εξυπηρέτηση πελατών (επίπεδο 2)

1 Training

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

εξυπηρέτηση πελατών (επίπεδο 2)

1 Training

Περιγραφή Μαθήματος

Η Εξυπηρέτηση Πελατών είναι πολύ σημαντική και παίζει ρόλο σε πολλές βιομηχανίες, όπως η χρηματοοικονομική, η λιανική ή τα ταξίδια. Έτσι, έχοντας ένα πτυχίο στην εξυπηρέτηση των πελατών, θα ενισχύσει το βιογραφικό σας σημείωμα και θα σας βοηθήσει να πετύχετε. Αυτό το μάθημα εισάγει τις βασικές αρχές της άριστης εξυπηρέτησης των πελατών και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παρασχεθεί σε διάφορους τομείς και καταστάσεις.

Το εκπαιδευτικό μας υλικό είναι διαθέσιμο στους φοιτητές 24/7 οπουδήποτε στον κόσμο, γι 'αυτό είναι εξαιρετικά βολικό. Αυτά τα εντατικά ηλεκτρονικά μαθήματα είναι ανοιχτά σε όλους, εφ 'όσον ενδιαφέρεστε για το θέμα! Παρέχουμε εκμάθηση παγκόσμιας κλάσης με επικεφαλής τον IAP, ώστε να είστε σίγουροι ότι το υλικό είναι υψηλής ποιότητας, ακριβές και ενημερωμένο.

Ποιες είναι οι απαιτήσεις;

  • Πρέπει να είστε 16 ετών ή περισσότερο
  • Πρέπει να έχετε μια βασική κατανόηση των αγγλικών, των μαθηματικών και των ΤΠΕ
  • Θα χρειαστείτε υπολογιστή ή tablet με σύνδεση στο διαδίκτυο (ή πρόσβαση σε ένα)

Τι προσόντα θα κερδίσω;

  • Βασικές αρχές και αρχές εξυπηρέτησης πελατών
  • Δεξιότητες επικοινωνίας - τόσο αυτοπροσώπως όσο και στο τηλέφωνο
  • Η εξουσία τηλεφωνικού τρόπου και εξυπηρέτησης πελατών για τα τηλεφωνικά κέντρα
  • Πώς να διαχειριστείτε μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, την ομαδική εργασία και την ομαδική εργασία
  • Αντιμετώπιση παραπόνων και συνεργασία με δυσαρεστημένους πελάτες
  • Εσωτερική εξυπηρέτηση πελατών
  • Πώς να κερδίσετε πίσω τους χαμένους πελάτες
  • Καθορισμός στόχων και στόχων εξυπηρέτησης πελατών
  • Διάφορες τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών

Ποιο είναι το κοινό-στόχος;

  • Οι κυνηγοί εργασίας και οι μαθητές που εγκαταλείπουν το σχολείο
  • Νέος μαθητής ή ενήλικας
  • Νέο ή έκτακτο προσωπικό
  • Εκείνοι που ελπίζουν να αποκτήσουν απασχόληση σε περιβάλλον εξυπηρέτησης πελατών

Πώς θα αξιολογηθεί;

Στο τέλος του μαθήματος, θα έχετε ένα τεστ Quiz που θα επισημανθεί αυτόματα και θα λάβετε ένα στιγμιαίο βαθμό.

Θα έχετε μια ψεύτικη εξέταση που μπορείτε να προετοιμαστείτε για την τελική εξέταση. Αφού περάσετε επιτυχώς τις εξετάσεις σας, πρέπει να πληρώσετε μόνο 30 ευρώ για το πιστοποιητικό σας.

Τι Πιστοποίηση πρόκειται να λάβω;

Εάν περάσετε επιτυχώς την εξέταση, τότε θα λάβετε Πιστοποιητικό στην Εξυπηρέτηση Πελατών (Επίπεδο 2).

Ποια σταδιοδρομία μπορώ να πάρω με αυτό το προσόν;

Οι δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικές, έτσι ώστε αυτό το μάθημα θα ενισχύσει το βιογραφικό σας σημείωμα και θα σας βοηθήσει να προχωρήσετε σε πολλούς τομείς, όπως:

  • Υποδοχή (Ξενοδοχείο, Ιατρική, Κτηνιατρική, κ.λπ.)
  • Τηλεφωνικό κέντρο
  • οικονομικά
  • Λιανική πώληση
  • ταξίδι
  • Τοπικές αρχές
  • Κυβέρνηση
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση December 3, 2017
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Αυγ. 2018
Duration
Διάρκεια
30 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
16 GBP
ανά 60 ημέρες
Locations
Ηνωμένο Βασίλειο - London, England
Ημερομηνία Έναρξης : Αυγ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Αυγ. 2018
Ηνωμένο Βασίλειο - London, England
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών