MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareCourses
Keystone logo

βρέθηκαν 25 Πελατειακές Σχέσεις πτυχία

Αναζήτηση αντικειμένου ή τοποθεσίας
Φίλτρα
Φίλτρα
  • Σπουδές Επιχειρήσεων
  • Πελατειακές Σχέσεις
Ταξινόμηση κατά

    10
    5
    3
    2
    2

  • 25
  • Περισσότερα σε Σπουδές Επιχειρήσεων
  • Διοίκηση Επιχειρήσεων633
  • Επιχειρήσεις226
  • Διαχείριση Επιχειρήσεων207
  • Στρατηγική94
  • Διεθνείς Επιχειρήσεις79

  • Ευρώπη12
  • Βόρεια Αμερική11
  • Ασία1

    15
    2

    18
    15

    21
    2
    1
    1

    24

βρέθηκαν 25 Πελατειακές Σχέσεις πτυχία

Σε σύνδεση Προγράμματα σε Σπουδές Επιχειρήσεων Πελατειακές Σχέσεις

Οι σχέσεις με τους πελάτες αναφέρονται στις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν και να διατηρούν μια θετική σχέση με τους πελάτες τους. Στόχος των σχέσεων με τους πελάτες είναι η οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της.

Ένα πτυχίο Customer Relations θα σας παρέχει τις δεξιότητες και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για να επιτύχετε σε ρόλους εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης. Θα μάθετε πώς να αναπτύσσετε αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες και να διαχειρίζεστε την επαφή με τους πελάτες. Επιπλέον, θα κατανοήσετε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τις στρατηγικές μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, τις εργασίες ταμείου και πολλά άλλα.

Με πτυχίο στις Σχέσεις με τους Πελάτες, μπορείτε να ακολουθήσετε μια ποικιλία από μονοπάτια καριέρας, όπως διευθυντής μάρκετινγκ ή εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί επίσης να βρείτε τον εαυτό σας να εργάζεται για κρατικούς φορείς ή μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς όπου οι δεξιότητές σας μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη βοηθώντας άλλους. Ανεξάρτητα από το πού θα καταλήξετε να εργάζεστε μετά την αποφοίτησή σας, το να έχετε πτυχίο στις Σχέσεις με τους Πελάτες θα σας δώσει τα απαραίτητα εργαλεία για να επιτύχετε σε οποιονδήποτε ρόλο που αντιμετωπίζει ο πελάτης.