ONLINESTUDIES.GR

Δείτε τα Διαδικτυακά Διπλώματα σε Επιχειρηματική Επικοινωνία στην Ελβετία 2019

Το μέσο δίπλωμα από οποιοδήποτε ίδρυμα διαρκεί ένα με δύο χρόνια. Αυτά τα προγράμματα συνήθως προσφέρουν στους φοιτητές την ευκαιρία να εξερευνήσουν ένα συγκεκριμένο θέμα ενδιαφέροντος, το οποίο συνήθως εστιάζει σε σπουδές σχετικές με τεχνικές γνώσεις ή επαγγελματικές δεξιότητες.

Η αποτελεσματική επικοινωνία των επιχειρήσεων είναι ζωτικής σημασίας για να πάρει πληροφορίες σε όλη στους συναδέλφους, το ευρύ κοινό και για τους καταναλωτές. Αυτή η ιδιαίτερη εστίαση της επικοινωνίας είναι η μελέτη του πώς να το κάνουμε αυτό χρησιμοποιώντας μια ποικιλία μεθόδων, όπως η γραφή, υπολογιστικά φύλλα, γραφικά και προφορικές παρουσιάσεις και βίντεο.

Ελβετία, επισήμως η Ελβετική Συνομοσπονδία, είναι μια ομοσπονδιακή κοινοβουλευτική δημοκρατία που αποτελείται από 26 καντόνια, με την Βέρνη ως έδρα των ομοσπονδιακών αρχών. Ελβετία 's την ανεξαρτησία και την ουδετερότητα έχουν εδώ και καιρό τιμηθεί από τις μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις. Η Ελβετία είναι μια ειρηνική, ευημερούσα και σταθερή σύγχρονη οικονομία της αγοράς με χαμηλή ανεργία.

Επικοινωνήστε με Σχολές Καλύτερο Διαδικτυακά Διπλώματα σε Επιχειρηματική Επικοινωνία στην Ελβετία 2019

2 Τα αποτελέσματα σε Επιχειρηματική Επικοινωνία, Ελβετία Filter

BTEC διαχείρισης των επιχειρήσεων 7 εκτεταμένη δίπλωμα και επικοινωνίας

Icademie
Διαδικτυακό Μερική παρακολούθηση 1 έτος Γαλλία Paris Aix-en-Provence Toulon Βέλγιο Belgium Online Ελβετία Switzerland Online +5 περισσότερα

(Επιχειρηματικό Συμβούλιο Τεχνικός Εκπαίδευσης) BTEC είναι διεθνή διπλώματα σε συνεργασία με τον Όμιλο Pearson, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της εκπαίδευσης, και έχει σχεδιαστεί για να δώσει στους μαθητές των επαγγελματικών δεξιοτήτων μέσα από ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών.

Diploma in Business Communications

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Διαδικτυακό Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 έτος Ανοικτή Εγγραφή Ελβετία Zürich +1 περισσότερα

Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους μαθητές να εκτιμήσουν και να κατανοήσουν τους διαφορετικούς τύπους της επικοινωνίας των επιχειρήσεων και η σημασία τους σε ένα διεθνές πλαίσιο.