Keystone logo

Σε σύνδεση Μάθημα Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ σε Νότιγχαμ, Ηνωμένο Βασίλειο για 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • Μάθημα
  • Ηνωμένο Βασίλειο
  • Σπουδές Μάρκετινγκ
Πεδία μελέτης
    Ανθρωπιστικές Σπουδές (0)Αρχιτεκτονικές Σπουδές (0)Αυτοβελτίωση (0)Βιοεπιστήμες (0)Γενικές Σπουδές (0)
  • Γλωσσολογία/Γλώσσες (1)
  • Δεξιότητες Ζωής (0)Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (0)Ενεργειακές Επιστήμες (0)Επαγγελματικές Σπουδές (0)
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

Κανένα πρόγραμμα δεν πληροί τα κριτήρια αναζήτησής σας. Βελτιώστε τα φίλτρα σας.

Clear filters

Σε σύνδεση Μάθημα Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ

Nottingham είναι γνωστή για το θρύλο του Ρομπέν των Δασών, δύο μεγάλα θέατρα και πολλά μουσεία και γκαλερί. Είναι επίσης το σπίτι σε δύο πανεπιστήμια που έχουν πάνω από 60 χιλιάδες φοιτητές, 12 χιλιάδες εκ των οποίων είναι διεθνείς.

Ένα MBA Μάρκετινγκ είναι ένα ανώτερο πρόγραμμα σπουδών που συνήθως παρακολουθείται για να ωθήσει σταδιοδρομίες στον τομέα του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης. Ανάλογα με το πρόγραμμα μαθημάτων του εκπαιδευτικού ιδρύματος, οι φοιτητές μπορεί να παρακολουθήσουν μαθήματα όπως η έρευνα αγοράς, οι εταιρικές και λιανικές επικοινωνίες, και οι στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

UK, Ηνωμένο Βασίλειο είναι πάνω από 300 ετών και αποτελείται από τέσσερα συστατικά των εθνών: Αγγλία, Σκωτία, Ουαλία και Βόρεια Ιρλανδία. Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ένα κέντρο εκμάθησης για τα τελευταία 1000 χρόνια και έχει πολλά αρχαία και διακεκριμένη πανεπιστήμια. Οι αλλοδαποί φοιτητές αποτελούν ένα σημαντικό ποσοστό του φοιτητικού σώματος στα πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου.

Τα μαθήματα είναι μεμονωμένα προγράμματα που μπορούν να παρακολουθηθούν σε πανεπιστήμια, κολλέγια, κατώτερα κολλέγια και εμπορικές σχολές σε όλο τον κόσμο. Για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, πολλές σχολές προσφέρουν και διαδικτυακά μαθήματα. Οι φοιτητές μπορούν να παρακολουθήσουν ξεχωριστά μαθήματα ή να ακολουθήσουν πτυχιακά προγράμματα.