Μεταπτυχιακό στην Επικοινωνία και το Πολιτικό Μάρκετινγκ
UNIR
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Logroño, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Μάθετε τις πιο καινοτόμες τεχνικές για την ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών εκλογικών σχεδίων μάρκετινγκ και επικοινωνίας
Αυτός ο Επίσημος Δάσκαλος σας προετοιμάζει να λειτουργήσετε σε διάφορους τομείς του πολιτικού περιβάλλοντος, αποκτώντας ένα ευπροσάρμοστο προφίλ που θα σας επιτρέψει να ενεργήσετε ως εκπρόσωπος, διευθυντής σχέσεων με τα μέσα ενημέρωσης, προϊστάμενος προσωπικού, Τύπος ή πρωτόκολλο, και σύμβουλος εικόνας και επικοινωνίας.
Θα μάθετε να ορίζετε στόχους αναλύοντας μοντέλα πολιτικής και θεσμικής αλλαγής και εκλογικής συμπεριφοράς, καθώς και παρέχοντας τις κατάλληλες λύσεις μάρκετινγκ.
Αυτός ο Δάσκαλος σας παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις για να μελετήσετε την εκλογική συμπεριφορά και να κατευθύνετε το μάρκετινγκ ενός πολιτικού κόμματος ή ενός υποψηφίου. Σας διδάσκει επίσης να συντονίζετε και να σχεδιάζετε εκλογικές εκστρατείες και να ελέγχετε βασικά εργαλεία όπως κοινωνικά δίκτυα, νευρομάρκετινγκ ή τμηματοποίηση δεδομένων.
Στόχοι
- Σχεδιάστε μια στρατηγική για την κατασκευή του πολιτικού σήματος που ενσωματώνει τη χρήση νέων μέσων και διαφορετικών οπτικών υποστηρίξεων.
- Επωφεληθείτε από 2.0 εργαλεία και διαχειριστείτε σωστά στο ψηφιακό περιβάλλον για να βελτιώσετε τη διαχείριση της πολιτικής στο Διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα .
- Γνωρίστε και αναπτύξτε τις πιο κατάλληλες πολιτικές ενέργειες μάρκετινγκ σε κάθε περίπτωση για την προώθηση ενός ιδρύματος, ενός πολιτικού κόμματος ή ενός υποψηφίου.
- Αναλύστε την εκλογική συμπεριφορά και εξαγάγετε τις συνέπειες για τη διαχείριση της επικοινωνίας και του πολιτικού μάρκετινγκ .
- Ερμηνεύστε τα δεδομένα που προκύπτουν από τις κύριες μεθόδους ποιοτικής έρευνας (σε βάθος συνεντεύξεις και ομάδες εστίασης) και ποσοτικά (έρευνες, περιγραφική, διμερή και πολυπαραγοντική ανάλυση).
- Εφαρμόστε τα καλύτερα εργαλεία και στρατηγικές για να διαχειριστείτε την εικόνα οποιουδήποτε ιδρύματος, πολιτικού κόμματος ή υποψηφίου για να βελτιώσετε τη φήμη του .
- Διαχειριστείτε και απαντήστε σε μια κατάσταση κρίσης .
- Εμβαθύνετε τις έννοιες της μαλακής δύναμης, της παγκοσμιοποίησης, των ακτιβιστών στον κυβερνοχώρο και των ομάδων πίεσης .
- Ερμηνεύστε τις ιδιαιτερότητες καθεμιάς από τις πιο κοινές καταστάσεις επικοινωνίας στον πολιτικό τομέα: συνεντεύξεις τύπου, ομιλίες, συνεντεύξεις και συζητήσεις και εφαρμόστε τους καταλληλότερους πόρους σε κάθε μία από αυτές.
- Οργανώστε και διαχειριστείτε εκδηλώσεις τόσο στον θεσμικό, τον πολιτικό όσο και στον εκλογικό τομέα.
Γενικές πληροφορίες
- Διάρκεια: 1 ακαδημαϊκό έτος
- Πρόσωπες εξετάσεις: στο τέλος κάθε εξαμήνου
- Πιστώσεις ECTS: 60
- Μεθοδολογία: 100% διαδικτυακή εκπαίδευση
- Ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα
- Προσωπικός δάσκαλος
μεθοδολογία
Ζωντανές τάξεις online
Προσφέρουμε στους μαθητές την ευκαιρία να παρακολουθούν ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα κάθε μέρα. Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι μαθητές θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο και να επιλύουν τα ερωτήματά τους σε πραγματικό χρόνο, μοιράζοντας γνώσεις και εμπειρίες. Ο προπονητικός ρυθμός προσαρμόζεται, στο μέτρο του δυνατού, στις ανάγκες κάθε ομάδας μαθητών. Η μη παρακολούθηση ζωντανής τάξης δεν σημαίνει ότι το λείπει. Όλες οι συνεδρίες μπορούν να προβληθούν καθυστερημένες, όσες φορές θέλετε. Έτσι, οι μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα ζωντανά δεν βλάπτονται.
Διδακτικοί πόροι
UNIR εικονική πανεπιστημιούπολη UNIR παρέχει μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου για την προετοιμασία κάθε θέματος. Αυτά τα υλικά οργανώνονται με τρόπο που διευκολύνει την ευέλικτη και αποτελεσματική μάθηση. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατή η πρόσβαση στα θέματα που αναπτύσσουν το περιεχόμενο του προγράμματος, βασικές ιδέες κάθε θέματος (που προετοιμάζονται από το διδακτικό προσωπικό του θέματος), συμπληρωματικό οπτικοακουστικό υλικό, δραστηριότητες, αναγνώσεις και δοκιμή αξιολόγησης.
Επιπλέον, θα έχετε πρόσβαση σε κύριες τάξεις για συγκεκριμένα θέματα και θα μπορείτε να συμμετέχετε σε φόρουμ, συνομιλίες και ιστολόγια στα οποία αλληλεπιδράτε με καθηγητές και συναδέλφους, επεκτείνοντας τις γνώσεις και επιλύοντας πιθανές αμφιβολίες.
Προσωπικό δάσκαλο
Στο UNIR , κάθε μαθητής έχει έναν προσωπικό δάσκαλο από την πρώτη μέρα, πάντα διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου ή email. Ο ρόλος του δασκάλου είναι θεμελιώδης στην πορεία κάθε μαθητή, δεδομένου ότι είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος με το πανεπιστήμιο και το σημείο αναφοράς του κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι καθηγητές προσφέρουν εξατομικευμένη προσοχή παρακολουθώντας συνεχώς κάθε μαθητή.
- Λύστε αμφιβολίες για ακαδημαϊκές διαδικασίες, διαδικασίες ή συγκεκριμένες αμφιβολίες για θέματα.
- Βοηθά στον προγραμματισμό της μελέτης για καλύτερη χρήση του χρόνου.
- Προτείνετε ποιοι διδακτικοί πόροι της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση.
- Ασχολείται με τις σπουδές των μαθητών για να τους βοηθήσει να περάσουν κάθε μάθημα.
Σύστημα αξιολόγησης
Για να εκτιμηθεί το επίπεδο επίτευξης των στόχων που αποκτήθηκαν στο Master, είναι απαραίτητο να αξιολογηθούν οι ικανότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης. Η τελική αξιολόγηση της μάθησης πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τον βαθμό που λαμβάνεται στα ακόλουθα σημεία.
- Συνεχής αξιολόγηση (επίλυση πρακτικών περιπτώσεων, συμμετοχή σε φόρουμ, συζητήσεις και άλλα μέσα συνεργασίας και δοκιμή αξιολόγησης).
- Τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο.
- Διδακτορική Διατριβή
Διδακτέα ύλη
διδακτέα ύλη
πρώτο εξάμηνο
- Ανάλυση των παραγόντων και του πλαισίου της επικοινωνίας και του πολιτικού μάρκετινγκ (6 π.μ. ECTS)
- Μεθοδολογίες Έρευνας Εφαρμοσμένες στην Επικοινωνία και το Πολιτικό Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Τεχνικές επικοινωνίας, ρητορικής και ηγεσίας που εφαρμόζονται στην πολιτική (6 ECTS)
- Εργαλεία Πολιτικού Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Θεσμική και Κυβερνητική Επικοινωνία και Μάρκετινγκ (6 ECTS)
δεύτερη θητεία
- Πολιτική και Εκλογική Επικοινωνία και Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Συμβουλευτική στην Επικοινωνία και το Πολιτικό Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Εξωτερική Πρακτική Άσκηση (6 ECTS)
- Τελική Μεταπτυχιακή Διατριβή (12 ECTS)
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Επαγγελματικές προοπτικές
Το Μεταπτυχιακό στην Πολιτική Επικοινωνία και Μάρκετινγκ σας προετοιμάζει να αναπτύξετε την καριέρα σας ως:
- Εκπρόσωπος
- Διευθυντής σχέσεων με τα μέσα ενημέρωσης
- Επικεφαλής του προσωπικού
- Σύμβουλος εικόνας και επικοινωνίας
- Πολιτικός αναλυτής
- Αρχηγός Τύπου
- Αναλυτές ερευνών κοινής γνώμης
- Σύμβουλος μάρκετινγκ και πολιτικής επικοινωνίας
Στους παρακάτω επαγγελματικούς τομείς:
- Δημόσιοι φορείς και διοικήσεις, όπως δημαρχεία, δημόσιες εταιρείες, συμβούλια, περιφερειακές κυβερνήσεις, κρατικοί θεσμοί
- Πολιτικά κόμματα και άλλες οργανώσεις, ιδιαίτερα ΜΚΟ ή συνδικάτα
- Συμβουλευτικές και πολιτικές συμβουλευτικές εταιρείες
- Γραφεία πολιτικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ
- ντουλάπια επικοινωνίας