L6 CIM Δίπλωμα στο Επαγγελματικό Μάρκετινγκ
CIM Academy
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Cookham, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 1.695 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Online | 2,109 GBP Εικονική | 3,027 GBP Συνδυασμένη
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το δίπλωμα στο επαγγελματικό μάρκετινγκ παρέχει τις στρατηγικές δεξιότητες που απαιτούνται για τη διαχείριση της λειτουργίας μάρκετινγκ.
Εστιάζοντας στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τη διαχείριση, το CIM Digital Diploma in Professional Marketing παρέχει τις στρατηγικές δεξιότητες που απαιτούνται για τη διαχείριση της λειτουργίας μάρκετινγκ.
Για ποιόν είναι?
Αυτό το αναγνωρισμένο πιστοποιητικό CIM είναι ιδανικό αν επιδιώκετε και βρίσκεται σε επιχειρησιακό, εποπτικό ή διαχειριστικό ρόλο που θέλει να αναπτύξει τις πρακτικές δεξιότητές σας και να διευρύνει τη στρατηγική σας προοπτική. Τα τυπικά προφίλ των ατόμων που μπορούν να λάβουν αυτό το προσόν συχνά περιλαμβάνουν:
- Διευθυντές τμήματος.
- Λειτουργικοί διαχειριστές.
- Διαχειριστές προϊόντων / μάρκας.
- Διαχειριστές λογαριασμού.
- Μάρκετινγκ στελέχη.
- Διευθυντές ανάπτυξης επιχειρήσεων
Τι θα μάθετε
Πρότυπο
- Στρατηγικό μάρκετινγκ (υποχρεωτικό): Η στρατηγική διαδικασία σχεδιασμού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αξιολόγησης και εφαρμογής του μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης των πόρων.
- Mastering Metrics (Υποχρεωτικό): Η κατανόηση των βασικών μετρήσεων μάρκετινγκ και των τεχνικών μέτρησης θα μπορείτε να προσδιορίσετε και να ερμηνεύσετε πληροφορίες για να υποστηρίξετε ενημερωμένες στρατηγικές αποφάσεις.
- Οδήγηση της καινοτομίας (επιλογή): Να συστήσει τον τρόπο με τον οποίο η καινοτομία και το επιχειρηματικό μάρκετινγκ μπορούν να συμβάλουν στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
- Ψηφιακή Στρατηγική (Επιλογή): Να δώσει μια εικόνα για το πώς οι οργανισμοί μπορούν να εφαρμόσουν μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και να δημιουργήσουν αυτές τις δυνατότητες στο συνολικό στρατηγικό σχέδιο.
Η επιτυχής ολοκλήρωση τριών ενοτήτων θα οδηγήσει στο δίπλωμα CIM στο επαγγελματικό μάρκετινγκ. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να σπουδάσετε για μία ενότητα ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να αποκτήσετε έναν τίτλο αργότερα.
Ψηφιακό
- Ψηφιακή στρατηγική: Για πολλούς οργανισμούς, το ψηφιακό μάρκετινγκ εξελίχθηκε από ένα σύνολο τακτικών ενεργειών σε ένα σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής. Αυτή η ενότητα θα σας παρέχει μια εις βάθος εξέταση των δυνατοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να ενσωματωθούν στο στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ.
- Οδήγηση στην ψηφιακή εμπειρία: Η συμπεριφορά των πελατών έχει αλλάξει δραματικά με την ψηφιακή επανάσταση. Αυτή η ενότητα παρέχει πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία του ψηφιακού πελάτη. Οι οργανισμοί πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτήν την μεταβαλλόμενη αγορά και να αναλάβουν δράση για την εκπλήρωση των στρατηγικών τους αναγκών.
- Mastering Digital Channels: Τα ψηφιακά κανάλια παρουσιάζουν ευκαιρίες και προκλήσεις για τους οργανισμούς να ανταγωνίζονται αποτελεσματικά και να συνεργάζονται με τους πελάτες τους. Αυτή η ενότητα παρέχει στρατηγική κατανόηση για τη διαχείριση και ανάπτυξη ψηφιακών καναλιών, καθώς και κρίσιμους παράγοντες που αφορούν τη συμμόρφωση.
Η επιτυχής ολοκλήρωση τριών ενοτήτων θα οδηγήσει στο CIM Digital Diploma in Professional Marketing. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να σπουδάσετε για μία ενότητα ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να αποκτήσετε έναν τίτλο αργότερα.
Περιεχόμενο μαθήματος
Πρότυπο
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται με μια εξέταση τριών ωρών που βασίζεται σε ένα σχέδιο μάρκετινγκ που έχετε προετοιμάσει προηγουμένως για τον οργανισμό σας.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Ανάλυση κατάστασης
- Κατανοήστε τον τρόπο ανάλυσης του τρέχοντος και μελλοντικού εξωτερικού περιβάλλοντος ενός οργανισμού.
- Κατανοήστε τον τρόπο ανάλυσης του τρέχοντος και μελλοντικού εσωτερικού περιβάλλοντος ενός οργανισμού.
Σχεδίαση
- Αναλύστε τις σχετικές πληροφορίες για να συστήσετε και να ενημερώσετε τη στρατηγική λήψη αποφάσεων.
- Αναπτύξτε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για να υλοποιήσετε τους οργανωτικούς στόχους.
Εφαρμογή και έλεγχος
- Διαχειριστείτε πόρους για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ.
- Παρακολουθήστε, μετρήστε και προσαρμόστε το σχέδιο μάρκετινγκ για συνεχή βελτίωση.
ΜΕΤΡΙΚΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται με βάση την εργασία.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Μετρικές και αναλυτικά στοιχεία
- Κατανοήστε το ρόλο των μετρήσεων μάρκετινγκ.
- Κατανοήστε τη σημασία των διαφόρων τεχνικών ανάλυσης σε μια σειρά αγορών.
Μέτρηση της αποτελεσματικότητας
- Γνωρίστε τα σχετικά μέτρα απόδοσης μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε μετρήσεις μάρκετινγκ για να διαπιστώσετε την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ.
Analytics για λήψη αποφάσεων
- Κατανοήστε τις κατάλληλες πηγές δεδομένων για ανάλυση μάρκετινγκ.
- Χρησιμοποιήστε διάφορα εργαλεία και τεχνικές ανάλυσης για τη διορατικότητα και τη στρατηγική λήψη αποφάσεων.
ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΕΚΛΟΓΗ)
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται με βάση την εργασία.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Επιχειρηματικό μάρκετινγκ
- Κατανοήστε τη σχέση μεταξύ μάρκετινγκ και επιχειρηματικότητας.
- Εφαρμόστε μια επιχειρηματική απάντηση στην αλλαγή και την παροχή λύσεων μάρκετινγκ.
Καινοτομία
- Κατανοήστε τους βασικούς παράγοντες που διευκολύνουν και καλλιεργούν την καινοτομία στους οργανισμούς.
- Εφαρμόστε τις αρχές της καινοτομίας σε όλη τη λειτουργία μάρκετινγκ.
Ο πρωταθλητής μάρκετινγκ
- Κατανοήστε το ρόλο του εσωτερικού μάρκετινγκ.
- Εφαρμογή οργανωτικής αλλαγής με γνώμονα την εμπορία.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (ΕΚΛΟΓΗ)
Αξιολόγηση: Η ενότητα αυτή αξιολογείται από μια εργασία που βασίζεται σε τρεις εργασίες: έρευνα, σχέδιο και αναφορά.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Ψηφιακή διαταραχή
- Κατανοήστε τις στρατηγικές επιπτώσεις του διασπαστικού ψηφιακού περιβάλλοντος.
- Δημιουργήστε σχετικές γνώσεις σε βασικά αναδυόμενα θέματα μέσα στο περιβάλλον ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ψηφιακός προγραμματισμός
- Ανάπτυξη στρατηγικών συστάσεων για την αντιμετώπιση της ανάγκης απόκτησης, μετατροπής και διατήρησης πελατών.
- Παρέχετε μια ευέλικτη απάντηση στις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των πελατών.
Αποδοχή επιτυχίας
- Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε και να βελτιστοποιείτε τα βασικά κανάλια και το περιεχόμενο μέσα σε ένα ψηφιακά ενισχυμένο στρατηγικό σχέδιο.
- Εφαρμόστε βασικά ψηφιακά μέτρα για να αναλύσετε την κοινωνική συμπεριφορά, το συναίσθημα, την αναζήτηση και τη συμπεριφορά του ιστότοπου.
Ψηφιακό
ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται από μια εργασία.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Ψηφιακή διαταραχή
- Κατανοήστε τις στρατηγικές επιπτώσεις του διασπαστικού ψηφιακού περιβάλλοντος.
- Δημιουργήστε σχετικές γνώσεις σε βασικά αναδυόμενα θέματα μέσα στο περιβάλλον ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ψηφιακός προγραμματισμός
- Ανάπτυξη στρατηγικών συστάσεων για την αντιμετώπιση της ανάγκης απόκτησης, μετατροπής και διατήρησης πελατών.
- Παρέχετε μια ευέλικτη απάντηση στις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των πελατών.
Αποδοχή επιτυχίας
- Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε και να βελτιστοποιείτε τα βασικά κανάλια και το περιεχόμενο μέσα σε ένα ψηφιακά ενισχυμένο στρατηγικό σχέδιο.
- Εφαρμόστε βασικά ψηφιακά μέτρα για να αναλύσετε την κοινωνική συμπεριφορά, το συναίσθημα, την αναζήτηση και τη συμπεριφορά του ιστότοπου.
ΟΔΗΓΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται από μια εργασία.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Γνώση και καινοτομία πελατών
- Δημιουργήστε σχετικές γνώσεις στους ψηφιακούς πελάτες
- Αξιολογεί τις τάσεις και την καινοτομία στην ψηφιακή εμπειρία
Ψηφιακές μετρήσεις και αναλυτικά στοιχεία
- Προσδιορισμός και αξιολόγηση ψηφιακών μετρήσεων και αναλυτικών στοιχείων
- Παρέχετε μεθόδους για την αναφορά ψηφιακών δεικτών απόδοσης
Η εμπειρία του ψηφιακού χρήστη
- Απεικονίστε το ταξίδι του πελάτη
- Προτείνετε πώς να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη
ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΕΥΜΑΤΟΣ
Αξιολόγηση: Αυτή η ενότητα αξιολογείται από μια εργασία.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Στρατηγική καναλιού και συμμόρφωση
- Περιγράψτε τις στρατηγικές επιλογές για την επιλογή καναλιών
- Καθορισμός απαιτήσεων για τη συμμόρφωση με το νόμο στις ψηφιακές καμπάνιες
Διαχείριση της εφαρμογής ψηφιακού καναλιού
- Επίδειξη αποτελεσματικής διαχείρισης των ψηφιακών καναλιών στην πράξη
- Προτείνετε μεθόδους για τη διαχείριση της διαδικτυακής κοινότητας
Βελτιστοποίηση μετατροπής καναλιών και ανάπτυξη
- Εξηγήστε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τα ποσοστά μετατροπής για τα ψηφιακά κανάλια
- Εκτιμήστε τις τρέχουσες και μελλοντικές εξελίξεις των καναλιών
Προυποθέσεις εισόδου
CIM Academy έχει τα δικά της κριτήρια συμμετοχής και οι υποψήφιοι αξιολογούνται σε ατομική βάση. Αυτό το προσόν είναι το ισοδύναμο του τελευταίου έτους πλήρους πτυχίου και σας συνιστούμε να έχετε τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας που εργάζονται σε ένα ρόλο μάρκετινγκ.
Εναλλακτικά, αποδεχόμαστε:
- CIM Επίπεδο 4 Επαγγελματικό Πιστοποιητικό στο μάρκετινγκ.
- Πιστοποιητικό CIM Επίπεδο 4 στο Επαγγελματικό Μάρκετινγκ.
- Κάθε σχετική πιστοποίηση επιπέδου 4.
- Πτυχίο Ίδρυμα Επιχειρήσεων με Μάρκετινγκ.
- Πτυχίο ή μεταπτυχιακό δίπλωμα από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο - ένα τρίτο πιστώσεις που σχετίζονται με περιεχόμενο εμπορίας.
- Διαγνωστική αξιολόγηση στο Επίπεδο 6.
Τα προγράμματα μας διδάσκονται στα αγγλικά και εάν τα αγγλικά δεν είναι η πρώτη σας γλώσσα, θα πρέπει επίσης να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία τουλάχιστον για το IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (Βαθμός Β).
Κράτηση
Οι κρατήσεις πρέπει να γίνονται μέσω της ομάδας CIM Academy στο CIM - παρακαλούμε να μας τηλεφωνήσετε στο 44 (0) 1628 427240.
Online - £ 900 ΦΠΑ (δεν διατίθεται στο CIM Ψηφιακό Δίπλωμα στο Επαγγελματικό Μάρκετινγκ)
- Τέλη εξέτασης / αξιολόγησης - £ 555
- CIM που μελετά την ιδιότητα μέλους - £ 60
Σύνολο συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ = £ 1.695
Τι περιλαμβάνεται -
- 24ωρη πρόσβαση στο CIM Academy Online
- Υποστήριξη σπουδαστών
- CIM που μελετά την ένταξη για το έτος
- Τέλη εξέτασης και αξιολόγησης
Εικονική (on-line) - £ 1.245 Φ.Π.Α.
- Τέλη εξέτασης / αξιολόγησης - £ 555
- CIM που μελετά την ιδιότητα μέλους - £ 60
Σύνολο συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ = £ 2.109
Τι περιλαμβάνεται -
- Δίδακτρα
- 24ωρη πρόσβαση στο CIM Academy Online
- Υποστήριξη σπουδαστών
- CIM που μελετά την ένταξη για το έτος
- Τέλη εξέτασης και αξιολόγησης
Συνδυασμένη (πρόσωπο με πρόσωπο και σε απευθείας σύνδεση) - £ 2,010 ΦΠΑ
- Τέλη εξέτασης / αξιολόγησης - £ 555
- CIM που μελετά την ιδιότητα μέλους - £ 60
Σύνολο συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ = £ 3,027
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Global Digital Marketing
- Online United Kingdom
PG Dip Global Digital Marketing
- Online United Kingdom
PG Cert Global Digital Marketing
- Online United Kingdom