Doctor of Philosophy (Ph.D) στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία

Γενικά

2 διαθέσιμες θέσεις

Περιγραφή προγράμματος

Όλες οι τοποθεσίες
Λονδίνο (Ηνωμένο Βασίλειο) Μπολόνια (Ιταλία)

Διάρκεια
1 - 4 εξάμηνα

Πρώιμη ημερομηνία έναρξης
Οποιαδήποτε μέρα του χρόνου

Προθεσμία εφαρμογής
Χωρίς προθεσμία

Ολες οι γλώσσες
Αγγλικά, Ιταλικά

Τύπος μελέτης
Online μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Βήμα
Πλήρης απασχόληση μερική απασχόληση

Μέθοδος μελέτης
Με έρευνα

Δίδακτρα
2.275 EUR all inclusive (επιτρέπονται δόσεις)

computer, pc, workplace

Το διδακτορικό μέσω έρευνας μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης απονέμεται μετά την επιτυχή ολοκλήρωση μιας θεωρητικής εξειδίκευσης στην έρευνα. Αυτή η έρευνα παρουσιάζεται σε μορφή διδακτορικής διατριβής. Το PhD (Doctor of Philosophy) είναι το μόνο διδακτορικό πτυχίο που μπορεί να επιτευχθεί μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η βασική απαίτηση για ένα διδακτορικό μέσω διαδικτύου μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι να παρουσιάσει και να συζητήσει μια διατριβή τουλάχιστον 100 σελίδων για αξιολόγηση και αξιολόγηση από μια ακαδημαϊκή επιτροπή στο Πανεπιστήμιο Selinus.

Μια ερευνητική διατριβή σε αυτό το διδακτορικό πρόγραμμα θα πρέπει να αναπτύξει και να εμβαθύνει τις πρόσφατες και καινοτόμες στρατηγικές και έννοιες μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και του Διαδικτύου, που μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις στρατηγικές για να παραμείνουμε σε επαφή με τους πελάτες. Πρέπει να διεξαχθεί έρευνα σχετικά με τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εταιρείες, όπως το πώς να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές, να προβλέψουν μελλοντικές τάσεις, να βελτιώσουν τη διαφήμιση και τις πωλήσεις, να δημιουργήσουν την αφοσίωση των πελατών και να εκμεταλλευτούν την αγορά του Διαδικτύου. Η διατριβή θα πρέπει επίσης να περιέχει πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες δεξιότητες διαπραγμάτευσης για πωλητές, τρέχουσες στρατηγικές μάρκετινγκ, καινοτόμες προσεγγίσεις για ποιοτική έρευνα που εμβαθύνουν την εκτίμηση των πελατών και θέματα που βρίσκονται επί του παρόντος σε πρώτο πλάνο, όπως εκμετάλλευση κοινωνικών μέσων, άμεσο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ Διαδικτύου και πολλά άλλα πεδία λειτουργικά στο σύγχρονο μάρκετινγκ.

Τελευταία ενημέρωση Αύγ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Our university is an institution free and private. It is legally registered as ibc in the state of the Commonwealth of Dominica and in Italy as a permanent establishment. It is an independent internat ... περαιτέρω

Our university is an institution free and private. It is legally registered as ibc in the state of the Commonwealth of Dominica and in Italy as a permanent establishment. It is an independent international university exclusively involved in Online and Distance Learning education: in other words an open university for adults who carries out his institutional work seriously. Διαβάστε Λιγότερα
Λονδίνο , Μπολώνια + 1 Περισσότερα Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη