portfolio9

Με αυτό το πρόγραμμα θα είναι σε θέση να προσαρμόσουν τον τρόπο εργασίας μας στη συνεχή ψηφιακή και κοινωνική πρόοδο, προκειμένου να δημιουργήσει σχετικά μηνύματα για τις μάρκες και τα προϊόντα.

Gone είναι η εποχή που τα εμπορικά σήματα χρησίμευσε μόνο για να δείχνουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των προϊόντων. Είναι η ιστορία. Μάρκες μεταφέρει τις αξίες της δικής μας εικόνας, Όχι μόνο δική σας.

Branding μας βοηθά να μεταδώσει τις δικές μας αξίες. δημόσια κάνετε κλίσεις μας μέσω εμπορικών σημάτων και ότι μας βοηθά να περιγράψουμε με τους ανθρώπους με τους οποίους αλληλεπιδρούν. Μάρκες μας βοηθήσει να προβάλει τη δική μας εικόνα και να χρησιμοποιούν τα προϊόντα τους για αυτό. Ως εκ τούτου, η αγορά που καθορίζει ποιες μάρκες είναι πολύτιμα? ακούσετε τους καταναλωτές είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση των εμπορικών σημάτων.

Μετά τις σπουδές του στην αγορά και να καθορίσει ποια λειτουργικά και συναισθηματικά οφέλη που περιέχουν, τα εμπορικά σήματα πρέπει να παραιτηθεί. Παραίτηση να δημιουργήσει μια μοναδική πρόταση αξίας που καθορίζουν και να συνδεθείτε με το κοινό σας.

Και τα πρώτα σημεία επαφής για τη μετάδοση ότι η πρόταση αξίας είναι αναμφίβολα Σχεδιασμός Ταυτότητα και σχεδιασμός συσκευασίας.

Κυριαρχία του προβληματισμού γεννήθηκε στην Branding και τη συσκευασία. Η ανάγκη να εξηγήσω προγραμματιστεί μεθοδολογία διδάξει πώς αναπτύξουν κρίσιμες εφαρμογές για τις μάρκες που θέλουν να επιτύχουν σε αυτή την κοινωνία, και αυτό μεταβαλλόμενη αγορά. Επικοινωνίας έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και μαζί με αυτό τις μεθοδολογίες και τρόπους έκφρασης των εμπορικών σημάτων. Αυτή η εμπειρία θα μάθετε πώς ένα εμπορικό σήμα γίνεται αντιληπτή από τους καταναλωτές εφαρμογές που έχει σημασία σε μια εταιρεία όπως η ταυτότητα και η συσκευασία τους. Οι αιτήσεις πρέπει να αντίκτυπο σε δευτερόλεπτα, Ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές της και να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Μαθαίνουμε να εργάζονται από το στρατηγική βάση, Μετατρέποντας την πρόταση αξίας για την δημιουργική ιδέα για την οικοδόμηση της ταυτότητας. Θα σχεδιάσουμε την ταυτότητα από την πρωτογενή της, όπως η τυπογραφία ή το χρώμα στοιχεία. Συνεχίζουμε μέχρι τα πιο σημαντικά και συναρπαστικά στοιχεία όπως το λογότυπο, το οπτικό σύστημα ή οποιεσδήποτε εφαρμογές όπου υλοποιείται.

Έχουμε αναλύσει και να μάθουν να δημιουργήσει μια ταυτότητα που είναι μοναδικό προϊόν, τη δημιουργία αξίας μέσω της συσκευασίας και χρησιμοποιήσετε το πακέτο ως εργαλείο επικοινωνίας. Θα εργαστούμε για να μάθουν να σχεδιάζουν από τη δομή και τον όγκο στο graphic pack που εφαρμόζεται στο δοχείο. Κατά τη διαδικασία σχεδιασμού ενός ειλικρινούς πακέτο, το οποίο προσδιορίζει με σαφήνεια τα οφέλη του προϊόντος, θα συζητήσουμε παραγωγήτου υλικάτου βιωσιμότητατου απλότητατου μεταφορά και εξατομίκευση. Τέλος δημιουργήσει ένα παγκόσμιο σχέδιο, το οποίο θα εφαρμόσει όλες τις γνώσεις που απέκτησε, ώστε να προετοιμάσει τους επαγγελματίες για αυτό το νέο και συναρπαστικό περιβάλλον.

Στόχοι

  • Αφομοιώνοντας τους περιορισμούς της διαδικασίας σχεδιασμού σε μια πραγματική και επαγγελματικό πλαίσιο.
  • Αφομοιώσει τις γνώσεις και την εμπειρία ενός παγκόσμιου προγράμματος της ταυτότητας και της συσκευασίας από τον σχεδιασμό στην παραγωγή.
  • Κατανόηση γραφιστική ως εργαλείο για τη μετάδοση αξιών και στρατηγικές απαντήσεις στην κοινωνία και την αγορά των προβλημάτων.
  • Μάθετε κάθε αναγκαίο να δημιουργηθεί μια καλή ταυτότητα και τη συσκευασία του έργου μεθοδολογίες. Πρακτική από την ανάλυση, το σχεδιασμό και την παραγωγή για να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο έργο από στρατηγική άποψη.
  • Αφομοιώσει τη γνώση των υλικών, συστημάτων παραγωγής, συστήματα συσκευασίας, εκτύπωσης και συστήματα ποιότητας.
  • Mastering την παρουσίαση ενός σχεδίου ταυτότητα ή / και τη συσκευασία με επαγγελματικό τρόπο.
portfolio4_2

Σχέδιο μελέτης

Το Master of Branding και τη συσκευασία είναι δομημένο από τις ακόλουθες θεματικές περιοχές που εντάσσονται σε ένα cross-project που αναπτύχθηκε πάνω από 10 άτομα

Branding και Στρατηγική

η έννοια της μάρκας Μελέτη και τη διαδικασία δημιουργίας του. Καταλαβαίνουμε πώς μια στρατηγική διαδικασία και πώς να καταλάβουμε μια πρόταση αξίας. Αναλύουμε πραγματικές μελέτες περιπτώσεων των αρμοδιοτήτων και αναφορές. Μελετάμε τι αρχιτεκτονική της μάρκας, η διαδικασία της δημιουργίας ονόματα και συνθήματα και θα αποσαφηνίσει τι είναι και δεν είναι branding.

Ταυτότητα - Σύλληψη

Θα περάσουμε από τη στρατηγική για τη δημιουργικότητα. Μαθαίνουμε πώς να μετατρέψει μια πρόταση αξίας σε μια δημιουργική ιδέα για να οικοδομήσουμε μια σταθερή, διαρκή και χρήσιμο ταυτότητα σε όλα τα σημεία επαφής. Κατανοούμε τις διαφορές μεταξύ της εταιρικής εικόνας και εταιρικής ταυτότητας, καθώς και μεταξύ λογότυπο και το εμπορικό σήμα.

Σχεδιασμός Visual Identity Ι - Σχεδιασμός

Μόλις ανέλαβε τις θεωρητικές και δημιουργικές μεθόδους δημιουργίας έννοιες έννοιες, θα ξεκινήσει η φάση του σχεδιασμού. Μαθαίνουμε για τα διάφορα είδη των λογοτύπων και πώς να οικοδομήσουμε μια οπτική ταυτότητα. Θα μιλήσουμε για ένα από τα πιο σημαντικά σε κάθε τομέα της γραφιστικής, ιδιαίτερα στη δημιουργία των πτυχών της ταυτότητας: εταιρική γραμματοσειρές.

