The Online Educator: People and Pedagogy Course - Το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
FutureLearn
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online United Kingdom
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
4 εβδομάδες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
USD 74 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* μπορείτε να το μάθετε δωρεάν ή να αναβαθμίσετε το μάθημα και να έχετε επιπλέον οφέλη για $ 74
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Σχεδιάστε ελκυστικά μαθήματα, κάντε τη διδασκαλία σας πιο περιεκτική, πλοηγηθείτε στην διαδικτυακή ηθική της έρευνας και διαμορφώστε την ψηφιακή σας ταυτότητα.
Βελτιώστε τη διαδικτυακή σας διδασκαλία με στρατηγικές από ειδικούς εκπαιδευτικής τεχνολογίας
Καθώς η ηλεκτρονική μάθηση γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη, οι διαδικτυακοί εκπαιδευτές καλούνται να σχεδιάσουν μαθησιακές εμπειρίες που αφορούν και καλύπτουν τις ανάγκες των πολύ διαφορετικών μαθητών.
Αυτό το μάθημα, που αναπτύχθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Ανοιχτού Πανεπιστημίου, διερευνά τέσσερις μύθους: ότι ο σχεδιασμός μάθησης αφορά την τεχνολογία και το περιεχόμενο. ότι η καινοτομία και η προσβασιμότητα είναι ασύμβατα · ότι η έρευνα της διαδικτυακής μάθησης είναι μια ζώνη χωρίς ηθική και ότι οι διαδικτυακές ταυτότητες των εκπαιδευτικών είναι άσχετες.
Η μελέτη του μαθήματος θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την πρακτική σας μέσω βίντεο, κουίζ και συζητήσεων με συνομηλίκους.
Ποια θέματα θα καλύψετε;
Εβδομάδα 1 - Διακοπή και σχεδιασμός
- Τρέχουσες εξελίξεις στη διαδικτυακή διδασκαλία
- Περιήγηση στη διαφημιστική εκστρατεία σχετικά με την αναστατωτική καινοτομία
- Η σχέση μεταξύ περιεχομένου, τεχνολογίας, ανθρώπων και παιδαγωγικής στο σχεδιασμό της μάθησης
- Οι προκλήσεις της κάλυψης διαφορετικών αναγκών των μαθητών
- Η χρήση προσωπικών στη δημιουργία σχετικών διαδικτυακών μαθημάτων
Εβδομάδα 2 - Καινοτομία και προσβασιμότητα
- Μύθοι σχετικά με την προσβασιμότητα και την ψηφιακή καινοτομία
- Τύποι ψηφιακού αποκλεισμού
- Εύρεση και αξιολόγηση οδηγιών προσβασιμότητας
- Εφαρμογή οδηγιών προσβασιμότητας στη διδασκαλία σας
Εβδομάδα 3 - Ηθική αξιολόγηση της διαδικτυακής διδασκαλίας
- Μύθοι για έρευνα και αξιολόγηση διαδικτυακής διδασκαλίας
- Αποδεικτικά στοιχεία και ηθική
- Περιήγηση στη διαφημιστική εκστρατεία γύρω από την καινοτομία της εκπαιδευτικής τεχνολογίας
- Αξιολόγηση ερευνητικών εκθέσεων
- Αξιολόγηση των δικών σας καινοτόμων διδακτικών
- Ηθικά ζητήματα κατά την έρευνα διαδικτυακής διδασκαλίας
Εβδομάδα 4 - Ποιος είμαι συνδεδεμένος;
- Μύθοι σχετικά με την διαδικτυακή ταυτότητα
- Η αξία για τους εκπαιδευτικούς μιας προσεκτικά κατασκευασμένης διαδικτυακής ταυτότητας
- Αξιολόγηση της δικής σας διαδικτυακής ταυτότητας
- Χρησιμοποιώντας το Twitter για τη δημιουργία ταυτότητας στο διαδίκτυο
Πότε θα θέλατε να ξεκινήσετε;
Ξεκινήστε αμέσως και μάθετε με τον δικό σας ρυθμό. Εάν το μάθημα δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, θα δείτε τη μελλοντική ημερομηνία που αναφέρεται παρακάτω.
- 18 Οκτωβρίου 2021
Τι θα επιτύχετε;
Μέχρι το τέλος του μαθήματος, θα μπορείτε:
- Αναπτύξτε προσωπικότητες για να ενημερώσετε τη διαδικτυακή διαδικασία σχεδιασμού μάθησης.
- Εφαρμόστε οδηγίες προσβασιμότητας σε διαδικτυακά διδακτικά περιβάλλοντα.
- Αναλογιστείτε την υπάρχουσα ψηφιακή ταυτότητά σας και σχεδιάστε για τη μελλοντική ανάπτυξή της.
- Συζητήστε τη σχέση μεταξύ τεχνολογίας, περιεχομένου, ανθρώπων και παιδαγωγικής σε διαδικτυακά μαθήματα.
- Προσδιορίστε τα ηθικά ζητήματα που εμπλέκονται στην έρευνα διαδικτυακής διδασκαλίας.
- Προσδιορίστε βασικά ζητήματα προσβασιμότητας που σχετίζονται με την ηλεκτρονική μάθηση.
- Εξερευνήστε τρόπους διαμόρφωσης μιας ψηφιακής ταυτότητας ως διαδικτυακός εκπαιδευτικός.
Ποιος είναι ο δρόμος;
Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για όσους ασχολούνται με τη διαδικτυακή εκπαίδευση ή κατάρτιση, συμπεριλαμβανομένων εκπαιδευτικών, εκπαιδευτών, σχεδιαστών και ερευνητών. Παρόλο που θα σας βοηθήσει να εφαρμόσετε μια τρέχουσα ρύθμιση πρακτικής, αυτό δεν είναι απαραίτητο.
Τι λογισμικό ή εργαλεία χρειάζεστε;
Για να λάβετε μέρος σε αυτό το μάθημα χρειάζεστε σύνδεση στο Διαδίκτυο. Δεν απαιτείται ειδικό λογισμικό.
Με ποιον θα μάθετε;
Leigh-Anne Perryman Διευθύνω το διαδικτυακό και ανοιχτό πρόγραμμα εκπαίδευσης του Open University. Οι ερευνητικές μου ειδικότητες περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο των ανοιχτών παιδαγωγών στη μάθηση και την ευημερία και την ισότητα των φύλων στον αναπτυσσόμενο κόσμο. | Μάρτιν Γουέλερ Είμαι Καθηγητής Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στην OU. Τα ενδιαφέροντά μου είναι η ψηφιακή υποτροφία, η ανοιχτή εκπαίδευση, το OER και τα MOOC. | Λέσλι ΜακΓράθ Γεια, εργάστηκα στην OU από το 2009. Σήμερα σε στρατηγική και διακυβέρνηση, αλλά δίδαξα για πολλά χρόνια. Ενδιαφέρομαι για θέματα ισότητας. |
Ποιος ανέπτυξε το μάθημα;
Το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
Το Open University (OU) είναι το μεγαλύτερο ακαδημαϊκό ίδρυμα στο Ηνωμένο Βασίλειο και παγκόσμιος ηγέτης στην ευέλικτη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με αποστολή να είναι ανοιχτή σε άτομα, μέρη, μεθόδους και ιδέες.
Εγγραφείτε σε αυτό το μάθημα
Ελεύθερος | Αναβαθμίζω | Απεριόριστος |
Εγγραφείτε δωρεάν και θα λάβετε:
| Αναβαθμίστε αυτό το μάθημα και θα λάβετε:
| Αγοράστε Απεριόριστα και θα λάβετε:
|
Εισαγωγές
Διαπιστεύσεις
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master of Education (M.Ed.)
- Online United Kingdom
PG Cert Education (Εκπαιδευτική Πρακτική)
- Online United Kingdom
Κλινική Εκπαίδευση (Διαδικτυακή Εκπαίδευση) MSc, PgCert, PgDip, PgProfDev
- Online