγοντας στην Οργάνωση

  1. οργάνωση και τη διαχείριση της αλλαγής των επιχειρήσεων
  2. στρατηγικό σχεδιασμό
  3. Πολιτική Αμοιβών και συστήματα αντιστάθμισης
  4. Πίνακας ελέγχου για τη διαχείριση των ανθρώπων
  5. ανταπόκριση διαχείριση της γνώσης στην πολυπολιτισμικότητα
  6. Διαχείριση της ατομικής και ομαδικής συμπεριφοράς

Ενότητα VI

Προσωπικές δεξιότητες και τις οδηγίες

  1. Προσέγγιση σε δεξιότητες διαχείρισης
  2. Η εφαρμογή των δεξιοτήτων διαχείρισης
  3. Ηγεσία. οι άνθρωποι δεξιοτήτων και βασικών πολιτικών
  4. Η κορυφαία οργάνωση
  5. Συναισθηματική νοημοσύνη που εφαρμόζεται στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων πολιτικής
  6. Εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία

Ενότητα VII

ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις διαχείρισης, Extrahoteleiros και κάμπινγκ

  1. Διαχείριση των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου και extrahoteleiros κάμπινγκ
  2. Διαχείριση των καταλυμάτων και των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τον αγροτικό τουρισμό
  3. διανομής της πληροφορίας και τουρισμός
  4. Μεταφορών, Εστιατόρια, Θεματικά Πάρκα και Φυσικών Περιοχών
  5. Διαχείριση Έσοδα: στρατηγική, διαχείριση και τιμολόγηση

Ενότητα VIII

Digital Marketing και e-Commerce

  1. Social Media και κοινοτικών Διαχείρισης
  2. Marketing στις μηχανές αναζήτησης: SEM, SEO και web analytics
  3. το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουρισμό και την ψηφιακή σχέδιο μάρκετινγκ
  4. Το geolocation, η Geomarketing και Online Reputation
  5. μάρκετινγκ σχέσεων στον τομέα του τουρισμού

Ενότητα IX

Τουρισμός Καινοτόμες, βιώσιμη και υπεύθυνη

  1. Η τουριστική οικοσύστημα και τις νέες τάσεις
  2. Η καινοτομία και η σκέψη του σχεδιασμού στον τουρισμό και την αναψυχή
  3. το μοντέλο των ΤΠΕ και την αλλαγή στον τομέα του τουρισμού
  4. Τουρισμός ηθική, βιώσιμη και υπεύθυνη
  5. πολιτιστικού τουρισμού και των πολιτιστικών δημιουργικών βιομηχανιών

Ενότητα X

Δάσκαλος Τελική Εργασία

πορεία

Αγγλικά γκολφ

Βασικά, Pre-Intermediate, Intermediate ή προχωρημένους
Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα επίπεδα

μεθοδολογία

Το MBA - Εξειδίκευση στον Τουρισμό και προσφέρει μια πλήρως ευέλικτη προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική θέση ή το χρόνο διαθεσιμότητας.

E-Learning μεθοδολογία: Όλο το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο στο πανεπιστήμιο εικονικό campus 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία υποχρέωση από το χρόνο που το καθιστά εξαιρετικά ευέλικτο. Έτσι, καθίσταται εύκολο να συμβιβάσει ενεργό επαγγελματική ζωή με την ακαδημαϊκή αριστεία.

Όλα τα περιεχόμενα ενημερωθεί με τεχνική ακρίβεια, είναι εύκολο να καταλάβει και να έχουν μια σαφή πρακτικό προσανατολισμό.

Το ΔΝΤ Business School θέτει στη διάθεση των φοιτητών του:

  • προσωπική tutorials (chat, τηλέφωνο, e-mail)
  • Διαδικτυακά σεμινάρια
  • Συζητήσεις και ομάδες συζήτησης μέσω φόρουμ και συζητήσεις
  • τεστ αυτοαξιολόγησης
  • Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και τεκμηρίωση
  • τάξεις δυνατότητα να ζήσουν
  • εικονική βιβλιοθήκη

εκτίμηση

Η συνεχής αξιολόγηση καθώς προχωρεί στη μελέτη του MBA - εξειδίκευση στη διαχείριση των Τουριστικών Επιχειρήσεων. Κάθε ενότητα αξιολογείται μέσω ενός συνδυασμού των online ερευνών και ανάπτυξης των μελετών περιπτώσεων.

Αποκτώντας το διπλό πτυχίο, Μεταπτυχιακό ΔΝΤ Business School + Master Πανεπιστήμιο Camilo José Cela, υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες και την ανάπτυξη της τελικής αξιολόγησης του έργου.

καθηγητές

Η ομάδα φροντιστές του μαθήματος διαμορφώνεται κυρίως από επαγγελματίες από τον επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο, τα οποία μπορούν να δώσουν οι μαθητές πραγματική εργασιακή εμπειρία και πρακτικά παραδείγματα που προκύπτουν από την εμπειρία του στην επιχειρηματική δραστηριότητα.

Κατεβάστε το περιεχόμενο του προγράμματος για την κάλυψη Παιδαγωγοί πίνακα.

Επαγγελματικές Προοπτικές

Στο τέλος του MBA μας με εξειδίκευση στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων θα είναι έτοιμη να ασκήσει ως:

  • Διευθυντής και Διευθυντής επιχείρησης στον τομέα του τουρισμού αναψυχής και επαγγελματίες
  • Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
  • Διευθυντής Εμπορική ή / και Μάρκετινγκ στον Τουρισμό Business and Leisure
  • επιχειρηματικός
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Portuguese (Brazil)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
720 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Locations
Πορτογαλία - Portugal Online
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Πορτογαλία - Portugal Online
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών