7 Έρευνα Μάρκετινγκ degrees found
- Σπουδές Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Βόρεια Αμερική3
- Ευρώπη3
7 Έρευνα Μάρκετινγκ degrees found
Προτεινόμενα
Kogod School of Business Online
Fast-track counseling
MS στο Marketing Analytics
- Online USA
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρης απασχόληση
12 μήνες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Fast-track counseling
Το διαδικτυακό πρόγραμμα MS in marketing analytics από το Kogod School of Business στο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο προετοιμάζει τους μαθητές να εφαρμόσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις αναλυτικές δεξιότητες για τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Θα μελετήσετε θέματα όπως η στρατηγική επωνυμίας, το ολοκληρωμένο μάρκετινγκ και τα αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ για να ενισχύσετε την εξειδίκευσή σας στο μάρκετινγκ και την ανάλυση δεδομένων.
Προτεινόμενα
UNIR
Μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Neuromarketing
- Online
Μεταπτυχιακό
Πλήρης απασχόληση
1 έτος
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ισπανικά
Το επίσημο Master στο UNIR του UNIR σας προετοιμάζει να καινοτομήσετε στις στρατηγικές μάρκετινγκ και διαφήμισης των επωνυμιών, από τη μελέτη των συναισθηματικών και αισθητηριακών διαδικασιών που οδηγούν τον καταναλωτή να πραγματοποιήσει μια αγορά.
Προτεινόμενα
Berlin School Of Business & Innovation
MSc Digital Marketing
- Berlin, Γερμανία
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρης απασχόληση
18 μήνες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Το BSBI είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι το MSc Digital Marketing είναι επίσης διαθέσιμο 100% online. Η έναρξη αυτού του μαθήματος θα σας βοηθήσει να επεκτείνετε τις τρέχουσες γνώσεις σας και να εξερευνήσετε τις τελευταίες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ, αναπτύσσοντας παράλληλα τις δικές σας έννοιες για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτό το μάθημα είναι ιδανικό για φιλόδοξα, ενεργά άτομα που αναζητούν μια προσοδοφόρα καριέρα στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Προτεινόμενα
UNIR - Mexico
Μεταπτυχιακό στο Neuromarketing
- Online Mexico
Μεταπτυχιακό
Μερικής απασχόλησης
18 μήνες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ισπανικά
Το Master στο Neuromarketing θα σας παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις για τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών και την προσαρμογή των μηνυμάτων στις προτιμήσεις σας κατά τη στιγμή της αγοράς.
Προτεινόμενα
Arden University
MSc Strategic Digital Marketing
- Online
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
1 έτος
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Αυτό το διπλό επαγγελματικά διαπιστευμένο μάθημα MSc Στρατηγικού Ψηφιακού Μάρκετινγκ (DMI και CIM) θα σας διδάξει τις βασικές αρχές και τις δεξιότητες στη χρήση στο μάρκετινγκ σήμερα. Δεδομένου του συνεχώς εξελισσόμενου τοπίου μάρκετινγκ, αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες επαγγελματίες του μάρκετινγκ που επιθυμούν να προχωρήσουν σε πιο ανώτερους ρόλους. Παρέχει συμπληρωματική γνώση των τελευταίων τάσεων στο μάρκετινγκ, όπως τα μεγάλα δεδομένα, η εμπειρία χρήστη (UX), η Martech και η τεχνητή νοημοσύνη, παράλληλα με δεξιότητες στη δημιουργία επωνυμίας, την ηγεσία και την ψηφιακή δημιουργικότητα.
ESPM – Brasil
Μεταπτυχιακό στην Έρευνα Αγοράς και τις Καταναλωτικές Πληροφορίες
Μεταπτυχιακό
Μερικής απασχόλησης
3 εξάμηνα
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Πορτογαλικά
Ένας από τους στόχους του Master in Market Research and Consumer Insights είναι να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει επαγγελματίες έρευνας αγοράς και νοημοσύνης, αναλυτές και επαγγελματίες στρατηγικού σχεδιασμού ώστε να χρησιμοποιούν καλύτερα τις διαφορετικές μεθόδους και τεχνικές έρευνας αγοράς και να κατανοούν τη δυναμική και τις καταναλωτικές συνήθειες.
FutureLearn
Μάθημα Marketing Analytics - Darden School of Business, University of Virginia
- Online USA
Μάθημα
Μερικής απασχόλησης
5 εβδομάδες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Μάθετε τα βασικά στοιχεία των αναλύσεων μάρκετινγκ και κατανοείτε πώς να χρησιμοποιείτε τα δεδομένα για να διασφαλίσετε ότι το μάρκετινγκ είναι αποτελεσματικό.
Απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις και θα βρούμε τα καλύτερα προγράμματα για εσάς!
Δημοφιλής τύπος πτυχίου
Δημοφιλής μορφή σπουδών
Δημοφιλείς τοποθεσίες
Σε σύνδεση Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Έρευνα Μάρκετινγκ
Έρευνα αγοράς συχνά πραγματοποιείται πριν από την εφαρμογή ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Ένας φοιτητής του θέματος μπορούν να μάθουν πώς να παρουσιάσει στατιστικά στοιχεία και ανάλυση δεδομένων για να βοηθήσει τους επιχειρηματίες, τις κυβερνήσεις και εταιρείες να κάνουν συνειδητές αποφάσεις.