Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

ποιότητα

Αυτό το Master στα συστήματα Consulting και Ποιότητας Ελέγχου και αριστείας επιτρέπει:

  • Αποκτήσουν δεξιότητες για να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των Συστημάτων Ποιότητας και Αριστείας μοντέλα
  • Γνωρίστε χρήσιμα εργαλεία για την ανάπτυξη των συμβουλευτικών και ελεγκτικών δραστηριοτήτων
  • Κατανόηση της έννοιας της ηγεσίας από τη σκοπιά της Ποιότητας Συστημάτων και αριστείας, μαθαίνοντας τις βασικές πτυχές που πρέπει να διέπουν τη σχέση του ηγέτη με τους πελάτες και τους υπαλλήλους της εταιρείας
  • Αναπτύξτε ένα σχέδιο της Στρατηγικής Επικοινωνίας, μαζί με τις τεχνικές αποστολή και την εφαρμογή της διαχείρισης της ποιότητας και ο σχεδιασμός της διαδικασίας
  • Να γνωρίζουν τις βασικές λειτουργίες του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και της οργάνωσης, καθώς και το νομικό πλαίσιο στο οποίο θα βασιστεί
  • Διαχειριστείτε αποτελεσματικά και αποδοτικά τους πόρους της εταιρείας, η οικονομική και χρηματοπιστωτική σχεδίου, του περιβάλλοντος, της καινοτομίας και των προμηθευτών
  • Γνωρίζει και να εφαρμόζει το Σύστημα Δείκτης Ποιότητας ως εργαλείο μέτρησης, ανάλυσης και βελτίωσης της οργάνωσης
  • σωστά αξιολογήσει τις διάφορες Ολοκληρωμένα Συστήματα Ποιότητας
  • Γνωρίστε, να μάθουν και να αξιολογούν τις αρχές, τα πρότυπα και την εφαρμογή του ISO 9001, ISO 14001: 2004 και OHSAS 18001: 2007 εντός του οργανισμού
  • σωστά αξιολογήσει τις διάφορες Ολοκληρωμένα Συστήματα Ποιότητας

Απαιτήσεις πρόσβαση

Πτυχίο ή ισοδύναμο Επαγγελματική Εμπειρία

παραλήπτες

Ο πλοίαρχος στην ποιότητα απευθύνεται σε όσους θέλουν να βελτιώσουν την απασχολησιμότητά τους στην επιχείρηση στην ποιότητα και την αριστεία Μηχανικών μαθητές, Περιβαλλοντικές Επιστήμες, άνθρωποι Διοίκησης Επιχειρήσεων ήδη καταλαμβάνουν το γραφείο ευθύνη της ποιότητας, της αριστείας και της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Οργάνωση Συμβουλίου της τμήματα ή περιοχές που απαιτούν την επιθυμία να αποκτήσουν γνώσεις στην ποιότητα και την αριστεία με αυτόν τον κύριο, οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν το επίσημο δίπλωμα Διαπίστευσης Εσωτερικός ελεγκτής Basic (EFQM)

πρόγραμμα

Ενότητα Ι

Ηγεσία Προοπτική της Ποιότητας και Αριστείας

  1. Εισαγωγή στην ηγεσία
  2. μοντέλα αξιολόγησης και την ηγεσία
  3. Αποστολή και Όραμα
  4. Διαχείριση των τιμών
  5. ηγέτης της συμμετοχής στο σύστημα του οργανισμού
  6. Ηγεσία σχέσεις με τους πελάτες
  7. Ηγεσία στην διαχείριση ανθρώπων
  8. Ηγεσία & Καινοτομίας
  9. Αλλαγή της διαχείρισης
  10. συστήματα αξιολόγησης Ηγεσία
  11. Coaching και την ηγεσία
  12. ηθική διαχείριση των επιχειρήσεων

Ενότητα ΙΙ

Ορισμός, εφαρμογή και παρακολούθηση της στρατηγικής

  1. Εισαγωγή στη στρατηγική διαχείριση
  2. Η ανάλυση της αγοράς
  3. Η έννοια της στρατηγικής και σήμερα: η επανάσταση του Internet
  4. Ανάλυση και διαχείριση των εξωτερικών ομάδων συμφερόντων
  5. Ανάλυση και διαχείριση των ομάδων εσωτερικού ενδιαφέροντος
  6. Διαχείριση των στρατηγικών στόχων
  7. τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας
  8. Άλλες τεχνικές βελτίωση της ποιότητας και του σχεδιασμού
  9. Τεχνικές βελτίωσης και διαχείρισης της διαδικασίας
  10. Εισαγωγή στην πλήρη πίνακα ελέγχου
  11. Συμμόρφωση και παρακολούθηση της αναπόσπαστο πίνακα ελέγχου
  12. Στρατηγικό σχέδιο επικοινωνίας

Ενότητα ΙΙΙ

Ποιότητα και Ανθρώπινου Δυναμικού

  1. Εισαγωγή στο Ανθρώπινο Δυναμικό
  2. νομικές πτυχές του ανθρώπινου δυναμικού
  3. Οργανωτικές δομές. διαγράμματα ροής
  4. διαχείριση της απασχόλησης
  5. εσωτερική διαχείριση της κατάρτισης
  6. την αξιολόγηση των επιδόσεων
  7. Διαχείριση από τους στόχους
  8. σχέδια κινήτρων και την αναγνώριση
  9. Το κίνητρο των εργαζομένων
  10. Επικοινωνία με την εταιρεία
  11. Υγεία και ασφάλεια στην εργασία
  12. Διαχείριση της καινοτομίας στους ανθρώπινους πόρους

Ενότητα IV

Ποιότητα και Αριστεία στην εταιρική Δημιουργία και Διαχείριση Πόρων

  1. Εισαγωγή στη διαχείριση των πόρων
  2. διαχείρισης αγορών και προμηθευτών
  3. συμμαχίες διαχείρισης
  4. οικονομική και χρηματοοικονομική διαχείριση
  5. Διαχείριση των πρώτων υλών
  6. Η διαχείριση των πληροφοριών
  7. διαχείρισης Συντήρηση και λογισμικού
  8. περιβαλλοντικής διαχείρισης
  9. αειφόρου διαχείρισης της τεχνολογίας
  10. Η διαχείριση της γνώσης
  11. Η καινοτομία στην επιχείρηση
  12. ασφάλειας πληροφορικής και την προστασία των δεδομένων

Ενότητα V

Ποιότητα και Διαχείριση Πελατειακών: Συνεχής Βελτίωση

  1. Εισαγωγή στην ποιότητα των πελατών
  2. Αντλώντας ένα χάρτη διαδικασία
  3. Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός προϊόντος
  4. Σχέδιο υπηρεσία
  5. τα σχέδια εμπορικής διαχείρισης
  6. σχέδια μάρκετινγκ
  7. διαχείριση παραγωγής
  8. Διαδικασίες στην εργασία
  9. συστήματα ελέγχου της παραγωγής
  10. Μέτρηση της παραγωγής
  11. Η βαθμονόμηση και επαλήθευση
  12. Διαχείριση των σχέσεων με τον πελάτη

Ενότητα VI

Συνεχής Μέθοδοι Βελτίωσης Μέτρηση Αντίληψη συμφεροντούχων

  1. Μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση
  2. Σύστημα δεικτών ποιότητας
  3. προσανατολισμό προς τον πελάτη
  4. τις ανάγκες των πελατών
  5. μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών
  6. Η έρευνα ικανοποίησης
  7. Αξιολόγηση της διαχείρισης του προσωπικού
  8. Διαχείριση Desktop
  9. ικανοποίηση από την εργασία
  10. περιβαλλοντικών μετρήσεων και ικανοποίηση από την εργασία
  11. Διαχείριση των κοινωνικών επιπτώσεων
  12. Η μέτρηση των κοινωνικών επιπτώσεων

Ενότητα VII

Μέτρηση Μέθοδοι στη συνεχή βελτίωση με τους δείκτες παραγωγικότητας

  1. Εισαγωγή στην ανάλυση της παραγωγικότητας
  2. Οι δείκτες παραγωγικότητας για τους πελάτες
  3. Οι δείκτες παραγωγικότητας στον λαό
  4. Οι δείκτες παραγωγικότητας για την ΕΚΕ
  5. Διαχείριση των σχέσεων αιτίας-αποτελέσματος
  6. βάσεις συγκριτικής αξιολόγησης
  7. μεθοδολογία συγκριτικής αξιολόγησης
  8. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών
  9. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαδικασίας
  10. Οικονομία και αποδοτικότητα
  11. Οικονομία και αποδοτικότητα
  12. Η αξιοπιστία και η στατιστική ανάλυση

Ενότητα VIII

Ποιότητα Σύμβουλοι Ανάπτυξης και αριστείας στην εταιρική κοινωνική ευθύνη

  1. Εισαγωγή στην εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ)
  2. Η εφαρμογή ενός συστήματος διαχείρισης της ΕΚΕ
  3. τα οφέλη της ΕΚΕ
  4. ΕΚΕ στην Ισπανία
  5. μοντέλο διαχείρισης GRI 4.0
  6. το μοντέλο του Οικουμενικού Συμφώνου Διαχείρισης
  7. Matrix σημαντικότητας
  8. Οικονομία και ΕΚΕ
  9. Άνθρωποι και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  10. Κοινωνία και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  11. κοινωνικά υπεύθυνη ηγεσία
  12. κοινωνικά υπεύθυνη μάρκετινγκ

Ενότητα IX

βασικά Συστημάτων Διαχείρισης Ελέγχου και Αξιολόγησης των Οργανισμών

  1. Εισαγωγή στην έννοια του εσωτερικού ελέγχου
  2. Ανάπτυξη ενός εσωτερικού ελέγχου
  3. Σχεδιασμός των εσωτερικών ελέγχων
  4. Δεξιότητες της ομάδας των ελεγκτών
  5. Το κλείσιμο και η επιτυχία του εσωτερικού ελέγχου
  6. Η διαδικασία πιστοποίησης
  7. Η διαδικασία της εξέλιξης της πιστοποίησης EFQM Excellence
  8. Εισαγωγή στην έννοια της αυτοαξιολόγησης και EFQM
  9. Και τις φάσεις του σχεδιασμού της αυτο-αξιολόγησης
  10. Δυνάμεις της εσωτερικής ομάδας αξιολόγησης και εξωτερικές
  11. Βασική εκπαίδευση Κριτής EFQM. GEC Εφημερίδα R
  12. Βασική εκπαίδευση Κριτής EFQM. GEC Εφημερίδα II

* Τα τελευταία δύο μονάδες του μαθήματος περιλαμβάνει το μάθημα «Βασική Εκπαίδευση Ελεγκτή EFQM»

Ενότητα X

Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας Ολοκληρωμένη κλειδιά

  1. Εισαγωγή ολοκληρωμένων συστημάτων διαχείρισης
  2. στρατηγικές ένταξης
  3. ISO 9001: 2015
  4. ISO 14001: 2007
  5. OHSAS 18001: 2007
  6. Το μοντέλο αριστείας EFQM
  7. της Μαδρίτης Εξαιρετική Μοντέλο Διαχείρισης Brand
  8. Διπλό ολοκλήρωση των συστημάτων ISO-ISO / ISO-OHSAS
  9. ενσωμάτωση Triple συστήματα
  10. Οι σχέσεις μεταξύ των συστημάτων ποιότητας ISO και EFQM
  11. Ενοποίηση των συστημάτων και EFQM Εξαιρετική Μαδρίτη
  12. διαχείρισης της ποιότητας και της αγοράς CE

πορεία

Αγγλικά γκολφ

Βασικά, Pre-Intermediate, Intermediate ή προχωρημένους
Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα επίπεδα

μεθοδολογία

Το Master στη Συμβουλευτική και Ποιότητας Ελέγχου και αριστείας Systems προσφέρει μια πλήρως ευέλικτη προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική θέση ή το χρόνο διαθεσιμότητας.

E-Learning μεθοδολογία: Όλο το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο στο πανεπιστήμιο εικονικό campus 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία υποχρέωση από το χρόνο που το καθιστά εξαιρετικά ευέλικτο. Έτσι, καθίσταται εύκολο να συμβιβάσει ενεργό επαγγελματική ζωή με την ακαδημαϊκή αριστεία.

Όλα τα περιεχόμενα ενημερωθεί με τεχνική ακρίβεια, είναι εύκολο να καταλάβει και να έχουν μια σαφή πρακτικό προσανατολισμό.

Το ΔΝΤ Business School θέτει στη διάθεση των φοιτητών του:

  • προσωπική tutorials (chat, τηλέφωνο, e-mail)
  • Διαδικτυακά σεμινάρια
  • Συζητήσεις και ομάδες συζήτησης μέσω φόρουμ και συζητήσεις
  • τεστ αυτοαξιολόγησης
  • Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και τεκμηρίωση
  • εικονική βιβλιοθήκη

εκτίμηση

Η συνεχής αξιολόγηση και να προχωρήσει στο Master μελέτη στη Συμβουλευτική και Ποιότητας Ελέγχου και Αριστείας Συστημάτων. Κάθε ενότητα αξιολογείται μέσω ενός συνδυασμού των online ερευνών και ανάπτυξης των μελετών περιπτώσεων.

Αποκτώντας το διπλό πτυχίο, Μεταπτυχιακό ΔΝΤ Business School + Master Πανεπιστήμιο Camilo José Cela, υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες.

καθηγητές

Το Master στη Συμβουλευτική και Ποιότητας Ελέγχου και αριστείας σύστημα σχεδιάστηκε από μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων που αποτελείται από επαγγελματίες κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Συμβουλευτική και την ποιότητα του ελέγχου. Η εμπειρία τους εξασφαλίζει την καταλληλότητα των υλικών και των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν με σκοπό την ένταξή τους στην αγορά εργασίας ή την εξέλιξη της επαγγελματικής σταδιοδρομίας.

Αυτή η ομάδα των εμπειρογνωμόνων, εκτός από τη συμμετοχή στην επιτροπή σχέδιο των προγραμμάτων κατάρτισης, συνεργάζεται επίσης με τη διδασκαλία αυτού του μαθήματος.

Κατεβάστε το περιεχόμενο του προγράμματος για την κάλυψη Παιδαγωγοί πίνακα.

Επαγγελματικές Προοπτικές

Στο τέλος του Master μας στη Συμβουλευτική και Ποιότητας Ελέγχου και Αριστείας συστήματα θα είναι έτοιμη να εργαστεί για:

  • Συμβουλευτικές σε Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας
  • Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Πιστοποίηση
  • Σύμβουλοι στη σήμανση CE των προϊόντων
  • Συμβουλευτικές στη διαχείριση της διαδικασίας
  • Συμβούλων «προχωρήσει» σε Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας και
  • Ποιότητα Περιοχή της κατεύθυνσης σε Οργανισμούς
  • Ποιότητα Ελεγκτή (εσωτερικός ελεγκτής)
  • Συμβουλευτικές «Για προχωρημένους» στη διαχείριση της διαδικασίας
  • Αυτόματη Κριτικές συμβούλους ως μοντέλο EFQM
  • σύμβουλοι CMI
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Portuguese (Brazil)

Κοιτάξτε44 περισσότερα μαθήματα αποIMF Business School Portugal »

Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Ημερομηνία έναρξης
Άνοιγμα εγγραφής
Duration
720 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Άνοιγμα εγγραφής
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Άνοιγμα εγγραφής

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη