μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ των εισερχόμενων & επώνυμα περιεχόμενο

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ των εισερχόμενων & επώνυμα περιεχόμενο

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Ο κορεσμός των μέσων μαζικής ενημέρωσης και τα κανάλια κάνουν την παραδοσιακή διαφήμιση γίνεται λιγότερο αποτελεσματική και πιο ακριβά. Εκτός από τα πιο εξελιγμένα χρήστες απορρίπτουν αυτό το είδος της συμβατικής διαφήμισης θεωρούν παρεμβατική και πολύ σχετική.

Ο στόχος της διαφήμισης δεν βρίσκουν πλέον τους νέους πελάτες, αλλά το μέλλον τους πελάτες σας να σας βρουν εύκολα. Γι 'αυτό είναι πολύ πιο κερδοφόρο να επενδύσουν στην οικοδόμηση δικό σας δίκτυο έλξης και ότι είναι όπου η Inbound Marketing μπαίνει στο παιχνίδι. Inbound Marketing είναι μια μεθοδολογία που λειτουργεί με συντονισμένο τρόπο ένα μεγάλο αριθμό σε απευθείας σύνδεση τακτική μάρκετινγκ όπως το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το blogging, SEO και social media, μεταξύ πολλών άλλων, και η οποία έχει ως στόχο να βοηθήσει τους χρήστες να βρείτε και να τους υποστηρίξει στη διαδικασία αγοράς με το σωστό περιεχόμενο.

Μετά την ολοκλήρωση της πορεία Μεταπτυχιακό Inbound Marketing & Branded Content, που αναπτύχθηκε υπό την ακαδημαϊκή διεύθυνση του InboundCycle (επίσημος συνεργάτης της HubSpot), θα είστε σε θέση να δημιουργήσουν ολοκληρωμένο εισερχόμενες στρατηγική μάρκετινγκ, την αναγνώριση της αγοραστικής τους κύκλους, τους στόχους και τα KPIs, να κατανοήσουν τη συμπεριφορά σε απευθείας σύνδεση και εφαρμογή μεθόδων για την προσέλκυση προσοχής και μετατροπής μέσω ειδικευμένων τεχνικών που χρησιμοποιούν το περιεχόμενο και επώνυμα χρηστών περιεχομένου.

spain104

Τι θα μάθω;

Στο τέλος της Εκτελεστικής Master στο Marketing, Πωλήσεων και Ψηφιακής Στρατηγικής θα είναι απολύτως σε θέση να:

  • Να γίνει επαγγελματίας πρωτοποριακή εισερχόμενων μεθοδολογία μάρκετινγκ.
  • Κατανόηση του τι είναι οι προκλήσεις στον τομέα του online marketing και να μάθουν τις τεχνικές και τα εργαλεία για την αντιμετώπισή τους.
  • Η κατανόηση του πώς, τα εισερχόμενα εργαλείο μάρκετινγκ λειτουργεί HubSpot.
  • Μαθαίνοντας να καθορίσει βασικούς παράγοντες (KPIs).
  • Σχεδιάσει και να εφαρμόσει μια στρατηγική για τα εισερχόμενα, μεγιστοποιώντας τις ευκαιρίες σας.

Προς καθε ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ?

Το περιεχόμενο Graduate Inbound Marketing & Branded παρέχει εκπαίδευση αφορούσε συγκεκριμένα τα ακόλουθα προφίλ:

  • επαγγελματίες του μάρκετινγκ, την ολοκληρωμένη σε έναν οργανισμό, που θέλουν να αποκτήσουν τη γνώση και τα εργαλεία που απαιτούνται για την εφαρμογή μιας στρατηγικής για την προσέλκυση της κυκλοφορίας και τη δημιουργία επιχειρηματικών ευκαιριών.
  • Οι ειδικοί που θέλουν να εμβαθύνουν τις εισερχόμενες μάρκετινγκ και να αποκτήσουν γνώσεις για να επωφεληθούν από τις νέες τάσεις αυτόνομα χωρίς την βοήθεια ενός εξωτερικού οργανισμού.
  • Οι επιχειρηματίες που θέλουν να εκμεταλλευτούν όλες τις ευκαιρίες τις εισερχόμενες μάρκετινγκ για την ενίσχυση της επιχείρησής σας.
  • Στελέχη και οι διαχειριστές που επιθυμούν να αποκτήσουν στρατηγικές δεξιότητες στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
  • Πρόσφατους πτυχιούχους που θέλουν να ειδικευτούν σε μια νέα μορφή του online marketing.

διδακτέα ύλη

Η δομή και τα υλικά του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Inbound Marketing & Branded Content οργανώνεται ως εξής:

Ενότητα 1. Στρατηγική

  • Vs αγοραστική διαδικασία πώλησης της διαδικασίας
  • Εισερχόμενος μεθοδολογία μάρκετινγκ
  • Τεχνολογία και εισερχόμενος μάρκετινγκ. Τι πρέπει να γνωρίζετε
  • Καθώς η τεχνολογία HubSpot
  • Το πρόσωπο του αγοραστή

Ενότητα 2. Προσέλκυση κυκλοφορίας

  • Ένα blog. Η ραχοκοκαλιά της εισερχόμενης κυκλοφορίας
  • Επαναστόχευση. Εφαρμογή σε εισερχόμενες μάρκετινγκ
  • 2.0 Δημοσίων Σχέσεων και εισερχόμενων κυκλοφορίας
  • Η έννοια της προσφοράς στην εισερχόμενη μάρκετινγκ
  • μάρκετινγκ περιεχόμενο
  • Επώνυμα περιεχόμενο και αφήγησης
  • Εισαγωγή στην SEO
  • SEO και εισερχόμενος μάρκετινγκ
  • SEM και τα εισερχόμενα μάρκετινγκ
  • Κοινωνική διαφημίσεις. Εφαρμογή σε εισερχόμενες μάρκετινγκ
  • Κοινωνικό μάρκετινγκ μέσων ενημέρωσης εφαρμόζονται και για τα εισερχόμενα μάρκετινγκ
  • LinkedIn
  • Facebook
  • κελάδημα
  • Προηγμένες τεχνικές για την προσέλκυση της κυκλοφορίας
  • YouTube

Ενότητα 3. Μετατροπή

  • Προσγείωση σελίδες, σελίδες ευχαριστώ CTAs και εγώ
  • Προσγείωση σελίδες, σας ευχαριστώ σελίδες CTAs και ΙΙ
  • βελτιστοποίησης μετατροπής

Ενότητα 4. Αξιολόγηση

  • μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ο κατακερματισμός των βάσεων δεδομένων
  • μολύβδου βαθμολόγησης
  • Ο μόλυβδος γαλούχηση

5. Μονάδα Αναλυτικών

  • Την υποβολή εκθέσεων και την ανάλυση

Ενότητα 6. Πέρα από Inbound Marketing

  • προσωπική branding
  • Loyalty Αποστολής Μηνυμάτων

Πτυχιούχος Τελική Έργου

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Spanish (Spain)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Οκτ. 2018
Duration
Διάρκεια
350 Ώρες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
2,850 EUR
Locations
Ισπανία - Βαρκελώνη
Ημερομηνία Έναρξης: Οκτ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Οκτ. 2018
Ισπανία - Βαρκελώνη
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών