MBA - Μεταπτυχίακο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Online

UK Home Learning College

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA - Μεταπτυχίακο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Online

UK Home Learning College

MBA (Master of Business Administration) είναι ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό δίπλωμα για φιλόδοξους, παρακινημένους πτυχιούχους.

Τα προγράμματα MBA στο UK Home Learning College προσφέρουν διπλή πιστοποίηση. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης σειράς μονάδων, οι φοιτητές απονέμονται με μεταπτυχιακό δίπλωμα στη στρατηγική διαχείριση και ηγεσία από τα OTHM Qualifications, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των οποίων οι φοιτητές προχωρούν στα μαθήματα MBA με το Πανεπιστήμιο Anglia Ruskin μέσω της συνεργασίας μας με το London Centre of Marketing.

Αυτό το μοναδικό MBA θα ταιριάζει σε όσους είναι επαγγελματίες επαγγελματίες χωρίς προηγούμενη επιχειρηματική ή διοικητική εμπειρία, αλλά έχουν σαφές ενδιαφέρον και πάθος για τις επιχειρήσεις, τις επιχειρήσεις και την επιχειρηματικότητα. Αυτό το MBA είναι διαθέσιμο για μελέτη με on-line υποστήριξη.

Προυποθέσεις εισόδου

Για να εισέλθουν στο Δίπλωμα OTHM Επίπεδο 7 στο Στρατηγικό Πρόγραμμα Διοίκησης και Προσόντων Ηγετών, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να διαθέτουν:

  • Έχει τιμητικό πτυχίο στο σχετικό μάθημα ή πτυχίο 6 του Ηνωμένου Βασιλείου ή ισοδύναμο τίτλο στο εξωτερικό
  • Οι ώριμοι εκπαιδευόμενοι (άνω των 21 ετών) με εμπειρία διαχείρισης (οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να ελέγξουν με το κέντρο παράδοσης σχετικά με αυτήν την εμπειρία πριν εγγραφούν στο πρόγραμμα)
  • Ο εκπαιδευόμενος πρέπει να είναι 18 ετών ή μεγαλύτερος στην αρχή του μαθήματος
  • Αγγλικές απαιτήσεις: Εάν ένας μαθητής δεν προέρχεται από πλειοψηφία, η αγγλόφωνη χώρα πρέπει να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία αγγλικής γλώσσας

Δομή προσόντων

1ο εξάμηνο - Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (6 έως 9 Μήνες)

Το Δίπλωμα OTHM Επίπεδο 7 στη Στρατηγική Διοίκηση και η Ηγεσία αποτελείται από 4 υποχρεωτικές μονάδες και 4 προαιρετικές μονάδες, οι οποίες αντιστοιχούν σε συνολικά 120 μονάδες, 1200 ώρες Συνολικού Χρόνου Προσόντων (TQT) και 600 Καθοδηγούμενες Ώρες Εκμάθησης (GLH) για το ολοκληρωμένο προσόν.

Υποχρεωτικές μονάδες
  • Δεξιότητες επαγγελματικής ανάπτυξης και επικοινωνίας (10 μονάδες): επιτρέπει στους μαθητές να αξιολογήσουν και να αναπτύξουν τις δικές τους δεξιότητες, εφαρμόζοντας συνεχή επαγγελματική εξέλιξη για να υποστηρίξουν τους προσωπικούς και επαγγελματικούς τους στόχους. Οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν επαγγελματικές δεξιότητες, όπως επικοινωνία, ακαδημαϊκή γραφή, παρουσίαση, ηγεσία, χρήση της τεχνολογίας των πληροφοριών και κατάρτιση βιογραφικού σημειώματος.
  • Στρατηγική Διοίκηση (15 μονάδες): αναπτύσσει την κατανόηση των μαθητών σχετικά με τα μοντέλα στρατηγικής διαχείρισης και αλλαγής, καθώς και την ικανότητα αναθεώρησης στρατηγικών σχεδίων, προτάσεων στρατηγικών επιλογών, δημιουργίας σχεδίων εφαρμογής και καθοδήγησης οργανωτικών αλλαγών.
  • Στρατηγική Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (15 μονάδες): αναπτύσσει την κατανόηση των μαθητών σχετικά με το πώς η αποτελεσματική στρατηγική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού υποστηρίζει την επίτευξη των οργανωτικών στόχων σε διαφορετικά πλαίσια. Οι μαθητές θα αξιολογήσουν τη συμβολή της στρατηγικής διαχείρισης ανθρώπινων πόρων και την εφαρμογή της θεωρίας ηγεσίας και διαχείρισης για οργανωτικό όφελος.
  • Προχωρημένες μέθοδοι επιχειρηματικών ερευνών (20 μονάδες): Ανάπτυξη της ικανότητας των εκπαιδευομένων να πραγματοποιούν διάφορους τύπους ακαδημαϊκής έρευνας διαχείρισης μέσω του σχεδιασμού μιας ερευνητικής πρότασης. Οι μαθητές θα αναπτύξουν μια κριτική αντίληψη των φιλοσοφικών, πρακτικών και ηθικών εννοιών της έρευνας στο πλαίσιο του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Προαιρετικές μονάδες - Επιλέξτε τυχόν τέσσερα
  • Στρατηγική Χρηματοοικονομική Διοίκηση (15 μονάδες): επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να εφαρμόζουν οικονομικές αρχές σχετικές με τη διοίκηση σε οργανωτικό πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένων των αναλυτικών τεχνικών και θεωριών / μοντέλων λογιστικής διαχείρισης, την αξιολόγηση των διαδικασιών του προϋπολογισμού, τη σύσταση πηγών χρηματοδότησης και την αξιολόγηση επενδυτικών επιλογών.
  • (15 μονάδες): αναπτύσσει την κατανόηση των μαθητών σχετικά με τις έννοιες και τα μοντέλα της αποτελεσματικής διαχείρισης της αλυσίδας εφοδιασμού και των λειτουργιών σε ανταγωνιστικές αγορές με τη χρήση περιπτωσιολογικών μελετών και πραγματικών σεναρίων βιομηχανίας. Οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν μια κατανόηση των επιχειρησιακών διαδικασιών, τεχνικών, συστημάτων σχεδιασμού και ελέγχου.
  • Επιχειρήσεις και Επιχειρηματικότητα (15 μονάδες): εισάγει τους μαθητές στις βασικές αρχές των επιχειρηματικών διαδικασιών και στρατηγικών που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις και την επιχειρηματικότητα, αναπτύσσοντας τη γνώση των επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας σε παγκόσμια κλίμακα.
  • Παγκοσμιοποίηση και εταιρική διακυβέρνηση (15 μονάδες): αναπτύσσει την κατανόηση των μαθητών σχετικά με τις επιπτώσεις της νομοθεσίας, της δεοντολογίας και της παγκόσμιας ολοκλήρωσης στις αποφάσεις, την εταιρική διακυβέρνηση, τις πολιτικές, τις διαδικασίες και τις δραστηριότητες που αναλαμβάνουν οι οργανισμοί.
  • Διαχείριση Στρατηγικών Αλλαγών (15 μονάδες): αναπτύσσει την κατανόηση των μαθητών σχετικά με τις κλασικές και σύγχρονες θεωρίες της διαχείρισης αλλαγών και τον τρόπο εφαρμογής τους στους σύγχρονους οργανισμούς στον παγκοσμιοποιημένο κόσμο, με τον εντοπισμό και τη χρήση μοντέλων αλλαγής. Οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά των παραγόντων αλλαγής καθώς και την αξιολόγηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων ηγεσίας για την αντιμετώπιση των τρεχόντων και μελλοντικών ρόλων διαχείρισης αλλαγών.
  • Στρατηγικό μάρκετινγκ (15 μονάδες): αναπτύσσει την κατανόηση των μαθητών σχετικά με τις έννοιες, τις μεθόδους και τις τεχνικές πτυχές του στρατηγικού μάρκετινγκ και τις προκλήσεις που σχετίζονται με το μάρκετινγκ στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον. άλλα στοιχεία.
  • Παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ (15 μονάδες): αναπτύσσει την κατανόηση των μαθητών σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι οργανισμοί στον παγκοσμιοποιημένο κόσμο, με τον εντοπισμό και τη χρήση παγκόσμιων στρατηγικών μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των ζητημάτων που σχετίζονται με τη διεθνοποίηση. Οι μαθητές θα διερευνήσουν πώς οι τρέχουσες εξελίξεις στην καινοτομία και τον σχεδιασμό επηρεάζουν τις στρατηγικές μαζικής προσαρμογής και μάρκετινγκ σε οργανισμούς. Η μονάδα καλύπτει επίσης τη σημασία της κατοχύρωσης με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας των ιδεών, της καταχώρισης σχεδιασμού, της κατοχύρωσης των εμπορικών σημάτων και της πνευματικής ιδιοκτησίας σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες

2ο Πανεπιστήμιο του Northampton MBA (Top-UP) (Διάρκεια 4-6 Μήνες)
Οι μαθητές πρέπει να συμπληρώσουν τις ακόλουθες δύο πρόσθετες ενότητες με το London School of Marketing για να επιτύχουν MBA από το Πανεπιστήμιο του Northampton. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις συμπληρωματικές ενότητες παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ

Τιμή

  • Πληρωμή μίας πληρωμής = £ 6.450,00
  • Ή
  • Σχέδιο πληρωμής = 6 δόσεις αξίας £ 1.166,66 έκαστη = £ 6.999.99
  • Πρώτη δόση £ 1.166,66 κατά την εγγραφή
  • Δεύτερη Δόση £ 1.166,66 στην αρχή του Μήνα 3
  • Τρίτη δόση £ 1.166,66 στην αρχή του Μήνα 5
  • Τέταρτη δόση £ 1.166,66 στην αρχή του Μήνα 7
  • Πέμπτη Δόση ύψους £ 1.166,66 στην αρχή του Μήνα 9
  • Έκτη Δόση £ 1.166,66 στην αρχή του Μήνα 11
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση February 10, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ανοικτή Εγγραφή
Duration
Διάρκεια
2 Εξάμηνα
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
6,450 GBP
Το τέλος μπορεί να πληρωθεί σε 6 δόσεις
Locations
Ηνωμένο Βασίλειο - UK Online
Ημερομηνία Έναρξης : Ανοικτή Εγγραφή
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ανοικτή Εγγραφή
Ηνωμένο Βασίλειο - UK Online
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών