Σύντομο διαδικτυακό μάθημα στη Στρατηγική μάρκετινγκ πολυτελείας
ESSCA School of Management - Online Programs
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online France
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
4 εβδομάδες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 780
Προθεσμία εφαρμογής
24 May 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
27 May 2024
Εισαγωγή
Πληροφορίες μαθημάτων
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας.
- Τύπος Μελέτης: 100% Online μάθημα στα Αγγλικά
- Ημερομηνία: 10 Ιανουαρίου - 30 Ιανουαρίου 2022
- Μονάδες: 3 ECTS (1 πιστωτικές μονάδες ΗΠΑ, 6 CATS)
- Ρυθμός: Μείγμα σύγχρονης/αυτόνομης προετοιμασίας. Οι ζωντανές συνεδρίες θα ηχογραφούνται, επομένως το περιεχόμενο είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο για να έχουν πρόσβαση οι μαθητές όταν ταιριάζει καλύτερα στο πρόγραμμά τους
- Προϋποθέσεις εισαγωγής: Τριετείς πανεπιστημιακές (ή παρόμοιες) σπουδές που έχουν ολοκληρωθεί σε οποιονδήποτε κλάδο
- Κύριος τομέας: Μάρκετινγκ πολυτελείας
- Ζώνη ώρας για ζωντανές συνεδρίες: Centralρα Κεντρικής Ευρώπης (CET), UTC+01: 00
- Μεταφορά πίστωσης: Εάν επιθυμείτε να μεταφέρετε ακαδημαϊκή πίστωση ESSCA Online Campus, λάβετε γραπτή έγκριση από τον κοσμήτορα ή τον σύμβουλο του ιδρύματός σας πριν από την θερινή εγγραφή σας στο ESSCA Online Campus. Αυτή η έγκριση αφορά μόνο την προστασία σας. δεν απαιτείται από το Winter School στο ESSCA Online Campus, το οποίο δεν μπορεί να εγκρίνει πιστώσεις για μεταφορά. Θα παράσχουμε ένα αντίγραφο για να σταλούν οι βαθμοί στο ίδρυμά σας
- Δίδακτρα: 15% Έκπτωση νωρίς για τους πρώτους αιτούντες
Εγγραφείτε τώρα για τη ζωντανή ενημερωτική μας συνεδρία.
Στρατηγική πολυτελούς μάρκετινγκ μαθημάτων
Ανακαλύψτε τη στρατηγική μάρκετινγκ πολυτελείας σε παγκόσμιο πλαίσιο με έμφαση στις γαλλικές μάρκες πολυτελείας.
Αυτό το μάθημα δημιουργείται για φοιτητές που επιθυμούν να κατανοήσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ των πολυτελών εμπορικών σημάτων και θέλουν να κατακτήσουν εργαλεία και στρατηγικές στον δυναμικό και μοναδικό τομέα πολυτελείας.
Αυτό το μάθημα στοχεύει στην παροχή στους φοιτητές της τρέχουσας τεχνογνωσίας και πρακτικής γνώσης για τα πραγματικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές μάρκας πολυτελείας.
Με μια προσέγγιση που βασίζεται τόσο σε διαλέξεις όσο και σε εργαστήρια, οι μαθητές θα μάθουν πώς οι μεγάλες μάρκες πολυτελείας ενισχύουν την επιθυμητότητά τους.
Μια ποικιλία κατηγοριών προϊόντων θα καλυφθεί για να δώσει στους μαθητές μια σαφή εικόνα της ποικιλίας των πολυτελών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένης της μόδας, των αξεσουάρ και του αρώματος. Η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα εφαρμοστεί σε ένα έργο καινοτομίας μάρκας πολυτελείας το οποίο θα διαχειριστούν από το Α έως το Ω ως ομάδα.
Το μάθημα είναι φιλόδοξο, ιδιαίτερα διαδραστικό και απαιτεί αφοσίωση, πρωτοβουλία και σκληρή δουλειά. Ακριβώς όπως εργάζεστε στη διαχείριση μάρκας πολυτελείας. Απαιτούνται ισχυρές δεξιότητες ομαδικής εργασίας για τη συνεργασία με συμμαθητές σε ασκήσεις και έργα.
Αυτό το μάθημα είναι διεθνώς προσβάσιμο (κάθε ζώνη ώρας) καθώς όλα τα ζωντανά μαθήματα θα καταγράφονται και στη συνέχεια θα γίνονται προσιτά στους μαθητές ανά πάσα στιγμή.
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο μαθήματος
Ανακαλύψτε και μάθετε για τη στρατηγική μάρκετινγκ πολυτελείας και τη διαχείριση επωνυμίας με έμφαση στις γαλλικές μάρκες πολυτελείας.
Θα αποκτήσετε καλύτερη κατανόηση του τι σημαίνει δημιουργία, κατασκευή και διαχείριση μαρκών πολυτελείας. Θα αναπτύξετε αναλυτικές δεξιότητες και θα επιδείξετε δημιουργικότητα και στρατηγική σκέψη. Θα αναδειχθείτε με πρακτική εμπειρία στη διαδικασία να προτείνετε καινοτόμες λύσεις. Μέχρι το τέλος του μαθήματος, θα έχετε κάνει την πρώτη σας κίνηση να γίνετε διευθυντής μάρκας πολυτελείας.
Εισαγωγή στις μάρκες πολυτελείας και πολυτελείας
- Ανακαλύψτε την έννοια της πολυτέλειας, τη δυναμική της βιομηχανίας πολυτελείας, τις βασικές τάσεις στην αγορά πολυτελείας και την κατανάλωση πολυτελείας. Θα μυηθείτε επίσης στην ιδιαιτερότητα των εμπορικών σημάτων πολυτελείας.
- Μάθετε πώς δημιουργούνται, κατασκευάζονται και διαχειρίζονται οι μάρκες πολυτελείας.
Στρατηγική πολυτελούς μίγματος μάρκετινγκ
- Ανακαλύψτε πώς να αναπτύξετε το μείγμα μάρκετινγκ πολυτελείας με έμφαση στην ιδιαίτερη φύση των προϊόντων πολυτελείας, τις επικοινωνίες και τη στρατηγική λιανικής.
Δημιουργία μιας νέας μάρκας πολυτελείας
- Μελετήστε τις ευκαιρίες της αγοράς και βάλτε τις βάσεις για τη δημιουργία μιας νέας μάρκας πολυτελείας ορίζοντας έναν καταναλωτή στόχο.
- Αναπτύξτε μια καινοτόμο πρόταση με ισχυρές δυνατότητες στην αγορά.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Στόχοι μάθησης
- Κατανοήστε την ιδιαίτερη φύση των εμπορικών σημάτων πολυτελείας
- Εφαρμόστε τρέχουσες θεωρίες και έννοιες στρατηγικής μάρκετινγκ πολυτελείας και διαχείρισης επωνυμίας.
- Επιδείξτε την ικανότητα να αναλύετε καταστάσεις μάρκετινγκ, να εντοπίζετε βασικά ζητήματα και να προτείνετε λύσεις
- Αναπτύξτε ικανότητες επίλυσης προβλημάτων με παραδείγματα πραγματικής ζωής, μελέτες περιπτώσεων και προκλήσεις μάρκετινγκ
- Εξασκηθείτε στη δημιουργική και κριτική σκέψη για να βρείτε καινοτόμες λύσεις
- Αναπτύξτε δεξιότητες επικοινωνίας σχετικές με την εργασία στο μάρκετινγκ