μεταπτυχιακό πτυχίο στη στρατηγική μάρκετινγκ και των προϊόντων

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

μεταπτυχιακό πτυχίο στη στρατηγική μάρκετινγκ και των προϊόντων

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Στρατηγική Μάρκετινγκ και προϊόν έχει σχεδιαστεί με την υψηλότερη ποιότητα και αυστηρότητα, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες περιβάλλοντα για να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για τα ανώτερα αποφάσεων και τη διαχείριση της διαχείρισης στο πλαίσιο στρατηγικών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ σε οργανισμούς.

Ως εκ τούτου, οι δύο κύριοι στόχοι του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ και προϊόντων είναι, πρώτον, να προετοιμάσει τους μαθητές να κατανοήσουν και να αφομοιώσουν το ρόλο του μάρκετινγκ σε οργανισμούς, τη διαδικασία και την ανάγκη για το σχεδιασμό σε αυτές και να γνωρίζει πώς να ρυθμίσετε και να περιοχές και τις σχέσεις που συνεπάγεται.

Και δεύτερον, ότι οι μαθητές γνωρίζουν σε βάθος τη διαδικασία της λήψης αποφάσεων, το σχεδιασμό και την σταδιοποίηση των διαφόρων μεταβλητών μάρκετινγκ μέσα από μια διαδικασία συνοχή και συνέργεια, σύμφωνα με τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν και καθιέρωσε από στρατηγική διάγνωση και αντικειμενική πραγματικότητα της εταιρείας και του περιβάλλοντος και της αγοράς στην οποία αναπτύσσεται.

spain104

Τι θα μάθω;

Μετά την ολοκλήρωση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ και το προϊόν θα είναι απολύτως σε θέση να:

  • Αναλύσει και να ερμηνεύσει τις βασικές αρχές της λειτουργίας περιβάλλοντα και αγορές.
  • Ρωτήστε και να ερμηνεύσει την έρευνα αγοράς και τις πληροφορίες των πηγών είναι απαραίτητες για τη σωστή λήψη αποφάσεων.
  • Γνωρίζοντας τις διαφορετικές τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, επιλέξτε σωστά την πιο κατάλληλη τεχνική για κάθε περίπτωση παρουσιάζεται η έρευνα και να γνωρίζει τις παραμέτρους για την αξιολόγηση της εγκυρότητας της πηγής και την ποιότητα μιας μελέτης.
  • Κάντε διαγνώσεις και να καταρτίσουν σχέδια δράσης στόχους σχετικά.
  • Κατανοήσουν και να διαχειριστούν τα βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ, τις διαδικασίες και οργανωτική δομή.

Προς καθε ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ?

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Marketing και Στρατηγικής Προϊόντων παρέχει εκπαίδευση αφορούσε συγκεκριμένα τα ακόλουθα προφίλ:

  • απόφοιτοι πανεπιστημίου που θέλουν να αναπτύξουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αναλάβουν θέσεις μεγάλης ευθύνης σε αυτόν τον τομέα των επιχειρήσεων.
  • Επαγγελματίες που θέλουν να αναπτύξουν, να χτίσουν και να ενισχύσει τις επιχειρήσεις και την εμπορία των γνώσεών τους, σύμφωνα με τις τρέχουσες δυναμική των επιχειρήσεων και το περιβάλλον της αγοράς.
  • Οι επιχειρηματίες που θέλουν να γνωρίζουν τις πιο καινοτόμες και τις τρέχουσες τεχνικές μάρκετινγκ για να παρέχει στο μέλλον εταιρεία ένα ισχυρό ανταγωνιστικό εργαλείο και να μάθουν πώς να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της διαχείρισης των επιχειρήσεων.
  • Εταιρικά στελέχη, επιχειρηματίες και νέους πτυχιούχους που θέλουν να μάθουν πώς να πάρει τη μέγιστη απόδοση της επιχείρησης με τους πόρους που καθεμία από τις εταιρείες που λειτουργούν διαθέσιμο.

διδακτέα ύλη

Η δομή και τα υλικά του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο Στρατηγικό και Προϊόντων Marketing είναι οργανωμένη ως εξής:

Ενότητα 1. Διευθυντές Προϊόντων

  • Η έννοια του μάρκετινγκ και της εμπορικής δραστηριότητας σε οργανισμούς
  • Οργάνωση και διάρθρωση των επιχειρήσεων
  • την οικονομική, χρηματοοικονομική και την εμπορία διαχείριση
  • λήψης αποφάσεων και πληροφοριών
  • έρευνα αγοράς
  • Ποιοτικές και ποσοτικές μελέτες
  • πειραματικές και τεχνικές παρατήρησης
  • Εσωτερικής διαχείρισης των πληροφοριών και Balanced Scorecard
  • εσωτερικές συνθήκες του μάρκετινγκ
  • οικονομική διαχείριση και τον προσανατολισμό της εμπορίας στην κερδοφορία
  • Περιβαλλοντικοί παράγοντες και τις συνθήκες
  • Της αγοράς και ανταγωνιστική διάρθρωση
  • Η συμπεριφορά των καταναλωτών
  • Στρατηγικός διάγνωση SWOT

Ενότητα 2. Στρατηγικό Μάρκετινγκ

  • Η έννοια του σχεδιασμού. στρατηγικά σχέδια και τα σχέδια μάρκετινγκ. Στρατηγικές προϊόντος / αγοράς. σχεδιασμός εύρος
  • πρόβλεψη πωλήσεων. Έννοια και την τεχνική
  • Καθορισμός στόχων
  • στρατηγική τμηματοποίησης της αγοράς
  • στρατηγική τοποθέτηση
  • Η έννοια του μίγματος μάρκετινγκ. Πολιτικές, στρατηγικές και τακτικές
  • Στρατηγικές και το φάσμα των προϊόντων
  • Ανάπτυξη στρατηγικών και την καινοτομία των προϊόντων
  • Στρατηγικές και τιμολόγηση
  • στρατηγικές διανομής, επέκταση και διαμεσολάβησης
  • στρατηγικές μάρκετινγκ και τις πωλήσεις
  • στρατηγικές επικοινωνίας
  • στρατηγικές Drive. Προώθηση και merchandising
  • στρατηγικές διεθνοποίησης

Πτυχιούχος Τελική Έργου

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Spanish (Spain)
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Οκτ. 2018
Duration
Διάρκεια
350 Ώρες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
2,850 EUR
Locations
Ισπανία - Barcelona, Catalonia
Ημερομηνία Έναρξης : Οκτ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Οκτ. 2018
Ισπανία - Barcelona, Catalonia
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών