μεταπτυχιακό στη διοίκηση επιχειρήσεων πελατών

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

μεταπτυχιακό στη διοίκηση επιχειρήσεων πελατών

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Πελάτης Management έχει σχεδιαστεί γύρω από την υψηλότερη ποιότητα και την αυστηρότητα και λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες περιβάλλοντα για να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για τα ανώτερα στελέχη λήψης αποφάσεων και τη διαχείριση των στρατηγικών και επιχειρηματικών οργανώσεων.

Το πρόγραμμά του έχει αναπτυχθεί από ένα σύγχρονο, καινοτόμο και απομακρυσμένη προβολή των παραδοσιακών εμπορικών διδασκαλίες και τις τεχνικές της μόδας αβάσιμη και σαφείς στρατηγικές. Προσφέρουμε ένα πρόγραμμα όπου εμείς δεν προσποιούμαστε ότι οι μαθητές μαθαίνουν πολλές θεωρίες και τους ορισμούς, αλλά ο μαθητής αφήνει το σχολείο ως επαγγελματίας μάρκετινγκ.

Ως εκ τούτου, οι δύο κύριοι στόχοι του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Πελάτες είναι, πρώτον, να προετοιμάσει το μαθητή για τη διορατικότητα σε διαγνωστικές διαδικασίες, στρατηγικές και δράσεις που θα πραγματοποιηθούν στη βάση πελατών, που υποστηρίζεται από τη γνώση των νέων οργανωτικά μοντέλα, τις τεχνικές και τα εργαλεία που έχουν αναπτυχθεί από αυτή την ανάγκη και στρατηγικό στόχο για τους οργανισμούς.

Και δεύτερον, ότι οι φοιτητές αποκτήσουν στέρεες γνώσεις σχετικά με τις στρατηγικές, τις τεχνικές και τα εργαλεία που απαιτούνται για τη διαχείριση της πελατειακής βάσης και των σχέσεων μαζί τους, καθώς και νέα στοιχεία και οργανωτικά μοντέλα επικεντρώνεται στον πελάτη: Κλειδί Διαχείριση Λογαριασμού, Διαχείριση Πελατών και Διευθυντής Μάρκετινγκ εμπορίου.

spain104spain104

Τι θα μάθω;

Μετά την ολοκλήρωση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων πελάτης διαχείρισης θα είναι απολύτως σε θέση να:

  • Να αναπτύξουν την ικανότητα να μελετήσει τις διαδικασίες διαχείρισης πελατών και μάρκετινγκ σχέσεων, καθώς και την ανάπτυξη ειδικών τεχνικών.
  • Οργανώστε και να ενσωματώσουν τις βασικές λειτουργίες που συνθέτουν την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας.
  • Αναπτύξουν τις απαραίτητες για την αύξηση και τη διεξαγωγή των διαπραγματεύσεων διαδικασίες δεξιότητες δεξιότητες.
  • Δόμηση, να ρυθμίσετε και να διαχειριστείτε την εμπορική οργάνωση της εταιρείας
  • Ανάπτυξη στρατηγικών και τη διαχείριση των προσωπικών και των μέσων επικοινωνίας.
  • Επιλέξτε και προσαρμόστε τις στρατηγικές και τεχνικές που βασίζονται σε διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας και τις συνθήκες και το περιβάλλον της αγοράς.

Προς καθε ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ?

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων πελάτης διαχείρισης παρέχει εκπαίδευση αφορούσε συγκεκριμένα τα ακόλουθα προφίλ:

  • απόφοιτοι πανεπιστημίου που θέλουν να αναπτύξουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αναλάβουν θέσεις μεγάλης ευθύνης σε αυτόν τον τομέα των επιχειρήσεων.
  • Επαγγελματίες που θέλουν να αναπτύξουν, να χτίσουν και να ενισχύσει τις επιχειρήσεις και την εμπορία των δεξιοτήτων τους με σαφή εστίαση στον πελάτη.
  • Οι επιχειρηματίες που θέλουν να ξέρουν πώς να διατηρήσουν τους πελάτες.
  • Εταιρικά στελέχη, επιχειρηματίες και νέους πτυχιούχους που θέλουν να μάθουν πώς να πάρει τη μέγιστη απόδοση της επιχείρησης με τους πόρους που καθεμία από τις εταιρείες που λειτουργούν διαθέσιμο.

διδακτέα ύλη

Η δομή και τα υλικά του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Πελάτης Διοίκηση έχει οργανωθεί ως εξής:

Ενότητα 1. Διαχείριση Πελατών και CRM

  • Ο πελάτης και στρατηγικής σημασίας για την εταιρεία
  • Η έννοια του CRM
  • Ανάλυση και κατάσταση της εταιρείας στην αγορά
  • Εμπορία των προϊόντων των πελατών της εμπορίας
  • CRM και την εξυπηρέτηση των πελατών της ποιότητας
  • Ανάλυση και διάγνωση του χαρτοφυλακίου
  • γνώση των πελατών και την απόκτηση πληροφοριών
  • Βάσεων δεδομένων και λειτουργικών συστημάτων πληροφοριών
  • εσωτερική τμηματοποίηση
  • αξία για τον πελάτη και τη στρατηγική της εσωτερικής ανάπτυξης
  • Διοίκηση και το προσωπικό επαφής εξοπλισμού διαχείρισης
  • Αποτίμηση, την ένταξη και το κίνητρο των ομάδων πωλήσεων
  • Η έννοια της εμπιστοσύνης των πελατών
  • Προγράμματα, τα συστήματα και τις τεχνικές πίστης

Ενότητα 2. Σχέση Marketing

  • σημερινό πλαίσιο των σχέσεων μεταξύ παραγωγών και διανομέων
  • Οι θέσεις και οι προκλήσεις των κατασκευαστών και των διανομέων
  • Τεχνικές Διαπραγμάτευσης
  • Το πλαίσιο των εμπορικών διαπραγματεύσεων. προσέγγιση σχεδιασμού και διαπραγματεύσεις
  • Τα νέα μοντέλα σε εμπορικούς οργανισμούς
  • Βασικά λογαριασμού και τη διαχείριση της κυκλοφορίας του εμπορίου
  • Από τις παραδοσιακές εμπορικές δράση των ομάδων πωλήσεων
  • διαχείρισης των αποζημιώσεων
  • Η παγκόσμια επικοινωνία στις σχέσεις με τους πελάτες
  • άμεσο σύστημα μάρκετινγκ σχέσεων μάρκετινγκ και
  • στρατηγικό επίπεδο στο άμεσο μάρκετινγκ
  • Η αξιοποίηση των πληροφοριών
  • Σχεδιασμός των μετοχών. Άμεση μεταβλητών μάρκετινγκ
  • Σχεδιάζει δράσεις και εκστρατείες

Πτυχιούχος Τελική Έργου

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Spanish (Spain)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Οκτ. 2018
Duration
Διάρκεια
350 Ώρες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
2,850 EUR
Locations
Ισπανία - Βαρκελώνη
Ημερομηνία Έναρξης: Οκτ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Οκτ. 2018
Ισπανία - Βαρκελώνη
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών