Πώς να δημιουργήσετε ένα μάθημα στρατηγικής κοινωνικών μέσων - Ινστιτούτο Δεδομένων και Μάρκετινγκ (IDM)
FutureLearn
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online United Kingdom
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
10 εβδομάδες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
USD 39 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* μετά τη δωρεάν δοκιμή 7 ημερών, μπορείτε να πληρώνετε 39 $ ανά μήνα για να συνεχίσετε να μαθαίνετε στο διαδίκτυο
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μάθετε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια ελκυστική στρατηγική κοινωνικών μέσων, να βελτιώσετε την εικόνα της επωνυμίας και την κοινωνική αφοσίωση στο διαδίκτυο και να μετρήσετε τα αποτελέσματά σας.
Μάθετε να δημιουργείτε μια στρατηγική κοινωνικών μέσων, από τον καθορισμό στόχων έως τη μέτρηση των αποτελεσμάτων
Αυτό το ExpertTrack θα βοηθήσει τους εμπόρους να κατανοήσουν πώς να δημιουργήσουν μια στρατηγική κοινωνικών μέσων για την επωνυμία τους.
Υπό την καθοδήγηση επαγγελματιών κοινωνικών μέσων και ειδικών που εργάζονται στον κλάδο, θα μάθετε τα πάντα από το γιατί η κοινωνική δέσμευση είναι βασική και πώς να επιλέξετε τη σωστή πλατφόρμα για τις μορφές περιεχομένου των κοινωνικών μέσων, τις κοινωνικές μετρήσεις και τις αναλυτικές πληροφορίες.
Με την ολοκλήρωση αυτού του ExpertTrack, θα είστε εξοπλισμένοι με τις δεξιότητες για να δημιουργήσετε μια βραβευμένη δική σας στρατηγική κοινωνικών μέσων.
Ανακαλύψτε τη σημασία της κοινωνικής δέσμευσης
Στο πρώτο μάθημα διαχείρισης κοινωνικών μέσων σε αυτό το ExpertTrack, θα εξερευνήσετε τη σημασία της κοινωνικής δέσμευσης - την καρδιά της στρατηγικής σας για τα κοινωνικά μέσα.
Θα μάθετε πώς να ορίζετε στόχους και KPI χρησιμοποιώντας το SMART Objective Framework για να διασφαλίσετε ότι οι στόχοι της εκστρατείας κοινωνικών μέσων είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, επιτεύξιμοι, σχετικοί και χρονικοί. Θα δείτε επίσης πώς να ασχοληθείτε με την κοινωνική ακρόαση, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τι λένε οι χρήστες για την επωνυμία σας στο διαδίκτυο.
Αυτό θα σας εξοπλίσει με τις δεξιότητες για να αρχίσετε να δημιουργείτε τη στρατηγική κοινωνικών μέσων.
Εκφράστε την προσωπικότητα της επωνυμίας σας μέσω περιεχομένου κοινωνικών μέσων
Το δεύτερο μάθημα θα επικεντρωθεί στο περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων και στην αποκάλυψη της προσωπικότητας της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο.
Θα προσδιορίσετε τις καλύτερες πλατφόρμες για να προσεγγίσετε το κοινό σας και το περιεχόμενο που πρέπει να δημοσιεύσετε για την προώθηση της κοινωνικής αφοσίωσης.
Θα μάθετε πώς να αναπτύσσετε τόσο προγραμματισμένο όσο και αντιδραστικό περιεχόμενο κοινωνικών μέσων ως μέρος της στρατηγικής σας. Θα λάβετε επίσης υπόψη τις διαφορές μεταξύ των ιδιοκτησιακών, κερδισμένων και πληρωμένων περιεχομένων κοινωνικών μέσων, καθώς και τον τρόπο αιτιολόγησης του προϋπολογισμού για την καμπάνια κοινωνικών μέσων.
Εκτελέστε μια ζωντανή καμπάνια κοινωνικών μέσων
Το τελικό μάθημα σε αυτό το ExpertTrack θα εξετάσει τη συνεχιζόμενη στρατηγική μάρκετινγκ μετά τη ζωντανή εκστρατεία κοινωνικών μέσων. Θα δείτε πώς μπορείτε να προσφέρετε εξυπηρέτηση πελατών μέσω των κοινωνικών μέσων ως μέρος μιας στρατηγικής μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια και θα μάθετε πώς να ασχολείστε με τη διαχείριση της φήμης στο διαδίκτυο. Θα διερευνήσετε επίσης πώς να αλληλεπιδράσετε με τους επιρροείς για την υποστήριξη της στρατηγικής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προτού εξετάσετε αυτά τα πολύ σημαντικά αναλυτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η κατανόηση αυτών θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας και την επιτυχία (και τα μειονεκτήματα) των εκστρατειών κοινωνικών μέσων.
Βασικές δεξιότητες που θα μάθετε
- Μάρκετινγκ επιρροής
- Omnichannel μάρκετινγκ
- Πολυκαναλικό μάρκετινγκ
- Μεσα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
- Εξυπηρέτηση πελατών
- Στρατηγική κοινωνικών μέσων
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Αναλυτικά μέσα κοινωνικών μέσων
- Περιεχόμενο κοινωνικών μέσων
- Εμπορία
Μαθησιακά αποτελέσματα
Μέχρι το τέλος του ExpertTrack, θα μπορείτε:
- Δημιουργήστε στρατηγικές εκστρατείας κοινωνικών μέσων που έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα σε περιβάλλον πολλαπλών καναλιών.
- Προσελκύστε το κοινό μέσω των κοινωνικών μέσων.
- Ορίστε αποτελεσματικούς στόχους SMART, οι οποίοι ευθυγραμμίζονται με τους στόχους της επιχείρησής σας και του μάρκετινγκ.
- Ακούστε τι σας λένε το κοινό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αποκτήσετε μια βαθύτερη κατανόηση.
- Εξηγήστε πώς μια στρατηγική κοινωνικών μέσων θα βελτιώσει την απόδοσή σας.
- Ξεκινήστε να γράφετε τη δική σας στρατηγική κοινωνικών μέσων.
- Αναπτύξτε τη δική σας στρατηγική και σχέδιο περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Διαχείριση απαιτήσεων εξυπηρέτησης πελατών σε ένα κανάλι κοινωνικών μέσων.
- Κατανοήστε το μάρκετινγκ επιρροής μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων.
- Συγκεντρώστε χρήσιμα δεδομένα, αναλύστε και μετατρέψτε σε ενεργές πληροφορίες.
Απαιτείται εμπειρίαΑυτό το ExpertTrack απευθύνεται σε τρέχοντες ή επίδοξους διαχειριστές κοινωνικών μέσων ή πολυκάναλους στρατηγικούς μάρκετινγκ. Ένα βασικό επίπεδο γνώσεων ή εμπειριών από τη διεξαγωγή εκστρατειών κοινωνικών μέσων θα ήταν επωφελές για την κατανόηση του περιεχομένου των μαθημάτων και την προώθηση της μάθησης από ομοτίμους. Στην ιδανική περίπτωση, οι μαθητές θα έχουν δημιουργήσει και δημοσιεύσει περιεχόμενο κοινωνικών μέσων σε πολλές πλατφόρμες, θα καταλάβουν πώς να συλλέγουν στατιστικά από πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και θα έχουν εργαστεί σε εκστρατείες κοινωνικών μέσων που αποτελούν μέρος μιας πολυκαναλικής στρατηγικής μάρκετινγκ. | ΞεκινώνταςΑυτό το ExpertTrack κοινωνικών μέσων έχει σχεδιαστεί για ψηφιακούς εμπόρους που θα ήθελαν να κατανοήσουν καλύτερα πώς να δημιουργήσουν αποτελεσματικές στρατηγικές κοινωνικών μέσων. Θα ήταν ενδιαφέρον για όσους θέλουν να μάθουν πώς να σκέφτονται πιο στρατηγικά για τα κοινωνικά μέσα της μάρκας τους, πώς να βελτιώσουν και να καθορίσουν την κατεύθυνση της κοινωνικής δέσμευσης και να κατανοήσουν τον ρόλο που διαδραματίζουν τα κοινωνικά μέσα σε μια πολυκαναλική στρατηγική μάρκετινγκ. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διαχειριστές κοινωνικών μέσων που επιθυμούν να βελτιώσουν τα αποτελέσματα, επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να μεταβούν στη διαχείριση κοινωνικών μέσων, καθώς και επαγγελματίες μάρκετινγκ που θέλουν να ειδικευτούν. |
Επισκόπηση μαθημάτων ExpertTrack
- Κατανόηση της στρατηγικής για τα κοινωνικά μέσα
Ανακαλύψτε πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική κοινωνικών μέσων σε αυτό το μάθημα ψηφιακού μάρκετινγκ για διαχειριστές κοινωνικών μέσων. - Πώς να αναπτύξετε τη στρατηγική περιεχομένου των κοινωνικών μέσων
Ανακαλύψτε πώς να σχεδιάζετε αποτελεσματικό περιεχόμενο ως μέρος της στρατηγικής κοινωνικών μέσων σε αυτό το μάθημα ψηφιακού μάρκετινγκ. - Εκτέλεση καμπάνιας κοινωνικών μέσων: Πελάτες, εμπλοκή εμπλουτιστών, Analytics
Ανακαλύψτε πώς να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά ζωντανές καμπάνιες κοινωνικών μέσων, να προσελκύετε επιρροές και να λαμβάνετε πληροφορίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πώς λειτουργεί το ExpertTracks
Συμμετάσχετε σε ένα ExpertTrack για να αποκτήσετε νέες δεξιότητες στον ειδικό τομέα που έχετε επιλέξει. Εργαστείτε μέσω μιας σειράς μαθημάτων με επίκεντρο τα θέματα με το δικό σας ρυθμό και περάστε την τελική αξιολόγηση για να κερδίσετε ένα βραβείο ψηφιακού πιστοποιητικού που αποδεικνύει την εμπειρία σας.
Λάβετε μέρος σε μια δωρεάν δοκιμή 7 ημερών Αποφασίστε εάν το ExpertTrack είναι κατάλληλο για εσάς με δωρεάν πρόσβαση στην πλήρη σειρά μαθημάτων και αξιολογήσεων για μια εβδομάδα. | Συνεχίστε να μαθαίνετε για $ 39 / μήνα Πληρώστε ένα μηνιαίο τέλος συνδρομής 39 $ για όσο χρειάζεται για να ολοκληρώσετε το ExpertTrack. Μπορείτε να μάθετε με τον δικό σας ρυθμό και να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή. | Κερδίστε ψηφιακά πιστοποιητικά Λάβετε ένα πιστοποιητικό για κάθε ολοκληρωμένο μάθημα και περάστε την τελική αξιολόγηση για να αποκτήσετε ένα ψηφιακό πιστοποιητικό που μπορείτε να μοιραστείτε με το επαγγελματικό σας δίκτυο. | Γίνετε ειδικός Χρησιμοποιήστε την εξειδικευμένη εκπαίδευσή σας για να προχωρήσετε περαιτέρω στην καριέρα σας ή να αποκτήσετε εξειδίκευση σε τομείς που σας ενδιαφέρουν. |
Με ποιον θα μάθετε;
Γουίλ Φράνσις
Συγγραφέας, παρουσιαστής, εκπαιδευτικός & ομιλητής τεχνολογίας και κοινωνικών μέσων.
Εκμάθηση παγκόσμιας κλάσης με
Ινστιτούτο Δεδομένων & Μάρκετινγκ
Το Ινστιτούτο Δεδομένων & Μάρκετινγκ, μέρος της Ένωσης Δεδομένων & Μάρκετινγκ, είναι ένας κορυφαίος φορέας για την επαγγελματική ανάπτυξη των επαγγελματιών δεδομένων και μάρκετινγκ.
Ξεκινήστε να μαθαίνετε σήμερα - δωρεάν δοκιμή 7 ημερών
Μετά τη δωρεάν δοκιμή μπορείτε:
- Πληρώστε 39 $ το μήνα για να συνεχίσετε να μαθαίνετε στο διαδίκτυο
- Έχετε πλήρη έλεγχο της συνδρομής σας. μπορείτε να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή
- Εργαστείτε με τον δικό σας ρυθμό και ορίστε τις δικές σας προθεσμίες σε κάθε στάδιο
- Πληρώστε μόνο όταν μαθαίνετε. η συνδρομή θα ακυρωθεί αυτόματα όταν τελειώσετε
- Ολοκληρώστε τις διαδικτυακές αξιολογήσεις για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας και να αποδείξετε τις δεξιότητές σας
- Κερδίστε ψηφιακά πιστοποιητικά μαθημάτων και ένα τελικό βραβείο που μπορείτε να μοιραστείτε στο διαδίκτυο, με πιθανούς εργοδότες και το επαγγελματικό σας δίκτυο
- Διατηρήστε την πρόσβαση στο περιεχόμενο των μαθημάτων που ολοκληρώνετε ακόμη και μετά τη λήξη της συνδρομής σας
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Επικοινωνία και Διαχείριση Κοινωνικών Μέσων
- Rome, Ιταλία
Master στο Web Marketing, Social Media & Graphic Design
- Ancona, Ιταλία
Doctor of Philosophy (Ph.D) στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Bologna, Ιταλία