Οπτική Ταυτότητα Σχεδιασμός ΙΙ - Σχεδιασμός

Συνεχίζουμε τη μελέτη των στοιχείων της ταυτότητας: σε αυτή την ενότητα θα μάθετε για οπτικά συστήματα, ποια είναι τα είδη και σκαλίζω τα ευέλικτα οπτικά συστήματα. Θα εφαρμόσουμε το χρώμα, να κατανοήσουν πώς να δώσει ένα έννοιες της ταυτότητας μέσα από τη χρωματική γκάμα και τη δημιουργία παλέτες χρωμάτων. Θα δούμε πώς εφαρμόζεται μια ταυτότητα 360: χωρίς σύνδεση (χαρτικά, σήμανση, στολές, στόλους ..) και στο διαδίκτυο (web, RRSS, ψηφιακές υπογραφές ..) ..

Ταυτότητα - Παρουσίαση και artefinalización

Μία από τις πιο σημαντικές στιγμές στη διαδικασία σχεδιασμού είναι η παρουσίαση. Αν θέλουμε το έργο μας να είναι επιτυχής, θα το παρουσιάσει με εξαιρετικό τρόπο: να μάθουν να χτίσει ένα συναρπαστικό παρουσίαση για τον πελάτη μας σαν μια πραγματική επαγγελματική εν λόγω έργο.

Μετά τη δημιουργική φάση θα εξομαλύνει την ταυτότητά μας: ποια είναι τα εταιρικά εγχειρίδια, τι είναι και πώς κατασκευάζονται.

Τέλος, μαθαίνουμε την τέχνη φινίρισμα λογότυπο και το σύμβολό μας και να δημιουργήσουν ένα παραδοτέο με όλα τα στάνταρ ταυτότητά μας.

Συσκευασία: Ιστορία και Στρατηγική

Έχουμε μελετήσει την εξέλιξη και την ιστορία του σχεδιασμού της συσκευασίας.

Μαθαίνουμε στην προ-σχεδιασμό, την ανάλυση του ανταγωνισμού και της αγοράς που αναφέρεται για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.

Θα αποκτήσει το προϊόν μας μια μοναδική ταυτότητα που κάνουν διάκριση. Έχουμε δημιουργήσει μια συνεκτική δημιουργική ιδέα με την πρόταση αξίας της μάρκας μας και την ίδια στιγμή είναι σε θέση να μεταδίδει τις μοναδικές τιμές των προϊόντων μας, χρησιμοποιώντας το πακέτο ως εργαλείο επικοινωνίας.

Τέχνη κατεύθυνση Συσκευασία: Φωτογραφία και Εικόνα

Όχι μόνο δεν λέμε, αλλά πώς μπορούμε να το πούμε. Αυτή η ενότητα θα μιλήσουμε σε βάθος σχετικά με τη φωτογραφία και την εικονογράφηση. Οι επαγγελματίες ξέρουν και μελέτες σε αυτές τις περιοχές, θα συζητήσουμε ποιες γλώσσες χρησιμοποιούνται ανάλογα με την κατηγορία στην οποία βρισκόμαστε.

Τέλος, μαθαίνουμε να αποφασίσουν αν το έργο μας χρειάζεται ένας από αυτούς τους πόρους και, αν ναι, πώς να καθορίσει τι στυλ και την αισθητική επιλογές.

Ι Συσκευασία Σχεδιασμός - Στατική Μελέτη

Έχοντας προσδιορίσει την ταυτότητα των προϊόντων μας περάσει τη σωματική κατασκευή του. Περάστε από 2D σε 3D, θα σχεδιάσουμε όγκο συσκευασίας να κατανοήσουν τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των διαφορετικών υλικών.

Μάθετε πώς να σχεδιάσουν ανάλογα με τον τύπο του πακέτου που χρειαζόμαστε για το προϊόν μας και να δούμε τι τύποι των πακέτων που προσφέρει η αγορά.

Συσκευασία Σχεδιασμός ΙΙ - Εφαρμοσμένη γραφικών προϊόντων

Μόλις ο όγκος μελετηθεί εφαρμόζεται πίσω στο γράφημα. Καταλαβαίνουμε πώς να διαιρέσει τα μηνύματα σχετικά με τα διαφορετικά πρόσωπα ή διαφορετικά στοιχεία του πακέτου μας.

Θα δούμε πώς μπορούν να παράγουν τα συναισθήματα κατά τη διαδικασία της αποσυσκευασία και να σκεφτούμε για το πώς να τοποθετούν τις πληροφορίες με βάση την τοποθεσία του προϊόντος μας στο ράφι.

Συσκευασία - Μέθοδος Παραγωγής και Υλικά

Μελετάμε σε βάθος τις υπάρχουσες μεθόδους παραγωγής. Ποια συστήματα χρησιμοποιούνται και τι πλεονεκτήματα το καθένα. Θα μιλήσουμε για τα υλικά, τα μελάνια, υφές, τελειώματα και ξέρουν τι τους περιορισμούς που έχουν.

Χρησιμοποιήστε τη γνώση που αποκτήθηκε σε αυτά, στο μέλλον, να παρέχουν τις αξίες της συσκευασίας μας μέσα από τις διαδικασίες παραγωγής.

Μαθαίνουμε να υποβάλει σχέδιο συσκευασίας των πελατών μας, τόσο σημαντικό όσο το στάδιο του σχεδιασμού, αν θέλουμε το έργο μας για την επιτυχή ολοκλήρωση

Τελική Μεταπτυχιακό εργασίας

Εκτός από την υπέρβαση των πιστώσεων από τις παραπάνω ενότητες, όλοι οι φοιτητές θα πρέπει να αναπτύξει ένα αποτελείται από ένα προσωπικό project της συνολικής γραφιστικής από το περιεχόμενο που διδάσκονται στο Integral έργου πορεία Master.

Πρόσθετες δραστηριότητες

Ecodiseño της συσκευασίας. (Βιολογικά προϊόντα και το σχεδιασμό της συσκευασίας)

Μάθετε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε πιο αποτελεσματική και βιώσιμη συσκευασία προώθηση καλού σχεδιασμού και της βέλτιστης χρήσης των υλικών.

σχεδιασμός επισήμανση των οίνων

Μάθετε από πρώτο χέρι τις συγκεκριμένες μεθοδολογίες του τομέα οινολογίας. Το αναλυτικό πρόγραμμα είναι δομημένο σε τέσσερις ενότητες.
Τα υλικά που συνθέτουν το πρόγραμμα σπουδών κατανέμονται ως εξής:

ΘΕΜΑΤΑ ECTS
Branding και Στρατηγική 5
Ταυτότητα-σύλληψη 5
Οπτική Ταυτότητα Σχεδιασμός Σχεδιασμός Ι 5
Οπτική σχεδίαση Ταυτότητα ΙΙ Σχεδιασμός 5
Ταυτότητα, Παρουσίαση και Artefinalización 5
Συσκευασία: Ιστορία και Στρατηγική 5
Καλλιτεχνική σε packaging- Φωτογραφία και Εικόνα 5
Συσκευασία Σχεδιασμός Στατική Μελέτη Ι 5
Σχεδιασμός συσκευασίας Γραφικό Εφαρμοσμένων να Προϊόν ΙΙ 5
Packaging- Μέθοδοι Παραγωγής και Υλικά 5
Τελική Μεταπτυχιακό εργασίας 10
ΣΥΝΟΛΟ ECTS 60

Απαιτήσεις

Αυτό το Μεταπτυχιακό απευθύνεται σε ανθρώπους που πληρούν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Οι απόφοιτοι στο Σχεδιασμό
<li>    &Alpha;&pi;&#972;&phi;&omicron;&iota;&tau;&omicron;&iota; &Epsilon;&pi;&iota;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha; &kappa;&alpha;&iota; &Delta;&iota;&alpha;&phi;&#942;&mu;&iota;&sigma;&eta;</li>
<li>    &Pi;&tau;&upsilon;&chi;&iota;&omicron;&#973;&chi;&omicron;&upsilon;&sigmaf; &Kappa;&alpha;&lambda;&#974;&nu; &Tau;&epsilon;&chi;&nu;&#974;&nu;</li>
<li>    &Alpha;&pi;&#972;&phi;&omicron;&iota;&tau;&omicron;&iota; &Delta;&iota;&alpha;&phi;&#942;&mu;&iota;&sigma;&eta;&sigmaf; &kappa;&alpha;&iota; &Delta;&eta;&mu;&omicron;&sigma;&#943;&omega;&nu; &Sigma;&chi;&#941;&sigma;&epsilon;&omega;&nu;</li>
<li>    &Alpha;&pi;&#972;&phi;&omicron;&iota;&tau;&omicron;&iota; &Omicron;&pi;&tau;&iota;&kappa;&omicron;&alpha;&kappa;&omicron;&upsilon;&sigma;&tau;&iota;&kappa;&#942;&sigmaf; &Epsilon;&pi;&iota;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha;&sigmaf;</li>

Σε περιπτώσεις όπου ο σπουδαστής αποδεικνύει προηγούμενη τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε μια διαδικασία διαπίστευσης του πανεπιστημιακού πτυχίου, η Επιστημονική Επιτροπή θα αξιολογήσει το βιογραφικό του υποψηφίου και χαρτοφυλακίου, καθώς ολοκλήρωσε το πρόγραμμα σπουδών, το οποίο πρέπει να διατηρηθεί μια λογική ισοδυναμία με βαθμό τις υπάρχουσες μελέτες στην ίδια περιοχή.

Βαθμός

Οι άνθρωποι που περνούν την αξιολόγηση του προγράμματος, θα αποκτήσουν ένα διπλό πτυχίο: Μάθημα σε ESdesign - Ανώτερη Σχολή Σχεδίου της Βαρκελώνης γκολφ στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Βαλένθια, ο οποίος τους πιστώνεται ως επαγγελματίες στην ειδικότητα που μελετήθηκαν.

Επαγγελματικές προοπτικές

  • Σπουδές Γραφιστικής
<li>    &Epsilon;&tau;&alpha;&iota;&rho;&epsilon;&iota;&#974;&nu; &Delta;&iota;&alpha;&phi;&#942;&mu;&iota;&sigma;&eta;&sigmaf; &kappa;&alpha;&iota; &Epsilon;&pi;&iota;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha;&sigmaf;</li>
<li>    Branding &kappa;&alpha;&iota; &tau;&eta; &sigma;&upsilon;&sigma;&kappa;&epsilon;&upsilon;&alpha;&sigma;&#943;&alpha; &tau;&omicron;&upsilon;&sigmaf; &omicron;&rho;&gamma;&alpha;&nu;&iota;&sigma;&mu;&omicron;&#973;&sigmaf;.</li>
<li>    &Omicron;&iota; &epsilon;&tau;&alpha;&iota;&rho;&epsilon;&#943;&epsilon;&sigmaf; &pi;&omicron;&upsilon; &delta;&iota;&alpha;&chi;&epsilon;&iota;&rho;&#943;&zeta;&omicron;&nu;&tau;&alpha;&iota; &tau;&alpha; &epsilon;&mu;&pi;&omicron;&rho;&iota;&kappa;&#940; &sigma;&#942;&mu;&alpha;&tau;&alpha; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&alpha; &pi;&rho;&omicron;&#970;&#972;&nu;&tau;&alpha;</li>

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά

Κοιτάξτε11 περισσότερα μαθήματα αποEscuela Superior de Diseño de Barcelona »

Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό
Ημερομηνία έναρξης
Νοέμ. 19, 2019
Duration
12 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
4,800 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Νοέμ. 19, 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Νοέμ. 19, 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη