MSc στην Ψηφιακή Ηγεσία
Heriot-Watt University Dubai
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* το πτυχίο MSc αποτελείται από οκτώ μαθήματα και ένα έργο ορόσημο. Κάθε μάθημα είναι 1.340 £ και το έργο οροφής είναι 1.480 £. Το πλήρες κόστος του προγράμματος είναι £12.200. Μπορείτε να μελετήσετε ανά μάθημα και να πληρώσετε όπως μαθαίνετε ή να εγγραφείτ
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το διαδικτυακό πρόγραμμα MSc Digital Leadership του Edinburgh Business School στο Πανεπιστήμιο Heriot-Watt έχει αναπτυχθεί σε συνεννόηση με τη βιομηχανία για να εξοπλίσει μια νέα γενιά ηγετών που θα οδηγήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό που βασίζεται στα δεδομένα. Αντιμετωπίζοντας τις ανάγκες για ταλέντο του μέλλοντος, το πτυχίο έχει σχεδιαστεί για να σας προετοιμάσει για ηγετικούς ρόλους στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Θα σας παρέχει μια κριτική εκτίμηση του μετασχηματιστικού δυναμικού των ψηφιακών τεχνολογιών στις επιχειρήσεις και των ευκαιριών και των προκλήσεων που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ποικίλα οργανωτικά πλαίσια.
Εκτός από την παροχή πληροφοριών για το ρόλο των τεχνολογιών μετασχηματισμού όπως τα Big Data, η Robotics και η AI, το πρόγραμμα θα σας παρέχει επίσης μια εκτίμηση για το πώς αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν με επιτυχία μέσω στρατηγικής καινοτομίας και αλλαγής για την παροχή λειτουργικής αποτελεσματικότητας και βελτιωμένης αξίας για τους πελάτες . Το πρόγραμμα θα εξετάσει τον ρόλο της καινοτομίας των επιχειρηματικών μοντέλων και των δικτυωμένων αγορών στη μεταμόρφωση βιομηχανιών και οικονομιών, καθώς και: την πελατοκεντρικότητα και την αξιοποίηση πελατειακών δικτύων, τον στρατηγικό ρόλο των δεδομένων, την ηγεσία, την οργανωτική ευελιξία και τον πολιτισμικό μετασχηματισμό.
Διάρκεια προγράμματος
Χρειάζονται περίπου 150 ώρες μελέτης ανά μάθημα. Κατά μέσο όρο, χρειάζονται τέσσερα χρόνια για να ολοκληρωθεί ένα πλήρες MSc, αλλά μπορεί να ολοκληρωθεί γρηγορότερα ή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Μπορείτε να επιλέξετε τον δικό σας ρυθμό επιταχύνοντας ή παραμερίζοντας τις σπουδές σας όποτε σας ταιριάζει καλύτερα. Το πρόγραμμά σας έχει πάντα προτεραιότητα.
Διαδικτυακή παράδοση μάθησης
Το υλικό προοδευτικών μαθημάτων μας διατίθεται διαδικτυακά μέσω του Εικονικού Περιβάλλοντος Μάθησης (VLE). Το VLE σας συνδέει με τους ειδικούς ακαδημαϊκούς μας και το υλικό μαθημάτων μέσω βίντεο, διαδικτυακών σεμιναρίων, άρθρων, περιοδικών, αξιολογήσεων και πινάκων συζητήσεων. Σε εμάς, εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς το πότε και πού θα κάνετε τις εξετάσεις σας και χρειάζεται μόνο να πληρώνετε για μία κάθε φορά. Μπορείτε να επιλέξετε πότε θα λάβετε μέρος στις εξετάσεις σας και, αν χρειαστεί να τακτοποιήσετε ξανά, ούτε αυτό είναι πρόβλημα. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη δομή του προγράμματος, τους πόρους και την υποστήριξη, επισκεφτείτε τις σελίδες παράδοσης και υποστήριξης ηλεκτρονικής μάθησης.
Υποστήριξη φοιτητών
Ακόμη και οι πιο προικισμένοι και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση μαθητές χρειάζονται λίγη βοήθεια από καιρό σε καιρό. Είτε σπουδάζετε στο διαδίκτυο στο σπίτι είτε με έναν εκπαιδευτικό συνεργάτη, δεν είστε ποτέ μακριά από την υποστήριξη του διδακτικού προσωπικού μας και των συμμαθητών σας. Διατίθεται πρόσθετη υποστήριξη μέσω προαιρετικών διαδικτυακών συνεδριών διδασκαλίας και αναθεώρησης και άλλων διαδικτυακών πόρων, όπως τεστ, δοκίμια πρακτικής, συλλογικά φόρουμ συζήτησης όπου μπορείτε να εμπλακείτε με τους συμφοιτητές σας σε όλο τον κόσμο και εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε την πρόοδό σας μέσω του υλικού του μαθήματος.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο μαθήματος
Το MSc Digital Leadership στοχεύει να αναπτύξει μια κριτική κατανόηση των ευκαιριών και των προκλήσεων του ψηφιακού μετασχηματισμού σε σύγχρονα επιχειρηματικά περιβάλλοντα και να αναπτύξει τις απαραίτητες ηγετικές, διαχειριστικές και τεχνικές ικανότητες για την εκτέλεση πρωτοβουλιών ψηφιακού μετασχηματισμού σε οργανισμούς.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει οκτώ μαθήματα. Τα μαθήματα αξιολογούνται με γραπτή εξέταση ή/και γραπτή εργασία. Με την ολοκλήρωση των οκτώ μαθημάτων που διδάσκονται, οι φοιτητές θα αναλάβουν επίσης μια ερευνητική διατριβή ή ένα έργο ορόσημο. Περάστε τα και εγγραφείτε στο παγκόσμιο μας δίκτυο αποφοίτων και επαγγελματιών του Εδιμβούργου Business School.
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Ψηφιακή επιχειρηματική στρατηγική: Πλατφόρμες και οικοσυστήματα
- Ψηφιακή ηγεσία
- Στρατηγική Αλλαγή
- Έρευνα Φιλοσοφίας και Πράξης
- Big Data Analytics
- Business Analytics και Εισαγωγή στα Big Data
- Digital Marketing Analytics
- People Analytics
Υποχρεωτικοί περιγραφείς μαθημάτων
Ψηφιακή επιχειρηματική στρατηγική: Πλατφόρμες και οικοσυστήματα
Αυτό το μάθημα αναπτύσσει μια κριτική εκτίμηση των στρατηγικών επιπτώσεων του ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας των ψηφιακών τεχνολογιών να διαταράσσουν τις αλυσίδες αξίας, να οδηγήσουν την καινοτομία στο επιχειρηματικό μοντέλο και να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και της ενισχυμένης αξίας για τον πελάτη. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων πλατφόρμας και (και των οικοσυστημάτων που βασίζονται σε πλατφόρμα) θα διερευνηθούν και θα αξιολογηθούν, μαζί με τις προκλήσεις που σχετίζονται με την ανάπτυξη και την εκτέλεση στρατηγικών πλατφόρμας.
Ψηφιακή ηγεσία
Αυτό το μάθημα σας εισάγει στη θεωρία και την πρακτική της ηγεσίας και αναπτύσσει μια εκτίμηση του ρόλου και της σημασίας της ηγεσίας στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό, διερευνώντας τους δεσμούς μεταξύ αποτελεσματικής και κατάλληλης ηγεσίας και οργανωτικής στρατηγικής. Παρέχει επίσης την ευκαιρία να εξεταστεί η κατάλληλη ηγετική πρακτική σε διάφορα πλαίσια της πραγματικής ζωής ή προσομοίωσης.
Στρατηγική Αλλαγή
Αυτό το μάθημα σας παρέχει γνώση και κατανόηση της οργανωτικής αλλαγής από στρατηγική προοπτική, διερευνώντας μοντέλα στρατηγικής αλλαγής και την εφαρμογή τους σε μια ποικιλία οργανωτικών πλαισίων. Διερευνά επίσης τον οργανωτικό αντίκτυπο της στρατηγικής αλλαγής και τον ρόλο της ηγεσίας, των εσωτερικών παραγόντων αλλαγής και των εξωτερικών ενδιαφερομένων.
Έρευνα Φιλοσοφίας και Πράξης
Σχεδιασμένο για να παρέχει τη βάση για το έργο ή τη διατριβή, αυτό το μάθημα αναπτύσσει μια κατανόηση της ερευνητικής διαδικασίας των κοινωνικών επιστημών και παρέχει μια κατανόηση της θεωρίας και των προσεγγίσεων της έρευνας. Παρέχει επίσης μια εξήγηση του σχεδιασμού της έρευνας. σχεδιασμός έργου και στυλ γραφής με ιδιαίτερη αναφορά στη διατριβή MSc/έκθεση Capstone.
Big Data Analytics
Παρέχει μια εικόνα για τη χρήση της ανάλυσης δεδομένων στο πλαίσιο της επιχείρησης και πρακτική γνώση των συστημάτων και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση μεγάλων δεδομένων. Στόχος του είναι να δώσει στους μαθητές κατάλληλες δεξιότητες για ανακάλυψη γνώσης, ανάλυση και αξιολόγηση μεγάλων δεδομένων και ανάπτυξη ποσοτικών δεξιοτήτων στην εξαγωγή, ανάλυση και ερμηνεία πληροφοριών από μεγάλα δεδομένα. Παρέχεται επίσης η κατανόηση των τεχνολογιών που σχετίζονται με την ανάλυση μεγάλων δεδομένων, όπως το cloud computing, η τεχνητή νοημοσύνη και το διαδίκτυο των πραγμάτων.
Business Analytics και Εισαγωγή στα Big Data
Αναπτύσσει κατανόηση των διαφορετικών προσεγγίσεων που χρησιμοποιούνται από διευθυντικά στελέχη και συμβούλους διαχείρισης για την επίλυση προβλημάτων επιχειρηματικής απόφασης και εκτίμηση του σκοπού και της αξίας των επιχειρηματικών αναλυτικών στοιχείων στη λήψη αποφάσεων διαχείρισης. Παρέχει επίσης μια πρακτική κατανόηση των βασικών στατιστικών εννοιών που στηρίζουν πτυχές των επιστημών στρατηγικών αποφάσεων και δίνει στους μαθητές τις πρακτικές δεξιότητες για να εφαρμόσουν μια σειρά αναλυτικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται από Business Analysts. Παρέχεται επίσης μια εισαγωγή στα μεγάλα δεδομένα, η οποία παρέχει τη βάση για το μάθημα Big Data Analytics.
Digital Marketing Analytics
Αναπτύσσει κριτική εκτίμηση των θεωριών, εργαλείων και τεχνικών που σχετίζονται με τις αναλύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ και γνωρίζει τις διάφορες στρατηγικές για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και την ικανότητα αξιολόγησης των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων τους σε συγκεκριμένα πλαίσια. Αναπτύσσει επίσης την ικανότητα κριτικής αξιολόγησης και ανταπόκρισης στα αποτελέσματα των αναλυτικών στοιχείων ψηφιακού μάρκετινγκ.
People Analytics
Στοχεύει να παρέχει μια εικόνα για τη σημασία των ποιοτικών δεδομένων και των αναλύσεων ατόμων στο πλαίσιο των σύγχρονων επιχειρηματικών τεχνολογιών. Διερευνώντας διαφορετικές προσεγγίσεις για την ανάλυση δεδομένων, οι μαθητές θα μάθουν πώς να αναλύουν, να ερμηνεύουν και να αναφέρουν βασικά δεδομένα, φτάνοντας τελικά σε υψηλό επίπεδο αναλυτικής ωριμότητας, όπως βασίζεται στο μοντέλο Ulrich. Η κατανόηση του Human Capital Analytics/People analytics θα δείξει στους μαθητές τη σημασία των εργαλείων προμήθειας, της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας και των μετρήσεων όταν ασχολούνται με την απόκτηση ταλέντων ή τον προγραμματισμό εργατικού δυναμικού. Τέλος, αυτό το μάθημα θα αντιμετωπίσει επίσης τις προκλήσεις σχετικά με την ανάλυση ανθρώπων, όπως η ηθική και η αντίσταση, καθώς και η διαχείριση δεδομένων, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη κεντρικότητα.