Bachelor στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
EELU Egyptian E-Learning University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Egypt Online, Αίγυπτος
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Το πρόγραμμα Bachelor of Business Administration Degree παρέχει μαθήματα και επιχειρηματικές συναφείς εμπειρίες στην τάξη για φοιτητές που προτίθενται να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στη διοίκηση επιχειρήσεων. Τονίζει την ενσωμάτωση των διαφόρων τομέων των επιχειρήσεων για να αναπτύξει μια γενική προοπτική στα επιχειρηματικά προβλήματα και προκλήσεις. Το μάθημα του προγράμματος προσφέρει άγχος και αυστηρή ανάλυση των εννοιών και των αρχών που είναι βασικές για την κατανόηση του τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Το μάθημα σχετίζεται με θεωρίες και ιδέες στις πρακτικές και τις πολιτικές λειτουργίας των επιχειρηματικών οργανώσεων. Παρέχει επίσης μια μοναδική ευκαιρία για τους σπουδαστές να διερευνήσουν τις λειτουργίες της διοίκησης χρησιμοποιώντας εμπειρίες στην τάξη "hands on", οι οποίες παρέχουν μια συνειδητοποίηση για το τι πραγματικά συμβαίνει στον επιχειρηματικό κόσμο - η ευαισθητοποίηση δεν επιτυγχάνεται εύκολα μέσω συμβατικών μεθόδων διδασκαλίας.
Το Bachelor of Business Administration πτυχίο στο μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για τους φοιτητές που επιθυμούν να ακολουθήσουν οποιαδήποτε από τις πολλές σταδιοδρομίες στον τομέα του μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια γενική επισκόπηση των ακόλουθων τομέων: Σχεδιασμός αγοράς καταναλωτών και επιχειρήσεων μεταξύ επιχειρήσεων, ανάπτυξη προϊόντων, συμπεριφορά καταναλωτών, έρευνα μάρκετινγκ, ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ (δηλ. Διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και πωλήσεις) και παγκόσμιο μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα πτυχίο μάρκετινγκ επικεντρώνεται σε στρατηγικές, καθώς και τακτική, εμπορικές έννοιες. Ενσωματώνει το προϊόν, την τιμή, την προώθηση και τη φυσική κατανομή σε όλα τα μαθήματα. Τα μαθήματα τονίζουν τη χρήση σύγχρονων τεχνικών για τη διερεύνηση, ανάλυση και επίλυση μιας ευρείας ποικιλίας αναγκών μάρκετινγκ μέσα σε διάφορες περιβαλλοντικές προκλήσεις και ευκαιρίες.
Στόχοι
Το πρόγραμμα Bachelor of Business Administration Degree παρέχει μαθήματα και επιχειρηματικές συναφείς εμπειρίες στην τάξη για φοιτητές που προτίθενται να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στη διοίκηση επιχειρήσεων. Τονίζει την ενσωμάτωση των διαφόρων τομέων των επιχειρήσεων, αναπτύσσοντας μια γενική προοπτική στα επιχειρηματικά προβλήματα και προκλήσεις. Το πρόγραμμα σπουδών προσφέρει αυστηρή ανάλυση των εννοιών και αρχών που είναι βασικές για την κατανόηση του τομέα της διαχείρισης των επιχειρήσεων. Το μάθημα σχετίζεται με θεωρίες και ιδέες στις πρακτικές και τις πολιτικές λειτουργίας των επιχειρηματικών οργανώσεων. Παρέχει επίσης μια μοναδική ευκαιρία για τους σπουδαστές να διερευνήσουν τις λειτουργίες της διοίκησης χρησιμοποιώντας εμπειρίες στην τάξη "hands on", οι οποίες παρέχουν μια συνειδητοποίηση για το τι πραγματικά συμβαίνει στον επιχειρηματικό κόσμο - η ευαισθητοποίηση δεν επιτυγχάνεται εύκολα μέσω συμβατικών μεθόδων διδασκαλίας.
Το Bachelor of Business Administration πτυχίο στο μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για τους φοιτητές που επιθυμούν να ακολουθήσουν οποιαδήποτε από τις πολλές ποικίλες σταδιοδρομίες στον τομέα του μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια γενική επισκόπηση των ακόλουθων τομέων: Σχεδιασμός αγοράς καταναλωτών και επιχειρήσεων μεταξύ επιχειρήσεων, ανάπτυξη προϊόντων, συμπεριφορά καταναλωτών, έρευνα αγοράς, ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ (δηλ. Διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, πώληση) και παγκόσμιο μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα Marketing Degree επικεντρώνεται σε στρατηγικές αλλά και τακτικές, έννοιες μάρκετινγκ. Ενσωματώνει το προϊόν, την τιμή, την προώθηση και τη φυσική κατανομή σε όλα τα μαθήματα. Τα μαθήματα τονίζουν τη χρήση σύγχρονων τεχνικών για τη διερεύνηση, ανάλυση και επίλυση μιας ευρείας ποικιλίας αναγκών μάρκετινγκ μέσα σε διάφορες περιβαλλοντικές προκλήσεις και ευκαιρίες.
Αποστολή
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα μπορούν:
• Κατανόηση του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζει το μάρκετινγκ σε σχέση με την επίτευξη των στρατηγικών στόχων του οργανισμού.
• Να επιδείξουν αποτελεσματικό πληροφοριακό γραμματισμό και επικοινωνία καθώς εφαρμόζονται στο μάρκετινγκ μέσω της έρευνας και της έκφρασης γραπτών και προφορικών ιδεών.
• Να επιδεικνύει τη δυνατότητα χρήσης ποικίλων ιδεών, θεωριών και εργαλείων μάρκετινγκ τόσο σε ατομική όσο και σε ομαδική βάση.
• Να καταδείξει τις γνώσεις σχετικά με τις λειτουργίες σχεδιασμού, υλοποίησης, ελέγχου και αξιολόγησης σχετικά με το μάρκετινγκ.
• Να γνωρίζετε πώς διάφορες περιβαλλοντικές και δεοντολογικές προκλήσεις επηρεάζουν την εμπορία προϊόντων και υπηρεσιών.
• Να ασκήσει κρίσιμους στρατηγικούς συνδυασμούς μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν έρευνα, ανάλυση, εφαρμογή και αξιολόγηση.
• Εξηγήστε και εφαρμόστε γενικές θεωρίες και πρακτικές σχετικά με τη διαχείριση.
• Να επιδείξετε αποτελεσματικές προφορικές και γραπτές επικοινωνίες που χρησιμοποιούνται σε διάφορες περιοχές ενός επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
• Να επιδεικνύει την ικανότητα ενσωμάτωσης διαφόρων τεχνολογιών διαχείρισης στις λειτουργίες της διοίκησης.
• Κατανόηση δεοντολογικών ζητημάτων που σχετίζονται με επιχειρηματικές αποφάσεις.
• Να αποδείξει την ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων και τη σημασία της εστίασης τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό πελάτη.
• Προσδιορισμός και ανάλυση παραγόντων κρίσιμων για τον στρατηγικό σχεδιασμό, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών αρχών που σχετίζονται με την οργανωτική συμπεριφορά.
• Συνδέστε τις γνώσεις και την απαραίτητη εμπειρία για να σκεφτείτε κριτικά και δημιουργικά σε σχέση με τις επιχειρηματικές αποφάσεις.
πρύτανης
Ο Dr.Mohamad Almasry είναι Διευθυντής του Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Αιγυπτιακό Πανεπιστήμιο E-Learning (EELU).
Είναι υπεύθυνος για τη λειτουργική διαχείριση και εφαρμογή των ακαδημαϊκών πτυχών του προγράμματος.
Ειδικεύεται στα Λογιστικά και Πληροφοριακά Συστήματα.
Έλαβε Ph.D. Σε Λογιστικά Συστήματα Πληροφοριών από το Πανεπιστήμιο Alazhar, Κάιρο της Αιγύπτου.
Επιπλέον, είναι μέλος επιστημονικών ενώσεων όπως η Αμερικανική Ένωση Ηλεκτρονικού Εμπορίου (AAE), ΗΠΑ, το ινστιτούτο συμβούλων ηλεκτρονικού εμπορίου (Certified E-Commerce Consultant ™), οι ΗΠΑ, η Αιγυπτιακή Ένωση Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (EAET) Και η Αιγυπτιακή Ένωση για τα προγράμματα σπουδών και τις μεθόδους διδασκαλίας (ECCI).
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Online BBA στη διαχείριση
- Spain Online, Ισπανία
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων: Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Livingston, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχία Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Διοίκηση
- Richmond, Ηνωμένες Πολιτείες