BCom διοίκηση επιχειρήσεων (on-line)

The Da Vinci Institute

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

BCom διοίκηση επιχειρήσεων (on-line)

The Da Vinci Institute

Το Bachelor of Commerce (Διοίκηση Επιχειρήσεων) βαθμός έχει ως στόχο την ανάπτυξη των διαχειριστών οι οποίοι πρέπει να κατανοήσουν τη σημασία του κοινωνικο-οικονομικού μετασχηματισμού για τη Νότια Αφρική.

ΖΉΤΗΣΗ

Η BCom πτυχίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δώσει πιθανούς υποψηφίους την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν τις πραγματικές δυνατότητές τους:

  • Προετοιμασία τους για να εκτελέσουν αποτελεσματικά το έργο τους μέσα σε ένα σύγχρονο οργανωτικό περιβάλλον?
  • Παρέχοντάς τους ευκαιρίες προσωπικής ανάπτυξης, ενώ θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις εντός του τομέα διαχείρισης των επιχειρήσεων?
  • Τονίζοντας την ενσωμάτωση των συστημάτων, της τεχνολογίας, της καινοτομίας και των ανθρώπων της ανάπτυξης ιδεών σε ατομική απόδοση σε έναν οργανισμό? και
  • Ανάπτυξή τους να κατανοήσουν καλύτερα το ρόλο τους στο οργανωτικό περιβάλλον και να βελτιώσουν την ικανότητά τους να συμβάλουν στην διαχείριση ενός συστήματος.

ΣΚΟΠΟΣ

Οι άνθρωποι που θα αποκτήσουν αυτό το προσόν θα μπορούν:

  • Καθορίζουν και να εφαρμόζουν μια ποικιλία θεωριών της ανάπτυξης της διαχείρισης μέσα σε ένα πλαίσιο συστημάτων σκέψης?
  • Περιγράψτε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την ενημέρωση βιώσιμων πρακτικών οργανωτικής ανάπτυξης της διαχείρισης και?
  • Επικοινωνούν τις ιδέες, τις έννοιες και την πρακτική εφαρμογή των θεωριών που σχετίζονται με την ανάπτυξη της διαχείρισης? και
  • Εφαρμόστε την τεχνολογία, την καινοτομία, ατόμων και συστημάτων σκέψης έννοιες για να μετατρέψει τα άτομα, οργανισμούς ή / και τις κοινότητες.

περιγραφικών δεικτών των επιπέδων

Με την εγγραφή σας στο BCom φοιτητές προσόντα πρέπει να αναπτύξουν την ικανότητα να:

  • Προσδιορίστε τις δικές τους μαθησιακές ανάγκες?
  • Την αξιολόγηση της προόδου μάθησή τους?
  • Ξεκινήστε τις κατάλληλες διαδικασίες και δράσεις μάθησης. και
  • Βοηθήσει τους άλλους να προσδιορίσουν τις ανάγκες μάθησης.

Σε αυτό το περιβάλλον, το οποίο περιλαμβάνει την εφαρμογή της μάθησης, οι μαθητές καλούνται να μεταφράσουν τη θεωρητική τους κατανόηση του κατάλληλου αντικειμένου BCom σε αποδεδειγμένη εφαρμογή στο χώρο εργασίας και είναι σε θέση να κάνουν τα εξής:

  • Σκοπός της γνώσης, σε σχέση με την οποία ο εκπαιδευόμενος μπορεί να επιδείξει ολοκληρωμένη γνώση των κεντρικών περιοχών ενός ή περισσοτέρων τομέων, επιστημονικών κλάδων ή πρακτικών, συμπεριλαμβανομένης της κατανόησης και της ικανότητας εφαρμογής και αξιολόγησης των βασικών όρων, εννοιών, γεγονότων, αρχών , κανόνες και θεωρίες αυτού του πεδίου, πειθαρχία ή πρακτική. και λεπτομερή γνώση ενός χώρου ή τομέων εξειδίκευσης και του τρόπου με τον οποίο η γνώση σχετίζεται με άλλους τομείς, κλάδους ή πρακτικές. / li>
  • Αλφαβητισμού γνώση, για τις οποίες ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξει την κατανόηση της γνώσης ως αμφισβητείται και τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τα είδη της γνώσης και εξηγήσεις τυπικά εντός της περιοχής της μελέτης ή της πρακτικής?
  • Μέθοδος και διαδικασία, για την οποία ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξει την κατανόηση του μια σειρά από μεθόδους έρευνας σε έναν τομέα, πειθαρχία ή πρακτική, και η καταλληλότητά τους σε συγκεκριμένες έρευνες? και τη δυνατότητα να επιλέξει και να εφαρμόσει μια σειρά από μεθόδους για την επίλυση προβλημάτων ή να εισάγουν αλλαγή μέσα σε μια πρακτική?
  • Επίλυση προβλημάτων, για τα οποία ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξει την ικανότητα να εντοπίζει, να αναλύει, να αξιολογεί, κριτικά αντανακλούν και να αντιμετωπίσει σύνθετα προβλήματα, εφαρμόζοντας τεκμηριωμένη λύσεις και τα επιχειρήματα της θεωρίας με γνώμονα?
  • Δεοντολογίας και επαγγελματικής πρακτικής, για τις οποίες ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξει την ικανότητα να λαμβάνει αποφάσεις και να ενεργούν ηθικά και επαγγελματικά, και την ικανότητα να δικαιολογήσουν αυτές τις αποφάσεις και δράσεις αντλώντας τις κατάλληλες ηθικές αξίες και προσεγγίσεις μέσα σε ένα υποστηριζόμενο περιβάλλον?
  • Πρόσβαση, την επεξεργασία και τη διαχείριση των πληροφοριών, για την οποία ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξουν την ικανότητά τους να αναπτύξουν τις κατάλληλες διαδικασίες συλλογής πληροφοριών για ένα συγκεκριμένο πλαίσιο ή χρήση? και την ικανότητα να επικυρώσει ανεξάρτητα τις πηγές των πληροφοριών και την αξιολόγηση και τη διαχείριση των πληροφοριών?
  • Την παραγωγή και τη μετάδοση πληροφοριών, για τις οποίες ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξουν την ικανότητά τους να αναπτύξουν και να επικοινωνούν τις ιδέες και τις απόψεις του σε καλοσχηματισμένα επιχειρήματα, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα ακαδημαϊκά, επαγγελματικά, ή επαγγελματική συζήτηση?
  • Πλαίσιο και τα συστήματα, για τα οποία ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξουν την ικανότητά τους να διαχειριστούν τις διαδικασίες σε άγνωστα και μεταβλητά περιβάλλοντα, αναγνωρίζοντας ότι η επίλυση προβλημάτων είναι το πλαίσιο και το σύστημα δεσμεύονται και δεν συμβαίνουν σε απομόνωση?
  • Διαχείρισης της μάθησης, για την οποία ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξουν την ικανότητά τους να εντοπίζουν, να αξιολογούν και να αντιμετωπίσει τις μαθησιακές ανάγκες του σε μια αυτο-κατευθυνόμενη τρόπο, και να διευκολύνει τις διαδικασίες συνεργατικής μάθησης? και
  • Λογοδοσία, για τις οποίες ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να αποδείξει την ικανότητα να αναλάβει την πλήρη ευθύνη για την εργασία του, τη λήψη αποφάσεων και τη χρήση των πόρων, και την περιορισμένη λογοδοσία για τις αποφάσεις και τις ενέργειες των άλλων σε ποικίλες ή ασαφή πλαίσια.

Είναι σημαντικό ότι αυτές οι περιγραφικοί δείκτες των επιπέδων μπορεί να εφαρμοστεί πλήρως στο χώρο εργασίας. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας μάθησης, θεωρίες είναι σχετικά τυποποιημένα και συχνά τυποποιημένες διαδικασίες ακολουθούνται, με πρόσφατα εσωτερίκευση των σχέσεων που οδηγούν στην αυτο-αναπτυχθεί κριτήρια αξιολόγησης. Ο μαθητής εργάζεται υπό λιγότερη επίβλεψη και αναλαμβάνει την ευθύνη για να βοηθούν τους άλλους να μάθουν. Επίλυση προβλημάτων είναι γραμμική και χρησιμοποιεί καλά καθορισμένες θεωρίες, αλλά οι διαδικασίες λύσης μπορεί να διαφέρουν, αγκαλιάζοντας την αλλαγή. Τα τυποποιημένα συστήματα critiqued και να βελτιωθεί.

Όλα Bachelor of Commerce προσόντα μπορεί να εφαρμοστεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες εργασιών με βάση του πελάτη για να βελτιώσει τις επιδόσεις των επιχειρήσεων. Εξειδικευμένες εφαρμοσμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν:

  • αεροπορία
  • Λειτουργικού κινδύνου
  • Αλυσίδα Εφοδιασμού
  • Δημόσιες σχέσεις
  • μισθολόγιο
  • Λιανική πώληση
  • banking
  • Αθλητικά Coaching

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ

Η ελάχιστη απαίτηση εισόδου είναι πιστοποιητικό εγγραφής ή πιστοποιητικό εθνικής εκπαίδευσης με εξαίρεση και οι κατάλληλοι συνδυασμοί θεμάτων και τα επίπεδα επίτευξης, όπως ορίζονται στην πολιτική του Υπουργού (ελάχιστες απαιτήσεις εισδοχής για υψηλότερα πιστοποιητικά, διπλώματα και προγράμματα πτυχίου που απαιτούν εθνικό πιστοποιητικό, κυβέρνηση Gazette, τόμος 482, Αρ. 27961, 18 Αυγούστου 2005).

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση December 1, 2017
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι
Διαδίκτυο
με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Φεβρ. 2019
Price
τιμή
165,000 ZAR
Έτος 1: 41 160.00. Έτος 2: 52 091,00. Έτος 3: 66 315.00.
Locations
Νότια Αφρική - Edenvale, Gauteng
Ημερομηνία Έναρξης : Φεβρ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Φεβρ. 2019
Νότια Αφρική - Edenvale, Gauteng
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών