Kellogg Executive Education Online

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Η Executive Education της Kellogg εξουσιοδοτεί τους ηγέτες να κατευθύνουν την ανάπτυξη στον εαυτό τους, τους ανθρώπους τους και τις οργανώσεις τους. Με περισσότερα από 40 προγράμματα στο χαρτοφυλάκιό μας, φροντίζουμε στελέχη από όλο τον κόσμο και ενθαρρύνουμε ένα συνεργατικό περιβάλλον μεταξύ των συμμετεχόντων, των συμμαθητών τους και της αξιέπαινης ικανότητάς μας.85136_pexels-photo-1080865.jpeg

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Όψη Online Μαθήματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Μαθήματα

Ηλεκτρονικό μάθημα στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ: Δεδομένα, Αυτοματισμοί, AI

Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση 2 μήνες Ανοικτή Εγγραφή Ηνωμένες Πολιτείες Evanston

Σε αυτό το ηλεκτρονικό πρόγραμμα από την Kellogg School of Management Εκπαιδευτική Εκπαίδευση, θα αποκτήσετε μια απόλυτη προοπτική της σύγχρονης διαδικασίας μάρκετινγκ που αρχίζει με τη συλλογή γνώσεων πελατών, κινείται μέσω στρατηγικών περιεχομένου και εκτέλεσης και κορυφώνεται με τη βελτιστοποίηση. Μπορεί να μοιάζει εξοικειωμένο, αλλά αν η AI και η αυτοματοποίηση δεν αποτελούν μέρος της στοίβας της τεχνολογίας μάρκετινγκ, τότε δεν αξιοποιείτε στο έπακρο τις επενδύσεις μάρκετινγκ. Οι ηγέτες της αγοράς λαμβάνουν μια ολιστική άποψη του μάρκετινγκ, υιοθετώντας τεχνολογικές πλατφόρμες που υποστηρίζουν τη λήψη αποφάσεων σε ολόκληρο τον οργανισμό. Αυτό είναι το πρόγραμμα αυτό. [+]

Ο πολλαπλασιασμός των νέων τεχνολογιών όπως το κινητό, το cloud computing και η τεχνητή νοημοσύνη έχουν μεταμορφώσει τη συμπεριφορά των πελατών και έχουν διαταράξει την αγορά. Ως αποτέλεσμα, οι πρακτικές μάρκετινγκ πρέπει επίσης να εξελιχθούν. Το μάρκετινγκ σε έναν ψηφιακό κόσμο είναι πολύ περισσότερο από το μάρκετινγκ μέσω ψηφιακών καναλιών. Πρόκειται για την αξιοποίηση της αυτοματοποίησης, ώστε οι πρακτικές μάρκετινγκ να είναι πιο παραγωγικές και ευέλικτες. Πρόκειται για εξόρυξη νέων πηγών δεδομένων πελατών για τη δημιουργία εξατομικευμένων. διαβιβάσεις. Και πρόκειται για την αξιοποίηση των αναλυτικών στοιχείων και της AI (τεχνητή νοημοσύνη) για τη βελτιστοποίηση των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ.... [-]